abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:20:36 #1
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_84573551
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:21:50 #2
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_84573599
Picardmike zat weer in de problemen:
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 00:09 schreef picardmike het volgende:
Verdomme spreek ik net die juf weer, wil ik net een ultimatum gaan stellen zegt ze voordat ik hem wil gaan stellen dat ze niet van tijdslimieten houdt. Hoe kom ik uit deze zwang, tips iemand?

Ik:

Kom je dit jaar nog met een dag?

zij:

ja zeker

Ik:

Volgende week kan ik niet meer op msn komen

Zij:

Zo hallo

Ik:

Ja sorry maar ik heb geen tijd voor msn meer volgende week

Zij:

Dus? Sorry daar hou ik niet zo van, van tijdslimieten.

Ik

Ik stel geen limiet zeg alleen dat ik volgende week geen tijd heb om een afspraak te maken

Zij:

Ok ik ga slapen wens je een fijne avond.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:22:52 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84573642
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. geen picardmike-topique graag.
gewoon over datingsites praten .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:23:08 #4
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_84573652
Klinkt als een blijvertje!
pi_84573661
heeft ze je al geblokkeerd?
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:23:54 #6
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_84573675
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 00:22 schreef Maanvis het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. geen picardmike-topique graag.
gewoon over datingsites praten .
Wie maakt een wiki pagina over hem?
pi_84573765
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 00:23 schreef brunette82 het volgende:
heeft ze je al geblokkeerd?

Nee maar ben al sinds begin Juni met haar in gesprek en de stof raakt van mijn kant een beetje op. We hebben elkaar al 15 keer gesproken of zo. Ik trek het niet meer.
UITGESCHREVEN
pi_84573806
dan blokkeer je dr toch? vind het vaag dat ze zo'n reactie geeft.als ze je echt leuk vond, dan wilde ze toch wel met je uit?
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:28:05 #9
299208 Rifoki
Met de noorderzon vertrokken.
pi_84573828
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 00:26 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nee maar ben al sinds begin Juni met haar in gesprek en de stof raakt van mijn kant een beetje op. We hebben elkaar al 15 keer gesproken of zo. Ik trek het niet meer.
Simpel toch: zet haar voor het blok en move on als ze niet met een datum komt.
While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
pi_84573832
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 00:27 schreef brunette82 het volgende:
dan blokkeer je dr toch? vind het vaag dat ze zo'n reactie geeft.als ze je echt leuk vond, dan wilde ze toch wel met je uit?
Ja dat wil ze wel maar ze weet geen datum.
UITGESCHREVEN
pi_84573862
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 00:28 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja dat wil ze wel maar ze weet geen datum.
geen datum?wat is dat voor een onzin?
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:31:23 #12
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84573899
Same old same old. Ze heeft geen zin.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:31:59 #13
210501 right_turn
It's my turn
pi_84573922
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 00:26 schreef picardmike het volgende:

[..]

Niet opgeven, mijn vriendinnetje stond al 18 mnd tussen mijn paiq contacten. Af en toe wat berichten over en weer. Op een gegeven moment hebben we afgesproken en we zijn nu bijna een jaar samen
Acht Cola, Acht Bier!
pi_84574060
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 00:30 schreef brunette82 het volgende:

[..]

geen datum?wat is dat voor een onzin?
Ja ik weet het ook niet maar wat ik wel weet als ik een ultimatum stel en dan weg ga. Dan krijg ik de schuld omdat ik geen geduld heb volgens haar.

Vorige keer ging het ook precies hetzelfde en toen logde ze ook nog is dagelijks in op rp zodat ik dat als excuus kon gebruiken. Deze komt eens in de maand online ofzo.

Hoi -----,

Ik zie net dat je ingelogt ben bij relatieplanet maar mijn mailtjes niet meer beantwoordt en niet meer online ben. Ik heb het vermoeden dat je me niet zo ziet zitten, maakt niet uit. Wat ik wel jammer vind is dat we afgesproken hadden het elkaar te vertellen en niet ineens wegtelopen als iets niet leuk is. We steken allebei tijd inelkaar en het is jammer als je ineens niks meer van je laat horen, dan lijken alle gesprekken voor niks geweest.

Misschien heb ik een verkeerde opmerking naar je gemaakt, ben je boos dat ik je niet echt geloof dat je ziek ben, maar ik heb me wel elke keer aan mijn woord gehouden met de gespreken die we elke keer hebben gehad. Bij jouw zie ik elke keer weer dat als ik met je afspreek je niet op komt dagen. En dat word alleen maar erger dus misschien ben je met andere dingen bezig en neem ik het te serieus op. Maar zoals ik al eerder zei wil ik menen wat ik zeg, anders heb ik idee dat mijn tijd verspil. En daar komt ook nog is bij dat je langdurig ziek ben. Ik zet er bij deze een punt achter en ik denk dat verdere chatgesprekken ook niet meer nodig zijn, we hebben elkaar niet veel te vertellen meer denk ik. Als je nu al zo ben welke garanties heb ik dan voor de toekomst als ik je beter leer kennen??

Zij:

sorry hoor dit vind ik echt een dramatische mail ik ben niet op msn nee klopt wel op rp en op internet, dus? Ik heb nog niet opjou mail gereageerd omdat mij dat nog niet uit kwam en dan?

Ik denk dat het ook beter is want ik kan hier heel slecht tegen, ik vind het chatten leuk maar ik vind dit heel claiment benauwend. Relax gewoon, als iemand niet op msn is kan dat. Je lijkt me een aardig persoon maar ik word hier heel prikkelbaar van.

Succes met alles.

Groeten,
------
UITGESCHREVEN
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:38:21 #15
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_84574122
Ik heb voor de lol op piratendating.nl een account aangemaakt als Piet Piraat inclusief foto.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:38:21 #16
299208 Rifoki
pi_84574124
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 00:36 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja ik weet het ook niet maar wat ik wel weet als ik een ultimatum stel en dan weg ga. Dan krijg ik de schuld omdat ik geen geduld heb volgens haar.

Vorige keer ging het ook precies hetzelfde en toen logde ze ook nog is dagelijks in op rp zodat ik dat als excuus kon gebruiken. Deze komt eens in de maand online ofzo.

Hoi -----,

Ik zie net dat je ingelogt ben bij relatieplanet maar mijn mailtjes niet meer beantwoordt en niet meer online ben. Ik heb het vermoeden dat je me niet zo ziet zitten, maakt niet uit. Wat ik wel jammer vind is dat we afgesproken hadden het elkaar te vertellen en niet ineens wegtelopen als iets niet leuk is. We steken allebei tijd inelkaar en het is jammer als je ineens niks meer van je laat horen, dan lijken alle gesprekken voor niks geweest.

Misschien heb ik een verkeerde opmerking naar je gemaakt, ben je boos dat ik je niet echt geloof dat je ziek ben, maar ik heb me wel elke keer aan mijn woord gehouden met de gespreken die we elke keer hebben gehad. Bij jouw zie ik elke keer weer dat als ik met je afspreek je niet op komt dagen. En dat word alleen maar erger dus misschien ben je met andere dingen bezig en neem ik het te serieus op. Maar zoals ik al eerder zei wil ik menen wat ik zeg, anders heb ik idee dat mijn tijd verspil. En daar komt ook nog is bij dat je langdurig ziek ben. Ik zet er bij deze een punt achter en ik denk dat verdere chatgesprekken ook niet meer nodig zijn, we hebben elkaar niet veel te vertellen meer denk ik. Als je nu al zo ben welke garanties heb ik dan voor de toekomst als ik je beter leer kennen??

Zij:

sorry hoor dit vind ik echt een dramatische mail ik ben niet op msn nee klopt wel op rp en op internet, dus? Ik heb nog niet opjou mail gereageerd omdat mij dat nog niet uit kwam en dan?

Ik denk dat het ook beter is want ik kan hier heel slecht tegen, ik vind het chatten leuk maar ik vind dit heel claiment benauwend. Relax gewoon, als iemand niet op msn is kan dat. Je lijkt me een aardig persoon maar ik word hier heel prikkelbaar van.

Succes met alles.

Groeten,
------
Ik vind haar reactie best wel terecht.
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:41:18 #17
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84574230
Ik ook, wat een dramaqueen ben je Mike.
pi_84574232
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 00:38 schreef Rifoki het volgende:

[..]

Ik vind haar reactie best wel terecht.
Het gaat over hetzelfde ze was 2mnd ziek en werkte wel. Maar daten stelde ze elke keer uit. Opeens ging het wat minder met de gesprekken, spraken we elkaar 2 weken niet, stuurde ik wel een paar mailtjes en was ik een paar keer online maar ze zei niks meer. Terwijl ze wel inlogde op rp en zo.

Maar ja ze vond het wat te drastisch terwijl ik nog verwachtte dat ze zichzelf nog ging verdeligen.
UITGESCHREVEN
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:43:20 #19
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84574299
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:45 schreef right_turn het volgende:
Ik heb ook een profieltekst geschreven!

Hallo bezoekster,

Ben je er klaar voor? Doe dan je ogen dicht en laat me je meevoeren !

Als je ze opent zit je aan een kleine houten tafel. Ik leun dichter naar je toe en met een ondeugende blik in mijn ogen zeg ik met een intieme en lage stem....

"Een echte heer zegt niet tegen een dame op de eerste date dat hij haar mooie tepels in suiker zou willen dopen om daarna alle lieftalligheid uit haar te zuigen totdat ze smeekt om genomen te worden. En het zou niet erg netjes zijn als hij zich afvroeg wat voor kleur ondergoed ze draagt en of het een string is en of de rondingen van haar billen echt zo rond en zacht zijn als hij denkt. Of hoe mooi haar dijen zijn en hoe makkelijk zijn handen om haar dijen zouden passen. En hoe fantastisch het zou zijn om ze over zijn schouders te leggen om zo de beste positie te krijgen om haar keihard te nemen en haar compleet te vullen alsof ze in tweeën breekt...."

Je knippert kort met je ogen, het restaurant is verdwenen, waar is het restaurant? Het antwoord kan je niets meer schelen.... Licht duizelig open je je ogen, onze blikken laten elkaar niet meer los. Ik kus je welterusten en met een lach op je gezicht val je naast me in slaap...

Welkom in mijn wereld !

En, en en?
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:44:43 #20
299208 Rifoki
pi_84574334
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 00:41 schreef picardmike het volgende:

[..]

Het gaat over hetzelfde ze was 2mnd ziek en werkte wel. Maar daten stelde ze elke keer uit. Opeens ging het wat minder met de gesprekken, spraken we elkaar 2 weken niet, stuurde ik wel een paar mailtjes en was ik een paar keer online maar ze zei niks meer. Terwijl ze wel inlogde op rp en zo.
En soms moet je mensen de rust even gunnen, hebben ze inderdaad hun hoofd niet staan naar RP of jouw mailtjes of wat dan ook. Besides, er zijn legio redenen om te gaan werken terwijl je ziek bent maar ik kan me voorstellen dat je dan niet ook nog wilt gaan daten.

Gun iemand die niet reageert even de tijd. Als ze je interessant vind zal ze je uiteindelijk aanspreken en kun je haar vragen waarom ze een tijd niets heeft laten horen. Vind ze je niet interessant, weet je ook waar je aan toe bent.
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:48:24 #21
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_84574429
Meh, als iemand niet reageert, denk dat 'her loss' en ga anderen berichtjes sturen.
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:53:37 #22
210501 right_turn
It's my turn
pi_84574568
Binnen het uur reageert er al een prettig uitziend blondje (NL62970530) op mijn wereld!
quote:
i like you're world
Acht Cola, Acht Bier!
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:54:13 #23
299208 Rifoki
pi_84574582
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 00:53 schreef right_turn het volgende:
Binnen het uur reageert er al een prettig uitziend blondje (NL62970530) op mijn wereld!
[..]

Blont dus.
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:54:32 #24
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84574591
quote:
[..]
En ze schrijft uitstekend Engels!
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:55:30 #25
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84574614
quote:
[..]
Yay !
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')