quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ook gewoon de tijd voor jezelf nemen. Als jij er straks ook doorheen heeft niemand er wat aan.
Ik heb zelf in een relatie gezeten waar ik werd mishandeld. Dit haalt bij mij gewoon ook oude wonden open. En die vriendin heeft nu gewoon veel behoefte aan praten. Zat hier gisteraaf tot half 2 en dat is niet erg. Echt niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sterkteen succes.
wil zelf ook vaak mensen helpen, maar je moet ook de tijd voor jezelf nemen.
sorryquote:
Jij hebt geen vrienden die na te veel drank naakt op de bar willen gaan staan dansen?quote:
Ik drink ook niet, nooitquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:48 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik kom denk ik toch niet naar de meet. Als niet-drinker zal ik erg stil in het hoekje zitten en daar ga ik geen parkeergeld voor uitgeven
Hier stopte ik met lezen.quote:
Maar maar maarquote:
Tja, ik heb er ook een tijd mee gezeten (letterlijk omdat ik niet kon staanquote:
Pheno!quote:
Hij kon weer zingenquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pheno!Ik heb aan je gedacht tijdens Toy Story 3!
Sterkte met je vriendin... maar denk ook aan je zelfquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb zelf in een relatie gezeten waar ik werd mishandeld. Dit haalt bij mij gewoon ook oude wonden open. En die vriendin heeft nu gewoon veel behoefte aan praten. Zat hier gisteraaf tot half 2 en dat is niet erg. Echt niet.
Ik moet er gewoon goed aandenken dat ik af en toe een middag tukkie ga doen en dat ik mijn eigen ervaringen en herinneringen goed blijf wegzetten.
Die pinguin uit deel 2, bedenk ik me nuquote:
TALSC fortquote:
Nee, Totoro zit erinquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die pinguin uit deel 2, bedenk ik me nu
Oh, cool. Ik heb de film nog niet gezienquote:
Voetbalquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:17 schreef JortK het volgende:
Berg: "Het aanvallende voetbal in Nederland spreekt mij aan"
Aanvallend voetbal
Daarom is het hier zo levendigquote:
En dan helemaal bij PSVquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:17 schreef JortK het volgende:
Berg: "Het aanvallende voetbal in Nederland spreekt mij aan"
Aanvallend voetbal
nee hoor, hier zijn gewoon werkschuwe posthoeren, de enige redenquote:
nee, 9 van de 10 komen van de WKSCquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee hoor, hier zijn gewoon werkschuwe posthoeren, de enige reden
Als er iemand niet werktquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee hoor, hier zijn gewoon werkschuwe posthoeren, de enige reden
Klopt, die Benny eet kebab als ontbijt.quote:
-edit-quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je kan moeilijk beweren dat die zo aanvallend spelen, poes!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgen
Ik heb vannacht over je gedroomd, tijdens de meet dook jij het bed in met Kally
En ik!?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgen
Ik heb vannacht over je gedroomd, tijdens de meet dook jij het bed in met Kally
Is daar wat mis mee dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, die Benny eet kebab als ontbijt.
Nee, op zijn tijd nietquote:
nee moet ook een waakhond zijn hierquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat doe ik wel op mijn iPhone...
dus je kan gewoon komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |