Het is dat die knipoog erbij staat, anders had ik je heel hard uitgelachenquote:
Bivakeren in de achtertuinquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:00 schreef ReMcOrE het volgende:
camping gereserveerd voor komende weekend
Muziekbarbaarquote:
www.blauwemeer.be daar hebben we een luxe kampeerplek geboektquote:
Thatquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Muziekbarbaar
MAMA WOAR IS MIEN PILS!?
Ik ben dan wel geen echte Tukker, maar zelfs ik kende diequote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Muziekbarbaar
MAMA WOAR IS MIEN PILS!?
morgenmiddag gerard?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Muziekbarbaar
MAMA WOAR IS MIEN PILS!?
Normaal is dan ook Achterhoeks.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen echte Tukker, maar zelfs ik kende dieGoede opvoeding gehad
Dat weet ik, want mijn pappie (en de rest van zij familie) is een Achterhoeker en daar ken ik het vanquote:
Waarom heb je het dan over echte Tukkers?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat weet ik, want mijn pappie (en de rest van zij familie) is een Achterhoeker en daar ken ik het vanHij draaide het best vaak vroeger
Omdat ik een beetje moe ben en daardoor soms dingen door elkaar haalquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan over echte Tukkers?
As kan er ook niks aan doenquote:
Ooohquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Muziekbarbaar
MAMA WOAR IS MIEN PILS!?
beetje klassieker moet iemand toch wel kennenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
As kan er ook niks aan doenDat is haar scene niet.
Selmaquote:
Nicolequote:
Alsof ik bij het eerste beste nr over ' pils ' al logisch na ga denken als iemand zegt ik mis 'mama'quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
beetje klassieker moet iemand toch wel kennen
Yes it isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:17 schreef Samzz het volgende:
Oh, As! Ik ga een PB'tje rondsturen, rond een uur of acht, half negen bij mij. Als jij dan wat eerder kan komen voor de wenkbrauwen?
Wouterquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Selma
hoe is het?
[..]
Nicole
goed. en daar?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Alsof ik bij het eerste beste nr over ' pils ' al logisch na ga denken als iemand zegt ik mis 'mama'
dan denk ik wel iets logischer na of er misschien iets aan de hand is bij diegene omdat ze haar moeder mist ..
huh?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Alsof ik bij het eerste beste nr over ' pils ' al logisch na ga denken als iemand zegt ik mis 'mama'
dan denk ik wel iets logischer na of er misschien iets aan de hand is bij diegene omdat ze haar moeder mist ..
Ik had 'mama' tussen haakjes gezetquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
nu al weekend?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:46 schreef omearos het volgende:
[..]
Wouter
goed, maar moe. Tijd voor weekend
joah. weinig te klagen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
WouterHet gaat wel goed hoor. Met jou ook?
Hier langharige tekkel!quote:
hardlopers bunt doodlopersquote:
Nathaliequote:
Binnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |