Bennie is toch Bernadette?quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Slecht geslapen, voel me kut en nou klaarwakker
Overdag is hij een doodnormale mod. Hij sjokt door de topics en mod erop los.quote:
Je bent verslaafd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:29 schreef charmed_angel het volgende:
Stap nu in de auto richting werk
Vanavond echt vroeg naar bed
Maar waarom blijf je dan zo lang als je gister al zei dat je er eigenlijk niet tegen kan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kwart voor 12 gisterHoeveel Bennies krijg ik vandaag?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:26 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn collega is echt chicken
Het dorp is hier afgesloten ivm festiviteiten en braderie (ik werk in een toeristisch dorp). Nu is de dorpskern afgesloten met hekken, en om bij me werk te komen moet ik door 1 van die hekken
Dus ik wilde niet moeilijk doen, en ga gewoon half over de stoep erlangs.
Zitten we net binnen, belt me collega..... hoe zijn jullie binnen gekomen? Dus mijn andere collega, nou gewoon hek opzij gezetzegt me collega, mag dat wel??? Dat durf ik niet hoor
Dus mijn andere collega zei: nou gewoon uitstappen, hek opzij, instappen, doorrijden en dan hek weer terug
Collega: ok
OMFGte triest
nee dat niet, sliep als een roosquote:
haha dat mag idd gewoonquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:26 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn collega is echt chicken
Het dorp is hier afgesloten ivm festiviteiten en braderie (ik werk in een toeristisch dorp). Nu is de dorpskern afgesloten met hekken, en om bij me werk te komen moet ik door 1 van die hekken
Dus ik wilde niet moeilijk doen, en ga gewoon half over de stoep erlangs.
Zitten we net binnen, belt me collega..... hoe zijn jullie binnen gekomen? Dus mijn andere collega, nou gewoon hek opzij gezetzegt me collega, mag dat wel??? Dat durf ik niet hoor
Dus mijn andere collega zei: nou gewoon uitstappen, hek opzij, instappen, doorrijden en dan hek weer terug
Collega: ok
OMFGte triest
was gezellig gisteren... we hadden het over de meet enzo...quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar waarom blijf je dan zo lang als je gister al zei dat je er eigenlijk niet tegen kan?
Oh ik probeer altijd wel als ik dan in bed lig niet meer te FOK!ken, anders komt er echt geen eind aan, en is ook niet zo gezellig voor diegene die naast je ligt als je nog ff een half uur ligt te FOK!ken lijkt mequote:Op woensdag 28 juli 2010 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was gezellig gisteren... we hadden het over de meet enzo...
Om 11 uur de hond uit gelaten, en om kwart over 11 lag ik op bed.... maar nog wel met mijn iphone in de handEn kwart voor twaalf ging ik slapen
Maar ik ben minder moe dan gisterochtend, dus komt goed
zij dacht dus van nietquote:
Mijn man was op een verjaardag van een collegaquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik probeer altijd wel als ik dan in bed lig niet meer te FOK!ken, anders komt er echt geen eind aan, en is ook niet zo gezellig voor diegene die naast je ligt als je nog ff een half uur ligt te FOK!ken lijkt me
Haha jullie zijn eruit?quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was gezellig gisteren... we hadden het over de meet enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |