ow en Crazy was een week voor mij jarigquote:
quote:
quote:
hij heeft het meermalen gemeld omdat ie op felicitaties zat te wachtenquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:39 schreef crv het volgende:
[..]
hij heeft het meermalen gemeld omdat ie op felicitaties zat te wachten
ja 17 of 16, hij heeft het gemeld. staat het niet op zijn pagina ?quote:
quote:
de dag zelf was ik niet online, ik geloof het wel, de dag erna. maar was te brak das het enige wat ik nog weetquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hebben we jou wel gefeliciteerd?
Ik weet het (ook) niet meer
Ohw, nou anders bij dezen... gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:41 schreef crv het volgende:
[..]
de dag zelf was ik niet online, ik geloof het wel, de dag erna. maar was te brak das het enige wat ik nog weet
alsnog dank danquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, nou anders bij dezen... gefeliciteerd
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb muggebult, ik heb jeuk, ik krabben, muggebult open, ik wil purol op doen, ik dampo ipv purol (was donker), ik nu mega au
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik nu slapie doen
Zie je wel Bennykwart voor 12
trustenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik nu slapie doen
Zie je wel Bennykwart voor 12
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:44 schreef crv het volgende:
ga nu echt proberen te maffen, want moet morgen weer vroeg eruit en mijn 2e tekeninenting halen en door naar Zurich
Trustenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:44 schreef crv het volgende:
ga nu echt proberen te maffen, want moet morgen weer vroeg eruit en mijn 2e tekeninenting halen en door naar Zurich
Ik heb een aanknopingspunt nodig, zoals elke geweldige komiek.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:45 schreef Rauzer het volgende:
Nou maak nog eens een leuke opmerking Bella.
Ik mistte Shoshannaquote:
Blij van.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:59 schreef Bellatrix het volgende:
weettoch
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
Oh, en moet de user zeggen met 10 verschillende UI's per week.
Ga eens snel Inglourious Basterds kijken. Cultuurbarbaar.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, zo heet ze
[..]
Die ander heb ik 2 weken gehouden hoor
Matige film imo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ga eens snel Inglourious Basterds kijken. Cultuurbarbaar.
Ik wil een vaste leuke, goeie, die bij me past UI... maar ik weet er geenquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Benny heeft wel een herkenbare lijn in z'n UIen.
Trusten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:13 schreef iBenny het volgende:
Ik ga slapen
Trusten en tot later vandaag
Nee.quote:
Nee.quote:
Had dat gisteren gezegdquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ga eens snel Inglourious Basterds kijken. Cultuurbarbaar.
Was jij niet ook al diegene die iets zei wat ik ook al gezegd had?quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hebben er dus geen twee mensen hun tijd aan verspild.
Wellichtquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Was jij niet ook al diegene die iets zei wat ik ook al gezegd had?
Oja, van Boston More than a feeling.quote:
Insgelijksquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oja, van Boston More than a feeling.
Goede smaak heb je
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:25 schreef Avey het volgende:
[..]
Insgelijks
Daarom zal ik morgen Inglorious Basterds gaan kijken
Nee, ik zou je gewoon minder mogen.quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik zou je gewoon minder mogen.
quote:
Alleen als je More Than A Feeling leuk vindtquote:
Geweldige plaat. Serieus.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:35 schreef Avey het volgende:
[..]
Alleen als je More Than A Feeling leuk vindt
Iets te poppy voor mijn smaak.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:49 schreef Bellatrix het volgende:
Killer Queen, Don't Stop Me Now zijn ook mooi.
Je houdt van poppy, geef maar toe.quote:
Ik in die kutnachtbagger.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:56 schreef Avey het volgende:
Buh, ik verveel me zo dat ik nu random R&P topics aanklik
Uhh, nee. Doe maar Innuendo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:47 schreef Avey het volgende:
Laat me raden, je vindt Somebody to Love wel mooi?
Somsquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je houdt van poppy, geef maar toe.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:58 schreef Bellatrix het volgende:
Sorry Avey, soms probeer ik mijn Jedi technieken op mensen uit. Lukt nooit, moet ik zeggen.
Net zo productiefquote:
Onverwacht. Pluspunten voor u!quote:
Als ik lesbeau was zou ik meteen voor jou gaan.quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 01:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik lesbeau was zou ik meteen voor jou gaan.
Nachtbraker.quote:
Oja hoe was ie? Ik moet er nog heen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 01:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga ook zo slapen
Net thuis van de film
Erg de moeite waardquote:Op woensdag 28 juli 2010 01:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oja hoe was ie? Ik moet er nog heen.
Oké super.quote:Op woensdag 28 juli 2010 01:29 schreef D. het volgende:
[..]
Erg de moeite waard
Geniaal of de beste film ooit vind ik wat te ver gaan, maar zeker een 'must see'
quote:
quote:
Môgge allenquote:
Mogguh!quote:Op woensdag 28 juli 2010 06:40 schreef crv het volgende:Bonzjoer
Heb me hele ochtendritueel al gehad maar kan maar niet wakker worden
inenting tegen teken? Nooit van gehoordquote:Op woensdag 28 juli 2010 06:41 schreef crv het volgende:
Zometeen op voor mijn 2e Tekeninenting, de eerste heb ik behoorlijk last van gehad dus ben benieuwd
niet zozeer teken als wel ziekt van Lyme of zo waat ze over kunnen dragen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 06:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
inenting tegen teken? Nooit van gehoord
Ohw zo, volgens mij hebben we dat niet eens hierzo?quote:Op woensdag 28 juli 2010 06:49 schreef crv het volgende:
[..]
niet zozeer teken als wel ziekt van Lyme of zo waat ze over kunnen dragen.
woon in tekengebied en in Zwitserland is het nog erger dus maar voorzichtig mee zijn, want dat is geen pretje
quote:
nee maar hier is meer risicogebiet dus vandaar. er zijn net als met de varkensgriep voors en tegens. Maar bij varkensgriep was ik tegen omdat het daar maar om een griep gaat en ik nog nooit griep heb gehad, maar hier praat je over serieuze gevolgenquote:Op woensdag 28 juli 2010 06:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo, volgens mij hebben we dat niet eens hiertoe
bij mij ook al 2 keer vanmorgen. wil ik een tab sluiten sluit ik de hele browserquote:
Mogge Ceequote:
tegen de muur gooienquote:Hoe leer ik mijn hamster dat haar toilet geen slaapplaats is?
uhm, niet?quote:Op woensdag 28 juli 2010 06:54 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen.
Hoe leer ik mijn hamster dat haar toilet geen slaapplaats is?
jawel, veel mensen weten het niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 06:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo, volgens mij hebben we dat niet eens hierzo?
kijk, afgeleerdquote:
te laatquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 06:54 schreef crv het volgende:
[..]
bij mij ook al twee drie keer vanmorgen. wil ik een tab sluiten sluit ik de hele browser![]()
nog niet helemaal wakker
oeps.quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:03 schreef crv het volgende:
Oh ja vergat stap 1
Zacht donskussen tegen de muur en eronder op de grond plaatsen
succes
[..]
te laat
morge C_Aquote:
Chickies slapen ook nooit, dus hij is nu op de vroege jacht.quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:06 schreef charmed_angel het volgende:
Benny in bed geplast? Wat doe jij zo vroeg wakker?
geluk jahquote:Op woensdag 28 juli 2010 07:07 schreef Pheno het volgende:
mazzeltje: vlak voordat je maar tachtig mag rijden word ik geattendeerd door een agent dat ik wat te hard rijdGelukkig een waarschuwing, anders was het inleveren geblazen
quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:06 schreef charmed_angel het volgende:
zet kop koffie neerquote:
Ugh...koffiequote:
Thee ?quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:06 schreef charmed_angel het volgende:
werk zequote:Op woensdag 28 juli 2010 07:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga naar m'n werk. Dag mensen! Fijne dag nog!
Bijna niet geslapen en ik moet ook nog eens werkenquote:
Bennie is toch Bernadette?quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Slecht geslapen, voel me kut en nou klaarwakker
Overdag is hij een doodnormale mod. Hij sjokt door de topics en mod erop los.quote:
Je bent verslaafd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:29 schreef charmed_angel het volgende:
Stap nu in de auto richting werk
Vanavond echt vroeg naar bed
Maar waarom blijf je dan zo lang als je gister al zei dat je er eigenlijk niet tegen kan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kwart voor 12 gisterHoeveel Bennies krijg ik vandaag?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:26 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn collega is echt chicken
Het dorp is hier afgesloten ivm festiviteiten en braderie (ik werk in een toeristisch dorp). Nu is de dorpskern afgesloten met hekken, en om bij me werk te komen moet ik door 1 van die hekken
Dus ik wilde niet moeilijk doen, en ga gewoon half over de stoep erlangs.
Zitten we net binnen, belt me collega..... hoe zijn jullie binnen gekomen? Dus mijn andere collega, nou gewoon hek opzij gezetzegt me collega, mag dat wel??? Dat durf ik niet hoor
Dus mijn andere collega zei: nou gewoon uitstappen, hek opzij, instappen, doorrijden en dan hek weer terug
Collega: ok
OMFGte triest
nee dat niet, sliep als een roosquote:
haha dat mag idd gewoonquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:26 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn collega is echt chicken
Het dorp is hier afgesloten ivm festiviteiten en braderie (ik werk in een toeristisch dorp). Nu is de dorpskern afgesloten met hekken, en om bij me werk te komen moet ik door 1 van die hekken
Dus ik wilde niet moeilijk doen, en ga gewoon half over de stoep erlangs.
Zitten we net binnen, belt me collega..... hoe zijn jullie binnen gekomen? Dus mijn andere collega, nou gewoon hek opzij gezetzegt me collega, mag dat wel??? Dat durf ik niet hoor
Dus mijn andere collega zei: nou gewoon uitstappen, hek opzij, instappen, doorrijden en dan hek weer terug
Collega: ok
OMFGte triest
was gezellig gisteren... we hadden het over de meet enzo...quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar waarom blijf je dan zo lang als je gister al zei dat je er eigenlijk niet tegen kan?
Oh ik probeer altijd wel als ik dan in bed lig niet meer te FOK!ken, anders komt er echt geen eind aan, en is ook niet zo gezellig voor diegene die naast je ligt als je nog ff een half uur ligt te FOK!ken lijkt mequote:Op woensdag 28 juli 2010 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was gezellig gisteren... we hadden het over de meet enzo...
Om 11 uur de hond uit gelaten, en om kwart over 11 lag ik op bed.... maar nog wel met mijn iphone in de handEn kwart voor twaalf ging ik slapen
Maar ik ben minder moe dan gisterochtend, dus komt goed
zij dacht dus van nietquote:
Mijn man was op een verjaardag van een collegaquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik probeer altijd wel als ik dan in bed lig niet meer te FOK!ken, anders komt er echt geen eind aan, en is ook niet zo gezellig voor diegene die naast je ligt als je nog ff een half uur ligt te FOK!ken lijkt me
Haha jullie zijn eruit?quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was gezellig gisteren... we hadden het over de meet enzo...
Drakenquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man was op een verjaardag van een collegaDus ik was helemaal alleen.
En ik hoorde allemaal enge geluiden in de tuin
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee geloof het niet, maar als het goed is nemen een paar van ons wel echt een hotel
Voetbalquote:
mja heb zelf geregeld meegeholpen bij die afzettingen (vanuit scouting) en dan mensen die konden bewijzen dat ze er moesten zijn mochten door.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zij dacht dus van niet
Ja hoe moet ik anders op me werk komen? Ik ga niet heel dat pokkestuk lopen
Okee, dát is echt niet gezondquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:35 schreef charmed_angel het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 417 Bellatrix
02. 397 iBenny
03. 383 charmed_angel
Stom kind inderdaadquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:34 schreef -Miauw- het volgende:
Wat een stom gedoe met die Laura Dekker. Ga gewoon naar school
Niet bepaald. Werkschuw tuig, dat is het.quote:
er stonden geen hekkenmensenquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja heb zelf geregeld meegeholpen bij die afzettingen (vanuit scouting) en dan mensen die konden bewijzen dat ze er moesten zijn mochten door.
Nogal verwend ja. Al ligt mijn passie ook niet in het zeilen....quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stom kind inderdaadAandachtstrekker
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:35 schreef charmed_angel het volgende:
01. 417 Bellatrix
02. 397 iBenny
03. 383 charmed_angel
Ach, laat haar. Als dat haar droom is, moet ze die vooral uit laten komen. Naar school kan altijd nog. Altijd leuk om te zien dat heel het land opeens ouder is, terwijl men zelf hun eigen kind niet eens wil opvoeden, zo lijkt het vaak tenminstequote:Op woensdag 28 juli 2010 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stom kind inderdaadAandachtstrekker
http://forum.fok.nl/topic/1502570/1quote:
Je hebt een 3 op de schaal van Benny.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoeveel bennies krijg ik vandaag?
3 Benniesquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt een 3 op de schaal van Benny.
quote:
aah vandaarquote:
omg, dinsdag stond ik op de 4e plekquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dagcijfers #207
Jij staat op
20. 168 -Miauw-
Ik nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:43 schreef charmed_angel het volgende:
Van de tal-sc staan er ook een aantal in hoor
01. 417 Bellatrix
02. 397 iBenny
03. 383 charmed_angel
05. 307 crv
06. 284 Myraela
11. 192 Kally
17. 169 Socios
20. 168 -Miauw-
21. 164 Pheno
22. 163 Loveless85
29. 138 Symphonic
31. 132 JJH
31. 132 tombolafan
33. 131 Desunoto
41. 116 Rauzer
50. 109 Crazy-M
63. 100 Tha_Erik
74. 095 Avey
79. 090 Koen66
nou echt he!quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De vraag is wat er beter is. Ik neig naar er níet in staan
dat was gewoon een voorspellende droom volgens mijquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb vannacht dus gedroomd
Ik zou met Kally een kamer delen in het hotel. Torrio en Socios ook. Koen en Patrique sliepen bij elkaar en Benny met Bella
Nu was het zo gezellig dat Kally in bed belande met TorrioDus moest Socios bij mij op de kamer, gelukkig aparte bedden
Myr bleef toch ook maar slapen, maar dan bij Socios in bed…. En ik lag er naast
Toen werd ik wakker
Wees blij. Je e-fokpiemel wordt er niet groot van, maar voor de rest zijn er alleen maar voordelen om er niet in te staan.quote:
Om eerlijk te staan, sta ik er liever wel in. dat betekent dan dat ik niet heel de dag op bed heb gelegen en toch iets nuttigs heb gedaan die dag.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De vraag is wat er beter is. Ik neig naar er níet in staan
Dus, als je wakker bent FOK! je, en als je niet wakker ben droom je over FOK!quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou met Kally een kamer delen in het hotel. Torrio en Socios ook. Koen en Patrique sliepen bij elkaar en Benny met Bella
Nu was het zo gezellig dat Kally in bed belande met TorrioDus moest Socios bij mij op de kamer, gelukkig aparte bedden
Toen werd ik wakker
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:48 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik kom denk ik toch niet naar de meet. Als niet-drinker zal ik erg stil in het hoekje zitten en daar ga ik geen parkeergeld voor uitgeven
Je hebt je oog terugquote:
Ik kom ook gewoon met de auto, dus ik ga ook niet drinken hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:48 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik kom denk ik toch niet naar de meet. Als niet-drinker zal ik erg stil in het hoekje zitten en daar ga ik geen parkeergeld voor uitgeven
Jah, duidelijk verslaafdquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
Toen werd ik wakker
Vind deze mooi zat hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, was die andere kat al zat. Ik zoek nog wél even verder.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
dat was gewoon een voorspellende droom volgens mij
Ja ik geloof van welquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus, als je wakker bent FOK! je, en als je niet wakker ben droom je over FOK!
Cee drinkt ook niet, en moet ook nog terugrijdenquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:48 schreef Pheno het volgende:
Deze is gewoon Miauwquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, was die andere kat al zat. Ik zoek nog wél even verder.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
En niks mooier dan een keer niet drinken en lamme mensen uitlachen en foto's van ze maken
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik word nooit dronken, alleen aangeschotenDus geen superrare foto's van mij
maar is zoals C_A zegt: typisch jouquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze is gewoon Miauw![]()
Ik ken nooti zo wennen aan nieuwe UI's
Ik kan me genoeg posts herinneren van een zatte C_Aquote:
Ja als ik aangeschoten ben dan post ik een beetje raarquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan me genoeg posts herinneren van een zatte C_A
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En echt bezopen mensen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja als ik aangeschoten ben dan post ik een beetje raar
Maar meestal weet ik wel wat ik doe, sta nooit bezopen op de foto
Bijvoorbeeld:
Ikke aangeschoten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En echt bezopen mensen:Okee, jij je zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Vervelend,quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh die vriendin moreel ondersteune sloopt me. En dat wil ik niet. Ik wil gewoon klaar staan voor haar, ze heeft me nu echt nodig
quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh die vriendin moreel ondersteune sloopt me. En dat wil ik niet. Ik wil gewoon klaar staan voor haar, ze heeft me nu echt nodig
quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja als ik aangeschoten ben dan post ik een beetje raar
Maar meestal weet ik wel wat ik doe, sta nooit bezopen op de foto
Bijvoorbeeld:
Ikke aangeschoten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En echt bezopen mensen:HahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar jij kan op het laatste moment geen foto's meer van jeaelf nemen. Dat doen ze op die meet wel
With the stars as her umbrella
nee zover ga ik nooitquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
Ja maar jij kan op het laatste moment geen foto's meer van jeaelf nemen. Dat doen ze op die meet wel
Ik ben de grens wel eens kwijt, zo'n twee keer per jaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee zover ga ik nooitIk ken mijn grens....
sterktequote:Op woensdag 28 juli 2010 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Mwoa, zo spannend is dat niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
En niks mooier dan een keer niet drinken en lamme mensen uitlachen en foto's van ze maken
quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sterkteen succes.
wil zelf ook vaak mensen helpen, maar je moet ook de tijd voor jezelf nemen.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom je trouwens ook naar de meet?
Soms sla ik ook door de grens, maar houdt me over algemeen wel inquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee zover ga ik nooitIk ken mijn grens....
nee, denk nietquote:
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ook gewoon de tijd voor jezelf nemen. Als jij er straks ook doorheen heeft niemand er wat aan.
Ik heb zelf in een relatie gezeten waar ik werd mishandeld. Dit haalt bij mij gewoon ook oude wonden open. En die vriendin heeft nu gewoon veel behoefte aan praten. Zat hier gisteraaf tot half 2 en dat is niet erg. Echt niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sterkteen succes.
wil zelf ook vaak mensen helpen, maar je moet ook de tijd voor jezelf nemen.
sorryquote:
Jij hebt geen vrienden die na te veel drank naakt op de bar willen gaan staan dansen?quote:
Ik drink ook niet, nooitquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:48 schreef Pheno het volgende:
Hier stopte ik met lezen.quote:
Maar maar maarquote:
Tja, ik heb er ook een tijd mee gezeten (letterlijk omdat ik niet kon staanquote:
Pheno!quote:
Hij kon weer zingenquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pheno!Ik heb aan je gedacht tijdens Toy Story 3!
Sterkte met je vriendin... maar denk ook aan je zelfquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb zelf in een relatie gezeten waar ik werd mishandeld. Dit haalt bij mij gewoon ook oude wonden open. En die vriendin heeft nu gewoon veel behoefte aan praten. Zat hier gisteraaf tot half 2 en dat is niet erg. Echt niet.
Ik moet er gewoon goed aandenken dat ik af en toe een middag tukkie ga doen en dat ik mijn eigen ervaringen en herinneringen goed blijf wegzetten.
Die pinguin uit deel 2, bedenk ik me nuquote:
TALSC fortquote:
Nee, Totoro zit erinquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die pinguin uit deel 2, bedenk ik me nu
Oh, cool. Ik heb de film nog niet gezienquote:
Voetbalquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:17 schreef JortK het volgende:
Berg: "Het aanvallende voetbal in Nederland spreekt mij aan"
Aanvallend voetbal
Daarom is het hier zo levendigquote:
En dan helemaal bij PSVquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:17 schreef JortK het volgende:
Berg: "Het aanvallende voetbal in Nederland spreekt mij aan"
Aanvallend voetbal
nee hoor, hier zijn gewoon werkschuwe posthoeren, de enige redenquote:
nee, 9 van de 10 komen van de WKSCquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee hoor, hier zijn gewoon werkschuwe posthoeren, de enige reden
Als er iemand niet werktquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee hoor, hier zijn gewoon werkschuwe posthoeren, de enige reden
Klopt, die Benny eet kebab als ontbijt.quote:
-edit-quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je kan moeilijk beweren dat die zo aanvallend spelen, poes!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgen
Ik heb vannacht over je gedroomd, tijdens de meet dook jij het bed in met Kally
En ik!?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgen
Ik heb vannacht over je gedroomd, tijdens de meet dook jij het bed in met Kally
Is daar wat mis mee dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, die Benny eet kebab als ontbijt.
Nee, op zijn tijd nietquote:
nee moet ook een waakhond zijn hierquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat doe ik wel op mijn iPhone...
dus je kan gewoon komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |