Die is inderdaad echt bitch.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben nu met die lava-missie bezig, die is best moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet..
duurde me te langquote:
De skirmisch kan ik niet eens vinden eigenlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:52 schreef mschol het volgende:
ik vind et wel aardig dat je bij skirmish games de build order kan zien....
alleen tegen een normal enemy kan ik dus niet opbouwen.... telkens als ik gebouwd heb, komt die pipo weer met shit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
skirmish is player vs A.I.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:02 schreef Olle. het volgende:
[..]
De skirmisch kan ik niet eens vinden eigenlijkwaar staat die onder?
want multiplayer is meteen online toch?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben nu met die lava-missie bezig, die is best moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
resources harvesten ;D en zorgen dat je een barrak hebt staan (ofeen variant van dat) zodat je met units kan beginnen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
skirmish is player vs A.I.
iemand nog snuggere tips voor begin van een match?![]()
Uurtje onderhoud, over een half uur zijn ze weer online als het goed is.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:25 schreef Cid het volgende:
battle.net beetje stuk?![]()
Kan m'n key niet reggen....
Beetje jammer weer van Blizzard! Als ze nou ergens neer zetten wat er aan de hand is...quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:38 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Die is inderdaad echt bitch.Die is juist makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu bij die missie dat het vuur van links naar rechts gaat terwijl ik zo'n artifact moet kapen.![]()
vind je hjet niet leuker om eerst de campains te doen dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:28 schreef Siddartha het volgende:
Ik ben wel erg slecht, verlies vaker dan dat ik win.
Misschien moet ik niet altijd alleen maar protoss pakken en eens kijken wat me beter ligt.
Ben ik nu ook mee bezig. Protoss.quote:Op woensdag 28 juli 2010 01:05 schreef sp3c het volgende:
net 2 campaign missies gedaan met de Protoss
meer spoilers krijg je niet, speel de single player!
Duurt wel erg lang zeg. Mooi balen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:33 schreef Frollo het volgende:
Godverdegodverdegodgloeiende, weer niks in de post.
Echt de laatste keer dat ik gepreorderd heb.
of jezelf verbeteren als je Protoss speelt;)quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:28 schreef Siddartha het volgende:
Ik ben wel erg slecht, verlies vaker dan dat ik win.
Misschien moet ik niet altijd alleen maar protoss pakken en eens kijken wat me beter ligt.
Protos is heerlijk!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:52 schreef Laviathan het volgende:
[..]
of jezelf verbeteren als je Protoss speelt;)
Dat kan je voor alle kanten wel zeggenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:53 schreef Olle. het volgende:
[..]
Protos is heerlijk!
SC 1 vroeger altijd mee gespeeld...
als je 1 maal op dreef bent ben je onverslaanbaar
ik kan dat nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:57 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat kan je voor alle kanten wel zeggenIk ga hem zo ook ff spelen, ben benieuwd, er is zo'n hype gecreeerd en deel 1 heb ik niet gespeeld.
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:52 schreef Laviathan het volgende:
[..]
of jezelf verbeteren als je Protoss speelt;)
Had je van te voren kunnen weten. Meestal komen ze zelfs pas 2 dagen laterquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:33 schreef Frollo het volgende:
Godverdegodverdegodgloeiende, weer niks in de post.
Echt de laatste keer dat ik iets preorder.
lol bij mij was die binnen 10 min klaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:26 schreef Tware het volgende:
Zo, dat installen duurt lang! nu al een half uur bezig. Ik wil spelen
ik heb vanavond eerst nog een feestje en kan morgen pas weer spelenquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:33 schreef Jenglejack het volgende:
IK WIL NAAR HUIS !! M'n werkdag heeft nog nooit zo lang geduurd hahaha
Ja, maar ik dacht serieus dat op de dag zelf alle winkels uitverkocht zouden zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:26 schreef genakt het volgende:
[..]
Had je van te voren kunnen weten. Meestal komen ze zelfs pas 2 dagen later
ach ja heb het aantal keer gedaan. 4x maar heb hem nog nooit op de dag zelf binnen gehad dus was ik er gelijk klaar meequote:Op woensdag 28 juli 2010 16:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht serieus dat op de dag zelf alle winkels uitverkocht zouden zijn.
En het scheelde een tientje.
Cheese is snel een aanvallen. Sommige spelers rekenen daar niet op en kunnen niet tegen hun verlies. Het hoort gewoon bij Starcraft. Je moet als Protoss of Terran gewoon de ingang van je basis dichtbouwen. Ik heb ook net 5x verloren omdat ik, dat niet goed deed.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:53 schreef Sirrie het volgende:
Wat is nou cheese play dan precies, want doe net me eerste placement match en word weer dood gewenst.
Deed gewoon ff met 4 zerglings proberen te narren, dit werkte alleen wat beter dan ik dacht dus deed er nog wat bij om het af te maken zeg maar. Word ik me een partij uitgescholden meh. Tis toch normaal om beetje te narren met wat zergs of niet? Had wel verwacht dat ie met zn minertjes me dood zou maken.
Dus oa. 6 pool rush, proxy pylon in je base, cannon rush, etc. Soort van sneaky, onorthodoxe tactieken. Vaak is het zo met cheesy builds dat als ze mislukken, je in principe op zo'n achterstand staat dat je gg kan callen.quote:Cheese is anything that kills me before i'm ready to die.
Samequote:Op woensdag 28 juli 2010 16:33 schreef Jenglejack het volgende:
IK WIL NAAR HUIS !! M'n werkdag heeft nog nooit zo lang geduurd hahaha
2 2medivacs met 2 siege tanks en marines cheese ftw. Dat is mijn favorietquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:06 schreef .aeon het volgende:
[..]
Dus oa. 6 pool rush, proxy pylon in je base, cannon rush, etc. Soort van sneaky, onorthodoxe tactieken. Vaak is het zo met cheesy builds dat als ze mislukken, je in principe op zo'n achterstand staat dat je gg kan callen.
Maar het hoort inderdaad gewoon bij SC en is wel leuk om af en toe te proberen.
Ok thx ik zal even kijken. Niet dat ik nu SC 1 zou willen spelenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:19 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
bonus key voor Starcraft 1 staat in je eerste mail die je na je bestelling kreeg.
Beetje onduidelijk maar kijk je mails maar na.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:34 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik heb vanavond eerst nog een feestje en kan morgen pas weer spelen
dat is pas erg!
Zal wel met een paar dagen komen. Is toch veel leuker om zelf alles een beetje uit te vindenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:18 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Same, zo effe eten en dan weer fulltime Starcraft 2!
Waar blijft de strategy guide bol.com?
Ik zie het, de userreviews op games.fok zijn wegquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:38 schreef Jenglejack het volgende:
*offtopic: de links van je game reviews in je sig werken niet..
nog nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:51 schreef AgLarrr het volgende:
MUHAHAARGH, die campain is heul erg vet. Mooi verhaalIemand al aan het p0wnen op Char?
Wel een beetje te makkelijk op normal.. :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje irritant dat je om de zoveel tijd naar de winkel moet voor eten en drinken
gister voor het eerst in lange tijd zelf gefrituurd omdat koken me wat teveel tijd kostte
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
nog nietNiiice. Maar die was toch easy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje irritant dat je om de zoveel tijd naar de winkel moet voor eten en drinken
gister voor het eerst in lange tijd zelf gefrituurd omdat koken me wat teveel tijd kostte
Dikke luftwaffe bouwen, Science Vessels erachteraan voor de instant repair en KABOOM-baby. Ik heb max 10 marines in het veld gehad.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"
- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
Gast, jij hebt overduidelijk SC1 niet gespeeld? C&C is complete crap vergelijken met SC. SC is de best uitgebalanceerde RTS ooit. Real-time schaken, etc.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:06 schreef Equites het volgende:
Mijn handen jeuken om hem ook te halen, maar vaak laat ik RTS zo snel links liggen, twijfels...... Wat maakt deze game zoveel beter dan bijv een C&C? En op wat voor FPS spelen jullie, haal nu max 30 en heb echt niet alles op ultra staan, eerder op mediumIk heb toch een vrij nieuwe laptop, wat een onzin.
Hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:07 schreef sp3c het volgende:
verschil met C&C en Starcraft is dat de eerste klote is en de tweede niet
persoonlijk ben ik bij c&c veel meer van het verhaal gecharmeerd (incl de geile filmpjesquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:07 schreef sp3c het volgende:
verschil met C&C en Starcraft is dat de eerste klote is en de tweede niet
ja was ook wat kort door de bocht natuurlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
persoonlijk ben ik bij c&c veel meer van het verhaal gecharmeerd (incl de geile filmpjes)
starcraft is enorm geoptimaliseerd zodat je bijna alleen kan counteren met de specifieke counter unit.. overoptimaliseren noem ik dat...
dacht ik ook hmm casual is wel makkelijk normal ook dan maar op brutal zettenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:51 schreef AgLarrr het volgende:
MUHAHAARGH, die campain is heul erg vet. Mooi verhaalIemand al aan het p0wnen op Char?
Wel een beetje te makkelijk op normal.. :S
ikkequote:Op woensdag 28 juli 2010 22:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Als iemand nog een guestpass heeft![]()
dat helemaalquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja was ook wat kort door de bocht natuurlijk
heel andere spellen iig
nee we vinden het eigenlijk heul niet leuk maar dat durven we niet te zeggenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:35 schreef Disorder het volgende:
Is het, afgezien van de hype enzo, écht zo'n tof spel?
ik heb dat bij de terran alleen voor elkaar gekregen bij de supply depotsquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:51 schreef Simsfan88 het volgende:
Nog steeds die singleplayer niet gedaan, verslaafd aan de 4 vs 4 multiplayer, gaat echt goed nu.![]()
Wie kan mij uitleggen hoe je een werker meerdere dingen achter elkaar laat bouwen? Ik speel als Protoss en als ik met een Probe bijvoorbeeld een Pylon wil bouwen en, terwijl deze nog niet neer is gezet, een volgende wil plaatsen, dan gaat die eerste pylon weg. Je kunt ze zeg maar meerdere dingen achter elkaar laten bouwen, lastig uit te leggen, maar hoe werkt dat?
Daarom juist, ik speel minder goed omdat ik constant op de werkers moet letten. Maar bedankt, zal het morgen eens testen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef GoodGawd het volgende:
Shift vasthouden. En klikken wat je wilt bouwen. Met troopen verplaatsen is dit hetzerlfde, met aanvallen bijvoorbeeld. Ik kan me ook niet voorstellen hoe je zonder dat kan spelen lol dan kan je toch geen dingen tegelijk doen.
Meer harvesters bouwen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:19 schreef Equites het volgende:
Ik zit constant zonder centen of dat andere spul. Daar krijg je er 4 van binnen per 2 sec, hoe de fuck moet je dan een heel leger bouwen?
veel, heel veel scv's, probes of die andere pipo's maken..quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:19 schreef Equites het volgende:
Ik zit constant zonder centen of dat andere spul. Daar krijg je er 4 van binnen per 2 sec, hoe de fuck moet je dan een heel leger bouwen?
als ze op elkaar moeten wachten (in het geval van de refinery, die dicht bij command center staat) is het toch helemaal niet efficient om er 3 op te zetten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:06 schreef GoodGawd het volgende:
Per mineral cristal 3 workers voor optimale harvest. Bij gas is dat hetzelfde, meer workers heeft geen nut en met minder dan is het niet optimaal. Zorg dat je continue workers maakt, het gaat goed als je denkt wat moet ik met al dat geld.
En maak niet te veel units in 1 keer, gewoon 1 of 2 max per keer per gebouw, als je er 5 maakt ofzo had je inde tussen tijd waarschijnlijk een leuke upgrade kunnen doen.
Welquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:28 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze op elkaar moeten wachten (in het geval van de refinery, die dicht bij command center staat) is het toch helemaal niet efficient om er 3 op te zetten?
het bekende euvel van 3d rts games..quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:07 schreef oompaloompa het volgende:
Ik probeer continu uit te zoomen wanneer het niet meer kan. Zou graag meer overzicht krijgen en er iets verder vanaf staan. Weet iemand toevallig of er ergens een optie zit om dat te kunnen doen? (bij wow zat er ergens opeens zon verstopte optie)
over 5 uur issie klaar met downloaden..quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:01 schreef TwenteFC het volgende:
Zojuist ook even gekocht, over 5 uur is hij klaar met downloaden.
Had de beta al gespeeld, ik ben er best wel slecht in :p.
Maar was volgens een kameraad van me gewoon veel oefenen.
neequote:Op donderdag 29 juli 2010 01:07 schreef oompaloompa het volgende:
Ik probeer continu uit te zoomen wanneer het niet meer kan. Zou graag meer overzicht krijgen en er iets verder vanaf staan. Weet iemand toevallig of er ergens een optie zit om dat te kunnen doen? (bij wow zat er ergens opeens zon verstopte optie)
singleplayer campaign kan wel offline tochquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:19 schreef nikk het volgende:
Woensdag om 4 uur m'n CE in ontvangst mogen nemen en vrijwel op hetzelfde moment een storing met m'n internet.
Kneuzen van Ziggo hebben lopen klooien met het kastje in de straat en ze komen het pas morgen repareren. Frustrerend om dan al bijna twee dagen het spel in bezit te hebben... en niet kunnen spelen.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee
dit is een bewuste keuze die ze gemaakt hebben bij Blizzard voor Warcraft3
het idee was/is dat mensen met lagere specs evenveel overzicht (die dus niet al te ver kunnen uitzoomen zonder dat de computer begint te roken) hebben als mensen met supercomputers
komt ook niet denk ik gezien het competetieve aspect van het spel
bedankt voor de infoquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:09 schreef mschol het volgende:
[..]
het bekende euvel van 3d rts games..
ik hoop dat ze dit nog aanpassen....
maar echt klagen doe ik niet meer, heeft weinig nut
Niet de eerste keer in ieder geval. Ach ja, morgen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
singleplayer campaign kan wel offline toch
Ik heb sinds de 1e keer de beta dicht ging niet meer gespeeld, maar toen was 't wel aan te raden om op een breedbeeld resolutie te spelen (ook als je een 4:3 scherm hebt). Dan heb je weliswaar zwarte balken onder en boven, maar je field of view is een stukkie groter. Hopelijk kan iemand dit bevestigen of ontkrachten voor retailquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:07 schreef oompaloompa het volgende:
Die is goud, thank youquote:Op donderdag 29 juli 2010 06:35 schreef Dibble het volgende:
Tip: als je reflections uitzet in het grafisch paneel dan gaat de performance bij mij met zo'n 30% omhoog, Het vreet namelijk resources en voegt haast niets toe.
Die moet ik even onthouden... kijkend wat het verschil is uiteraard =)quote:Op donderdag 29 juli 2010 06:35 schreef Dibble het volgende:
Tip: als je reflections uitzet in het grafisch paneel dan gaat de performance bij mij met zo'n 30% omhoog, Het vreet namelijk resources en voegt haast niets toe.
Haha, wat een martelingquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:19 schreef nikk het volgende:
Woensdag om 4 uur m'n CE in ontvangst mogen nemen en vrijwel op hetzelfde moment een storing met m'n internet.
Kneuzen van Ziggo hebben lopen klooien met het kastje in de straat en ze komen het pas morgen repareren. Frustrerend om dan al bijna twee dagen het spel in bezit te hebben... en niet kunnen spelen.
Ik moest lachen,quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:20 schreef Jenglejack het volgende:
Gisteren maar eens begonnen aan de multiplayer. Wilde toch eens kijken wat het niveau qua spelers was. Eindstand heb ik alle matches verloren. Probleem was dat ik niet wist hoe ik een armory moest bouwen enzo. Ik heb dus de eerste 5 matches zonder advanced buildings gespeeld. Met een zuur gevoel gaan slapen en kon het vanochtend niet laten om het nog een keer te proberen.
Door een misclick kwam ik er ineens achter dat de knop naast het bouw knopje voor de advanced buildings wasDenk toch wel dat dit m'n meest domme actie was haha. De match vanochtend wel gewonnen, had op het einde 12 thors die binnen 30 seconden z'n complete basis weg hadden. Goed begin van de dag!
Hij kwam steeds maar met een stuk of 10 marines of ander gaar gespuis. Makkelijk doelwit voor de Thors die er al stonden ;-) Dus ik bleef lekker bouwen. Moet wel zeggen dat hij tot 2x toe mijn thuisbasis vernietigd had waardoor m'n 27 SCV's werkloos warenquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:34 schreef Dibble het volgende:
Wtf 12 thors?heeft je tegenstander zitten slapen ofzo...
Nou, ik heb 'm hier gekocht: http://www.12game.com/PC_Games/Starcraft_II.aspxquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:13 schreef kahlanamnell het volgende:
Even een vraag, ik moet het spel nog aanschaffen.
De SE uitvoering kost hier 90 euro en de normale uitvoering 55 euro. Kan dat nog goedkoper ergens?
Ik dacht dat ik hem wel online kon kopen, maar in de blizzard store is hij 59 euro en dan heb ik niet eens een doos eromheen
Whehe, die scouting probe niet uit het oog verliezen. Waar speel je zelf mee dan? Terran? Direct een scv d'r op.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:04 schreef stFz het volgende:
En dat was ranked in bronze?
Heerlijk spel alleen moet ik weer een beetje inkomen, verliezen terwijl je weet dat je beter bent of door zon DOMME PROXY RUSH is soms wel irritant. Gister maakte zo'n protoss een pylon in mn basis en spamde daarna cannons in mn mainen ik kreeg die kut probe maar niet dood. Dat was exit
ik ga denk ik maar naar een winkel toe, dan heb ik hem eerder en als het toch niet zoveel uitmaakt...quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:16 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Nou, ik heb 'm hier gekocht: http://www.12game.com/PC_Games/Starcraft_II.aspx
49,94 incl verzenden, zal vast nog wel ergens goedkoper zijn.
Verder geef ik niets om speciale edities ofzo.
En wat ik hierboven zie is reden genoeg om eerst even veel SP te spelen.
MM Almere kan je hem zo pakken, ook voor die prijsquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:20 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
ik ga denk ik maar naar een winkel toe, dan heb ik hem eerder en als het toch niet zoveel uitmaakt...
ik ga naar MM Leeuwarden, is wat dichterbijquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:27 schreef Cid het volgende:
MM Almere kan je hem zo pakken, ook voor die prijs
voor 42,95???quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:11 schreef ASSpirine het volgende:
Vandaag in de mediamarkt gehaakd voor 42,95, de CE edition kostte "slechts" 82,95
Veel goedkoper dan online
Bouw je maar lekker Hellions.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Stelletje joden. Maar de firebat zit dus niet in de MP maar wel in de SP? Wat raar...
Volgens mij hoor je dan ook niet thuis in die leaguesquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:24 schreef Siddartha het volgende:
Bam! Expansion dicht bij tegenstanders basis (niet zijn natural, die andere). Bam, via main wat flying bouwen en in je ongescande expansion een dark shrine bouwen. Zo grappig als je dan met 1 dt zijn basis in weet te komen, hij zijn scans gebruikt en dan de volgende 3 dt's naar binnen sturen. Einde spel.
Dat is dan wel weer leuk aan de bronze/silver league, daar word de map meestal niet gescanned.
In tegenstelling tot het vorige deel zijn Ghosts echt baas nu. EMP ftwquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:41 schreef Cudles het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je dan ook niet thuis in die leagues![]()
Daarnet naai gedaan tegen Protoss. Ik had 15 marines en 2 ghosts en zag dat ie nog niet een expansion had gedaan. Whop gelijk tanks erop. 2 bunkers neergooien, siege mode researchen. Expanden en containen die hap. Duurde nog wel even voordat ik hem had, hij had namelijk al colossi, die mijn marines opvraten plus de high ground. Maar had natuurlijk veel eerder een viking rond moeten laten vliegen, zodat mijn tanks de high ground konden zien.
MM Antwerpenquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:59 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
voor 42,95???
op mediamarkt.nl staat dat hij daar 55 euro kost?
Klopt dat, het is 20 km verde rijden naar de mediamarkt dan naar een intertoys in de buurt namelijk
Ach ja, ik heb de beta niet gespeeld dus moest even alles uitzoeken. En als je dan meteen mp gaat doen kom je niet echt ver.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:41 schreef Cudles het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je dan ook niet thuis in die leagues![]()
Daarnet naai gedaan tegen Protoss. Ik had 15 marines en 2 ghosts en zag dat ie nog niet een expansion had gedaan. Whop gelijk tanks erop. 2 bunkers neergooien, siege mode researchen. Expanden en containen die hap. Duurde nog wel even voordat ik hem had, hij had namelijk al colossi, die mijn marines opvraten plus de high ground. Maar had natuurlijk veel eerder een viking rond moeten laten vliegen, zodat mijn tanks de high ground konden zien.
Nee.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:54 schreef GoodGawd het volgende:
Post uw profielen
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/246993/1/Nifty/
Ik ook. Ik dacht gisternacht na 12 laat ik even nog wat potjes doen in league. Verloor ik 3 keer in een rij, bier is blijkbaar niet goed voor je prestaties. Niet meer doen dus, meteen mijn score eraan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben nog aan het oefenen, hard oefenen, bloed zweet en tranen tegen brutal & hard bots.
Boeiend ik ook nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:11 schreef Cudles het volgende:
Ik schaam me voor me score. Maar ach ik heb de beta dan ook niet gespeeld. En SC1 ook niet.
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/271616/1/Dwarfmaster/
starcraft 3 voor over 10 jaarquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:46 schreef ems. het volgende:
Ik ben erg blij voor jullie dat je starcraft eindelijk er is, maareh, heeft iemand toevallig informatie wat nu blizzard's main priority is? Ik mag hopen Diablo 3?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:54 schreef GoodGawd het volgende:
Post uw profielen
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/246993/1/Nifty/
Als je ingelogd bent op battle.net en je klikt op iemand profiel link hier, zie je rechts boven in je scherm (lichtblauw) je eigen profiel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:26 schreef Olle. het volgende:
Cid kun je dat profiel ergens vinden?
of zoeken? heb een profiel aangemaakt allen kan hem niet vinden
thnx!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:29 schreef Cid het volgende:
[..]
Als je ingelogd bent op battle.net en je klikt op iemand profiel link hier, zie je rechts boven in je scherm (lichtblauw) je eigen profiel.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:27 schreef Siddartha het volgende:
Net een geweldige match gehad.
Protoss tegen protoss.
Hij opent aggressief, iriteert met een probe, etc.
Hij krijgt de overhand, heeft al een handje vol stalkers en immortals terwijl ik net met stalkers ben begonnen.
Vernietigt langzaam mijn basis, maar beseft niet dat ik simpelweg een expansion bij een rich mineralveld heb, plemp daar 4 gateways neer en 2 stargates. Hij vernietigt mijn basis en vraagt al om 'gg?', terwijl ik met 12 zealots en 5 void's zijn basis vernietig. Hij beseft dat zijn grondleger niks kan tegen voids en het is game over.
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-LSNV7ONS4CXL.sc2replayquote:
de expansions natuurlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:46 schreef ems. het volgende:
Ik ben erg blij voor jullie dat je starcraft eindelijk er is, maareh, heeft iemand toevallig informatie wat nu blizzard's main priority is? Ik mag hopen Diablo 3?
Ook droog. Remember kids, always scout.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:27 schreef Siddartha het volgende:
Net een geweldige match gehad.
Protoss tegen protoss.
Hij opent aggressief, iriteert met een probe, etc.
Hij krijgt de overhand, heeft al een handje vol stalkers en immortals terwijl ik net met stalkers ben begonnen.
Vernietigt langzaam mijn basis, maar beseft niet dat ik simpelweg een expansion bij een rich mineralveld heb, plemp daar 4 gateways neer en 2 stargates. Hij vernietigt mijn basis en vraagt al om 'gg?', terwijl ik met 12 zealots en 5 void's zijn basis vernietig. Hij beseft dat zijn grondleger niks kan tegen voids en het is game over.
Draait prima op mijn 13" MacBook Pro met GeForce 320M, met alles op medium. Heb nog niet hoger geprobeerd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:30 schreef Sala-adin het volgende:
kan ik dit spel ook spele op mijn macbook pro?
tering dat doe je wel erg snel...quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:32 schreef ImMaxa het volgende:
Campaign uitgespeeld!
Nu wachten op het volgende hoofdstuk, wat nog lang op zich zal laten wachten vrees ik...
Ik ook, sta open voor suggestiesquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:18 schreef CamelNLD het volgende:
Wat is een goede strategy om te beginnen met bouwen? Ik wordt vaak gerushed.
Welk ras ben je?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:18 schreef CamelNLD het volgende:
Wat is een goede strategy om te beginnen met bouwen? Ik wordt vaak gerushed.
Via battle.net gekocht ja, gewoon netjes voor betaald. Wil best een screenshot voor je maken mocht je het niet geloven.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:09 schreef mschol het volgende:
[..]
over 5 uur issie klaar met downloaden..
"gekocht" zeker?
Wat is je build-up? En door welk ras word je gerushed?quote:
Je bedoelt dat je de eerste paar zeals/marines/lings niet tegen kan houden? Op zich is dat geen rush, maar goed.quote:
Een paar matches volgen:quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Via battle.net gekocht ja, gewoon netjes voor betaald. Wil best een screenshot voor je maken mocht je het niet geloven.
Heeft iemand hier misschien nog tutorials/mustread sites voor iemand die werkelijkwaar nog nooit SC heeft gespeeld? Wil me graag een beetje inlezen voordat ik begin, handige tips enzo.
Allememachies, en ik zit nog steeds te wachten.quote:
Help me alsjeblieft onthouden, mensen, dat ik nooit, nooit, nooit meer iets preorder.quote:Delivery usually takes 3–5 working days (from date of posting), but we need to wait 21 days before being able to investigate this matter further .
Dank u ik ga nu kijken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:38 schreef Cudles het volgende:
Deze gebruik ik voor TvP http://day9tv.blip.tv/file/3752216/
En deze voor tegen Zerg en Terran, maar ik improvise wat na de 3 rax.
Ik ben nu ook deze aan het leren, die goed schijnt te zijn te voor alle matchups.
Gewoon paar keer oefenen tegen de PC. Dat je snel wat units hebt om te verdedigen.
Jeetje, waar had je besteld?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:53 schreef Frollo het volgende:
[..]
Allememachies, en ik zit nog steeds te wachten.
[..]
Help me alsjeblieft onthouden, mensen, dat ik nooit, nooit, nooit meer iets preorder.
de gameclient hoef je alleen te installeren als je de dvd niet hebt, het is een alternatiefquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:34 schreef kahlanamnell het volgende:
Ik heb net SC2 gekocht, ook al geinstalleerd en geactiveerd. Nu staat er op die blizzard website dat ik nog een game client moet installeren?
Klopt dat of heb ik die al vanaf de dvd geinstalleerd?
ok, dat dacht ik al. Ik wilde hem eerst online kopen , maar heb hem halverwege dat proces afgebroken omdat ik hem te duur online vond en ben toen naar de winkel gegaan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:39 schreef mschol het volgende:
[..]
de gameclient hoef je alleen te installeren als je de dvd niet hebt, het is een alternatief
je hebt toch hiervoor al 10 jaar sc1 en bw gespeeldquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:44 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
ok, dat dacht ik al. Ik wilde hem eerst online kopen , maar heb hem halverwege dat proces afgebroken omdat ik hem te duur online vond en ben toen naar de winkel gegaan.
Zo, eerst even http://us.battle.net/sc2/en/game/ nu doornemen, heb deel 1 ooit een keer gespeeld , maar weet er niks meer van.
Eerst maar eens wat tutorials doorworstelen de komende dagen
Haal hem gewoon uit de winkel man (Geen CE) maar verkoop dan als je hem binnen heb?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:53 schreef Frollo het volgende:
[..]
Allememachies, en ik zit nog steeds te wachten.
[..]
Help me alsjeblieft onthouden, mensen, dat ik nooit, nooit, nooit meer iets preorder.
nee, alleen half life en race games en rpg's (maar dat was op de playstation 2).quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:49 schreef boyv het volgende:
je hebt toch hiervoor al 10 jaar sc1 en bw gespeeld
je krijgt toch tegenstanders die ongeveer gelijk aan je zijn, dus leuk is het altijd lijkt mij. Al is het leuker als je beter bent. Maar ik ga eerst maar een week of 3 offline spelen om te oefenen (neem aan dat dat wel kan).quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:12 schreef Harunobu het volgende:
Dus voor winnen of verliezen maakt het niet uit hoe goed of slecht je bent.
Als je dat allemaal in een half uur kan..respect!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:57 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
je krijgt toch tegenstanders die ongeveer gelijk aan je zijn, dus leuk is het altijd lijkt mij. Al is het leuker als je beter bent. Maar ik ga eerst maar een week of 3 offline spelen om te oefenen (neem aan dat dat wel kan).
Eerst maar even de kids op bed gooien nu en schoonvader eruit zetten en koffie zetten voor mijn vrouw en nog een meubeltje in de lak zetten en dan kan ik vanaf 20:30 mijn eerste stappen in deze game zetten.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Faal, werd gelijk weer genaaid door grenadiers..kom op ffs. Dat gerush is ook maar kut.
22 minutenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:12 schreef NatteBever het volgende:
Als je dat allemaal in een half uur kan..respect!
Als terran moet je veel tanks bouwen, plus wat ghost om hun shields te EMP-en en Ravens voor point defence drone voor de stalkers.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:37 schreef Tware het volgende:
Na wat multiplayer potjes ben ik er achter dat Protoss onverslaanbaar is als een game wat langer duurt. Je moet ze gewoon rushen![]()
Stomme Duitsers met hun Duitse versies van alles overalquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:29 schreef Henno het volgende:
Media Markt in Berlijn, 39 euro, kon het niet weerstaanWel absurd hoe hoog de prijsverschillen zijn, zo verwachtte ik dat het online goedkoper kon?!
Ja, heb je wel het spel in het Duitsquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:29 schreef Henno het volgende:
Media Markt in Berlijn, 39 euro, kon het niet weerstaanWel absurd hoe hoog de prijsverschillen zijn, zo verwachtte ik dat het online goedkoper kon?!
Omg, Jim Rainor nagesynchroniseerdquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:58 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja, heb je wel het spel in het Duits
edit: oh je hebt het ontdekt
quote:
zit er niet iets ingebouwd?quote:
Zodra je merkt dat je tegenstander carriers heeft, al je defence (en verdedigende anti-air units) selecteren en onder een hotkey zetten. Zodra een carrier in de buurt komt van een defence gebouw, op hotkey duwen en carrier aanvallen. (Wel echt de carrier aanvallen!)quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:56 schreef Tware het volgende:
He het is haast niet af te slaan als de protoss tegenstander met meerdere carriers op je afkomtAutomatische defense gaat ook altijd af op de losse vliegtuigjes
Ja maar niet dus.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:29 schreef Henno het volgende:
Ik zou zeggen Marines, Immortals zijn sterk tegen Armor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:26 schreef mschol het volgende:
wat is effectief tegen een legertje immortals? (=4/5 stuks)
die eten m'n thors op alsof het niks is(and yet again i failed @ medium AI enemy)
hmmm... moet maar eens kijken hoe ik in hemelsnaam genoeg resources binnen krijg daarvoor dan...quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:37 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Marines, Immortals zijn sterk tegen Armor.
Heb je dan ook niet groen bloed enzo? Rood mag toch niet in Duitsland?quote:
Ik denk dat het nu ook wel iets beter werkt dan tijdens de beta.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:57 schreef kahlanamnell het volgende:
je krijgt toch tegenstanders die ongeveer gelijk aan je zijn, dus leuk is het altijd lijkt mij. Al is het leuker als je beter bent. Maar ik ga eerst maar een week of 3 offline spelen om te oefenen (neem aan dat dat wel kan).
ik heb de inhoud nog niet gezien, maar waarom niet? (vermoedelijk wat *.mpq + installer?, net zoals mijn gedownloade diablo 2 + Starcraft van blizzard)quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:21 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Heb je dan ook niet groen bloed enzo? Rood mag toch niet in Duitsland?
Weet iemand trouwens of je de inhoud van de CE stick ergens anders kan parkeren zodat je het ding helemaal kan gebruiken als usbstick?
Yepquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:13 schreef captainkid het volgende:
Kan je ook met mensen tegen de AI spelen?
vind ik stuk leuker dan dat gestress van tegen een persoon spelen
Hehe die heb ik nog niet eens gedaan, 3v3 ook niet. Alleen in de beta.quote:
daar heb je een mooie toren voorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:16 schreef Shoombak het volgende:
Gisteren wat online potjes gedaan, 3 verloren en 1 gewonnen. Moet zeggen dat ik SC1 nog nooit heb gespeeld en ook niet echt into strategygames dus het is allemaal erg wennen. Speel alleen maar met Terran omdat ik daar inmiddels een beetje de buildorder onder de knie voor heb. 1 potje was echt bizar, ik had een heel leger aan marines, marauders en hellions, wilde m'n Protoss tegenstander aanvallen, die had een aantal onzichtbare units die in no time mijn hele leger sloopten. Kon er serieus niets tegen doen. Wat was dat?
Je basisgebouw kan (na een uitbreiding) scannen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:16 schreef Shoombak het volgende:
Gisteren wat online potjes gedaan, 3 verloren en 1 gewonnen. Moet zeggen dat ik SC1 nog nooit heb gespeeld en ook niet echt into strategygames dus het is allemaal erg wennen. Speel alleen maar met Terran omdat ik daar inmiddels een beetje de buildorder onder de knie voor heb. 1 potje was echt bizar, ik had een heel leger aan marines, marauders en hellions, wilde m'n Protoss tegenstander aanvallen, die had een aantal onzichtbare units die in no time mijn hele leger sloopten. Kon er serieus niets tegen doen. Wat was dat?
Ja, of een kluitje banchees, al dan niet in cloack om eventuele stalker escortes te ontwijken..quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:37 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Marines, Immortals zijn sterk tegen Armor.
ik heb nog geen enkel potje gedaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 03:34 schreef TwenteFC het volgende:
Zijn er nog mensen hier die net zo noob zijn als ik? (<10 potjes ooit gespeeld)?
Zoja, potje doen?
hehe medium lukt nog wel, maar HARD goeiendag gister 2vs2 tegen twee A.I. gedaan op hard. Komen ze aan hoor met z'n tween bam bam bam je hele basis pleite.... en nee ben geen noob.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik kan eindelijk de AI verslaan op mediumnu tijd voor hard.
zoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:19 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Wat ik niet snap is hoe die Zerg zo snel op meerdere planeten terecht kunnen komen terwijl ze niet eens over lichtsnelheid beschikken.
volgens google kun je het unlocken in de missie 'media blitz' door een schience building ofzo te slopen maar je kunt het niet meer spelen als je al op Char bent geweestquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:46 schreef ImMaxa het volgende:
Ik had ook maar 25 van de 26 missies gespeeld... Die 26e zal wel een secret mission zijn oid. Kan me herinneren dat er 1 missie was waar bij het victory scherm stond "secret discovered: no" of iets in die trend...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door sp3c op 30-07-2010 12:38:38 (spoiler!) ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:30 schreef sp3c het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jah, surequote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Iemand zin in 4vs4 bots potje vanmiddag.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
*meldt als slechte speler..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:20 schreef mschol het volgende:
hmm zerg op medium vind ik nog wel te doen. (net potje gewonnen, klik voor replay)
protoss op medium is niet te doen met m'n speelstijl lijkt het..
ik speel terran
tips zijn,zoals gewoonlijk, welkom
Ja, dat kan, dan krijg je een andere code geloof ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:50 schreef kahlanamnell het volgende:
Kan je eigenlijk dezelfde naam hebben in dat spel als iemand anders?
Ik heb een toffe naam en snap niet dat die niet al bezet was?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:01 schreef l3laster het volgende:
[..]
hehe medium lukt nog wel, maar HARD goeiendag gister 2vs2 tegen twee A.I. gedaan op hard. Komen ze aan hoor met z'n tween bam bam bam je hele basis pleite.... en nee ben geen noob.
Maar had wel speed op het hoogst. Wellicht moet ik die wat lager zetten....
Kheb de eerste 2 minuten gekeken haha, duurt een uur haloooooquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:20 schreef mschol het volgende:
hmm zerg op medium vind ik nog wel te doen. (net potje gewonnen, klik voor replay)
protoss op medium is niet te doen met m'n speelstijl lijkt het..
ik speel terran
tips zijn,zoals gewoonlijk, welkom
waar ken je die personal code zien?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat zijn jullie ingame naam en personal code? Dan kunnen we samen 4vs4 bots potjes doen om te oefenen.
Of invite mij Seodore, code 168
Voordat ik online ga wil ik sowieso met alle rassen hebben gespeeld (vanzelf komt er wel een favoriet, zal wel weer Terran wordenquote:
Ik speel eerst de campaign, dan de practice matches en dan placement. Ga verder niet oefenen, vind 't juist wel leuk om gelijk tegen echte tegenstanders te spelen (ipv AI). Maar goed, ik heb al een tijdje gespeeld in de beta (stuk of 50 matches denk ik) dus stiekem heb ik al geoefend.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:01 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Voordat ik online ga wil ik sowieso met alle rassen hebben gespeeld (vanzelf komt er wel een favoriet, zal wel weer Terran worden) en de hotkeys makkelijk doorhebben.
Dan wat experimenteren met verschillende build orders en daarna m'n plaatsingswedstrijden spelen.
klinkt extreem herkenbaarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:57 schreef Henno het volgende:
Mijn euvel is dat ik altijd te voorzichtig ben, dus te lang bezig zijn met een fort optrekken en veel troepen maken, terwijl dat juist niet handig is (denk aan missies waar je zsm iemand moet bevrijden terwijl je zelf ook aangevallen wordt o.i.d., dan moet je opeens echt keuzes gaan maken)
Username: Aglarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:50 schreef TwenteFC het volgende:
Oke, mijn account:
Username: DirkZz
Charactercode: 892
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:47 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Username: Aglar
Code: 282
Lol... ik begin net 2v2, peert mijn medespeler hem na een opmerking mijnerzijds (ga eens wat doen, je loopt te klooien), maak ik mijn twee oppo's alsnog knetterhard in met een legertje Colossi / stalkers.
Snap er geen hol van van wat je zegtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:47 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Username: Aglar
Code: 282
Lol... ik begin net 2v2, peert mijn medespeler hem na een opmerking mijnerzijds (ga eens wat doen, je loopt te klooien), maak ik mijn twee oppo's alsnog knetterhard in met een legertje Colossi / stalkers.
Ben je een retard ofzo? Hij speelde een 2v2 potje, maar zijn vriend ging weg omdat hij zei dat hij liep te kloten. Toen versloeg hij alsnog z'n twee tegenstanders met Colossi (meervoud van Colossus) en Stalkers, in z'n eentje.quote:
Nee ik ben geen gamenerdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:20 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ben je een retard ofzo? Hij speelde een 2v2 potje, maar zijn vriend ging weg omdat hij zei dat hij liep te kloten. Toen versloeg hij alsnog z'n twee tegenstanders met Colossi (meervoud van Colossus) en Stalkers, in z'n eentje.
Ga lekker gitaar spelen en donder op dan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:23 schreef genakt het volgende:
[..]
Nee ik ben geen gamenerd
en praat normaal nederlands
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:23 schreef genakt het volgende:
[..]
Nee ik ben geen gamenerd
en praat normaal nederlands
Dat krijg je met die gitaar homo's he. Die denken soms ook dat ze alles zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:37 schreef sp3c het volgende:
volgens mij begon het pas toen iemand hem een retard noemde
niet dat de term gamenerd heel verstandig is in dit soort topics
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat krijg je met die gitaar homo's he. Die denken soms ook dat ze alles zijn.
Hey even rustig over gitaristen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat krijg je met die gitaar homo's he. Die denken soms ook dat ze alles zijn.
En wat ik deed ik?quote:Cash Reward
Collect all Gas and Minerals Pallet pickups in "The Outlaws" mission on Normal diffilculty.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juist.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |