quote:
aah vandaarquote:
omg, dinsdag stond ik op de 4e plekquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dagcijfers #207
Jij staat op
20. 168 -Miauw-
Ik nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:43 schreef charmed_angel het volgende:
Van de tal-sc staan er ook een aantal in hoor
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 417 Bellatrix
02. 397 iBenny
03. 383 charmed_angel
05. 307 crv
06. 284 Myraela
11. 192 Kally
17. 169 Socios
20. 168 -Miauw-
21. 164 Pheno
22. 163 Loveless85
29. 138 Symphonic
31. 132 JJH
31. 132 tombolafan
33. 131 Desunoto
41. 116 Rauzer
50. 109 Crazy-M
63. 100 Tha_Erik
74. 095 Avey
79. 090 Koen66
nou echt he!quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De vraag is wat er beter is. Ik neig naar er níet in staan
dat was gewoon een voorspellende droom volgens mijquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb vannacht dus gedroomd
Ik zou met Kally een kamer delen in het hotel. Torrio en Socios ook. Koen en Patrique sliepen bij elkaar en Benny met Bella
Nu was het zo gezellig dat Kally in bed belande met TorrioDus moest Socios bij mij op de kamer, gelukkig aparte bedden
Myr bleef toch ook maar slapen, maar dan bij Socios in bed…. En ik lag er naast
Toen werd ik wakker
Wees blij. Je e-fokpiemel wordt er niet groot van, maar voor de rest zijn er alleen maar voordelen om er niet in te staan.quote:
Om eerlijk te staan, sta ik er liever wel in. dat betekent dan dat ik niet heel de dag op bed heb gelegen en toch iets nuttigs heb gedaan die dag.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De vraag is wat er beter is. Ik neig naar er níet in staan
Dus, als je wakker bent FOK! je, en als je niet wakker ben droom je over FOK!quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou met Kally een kamer delen in het hotel. Torrio en Socios ook. Koen en Patrique sliepen bij elkaar en Benny met Bella
Nu was het zo gezellig dat Kally in bed belande met TorrioDus moest Socios bij mij op de kamer, gelukkig aparte bedden
Toen werd ik wakker
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:48 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik kom denk ik toch niet naar de meet. Als niet-drinker zal ik erg stil in het hoekje zitten en daar ga ik geen parkeergeld voor uitgeven
Je hebt je oog terugquote:
Ik kom ook gewoon met de auto, dus ik ga ook niet drinken hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:48 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik kom denk ik toch niet naar de meet. Als niet-drinker zal ik erg stil in het hoekje zitten en daar ga ik geen parkeergeld voor uitgeven
Jah, duidelijk verslaafdquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
Toen werd ik wakker
Vind deze mooi zat hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, was die andere kat al zat. Ik zoek nog wél even verder.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
dat was gewoon een voorspellende droom volgens mij
Ja ik geloof van welquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus, als je wakker bent FOK! je, en als je niet wakker ben droom je over FOK!
Cee drinkt ook niet, en moet ook nog terugrijdenquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:48 schreef Pheno het volgende:
Deze is gewoon Miauwquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, was die andere kat al zat. Ik zoek nog wél even verder.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
En niks mooier dan een keer niet drinken en lamme mensen uitlachen en foto's van ze maken
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik word nooit dronken, alleen aangeschotenDus geen superrare foto's van mij
maar is zoals C_A zegt: typisch jouquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze is gewoon Miauw![]()
Ik ken nooti zo wennen aan nieuwe UI's
Ik kan me genoeg posts herinneren van een zatte C_Aquote:
Ja als ik aangeschoten ben dan post ik een beetje raarquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan me genoeg posts herinneren van een zatte C_A
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En echt bezopen mensen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja als ik aangeschoten ben dan post ik een beetje raar
Maar meestal weet ik wel wat ik doe, sta nooit bezopen op de foto
Bijvoorbeeld:
Ikke aangeschoten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En echt bezopen mensen:Okee, jij je zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Vervelend,quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh die vriendin moreel ondersteune sloopt me. En dat wil ik niet. Ik wil gewoon klaar staan voor haar, ze heeft me nu echt nodig
quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh die vriendin moreel ondersteune sloopt me. En dat wil ik niet. Ik wil gewoon klaar staan voor haar, ze heeft me nu echt nodig
quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja als ik aangeschoten ben dan post ik een beetje raar
Maar meestal weet ik wel wat ik doe, sta nooit bezopen op de foto
Bijvoorbeeld:
Ikke aangeschoten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En echt bezopen mensen:HahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar jij kan op het laatste moment geen foto's meer van jeaelf nemen. Dat doen ze op die meet wel
With the stars as her umbrella
nee zover ga ik nooitquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
Ja maar jij kan op het laatste moment geen foto's meer van jeaelf nemen. Dat doen ze op die meet wel
Ik ben de grens wel eens kwijt, zo'n twee keer per jaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee zover ga ik nooitIk ken mijn grens....
sterktequote:Op woensdag 28 juli 2010 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Mwoa, zo spannend is dat niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
En niks mooier dan een keer niet drinken en lamme mensen uitlachen en foto's van ze maken
quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sterkteen succes.
wil zelf ook vaak mensen helpen, maar je moet ook de tijd voor jezelf nemen.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom je trouwens ook naar de meet?
Soms sla ik ook door de grens, maar houdt me over algemeen wel inquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee zover ga ik nooitIk ken mijn grens....
nee, denk nietquote:
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ook gewoon de tijd voor jezelf nemen. Als jij er straks ook doorheen heeft niemand er wat aan.
Ik heb zelf in een relatie gezeten waar ik werd mishandeld. Dit haalt bij mij gewoon ook oude wonden open. En die vriendin heeft nu gewoon veel behoefte aan praten. Zat hier gisteraaf tot half 2 en dat is niet erg. Echt niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sterkteen succes.
wil zelf ook vaak mensen helpen, maar je moet ook de tijd voor jezelf nemen.
sorryquote:
Jij hebt geen vrienden die na te veel drank naakt op de bar willen gaan staan dansen?quote:
Ik drink ook niet, nooitquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:48 schreef Pheno het volgende:
Hier stopte ik met lezen.quote:
Maar maar maarquote:
Tja, ik heb er ook een tijd mee gezeten (letterlijk omdat ik niet kon staanquote:
Pheno!quote:
Hij kon weer zingenquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pheno!Ik heb aan je gedacht tijdens Toy Story 3!
Sterkte met je vriendin... maar denk ook aan je zelfquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb zelf in een relatie gezeten waar ik werd mishandeld. Dit haalt bij mij gewoon ook oude wonden open. En die vriendin heeft nu gewoon veel behoefte aan praten. Zat hier gisteraaf tot half 2 en dat is niet erg. Echt niet.
Ik moet er gewoon goed aandenken dat ik af en toe een middag tukkie ga doen en dat ik mijn eigen ervaringen en herinneringen goed blijf wegzetten.
Die pinguin uit deel 2, bedenk ik me nuquote:
TALSC fortquote:
Nee, Totoro zit erinquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die pinguin uit deel 2, bedenk ik me nu
Oh, cool. Ik heb de film nog niet gezienquote:
Voetbalquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:17 schreef JortK het volgende:
Berg: "Het aanvallende voetbal in Nederland spreekt mij aan"
Aanvallend voetbal
Daarom is het hier zo levendigquote:
En dan helemaal bij PSVquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:17 schreef JortK het volgende:
Berg: "Het aanvallende voetbal in Nederland spreekt mij aan"
Aanvallend voetbal
nee hoor, hier zijn gewoon werkschuwe posthoeren, de enige redenquote:
nee, 9 van de 10 komen van de WKSCquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee hoor, hier zijn gewoon werkschuwe posthoeren, de enige reden
Als er iemand niet werktquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee hoor, hier zijn gewoon werkschuwe posthoeren, de enige reden
Klopt, die Benny eet kebab als ontbijt.quote:
-edit-quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je kan moeilijk beweren dat die zo aanvallend spelen, poes!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgen
Ik heb vannacht over je gedroomd, tijdens de meet dook jij het bed in met Kally
En ik!?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgen
Ik heb vannacht over je gedroomd, tijdens de meet dook jij het bed in met Kally
Is daar wat mis mee dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, die Benny eet kebab als ontbijt.
Nee, op zijn tijd nietquote:
nee moet ook een waakhond zijn hierquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat doe ik wel op mijn iPhone...
dus je kan gewoon komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |