Ik ben je grote inspiratie . Daarom wil ik zondag weer bloemenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ben je nou een ONZfag of een KLBfag? Doe 's toegeven? Het is niet erg hoor
ik heb een succestopic geopendquote:
Dat zei je moeder ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:46 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ik ben je grote inspiratie . Daarom wil ik zondag weer bloemen
Ja die mongolen heb je er helaas ook tussen lopenquote:
Neuh.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:47 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ja die mongolen heb je er helaas ook tussen lopen
Lopen in énschédé ook vast wel rond .
Wat heb jij toch voor vreemde obsessie met moeders.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook
Maar dat was 'm? Je wil geen kleur bekennen?
Sweet Dreamsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
ik heb een succestopic geopend![]()
Alleen jammer dat ik mezelf ermee bang heb gemaakt.Ga nu even heel non-enge dingen kijken/doen, anders durf ik echt niet meer te gaan slapen.
Trusten![]()
Dat ben je zelf hè? Dat probeer je op andere mensen te projecteren om zelf niet al te zielig te zijn in je eigen hoofd hè?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:49 schreef Righteous het volgende:
[..]
Wat heb jij toch voor vreemde obsessie met moeders.![]()
Laat me raden ? Je woont zeker nog thuis op je zolderkamertje ?
Milfquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:49 schreef Righteous het volgende:
[..]
Wat heb jij toch voor vreemde obsessie met moeders.![]()
Laat me raden ? Je woont zeker nog thuis op je zolderkamertje ?
Jouw dagtaak is stripfiguurtjes tekenen en zelfs daarin faal je totaal .quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat ben je zelf hè? Dat probeer je op andere mensen te projecteren om zelf niet al te zielig te zijn in je eigen hoofd hè?Stakkertje
Zal ik anders even een speciaal topic voor ons aanmaken? Dan hoeven we andere mensen niet lastig te vallen met jouw totale incompetentie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:54 schreef Righteous het volgende:
[..]
Jouw dagtaak is stripfiguurtjes tekenen en zelfs daarin faal je totaal .
Jij hebt mij helemaal niet nodig om jezelf iets aan te praten
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:54 schreef Righteous het volgende:
[..]
Jouw dagtaak is stripfiguurtjes tekenen en zelfs daarin faal je totaal .
Jij hebt mij helemaal niet nodig om jezelf iets aan te praten
Goed idee, iets overzichtelijker.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik anders even een speciaal topic voor ons aanmaken? Dan hoeven we andere mensen niet lastig te vallen met jouw totale incompetentie.
Ga je nu een topic speciaal voor mij aanmaken ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik anders even een speciaal topic voor ons aanmaken? Dan hoeven we andere mensen niet lastig te vallen met jouw totale incompetentie.
Zo jij laat mij echt lachenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:57 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ga je nu een topic speciaal voor mij aanmaken ?
Ahhhh wat een schatje ben je toch ook![]()
![]()
Dat zou ik zeker doen. Ik heb gehoord dat je als je zopas in een staat van angst bent geweest dat je dan in rust die staat af moet sluiten. Als je dat niet doet dan kan je in vlagen van die angst je fantasie op de werkelijkheid projecteren en daarmee als het ware de angst zo echt maken dat je er een psychose aan over kan houden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
ik heb een succestopic geopend![]()
Alleen jammer dat ik mezelf ermee bang heb gemaakt.Ga nu even heel non-enge dingen kijken/doen, anders durf ik echt niet meer te gaan slapen.
Trusten![]()
Iedereen kan een psychose krijgen. Je eigen fantasie kan idd hele rare dingen met je doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:02 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker doen. Ik heb gehoord dat je als je zopas in een staat van angst bent geweest dat je dan in rust die staat af moet sluiten. Als je dat niet doet dan kan je in vlagen van die angst je fantasie op de werkelijkheid projecteren en daarmee als het ware de angst zo echt maken dat je er een psychose aan over kan houden.
Heb ik gehoord he. Weet niet of het waar is.
ik nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:47 schreef Guanabana het volgende:
maar ik ben heel erg bang voor dat laatste creepy wezen wat op die zolder zit!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |