Nee, Timmy wordt ingesproken door Lot Lohr, die Kruidvatschreeuwerd is iemand anders.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:50 schreef dabadbass het volgende:
Volgens mij wordt Timmy ingesproken door dat mens die ook de Kruidvat reclames in schreeuwt
En y grec is dan weer Frans (denk ik?) voor griekse yquote:Op vrijdag 17 september 2010 03:12 schreef Godshand het volgende:
OT
Ik zei altijd Ydrek ipv Ygrek (of hoe je het ook schrijft)
de naam dus voor de Griekse Y
Jawel, als je in Amerika een Milky Way koopt krijg je wat in Nederland een Mars is.quote:
Dan wist je zeker ook niet dat het origineel niet van René Froger is?quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Net als gisteren toen ik Rene Froger Winter in America door mn maat hoorde zingen
Tenzij je een all caramel Milky Way koopt, dan heb je godenspijsquote:Op vrijdag 17 september 2010 04:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jawel, als je in Amerika een Milky Way koopt krijg je wat in Nederland een Mars is.
[..]
Dan wist je zeker ook niet dat het origineel niet van René Froger is?
Het is ypsilonquote:Op vrijdag 17 september 2010 03:12 schreef Godshand het volgende:
OT
Ik zei altijd Ydrek ipv Ygrek (of hoe je het ook schrijft)
de naam dus voor de Griekse Y
Waarom dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 04:27 schreef Krantenman het volgende:
Dat Antwerpen in Belgie ook Anvers is.
Bruxelles betekent ook Brussel.
Luik is er ook Liège.
Namur is er Namen.
Mons is er Bergen.
"Enfin", om het op zijn Frans te zeggen, dat snapte ik wel, maar niet waarom ik altijd zoveel verdwaalde Nederlanders moest helpen die de weg zochten naar Dordrecht of Amersfoort.
Wat sommigen dan weer als uupsilon uitspreken.quote:
HoTMaiL, zo schreven ze het vroeger.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef trainfreak het volgende:
Dat Hotmail eigelijk een verwijzing is naar HTML
Net als windows, office, ie en nog meer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
HoTMaiL, zo schreven ze het vroeger.
En dat het gewoon een gekocht product is, niet van MS zelf...
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef trainfreak het volgende:
Is dat echt zo schokkerend?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef trainfreak het volgende:
http://woordenlijst.org/zoek/?q=schokkerendquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:14 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Is schokkerend echt een woord?
Ik dacht dat het gewoon hete post wasquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef trainfreak het volgende:
Ik zie geen tieten.quote:Op maandag 6 september 2010 22:20 schreef kvd het volgende:
[..]
ik heb het ook heel lang gedacht, mede door het haar en door de naam, dacht altijd dat het Vicky de Viking was...
Maar geef toe, dit lijkt toch ook wel aardig op een meisje:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |