wist ik nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:14 schreef rulerofdeath het volgende:
He'j 't nust onder 'n boom lig'n?
heb je het uit met de vriendin?
Dokter al geweest?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
eerst de sympthonen van pfeiffer en nu van suikerziekte....en ondertussen ook nog last van mn rug
hmm, klinkt niet fijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
eerst de sympthonen van pfeiffer en nu van suikerziekte....en ondertussen ook nog last van mn rug
diabeters in de fam?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Morgen lijkt me slimmerquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nog niet, een deze dagen naar het inloopspreekuur
trustequote:
Dat die stoer doen OM hun golfquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:38 schreef Samzz het volgende:
Je hebt ook dudes die stoer doen in een VW golf, dus wat is je punt precies?
Mijn complimenten dan! Blijkbaar is het heel knap dat je dat kan!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:30 schreef Intelligence het volgende:
Nee, dit gaat specifiek niet over auto's, maar over een stumperd
En ik had t gister over paarden!
En heb t ook al eens over mijn TV ding gepraat, ziekenhuis bezoekjes, e.d. dus nee, ik kan niet alleen over auto's praten.
Maar mijn vorige post ging over iemand die gangster wil overkomen op mij, en vervolgens weg rijdt in een 205 ...
Waar je mee om gaat word je mee besmet, dus misschien praat ik binnenkort wel over allerlei, paarden, freshtival, metal bands en studententaferelenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Mijn complimenten dan! Blijkbaar is het heel knap dat je dat kan!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |