Ga nou niet het zielige ventje uithangen en donder gewoon op uit de FB. Oké? Want hier schiet je niets mee op. Ik weet zeker dat een mods eerder BereNDD prijst dan jou. En dat komt voor een deel door van dit soort gedrag.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Quoten voor het nageslacht. Wat een enorme stumper ben je. Mods kunnen jullie hier iets aan doen?
Nee. Nu weer wegblijven allemaal en je alleen melden wanneer er paniek is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Quoten voor het nageslacht. Wat een enorme stumper ben je. Mods kunnen jullie hier iets aan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Een doodsverwensing en een hele hoop bagger.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Mag ik een geldige reden waarom mijn Flex de Hittespitter topic dicht is?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:21 schreef nattermann het volgende:
DeJongBoulahrouz post overal dit plaatjeWat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Aha je hebt het topic dus niet gelezen. Wie wens ik dan dood? Bagger hoor jij eruit te deleten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Een doodsverwensing en een hele hoop bagger.
Ik las het verkeerd, excuses. Maar niet gaan meebaggeren.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha je hebt het topic dus niet gelezen. Wie wens ik dan dood? Bagger hoor jij eruit te deleten.
No problemo. Tnx.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd, excuses. Maar niet gaan meebaggeren.
Wat was de vraag dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:50 schreef sinadO het volgende:
Ja maar als er godverdomme niemand antwoord geeft dan vraag ik het hier. En dan krijg ik antwoord!
Wat AP toch doet om deze behandeling te verdienen. Ik zie het gewoon niet.quote:
misg zit je niet vaak genoeg op Fok! om alles door te hebben van zijn onzinquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:52 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat AP toch doet om deze behandeling te verdienen. Ik zie het gewoon niet.
Dat zal het zijn dan...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:54 schreef leeell het volgende:
[..]
misg zit je niet vaak genoeg op Fok! om alles door te hebben van zijn onzin![]()
trouwens O.us 3 notes in 5 minuten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |