En wat dacht je dan toen je die witte lichten achteraan een auto zag?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:55 schreef Kaneelthee het volgende:
Dat auto's aparte lichten hebben om te laten zien dat ze in hun "achteruit" staan.
En toen had ik al een paar jaar m'n rijbewijs
Niks, nooit echt opgevallen namelijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:00 schreef trainfreak het volgende:
[..]
En wat dacht je dan toen je die witte lichten achteraan een auto zag?
Dat komt anders verdomd dicht bij de waarheid...quote:Op dinsdag 11 september 2001 13:44 schreef Tsjettel het volgende:
...Dat je een rekening met een bedrag daarop moest hebben om geld op te kunnen nemen bij de bank.
"De bank, daar kun je zo naar binnen lopen om geld op te halen", dacht ik vroeger. Nu denk ik er toch anders over...
Zal ik je nog wat vertellen wat je waarschijnlijk na jaren pas doorhebt? Er is een editknop.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:21 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Dat komt anders verdomd dicht bij de waarheid...
Sorryquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Zal ik je nog wat vertellen wat je waarschijnlijk na jaren pas doorhebt? Er is een editknop.
Snijplank is ook plat dat scheelt ook al een heel stuk heyquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze zeggen toch altijd zoiets van: je moet op een snijplank snijden of zo? Ik kwam er een paar weken geleden pas achter dat je niet het bord beschadigt als je met een scherp mes iets op een gewoon bord snijdt, maar het mes zelf.
Dat is toch het laatste deel? Ik vond dat einde zo mooiquote:Op woensdag 24 november 2010 02:20 schreef wonderer het volgende:
Dat het derde boek uit de Narnia-reeks "Voyage of the Dawn Treader" heet en niet "Voyage of the Dawn Trader"...
En nu vraag ik me ook af waarom de Nederlandse titel "De reis van het Drakenschip" was...
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:41 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
OT: dat takken die buiten liggen geen wandelende takken zijn. Althans, waarschijnlijk niet. Het feit dat zo'n beest er uit zag als een tak, deed mij denken dat je dus geen enkel verschil zag als ze niet bewogen, en wist ik veel dat die dingen niet veel groter worden dan je hand... Ben ik even bang geweest voor gigantische takken die in het gras lagen
Nee... derde boek. Van de zeven.quote:Op woensdag 24 november 2010 02:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is toch het laatste deel? Ik vond dat einde zo mooi
Er was iets met die volgordes... dat ze niet chronologisch geschreven zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 03:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee... derde boek. Van de zeven.
Neefje van de Tovenaar is chronologisch de eerste geloof ik ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 04:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Er was iets met die volgordes... dat ze niet chronologisch geschreven zijn![]()
Oh, dit zou qua leesvolgorde deel 5 zijn, het einde van alles is in ieder geval heel mooi
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |