Ik heb zo'n mug die mij de hele tijd irriteert, stukken erger dan die fabelbeestenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:25 schreef TwenteFC het volgende:
Wat nog het ergste is, en daar moeten jullie nu allemaal maar eens op letten dat het iets harder begint te waaien.
En let eens op de trap, hoorde je daar zojuist niets kraken? Of was het de deur die langzaam op een kier opging?
Volgens mij hoorde ik zojuist iemand hijgen, en het voelt in een keer ook een stuk kouder in de kamer.
Hebben jullie dat ook? Het is alsof iemand me aankijkt.
Ooh, hoi mam.
Wees niet zo lollig aub.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lekker een biertje drinken met je beschermengel.
Ojee mn moeder hihiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moeder kan niet meer
"Vol is vol" zei ze
Aan de slag? Met je moeder?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:27 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ojee mn moeder hihi
Ga nou maar aan de slag prutser .
Je hebt nou eenmaal mensen die minder ontwikkelt zijn dan de rest, dat zorgt er voor dat de goed bedeelden er beter uit zien. We zouden ze eigenlijk dankbaar moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die Feyenoorder wist het anders niet.
Een mietje en dom. Zover zijn we nu al.
bios?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:28 schreef Righteous het volgende:
[..]
Cool man![]()
Is die zeker net in de bios daar bij jullie ?
Nee met je avatars maken natuurlijkquote:
Hij bedoelt bos. Of die kerel daar ook met beren vecht.quote:
Ben jij nou zo'n stakkerig knakkertje dat op 049 populair is omdat zijn IQ onder de 90 ligt? Of ben je meer zo'n KLB homo die klaagt omdat "meisjes je raar aankijken"?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:29 schreef Righteous het volgende:
[..]
Nee met je avatars maken natuurlijk![]()
Ik heb onder mijn username vast een voorbeeldje neergezet voor je
Of het zijn mensen die het geen reet interesseren hoe elke acteur heet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt nou eenmaal mensen die minder ontwikkelt zijn dan de rest, dat zorgt er voor dat de goed bedeelden er beter uit zien. We zouden ze eigenlijk dankbaar moeten zijn.
Ze kunnen altijd wel lief zingen, altijd van die diepzinnige teksten zoals "fuck you twente, fuck you twente.".quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt nou eenmaal mensen die minder ontwikkelt zijn dan de rest, dat zorgt er voor dat de goed bedeelden er beter uit zien. We zouden ze eigenlijk dankbaar moeten zijn.
Freddy Krugerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:30 schreef Guanabana het volgende:
Maar om weer een beetje ontopic te gaan
aan welke films of filmcreeps denken jullie op zulke momenten?
Lief hoe ze kwijlenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd wel lief zingen, altijd van die diepzinnige teksten zoals "fuck you twente, fuck you twente.".
Altijd fijn als je die trein uitstapt en er staan van die apen helemaal los te gaan, en dan sta je er voor te kijken met zo'n lach je op je gezicht:en dan denk ik echt bij mijzelf, die mensen zijn echt inferieur aan mij.
O.a. aan:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:30 schreef Guanabana het volgende:
Maar om weer een beetje ontopic te gaan:
aan welke films of filmcreeps denken jullie op zulke momenten?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd wel lief zingen, altijd van die diepzinnige teksten zoals "fuck you twente, fuck you twente.".
Altijd fijn als je die trein uitstapt en er staan van die apen helemaal los te gaan, en dan sta je er voor te kijken met zo'n lach je op je gezicht:en dan denk ik echt bij mijzelf, die mensen zijn echt inferieur aan mij.
Ey, goed man! Want met de naam van de acteur had mijn post geen kut te makenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:31 schreef Stx het volgende:
[..]
Of het zijn mensen die het geen reet interesseren hoe elke acteur heet.
Nou nou een beetje dimmen hequote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben jij nou zo'n stakkerig knakkertje dat op 049 populair is omdat zijn IQ onder de 90 ligt? Of ben je meer zo'n KLB homo die klaagt omdat "meisjes je raar aankijken"?
Want ik ben er vrij zeker van dat je vaste posse 14-jarigen het niet zo keck vinden dat je een beetje tof loopt te doen met een RLS-usericon
Dankje.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ey, goed man! Want met de naam van de acteur had mijn post geen kut te maken
Meheheh, Doe maar tof voor je vriendjesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:34 schreef Righteous het volgende:
[..]
Nou nou een beetje dimmen he
Ik wil wel dat je met wat respect over je inspirator spreekt . Je mag mijn afbeelding kosteloos gebruiken maar als je zo raar blijft doen ga ik mijn advocaat bellen hoor
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:33 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ik hier morgen maar even de rest lees, want iedereen gaat uiteraard plaatjes posten, en dat kan ik niet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar gaat die film en die scène dan over?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar even serieus, ik ben nog nooit ergens harder van geschrokken dan dit hoofd:
[ afbeelding ]
Een hele scene lang is het donker in die film, en dan hoor je een keihard kabaal, de kamer licht op en dan zie je dat ineens vol in beeldBrrrrrrrrrrr
Mindfuckfilm van David Lynch, Inland Empire: http://www.imdb.com/title/tt0460829/quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
waar gaat die film en die scène dan over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders niet dan? Feyenoorders zijn toch altijd per definitie gay. Wel je clubje blijven supporten, hè.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:38 schreef isostar69 het volgende:
Niet kijken anders droom je er vanacht overGastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier heb je gewoon volkomen gelijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:39 schreef Stx het volgende:
[..]
Anders niet dan? Feyenoorders zijn toch altijd per definitie gay. Wel je clubje blijven supporten, hè.
Gast je spreekt niet eens normaal Nederlands .quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die durf ik sowieso niet te kijkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:39 schreef DrDentz het volgende:
David Lynch.. als je aanstaand vader bent kijk dan Eraserhead
Dat doet niemand.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:40 schreef Righteous het volgende:
[..]
Gast je spreekt niet eens normaal Nederlands .![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:42 schreef isostar69 het volgende:
[..]
Dat doet niemand.
Alleen op tv gebeurd dat
Maar ben je nou een ONZfag of een KLBfag? Doe 's toegeven? Het is niet erg hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:34 schreef Righteous het volgende:
[..]
Nou nou een beetje dimmen he
Ik wil wel dat je met wat respect over je inspirator spreekt . Je mag mijn afbeelding kosteloos gebruiken maar als je zo raar blijft doen ga ik mijn advocaat bellen hoor
Wees er trots op.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:40 schreef Righteous het volgende:
[..]
Gast je spreekt niet eens normaal Nederlands .![]()
Mag ik je herinneren :
Fucking pwnded die sfeerloze Twente provincialen met hun lelijke fans.
Ik ben je grote inspiratie . Daarom wil ik zondag weer bloemenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ben je nou een ONZfag of een KLBfag? Doe 's toegeven? Het is niet erg hoor
ik heb een succestopic geopendquote:
Dat zei je moeder ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:46 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ik ben je grote inspiratie . Daarom wil ik zondag weer bloemen
Ja die mongolen heb je er helaas ook tussen lopenquote:
Neuh.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:47 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ja die mongolen heb je er helaas ook tussen lopen
Lopen in énschédé ook vast wel rond .
Wat heb jij toch voor vreemde obsessie met moeders.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook
Maar dat was 'm? Je wil geen kleur bekennen?
Sweet Dreamsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
ik heb een succestopic geopend![]()
Alleen jammer dat ik mezelf ermee bang heb gemaakt.Ga nu even heel non-enge dingen kijken/doen, anders durf ik echt niet meer te gaan slapen.
Trusten![]()
Dat ben je zelf hè? Dat probeer je op andere mensen te projecteren om zelf niet al te zielig te zijn in je eigen hoofd hè?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:49 schreef Righteous het volgende:
[..]
Wat heb jij toch voor vreemde obsessie met moeders.![]()
Laat me raden ? Je woont zeker nog thuis op je zolderkamertje ?
Milfquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:49 schreef Righteous het volgende:
[..]
Wat heb jij toch voor vreemde obsessie met moeders.![]()
Laat me raden ? Je woont zeker nog thuis op je zolderkamertje ?
Jouw dagtaak is stripfiguurtjes tekenen en zelfs daarin faal je totaal .quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat ben je zelf hè? Dat probeer je op andere mensen te projecteren om zelf niet al te zielig te zijn in je eigen hoofd hè?Stakkertje
Zal ik anders even een speciaal topic voor ons aanmaken? Dan hoeven we andere mensen niet lastig te vallen met jouw totale incompetentie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:54 schreef Righteous het volgende:
[..]
Jouw dagtaak is stripfiguurtjes tekenen en zelfs daarin faal je totaal .
Jij hebt mij helemaal niet nodig om jezelf iets aan te praten
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:54 schreef Righteous het volgende:
[..]
Jouw dagtaak is stripfiguurtjes tekenen en zelfs daarin faal je totaal .
Jij hebt mij helemaal niet nodig om jezelf iets aan te praten
Goed idee, iets overzichtelijker.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik anders even een speciaal topic voor ons aanmaken? Dan hoeven we andere mensen niet lastig te vallen met jouw totale incompetentie.
Ga je nu een topic speciaal voor mij aanmaken ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik anders even een speciaal topic voor ons aanmaken? Dan hoeven we andere mensen niet lastig te vallen met jouw totale incompetentie.
Zo jij laat mij echt lachenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:57 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ga je nu een topic speciaal voor mij aanmaken ?
Ahhhh wat een schatje ben je toch ook![]()
![]()
Dat zou ik zeker doen. Ik heb gehoord dat je als je zopas in een staat van angst bent geweest dat je dan in rust die staat af moet sluiten. Als je dat niet doet dan kan je in vlagen van die angst je fantasie op de werkelijkheid projecteren en daarmee als het ware de angst zo echt maken dat je er een psychose aan over kan houden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
ik heb een succestopic geopend![]()
Alleen jammer dat ik mezelf ermee bang heb gemaakt.Ga nu even heel non-enge dingen kijken/doen, anders durf ik echt niet meer te gaan slapen.
Trusten![]()
Iedereen kan een psychose krijgen. Je eigen fantasie kan idd hele rare dingen met je doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:02 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker doen. Ik heb gehoord dat je als je zopas in een staat van angst bent geweest dat je dan in rust die staat af moet sluiten. Als je dat niet doet dan kan je in vlagen van die angst je fantasie op de werkelijkheid projecteren en daarmee als het ware de angst zo echt maken dat je er een psychose aan over kan houden.
Heb ik gehoord he. Weet niet of het waar is.
ik nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:47 schreef Guanabana het volgende:
maar ik ben heel erg bang voor dat laatste creepy wezen wat op die zolder zit!
hier kan ik me snachts indd mischien nog wel bij inlevenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben nu bij mijn ouders, en ik slaap op zolder. We hebben wel 2 wc's, maar voor de bovenverdieping wc moet ik dus alsnog een trap naar benee.
Ik weet overigens niet of jullie [REC] gezien hebben, maar ik ben heel erg bang voor dat laatste creepy wezen wat op die zolder zit!
ik denk fake maar in iedergeval wel geloofwaarlijke reactiesquote:
Loopt dit al lang? En is hier meer van bekend? neppe shit of wa?quote:
haha ja dit had ik eerst ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:01 schreef snakelady het volgende:
Heb ik overigens ook als ik 's avonds laat na het stappen ga douchen en niet lang daarvoor een enge film heb gezien (zoals Mirrors), durf dan mijn ogen niet dicht te doen wat best vervelend is als je je haren wil uitspoelen.
Pennywise roelleert dan ook zwaar.quote:
moet je eens onder invloed van wiet een horror film gaan kijken en dan over straat gaan lopen, ik ben normaal niet zo heel bang ( de enigste films die ik eng vond waren the ring en the grudge ) maar ik heb die avond echt over straat lopen sprinten zo benauwd was ik !!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of als je in het donker naar huis loopt en dan denkt dat er iemand achter je loopt en je daardoor steeds harder gaat lopen en daardoor weer steeds banger wordt en je vervolgens dus voor niks als een debiel over straat rent midden in de nacht.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:11 schreef Righteous het volgende:
Ik heb ( overigens ver voor deze uitkwam) een real life Whitenoise achtige geest ervaring gehad nadat een vriend voor de trein was gesprongen .
De keukenkastjes stonden te klapperen en er kwam stoom onder de deur van de badkamer vandaan en als je er dan in ging was er niemand . Bijzonder eng
In de warre The Grudge kijken is een mooie ervaring ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:31 schreef HTrockstar het volgende:
[..]
moet je eens onder invloed van wiet een horror film gaan kijken en dan over straat gaan lopen, ik ben normaal niet zo heel bang ( de enigste films die ik eng vond waren the ring en the grudge ) maar ik heb die avond echt over straat lopen sprinten zo benauwd was ik !!
3 Seizoenen.. en of het nep is geen idee. Je leest er niets over i.t.t. andere programma's.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Loopt dit al lang? En is hier meer van bekend? neppe shit of wa?
@ TS:
Rec 1 gekeken? dacht dat er ook al een deel 2 was en een US remake genaamd 'Quarantine'.
Misschien wel, maar ik kan dat beter beoordelen als je een pic van jezelf post.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:40 schreef MissyN het volgende:
De één zegt Candyman, de ander zegt Bloody Mary.. en ik heb juist deze variant gehoord:
Als je 's nachts om 3.00 uur drie keer Daredevil in de spiegel zegt, dan komt er een hand uit de spiegel (de hand van de duivel ofzoiets) en die krabt je over je wang.
En natuurlijk weet je dat dit lachwekkende onzin is, maar je praat wel anders als het nacht is en je kijkt bijvoorbeeld in de spiegel. Dan schrik je je iedere keer lam bij ieder geluidje. hahaha herkenbaar?
De variant die ik ken: Black Mary Good zeggen rond 0:00 uur. dan veranderde je gezicht in die van een oude vrouw en ging je om 1:00 dood.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:40 schreef MissyN het volgende:
De één zegt Candyman, de ander zegt Bloody Mary.. en ik heb juist deze variant gehoord:
Als je 's nachts om 3.00 uur drie keer Daredevil in de spiegel zegt, dan komt er een hand uit de spiegel (de hand van de duivel ofzoiets) en die krabt je over je wang.
En natuurlijk weet je dat dit lachwekkende onzin is, maar je praat wel anders als het nacht is en je kijkt bijvoorbeeld in de spiegel. Dan schrik je je iedere keer lam bij ieder geluidje. hahaha herkenbaar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |