Dat kan je voor alle kanten wel zeggenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:53 schreef Olle. het volgende:
[..]
Protos is heerlijk!
SC 1 vroeger altijd mee gespeeld...
als je 1 maal op dreef bent ben je onverslaanbaar
ik kan dat nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:57 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat kan je voor alle kanten wel zeggenIk ga hem zo ook ff spelen, ben benieuwd, er is zo'n hype gecreeerd en deel 1 heb ik niet gespeeld.
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:52 schreef Laviathan het volgende:
[..]
of jezelf verbeteren als je Protoss speelt;)
Had je van te voren kunnen weten. Meestal komen ze zelfs pas 2 dagen laterquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:33 schreef Frollo het volgende:
Godverdegodverdegodgloeiende, weer niks in de post.
Echt de laatste keer dat ik iets preorder.
lol bij mij was die binnen 10 min klaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:26 schreef Tware het volgende:
Zo, dat installen duurt lang! nu al een half uur bezig. Ik wil spelen
ik heb vanavond eerst nog een feestje en kan morgen pas weer spelenquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:33 schreef Jenglejack het volgende:
IK WIL NAAR HUIS !! M'n werkdag heeft nog nooit zo lang geduurd hahaha
Ja, maar ik dacht serieus dat op de dag zelf alle winkels uitverkocht zouden zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:26 schreef genakt het volgende:
[..]
Had je van te voren kunnen weten. Meestal komen ze zelfs pas 2 dagen later
ach ja heb het aantal keer gedaan. 4x maar heb hem nog nooit op de dag zelf binnen gehad dus was ik er gelijk klaar meequote:Op woensdag 28 juli 2010 16:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht serieus dat op de dag zelf alle winkels uitverkocht zouden zijn.
En het scheelde een tientje.
Cheese is snel een aanvallen. Sommige spelers rekenen daar niet op en kunnen niet tegen hun verlies. Het hoort gewoon bij Starcraft. Je moet als Protoss of Terran gewoon de ingang van je basis dichtbouwen. Ik heb ook net 5x verloren omdat ik, dat niet goed deed.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:53 schreef Sirrie het volgende:
Wat is nou cheese play dan precies, want doe net me eerste placement match en word weer dood gewenst.
Deed gewoon ff met 4 zerglings proberen te narren, dit werkte alleen wat beter dan ik dacht dus deed er nog wat bij om het af te maken zeg maar. Word ik me een partij uitgescholden meh. Tis toch normaal om beetje te narren met wat zergs of niet? Had wel verwacht dat ie met zn minertjes me dood zou maken.
Dus oa. 6 pool rush, proxy pylon in je base, cannon rush, etc. Soort van sneaky, onorthodoxe tactieken. Vaak is het zo met cheesy builds dat als ze mislukken, je in principe op zo'n achterstand staat dat je gg kan callen.quote:Cheese is anything that kills me before i'm ready to die.
Samequote:Op woensdag 28 juli 2010 16:33 schreef Jenglejack het volgende:
IK WIL NAAR HUIS !! M'n werkdag heeft nog nooit zo lang geduurd hahaha
2 2medivacs met 2 siege tanks en marines cheese ftw. Dat is mijn favorietquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:06 schreef .aeon het volgende:
[..]
Dus oa. 6 pool rush, proxy pylon in je base, cannon rush, etc. Soort van sneaky, onorthodoxe tactieken. Vaak is het zo met cheesy builds dat als ze mislukken, je in principe op zo'n achterstand staat dat je gg kan callen.
Maar het hoort inderdaad gewoon bij SC en is wel leuk om af en toe te proberen.
Ok thx ik zal even kijken. Niet dat ik nu SC 1 zou willen spelenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:19 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
bonus key voor Starcraft 1 staat in je eerste mail die je na je bestelling kreeg.
Beetje onduidelijk maar kijk je mails maar na.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:34 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik heb vanavond eerst nog een feestje en kan morgen pas weer spelen
dat is pas erg!
Zal wel met een paar dagen komen. Is toch veel leuker om zelf alles een beetje uit te vindenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:18 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Same, zo effe eten en dan weer fulltime Starcraft 2!
Waar blijft de strategy guide bol.com?
Ik zie het, de userreviews op games.fok zijn wegquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:38 schreef Jenglejack het volgende:
*offtopic: de links van je game reviews in je sig werken niet..
nog nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:51 schreef AgLarrr het volgende:
MUHAHAARGH, die campain is heul erg vet. Mooi verhaalIemand al aan het p0wnen op Char?
Wel een beetje te makkelijk op normal.. :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje irritant dat je om de zoveel tijd naar de winkel moet voor eten en drinken
gister voor het eerst in lange tijd zelf gefrituurd omdat koken me wat teveel tijd kostte
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
nog nietNiiice. Maar die was toch easy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje irritant dat je om de zoveel tijd naar de winkel moet voor eten en drinken
gister voor het eerst in lange tijd zelf gefrituurd omdat koken me wat teveel tijd kostte
Dikke luftwaffe bouwen, Science Vessels erachteraan voor de instant repair en KABOOM-baby. Ik heb max 10 marines in het veld gehad.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"
- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
Gast, jij hebt overduidelijk SC1 niet gespeeld? C&C is complete crap vergelijken met SC. SC is de best uitgebalanceerde RTS ooit. Real-time schaken, etc.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:06 schreef Equites het volgende:
Mijn handen jeuken om hem ook te halen, maar vaak laat ik RTS zo snel links liggen, twijfels...... Wat maakt deze game zoveel beter dan bijv een C&C? En op wat voor FPS spelen jullie, haal nu max 30 en heb echt niet alles op ultra staan, eerder op mediumIk heb toch een vrij nieuwe laptop, wat een onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |