hier kan ik me snachts indd mischien nog wel bij inlevenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben nu bij mijn ouders, en ik slaap op zolder. We hebben wel 2 wc's, maar voor de bovenverdieping wc moet ik dus alsnog een trap naar benee.
Ik weet overigens niet of jullie [REC] gezien hebben, maar ik ben heel erg bang voor dat laatste creepy wezen wat op die zolder zit!
ik denk fake maar in iedergeval wel geloofwaarlijke reactiesquote:
Loopt dit al lang? En is hier meer van bekend? neppe shit of wa?quote:
haha ja dit had ik eerst ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:01 schreef snakelady het volgende:
Heb ik overigens ook als ik 's avonds laat na het stappen ga douchen en niet lang daarvoor een enge film heb gezien (zoals Mirrors), durf dan mijn ogen niet dicht te doen wat best vervelend is als je je haren wil uitspoelen.
Pennywise roelleert dan ook zwaar.quote:
moet je eens onder invloed van wiet een horror film gaan kijken en dan over straat gaan lopen, ik ben normaal niet zo heel bang ( de enigste films die ik eng vond waren the ring en the grudge ) maar ik heb die avond echt over straat lopen sprinten zo benauwd was ik !!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of als je in het donker naar huis loopt en dan denkt dat er iemand achter je loopt en je daardoor steeds harder gaat lopen en daardoor weer steeds banger wordt en je vervolgens dus voor niks als een debiel over straat rent midden in de nacht.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:11 schreef Righteous het volgende:
Ik heb ( overigens ver voor deze uitkwam) een real life Whitenoise achtige geest ervaring gehad nadat een vriend voor de trein was gesprongen .
De keukenkastjes stonden te klapperen en er kwam stoom onder de deur van de badkamer vandaan en als je er dan in ging was er niemand . Bijzonder eng
In de warre The Grudge kijken is een mooie ervaring ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:31 schreef HTrockstar het volgende:
[..]
moet je eens onder invloed van wiet een horror film gaan kijken en dan over straat gaan lopen, ik ben normaal niet zo heel bang ( de enigste films die ik eng vond waren the ring en the grudge ) maar ik heb die avond echt over straat lopen sprinten zo benauwd was ik !!
3 Seizoenen.. en of het nep is geen idee. Je leest er niets over i.t.t. andere programma's.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Loopt dit al lang? En is hier meer van bekend? neppe shit of wa?
@ TS:
Rec 1 gekeken? dacht dat er ook al een deel 2 was en een US remake genaamd 'Quarantine'.
Misschien wel, maar ik kan dat beter beoordelen als je een pic van jezelf post.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:40 schreef MissyN het volgende:
De één zegt Candyman, de ander zegt Bloody Mary.. en ik heb juist deze variant gehoord:
Als je 's nachts om 3.00 uur drie keer Daredevil in de spiegel zegt, dan komt er een hand uit de spiegel (de hand van de duivel ofzoiets) en die krabt je over je wang.
En natuurlijk weet je dat dit lachwekkende onzin is, maar je praat wel anders als het nacht is en je kijkt bijvoorbeeld in de spiegel. Dan schrik je je iedere keer lam bij ieder geluidje. hahaha herkenbaar?
De variant die ik ken: Black Mary Good zeggen rond 0:00 uur. dan veranderde je gezicht in die van een oude vrouw en ging je om 1:00 dood.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:40 schreef MissyN het volgende:
De één zegt Candyman, de ander zegt Bloody Mary.. en ik heb juist deze variant gehoord:
Als je 's nachts om 3.00 uur drie keer Daredevil in de spiegel zegt, dan komt er een hand uit de spiegel (de hand van de duivel ofzoiets) en die krabt je over je wang.
En natuurlijk weet je dat dit lachwekkende onzin is, maar je praat wel anders als het nacht is en je kijkt bijvoorbeeld in de spiegel. Dan schrik je je iedere keer lam bij ieder geluidje. hahaha herkenbaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |