Het is dat die knipoog erbij staat, anders had ik je heel hard uitgelachenquote:
Bivakeren in de achtertuinquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:00 schreef ReMcOrE het volgende:
camping gereserveerd voor komende weekend
Muziekbarbaarquote:
www.blauwemeer.be daar hebben we een luxe kampeerplek geboektquote:
Thatquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Muziekbarbaar
MAMA WOAR IS MIEN PILS!?
Ik ben dan wel geen echte Tukker, maar zelfs ik kende diequote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Muziekbarbaar
MAMA WOAR IS MIEN PILS!?
morgenmiddag gerard?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Muziekbarbaar
MAMA WOAR IS MIEN PILS!?
Normaal is dan ook Achterhoeks.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen echte Tukker, maar zelfs ik kende dieGoede opvoeding gehad
Dat weet ik, want mijn pappie (en de rest van zij familie) is een Achterhoeker en daar ken ik het vanquote:
Waarom heb je het dan over echte Tukkers?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat weet ik, want mijn pappie (en de rest van zij familie) is een Achterhoeker en daar ken ik het vanHij draaide het best vaak vroeger
Omdat ik een beetje moe ben en daardoor soms dingen door elkaar haalquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan over echte Tukkers?
As kan er ook niks aan doenquote:
Ooohquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Muziekbarbaar
MAMA WOAR IS MIEN PILS!?
beetje klassieker moet iemand toch wel kennenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
As kan er ook niks aan doenDat is haar scene niet.
Selmaquote:
Nicolequote:
Alsof ik bij het eerste beste nr over ' pils ' al logisch na ga denken als iemand zegt ik mis 'mama'quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
beetje klassieker moet iemand toch wel kennen
Yes it isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:17 schreef Samzz het volgende:
Oh, As! Ik ga een PB'tje rondsturen, rond een uur of acht, half negen bij mij. Als jij dan wat eerder kan komen voor de wenkbrauwen?
Wouterquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Selma
hoe is het?
[..]
Nicole
goed. en daar?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Alsof ik bij het eerste beste nr over ' pils ' al logisch na ga denken als iemand zegt ik mis 'mama'
dan denk ik wel iets logischer na of er misschien iets aan de hand is bij diegene omdat ze haar moeder mist ..
huh?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Alsof ik bij het eerste beste nr over ' pils ' al logisch na ga denken als iemand zegt ik mis 'mama'
dan denk ik wel iets logischer na of er misschien iets aan de hand is bij diegene omdat ze haar moeder mist ..
Ik had 'mama' tussen haakjes gezetquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
nu al weekend?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:46 schreef omearos het volgende:
[..]
Wouter
goed, maar moe. Tijd voor weekend
joah. weinig te klagen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
WouterHet gaat wel goed hoor. Met jou ook?
Hier langharige tekkel!quote:
hardlopers bunt doodlopersquote:
Nathaliequote:
Binnenquote:
en een stuk armer als een uur geledenquote:
je dwingt me gewoon, klootzakquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:54 schreef Oldenzaal het volgende:
Nog mensen hier die zondag naar bruins gaan?
Mien verjaardag!!
same herequote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:55 schreef omearos het volgende:
[..]
mocht ik willen, moet gewoon de hele week werken
is het gelukt met de foto?
quote:T was vast niet vervelend om daarmee samen te werken
quote:Leuke klusser!
ik word gewoon gekeurdquote:Ik las gekust!Of dat ook?
Ik wel ja, maar heb ik jou gesproken zondag of was dat iemand anders?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:54 schreef Oldenzaal het volgende:
Mien verjaardag!!
denk 't haast niet. ben d'r ook nog nooit geweestquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:54 schreef Oldenzaal het volgende:
Mien verjaardag!!
jaajaquote:
gekeurd door mijn vriendinnenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
same here
joah
[..]
[..]
[..]
ik wordt gewoon gekeurd
en goedgekeurd
nooit gedacht dat ik nog aan een vleeskeuring mee zou doenquote:
veel?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:14 schreef Robinhoo het volgende:
waarom maak je zoveel typfouten de laatste post rulerofdeath?
stuk armer DANquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en een stuk armer als een uur geleden
kan ookquote:
die deed eigenlijk wel zeer aan de ogen hequote:en die andere 'ik wordt' heb je net ge-edit.
ik heb je reactie doorgegevenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nooit gedacht dat ik nog aan een vleeskeuring mee zou doen
quote:
Als mag ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
stuk armer DAN
en die andere 'ik wordt' heb je net ge-edit.
wat onmeunig dramm'n oniequote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:26 schreef Robinhoo het volgende:
Als betekent hetzelfde maar is niet correct Nederlands.
Verder boeit het me niet want ik zeg ook altijd 'als' in spreektaal
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:34 schreef Samzz het volgende:
Godver... Komt hier net een duif door de open deuren m'n kamer in vliegenDikke hartverzakking hier... Gelukkig kwam ie zelf weer naar buiten.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:34 schreef Samzz het volgende:
Godver... Komt hier net een duif door de open deuren m'n kamer in vliegenDikke hartverzakking hier... Gelukkig kwam ie zelf weer naar buiten.
whehequote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:34 schreef Samzz het volgende:
Hij heeft ongeveer 1 minuutje binnen gezetenquote:
Ik ken het nummerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dat die knipoog erbij staat, anders had ik je heel hard uitgelachen
Als troost een spannend verhaal over duifjes!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:34 schreef Samzz het volgende:
in 1 minuut kan zo'n beest heel wacht schade aanrichtenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft ongeveer 1 minuutje binnen gezetenStom beest
Femkequote:
nee cloacaquote:
jammerquote:
mag niet klagenquote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:58 schreef Robinhoo het volgende:
Vanavond keihard chillen weer met maten hierGisteren gingen de laatsten om 5.15 weg
Mwoah, net weer door mijn enkel gegaan. dus balen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag niet klagen
en hoe is 't aan die kant?
Die linkerquote:
Pedro offers you his protection!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:18 schreef Samzz het volgende:
No shit
Maar waarom is Pedro opeens overal? Wie is Pedro? Wat is Pedro? Wat doet Pedro?
Ik kopkaasquote:
whaha die filmquote:
welke?quote:
Of ik jou heb gesproken bij bruins of dat ik dat gedroomd hebquote:
Had jij een geel shirt aan + was je de grootste in cambellsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:36 schreef Robinhoo het volgende:
Of ik jou heb gesproken bij bruins of dat ik dat gedroomd heb
Nee roze shirt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Had jij een geel shirt aan + was je de grootste in cambells?
Ja, je hebt me gesproken..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Of ik jou heb gesproken bij bruins of dat ik dat gedroomd heb
Ja en toen begon jij over mijn haar?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, je hebt me gesproken..
"Heuuuuuuuuuuuuuuuuuujjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!!! allesj goeddd!?!?!![]()
![]()
![]()
"
Hahah ja, omdat je altijd kaal was, dus ik wist nu niet meer helemaal zeker of jij dat wel was!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja en toen begon jij over mijn haar?
Het is al wel redelijk gegroeid ja, maar ik ga er wel weer veel af doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:49 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hahah ja, omdat je altijd kaal was, dus ik wist nu niet meer helemaal zeker of jij dat wel was!
niet zeker?quote:
Voor zover ik weet wel... Ik vraag me alleen af hoe lang Normaal nog doorgaatquote:
Klanten wegjagen ofwa?quote:
quote:
je scheurde net met een auto daar door de mcDrive heen en je had metal opstaan?quote:
Ik en metal ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je scheurde net met een auto daar door de mcDrive heen en je had metal opstaan?
kon zijnquote:
Ahaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kon zijn
Maar volgens mij werkt David in de Mac in Holten
nog geheadbanged?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Aha
Ik herinner me net dat ik daar laatst door de mc drive ben geweest met een vriend
Want?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
terug![]()
daniel morgen kan ik niet naar gerard
moet wegquote:
Ja, nu ik het nest onder de boom heb liggen kan het wel jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
want wij 2 (jij en ik) gaan daar romantisch dineren![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:46 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, nu ik het nest onder de boom heb liggen kan het wel ja
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:46 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, nu ik het nest onder de boom heb liggen kan het wel ja
hij heeft het uit met de vriendinquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij heeft het uit met de vriendin
Joade.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:55 schreef Assiej het volgende:
is dat een twents spreekwoord of wat want ik snap er geen reet van
wist ik nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:14 schreef rulerofdeath het volgende:
He'j 't nust onder 'n boom lig'n?
heb je het uit met de vriendin?
Dokter al geweest?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
eerst de sympthonen van pfeiffer en nu van suikerziekte....en ondertussen ook nog last van mn rug
hmm, klinkt niet fijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
eerst de sympthonen van pfeiffer en nu van suikerziekte....en ondertussen ook nog last van mn rug
diabeters in de fam?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Morgen lijkt me slimmerquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nog niet, een deze dagen naar het inloopspreekuur
trustequote:
Dat die stoer doen OM hun golfquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:38 schreef Samzz het volgende:
Je hebt ook dudes die stoer doen in een VW golf, dus wat is je punt precies?
Mijn complimenten dan! Blijkbaar is het heel knap dat je dat kan!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:30 schreef Intelligence het volgende:
Nee, dit gaat specifiek niet over auto's, maar over een stumperd
En ik had t gister over paarden!
En heb t ook al eens over mijn TV ding gepraat, ziekenhuis bezoekjes, e.d. dus nee, ik kan niet alleen over auto's praten.
Maar mijn vorige post ging over iemand die gangster wil overkomen op mij, en vervolgens weg rijdt in een 205 ...
Waar je mee om gaat word je mee besmet, dus misschien praat ik binnenkort wel over allerlei, paarden, freshtival, metal bands en studententaferelenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Mijn complimenten dan! Blijkbaar is het heel knap dat je dat kan!![]()
Iemand die dat zegt is sowieso ongeloofwaardig, daar heeft het merk en type auto verder helemaal niks mee van doenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:47 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Dat die stoer doen OM hun golf
Dit was iemand die stoer doet, ik ben gangster, handel vrouwen dit dat, en vervolgens weg rijdt in een 205 .... ik wou een punt maken op geloofwaardigheid
Hij had zn auto ook aan de andere kant van de wijk staan, nu snap ik waarom
Haha, oke! Ik ben benieuwd: )quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:49 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Waar je mee om gaat word je mee besmet, dus misschien praat ik binnenkort wel over allerlei, paarden, freshtival, metal bands en studententaferelenLigt eraan hoeveel ik in dit topic kom
Volgens mij is het tandwiel van mijn ketting kapot. Dus nope. Ik denk dat ik gewoon op mijn andere fiets ga met die fiets in de hand. Stuk lopen is nu niet echt fijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:37 schreef Intelligence het volgende:
Fietsenmaker? Wat is er kapot dan, kan je t zelf niet?
Fietsen lijkt me met een rotvoet ook moeilijk
Nog mensen die zondag in Hengelo naar de SBO sprints gaan enzo?
is gevraagd voor beetje promotie ... normaal hekel ik scootertjes
Ruilen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:56 schreef Mdrop het volgende:
Middag, werk weer gedaan, mooi niets doen de rest van de dag
.
Klinkt niet verkeerd, maar die clipquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:19 schreef Mdrop het volgende:
FOK! Talent: http://www.blogtv.com/people/snaavel!
Volgens mij is je koorts gestegen, je ijltquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij is je koorts gestegen, je ijlt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Ja, of is iets anders gestegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, of is iets anders gestegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Serieus , dat is al heul niet meer.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
is dit gewoon lullen om het topic vol te krijgen of gaat dit ook nog serieus ergens over?![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Marijke, ik ga er nu vandoor. Tot zo schat
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:56 schreef Intelligence het volgende:
Rio moet zich een keer scheren ... zo zou ik niet voor mn vriendin hoeven te staan
Ga maar een keer mee naar mien ex.. die heeft er nog wel in de paardenschuur staan!quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:26 schreef Assiej het volgende:
Mooi beest San!
Ik wil ook paardje rijden
Hallo allemaal
Serieus in ToF?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
is dit gewoon lullen om het topic vol te krijgen of gaat dit ook nog serieus ergens over?![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:30 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ga maar een keer mee naar mien ex.. die heeft er nog wel in de paardenschuur staan!
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen vrij, vrijdag werken en dan 9 dagen vakantieKrijg bezoek uit de USA
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
keerl of 'n wief?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wiefquote:
doe je goedquote:
Spannendquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:16 schreef omearos het volgende:
[..]
doe je goed
ik heb vrijdag een date
en als dat niks wordt ga ik zaterdagavond in Hengelo rondkijken
is dat dat ene wief waar je 't toen ook een keer over had?quote:
Denk t wel jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is dat dat ene wief waar je 't toen ook een keer over had?
Ben je weer in groningen dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:41 schreef Fems het volgende:
Mijn lieftallige huisgenoot komt zo weer thuis! dus ik zit klaar met een wijntje en toastjes!
Jup. Moest zaterdag en zondag en maandag werken. Vandaag en gister vrij en leuke dingen met vriendinnen gedaan!quote:
vakantiequote:Op woensdag 28 juli 2010 23:45 schreef Fems het volgende:
[..]
Jup. Moest zaterdag en zondag en maandag werken. Vandaag en gister vrij en leuke dingen met vriendinnen gedaan!Morgenavond en vrijdag en zaterdagavond weer werken en dan zondag op vakantie!
Dus je bent min of meer heletijd aan het heen en weer reizenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:45 schreef Fems het volgende:
[..]
Jup. Moest zaterdag en zondag en maandag werken. Vandaag en gister vrij en leuke dingen met vriendinnen gedaan!Morgenavond en vrijdag en zaterdagavond weer werken en dan zondag op vakantie!
Wat denk je?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
![]()
Sorry lief, je weet toch dat ik echt van jou alleen houquote:
quote:
quote:
dank julliequote:
quote:
Parijs!quote:
Valt mee. Ik ben ook wel veel op mijn kamertje in Groningen. Ik heb hier een beetje mijn leventje opgebouwd en vind het wel prettig hier.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dus je bent min of meer heletijd aan het heen en weer reizen
Wat heb je allemaal gedaan?
Waar gaat de reis naar toe ?
Dan doe ik t niet..dankuquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:21 schreef Assiej het volgende:
Wouter gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
@Marko, paracetamol en alcohol is niet goed zeggen ze..
Beste kun je even bekertje met bodempje water erin doenquote:
Naja ik heb m al weggeslikt met gewoon waterquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
Beste kun je even bekertje met bodempje water erin doen
paracetamol erin, oplaten lossen, in nemen en glas water erbij achteraan gooien
op die manier word het sneller in je bloed opgenomen dan normaal onoplosbaar tablet in nemen maar dat wist je vast al wel
maar met alcohol is no good.
Nu weet ik niet precies of dat ook voor paracetamol geld ivm samenstelling van stoffen
maar slim lijkt het me niet gezien het altijd afgeraden word
quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:00 schreef haakon het volgende:
Ow Wouter.. GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERD ! \m/
dank julliequote:Op donderdag 29 juli 2010 01:21 schreef Assiej het volgende:
Wouter gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
@Marko, paracetamol en alcohol is niet goed zeggen ze..
jij ook bedanktquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:22 schreef Fems het volgende:
[..]
Parijs!![]()
[..]
Valt mee. Ik ben ook wel veel op mijn kamertje in Groningen. Ik heb hier een beetje mijn leventje opgebouwd en vind het wel prettig hier.Soms nog wel weekenden thuis om ouders en vreindinnen te zien
En reis gaat naar parijs dus!
En wouter gefeliciteerd en ik ga nu slapen!
heujquote:
Justin ook bedankt natuurlkquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:37 schreef rulerofdeath het volgende:
Maar Marko, je kunt het beste ibuprofen 650 met alcohol innemen. dan vergeet je alles
nee, maar voor alles moet een eerste keer zijnquote:
Dan ga ik het nu is proberenquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, maar voor alles moet een eerste keer zijn
quote:
volgens m'n vriendin moet je wel veel meer ibuprofen erbij gooien om dood te gaanquote:
Ervaring?quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens m'n vriendin moet je wel veel meer ibuprofen erbij gooien om dood te gaan
nee, maar ze is verzorgende.quote:
quote:
is primaquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jewa
FF volgooien? Ik wil de nieuwe TT zoiets als "Vote for Pedro!" hebben
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |