Candyman Candyman Candymanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:45 schreef Teezie het volgende:
serieus dat heb ik ook vooral als ik een spiegel kijk, als ik straks in een spiegel kijk en hieraan denk word ik nog banger
Ik ben nu bij mijn ouders, en ik slaap op zolder. We hebben wel 2 wc's, maar voor de bovenverdieping wc moet ik dus alsnog een trap naar benee.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:45 schreef porsche1 het volgende:
Mensen die geen 2 wc's in huis hebben.Je gaat toch niet steeds verdomme naar beneden lopen?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:45 schreef Teezie het volgende:
serieus dat heb ik ook vooral als ik een spiegel kijk, als ik straks in een spiegel kijk en hieraan denk word ik nog banger
Dat was meer een waarschuwing. Dat moet je dus niet 3x zeggen als je in een spiegel kijkt, want dan loopt het slecht met je afquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was meer een waarschuwing. Dat moet je dus niet 3x zeggen als je in een spiegel kijkt, want dan loopt het slecht met je af![]()
Jeetje, ik ook! Ik heb die film niet eens gezien, maar iemand vertelde me dat ooit.quote:
Ja, leuk einde ook bij die filmquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben nu bij mijn ouders, en ik slaap op zolder. We hebben wel 2 wc's, maar voor de bovenverdieping wc moet ik dus alsnog een trap naar benee.
Ik weet overigens niet of jullie [REC] gezien hebben, maar ik ben heel erg bang voor dat laatste creepy wezen wat op die zolder zit!
O, vandaar. Ik zei niks.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben nu bij mijn ouders, en ik slaap op zolder. We hebben wel 2 wc's, maar voor de bovenverdieping wc moet ik dus alsnog een trap naar benee.
Ik weet overigens niet of jullie [REC] gezien hebben, maar ik ben heel erg bang voor dat laatste creepy wezen wat op die zolder zit!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |