Neen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zou hier toch graag willen pleiten voor het heropenen van dit topic. Ik en met mij vele anderen zouden toch wel willen weten hoe dit nu afloopt.
daar gaat het ook niet om, waarom zou je iemand gaan afzeiken omdat ie iemand verlinkt, en dat zelf iemand gaan verlinken en dat wel goed vinden, heel triest, maarja dat wisten we al van APquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat toch heen, ik had het toch gevonden.
Ook niet als er door men op gepaste toon wordt gereageerd en gekloot met harde hand wordt bestraft?quote:
Kun je dan echt niet het onderscheid maken tussen FOK! en het echte leven? Kom op zeg! Je kan best een beetje gek doen maar iemand van zijn job beroven gaat te ver!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:31 schreef leeell het volgende:
[..]
daar gaat het ook niet om, waarom zou je iemand gaan afzeiken omdat ie iemand verlinkt, en dat zelf iemand gaan verlinken en dat wel goed vinden, heel triest, maarja dat wisten we al van AP
Neh, je weet dat dat onmogelijk isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ook niet als er door men op gepaste toon wordt gereageerd en gekloot met harde hand wordt bestraft?
Oke, duidelijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neh, je weet dat dat onmogelijk is
En wat wil je verder nog? Ja nee, het is een lul, zij is een trut.
Meer komt er niet meer uit.
Is dit een grap of gaat ie serieus later misschien weer open? Zoja, waarom?quote:
De tweede neem ik aan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is dit een grap of gaat ie serieus later misschien weer open? Zoja, waarom?
Trollen in FB, foei.quote:
Kan een goed topic zijn maar als je twijfelt en je hebt te weinig tijd om dat goed te besluiten kan je hem even slotten. Puur om de reacties tegen te houden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Trollen in FB, foei.
Welke reden kan er zijn om een topic te sluiten en later weer te openen?
Okee, afwachten dan maar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Kan een goed topic zijn maar als je twijfelt en je hebt te weinig tijd om dat goed te besluiten kan je hem even slotten. Puur om de reacties tegen te houden.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:03 schreef yvonne het volgende:
"ja maar je mag toch klonen"
jazeker mag dat, maar als je met je kloon eenzelfde aantal notes verzameld als met je origineel is het toch echt uitlokking van moderatie en gaat je kloon de shredder in
En maak je het echt te bont krijgt je originele account een ban.
Users met 5, 6 kloons én hetzelfde kutgedrag gaat toch echt niet langer op.
Ik ga eens flink snijden in talloze kutkloons en originele accounts, als je je met je kloon niet kunt gedragen moet je er maar voor boeten met je originele account.
Een flink aantal users begint het ook steeds normaler te vinden om de mods, FA's en A's onbeschoft te behandelen, bij Juup bv is het veel en veel tever gegaan.
Ook hier gaan we eens een halt aan toeroepen, het is mooi geweest zo.
Oh, de SC is uiteraard geen vrijhaven om het daar wel te doen..
Kan iemand hem waarschuwen via een PM? Hij doet dit namelijk ook in SEX.quote:
wat ben je ook een zielige pannekoek he..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:54 schreef AdvancedPower het volgende:
1,5 uur geen nieuw KLB topic
De beste Berendd vind het nodig in ieder topic een plaatje van mij te posten.
Ik huil ook, om zijn lelijke rotkop en omdat het een kut user is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:58 schreef BereNDD het volgende:
[..]
wat ben je ook een zielige pannekoek he..
anderen trollen vind je leuk maar zodra het over jou gaat ga je direct huilen..
je bent een wijf man
[ afbeelding ]
hij verdient ook geen hilarische sjop..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik huil ook, om zijn lelijke rotkop en omdat het een kut user is.
Maar, 1 keer posten is genoeg. Misschien 2 als hij hilaariesgsche is, maar dat is hij niet.
Het is op zich ook best treurig om jezelf tot zo'n niveau te gaan verlagen dat je ieder topic vol gaat spammen met dat plaatjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:58 schreef BereNDD het volgende:
[..]
je bent een wijf man
[ afbeelding ]
Quoten voor het nageslacht. Wat een enorme stumper ben je. Mods kunnen jullie hier iets aan doen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:58 schreef BereNDD het volgende:
[..]
je bent een wijf man
[ afbeelding ]
Ga nou niet het zielige ventje uithangen en donder gewoon op uit de FB. Oké? Want hier schiet je niets mee op. Ik weet zeker dat een mods eerder BereNDD prijst dan jou. En dat komt voor een deel door van dit soort gedrag.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Quoten voor het nageslacht. Wat een enorme stumper ben je. Mods kunnen jullie hier iets aan doen?
Nee. Nu weer wegblijven allemaal en je alleen melden wanneer er paniek is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Quoten voor het nageslacht. Wat een enorme stumper ben je. Mods kunnen jullie hier iets aan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Een doodsverwensing en een hele hoop bagger.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Mag ik een geldige reden waarom mijn Flex de Hittespitter topic dicht is?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:21 schreef nattermann het volgende:
DeJongBoulahrouz post overal dit plaatjeWat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Aha je hebt het topic dus niet gelezen. Wie wens ik dan dood? Bagger hoor jij eruit te deleten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Een doodsverwensing en een hele hoop bagger.
Ik las het verkeerd, excuses. Maar niet gaan meebaggeren.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha je hebt het topic dus niet gelezen. Wie wens ik dan dood? Bagger hoor jij eruit te deleten.
No problemo. Tnx.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd, excuses. Maar niet gaan meebaggeren.
Wat was de vraag dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:50 schreef sinadO het volgende:
Ja maar als er godverdomme niemand antwoord geeft dan vraag ik het hier. En dan krijg ik antwoord!
Wat AP toch doet om deze behandeling te verdienen. Ik zie het gewoon niet.quote:
misg zit je niet vaak genoeg op Fok! om alles door te hebben van zijn onzinquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:52 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat AP toch doet om deze behandeling te verdienen. Ik zie het gewoon niet.
Dat zal het zijn dan...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:54 schreef leeell het volgende:
[..]
misg zit je niet vaak genoeg op Fok! om alles door te hebben van zijn onzin![]()
trouwens O.us 3 notes in 5 minuten?
Geen persoonlijke gegevens plaatsen. Is dat nou zo moeilijk?quote:
Geen naam, adressen ofwel geen persoonlijke gegevens. Dit is niet de redactie van de NOS hier.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:28 schreef Cahir het volgende:
Murielle S. dan? Zo doen ze het ook op het nieuws
Oh.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:37 schreef Cahir het volgende:
Joehoe
Het was de bedoeling dat o.us deze zou sluiten. Stomme Ludo
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:50 schreef zovty het volgende:
Ik krijg een bericht van een gristenforum
Vrij kansloos topic, maar toch ben ik benieuwd naar de slotreden.
dat dus, aangezien ts de link al gepost hadquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:53 schreef LudoSanders het volgende:
Waarschijnlijk uit voorzorg om te voorkomen dat een hoop FOK!kertjes dat forum weer gaan opzoeken.
Ik kan je de PM sturen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:55 schreef L.no het volgende:
Kreeg ik dus net een PM...
Kan dit niet naar ONZ/GC ofzo? Eigenlijk heeft hij gewoon een vraag, maar maakt er een klacht van.
Ja, zeker.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
dat dus, aangezien ts de link al gepost had
was niet zo heel moeilijk te raden toch? zeker voor iemand die al jarenlange ervaring met klb heeft
Ik heb geen bewijs nodig hoor. Ik wil niet dat het gesloten wordt. Alleen begrijp ik niet wat het in KLB doet.quote:
Trap in de reet naar ONZ.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb geen bewijs nodig hoor. Ik wil niet dat het gesloten wordt. Alleen begrijp ik niet wat het in KLB doet.
Zulke reacties zitten we niet op te wachten...quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Lekker voor je. Niet gelezen trouwens, omdat jij het bent.
Okee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:14 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zulke reacties zitten we niet op te wachten...
Doe er dan ook wat aan.quote:
Misschien moet jij eens wat meer gebruik gaan maken van TR'etjes. Maar dat is vast geen optie omdat je dan je broodnodige aandacht niet meer krijgt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Doe er dan ook wat aan.![]()
Ik heb vaak genoeg zulke reacties meegemaakt en dan werden ze ook verwijderd.
Nee. Ik ga het niet editten omdat jij een reputatie hebt en iedereen daar naar toe hapt. Inmiddels ben ik daar nu ook klaar mee om steeds elke dag dit soort onnodige gejank van jou hier te zien waardoor de FB weer totaal ontspoort.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Doe er dan ook wat aan.![]()
Ik heb vaak genoeg zulke reacties meegemaakt en dan werden ze ook verwijderd.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee. Nu weer wegblijven allemaal en je alleen melden wanneer er paniek is.
Dat begon bij post #1. Wij hebben het topic geprobeerd te redden maar helaas was het een doodgeboren kindje. Gebeurt wel meer bij 'haar' topics.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:09 schreef WhiteTiger1 het volgende:
Taliban doden zwangere vrouw
slotje graag veel off topic gelul
Het topic evalueerde gewoon. Schijnbaar gaan we offtopic als we een andere mening spuien in dat topic.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:09 schreef WhiteTiger1 het volgende:
Taliban doden zwangere vrouw
slotje graag veel off topic gelul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |