combobreakerquote:
Neen!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
Heb je de wake-up ilght? Ik heb niets nodig, vind het gewoon leuk om te hunten
.
rot opquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:47 schreef Maraca het volgende:
En willemwaus.. lapo is nieuw topic openen
Bestaat dat ook nog?quote:
Dat ga je niet menenquote:
helaas veel productiefoutenquote:
Er zijn er toen veel geretourneerd omdat een paar dagen later het "nieuwere" model kwamquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:51 schreef Adames het volgende:
[..]
helaas veel productiefouten
bij de hunt komen de geretouneerde van de vorige keer terug, aangezien die toen uitverkocht was
oh ja klopt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Er zijn er toen veel geretourneerd omdat een paar dagen later het "nieuwere" model kwam
Ja.quote:
Ja.quote:
Ik heb met mezelf afgesproken tot 2.. Als hij nog een keer tussen nu en dan komt, bestel ik hem voor jequote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:53 schreef Rave_NL het volgende:
Ellan, hoe lang ben jij nog van plan te gaan hunten?
Ok, afwachten dan maar, de sirenes zwaaien ook nogquote:
de wat?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ok, afwachten dan maar, de sirenes zwaaien ook nog
(en ik wil de iboodbox)
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Spijtig, ik wou je net een oneerbaar voorstel doen...
Heb wel is daarover gehoord, is altijd een verassing heh? maar kan het ook zijn dat je gewoon voor 5 euro aan troep krijgt bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ok, afwachten dan maar, de sirenes zwaaien ook nog
(en ik wil de iboodbox)
Dus dan krijg je voor 30 euro een mp3 speler, een stofzuiger of een klopboor? wouwiequote:
ninjaeditquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:54 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik heb met mezelf afgesproken tot 2.. Als hij nog een keer tussen nu en dan komt, bestel ik hem voor je.
Excuus mequote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:58 schreef heroftw het volgende:
Gaat er iets niet goed bij iBood? Kan mij herinneren dat zo'n Hunt toch zeker een paar uur duurt..
En zoveel spannends is nu ook weer niet voorbij gekomen imo
Als ik morgen mijn bed niet uit kom enquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
ninjaedit
Nouja, ik blijf nog even zitten tot kwart over 2, en ik zou het appriceren als je me nog even gezelschap houdt...
EN DE WAKEUPLIGHT BESTELD ALS IE LANGSKOMT!!!~!~!!
Ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:59 schreef -Jay-20- het volgende:
Gloeiende... zie nu net de hunt pas... Is er al een mediaspeler langs geweest?
al 6 ofzoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:59 schreef -Jay-20- het volgende:
Pas 7quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:59 schreef -Jay-20- het volgende:
dan is dat iets tussenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:59 schreef EllaN het volgende:
[..]
Als ik morgen mijn bed niet uit kom enme een dropkick uit bed geeft, is het jouw schuld! Ik hunt nog even mee dan
.
Komen er nog wel 10 langs, waarschijnlijk iAudio 9 32GB 64GB en 128GBquote:
heb je de vorige dan gemist? dat was pas faal. Deze is imo erg goed.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:58 schreef heroftw het volgende:
Gaat er iets niet goed bij iBood? Kan mij herinneren dat zo'n Hunt toch zeker een paar uur duurt..
En zoveel spannends is nu ook weer niet voorbij gekomen imo
Ja jij bent al binnenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:00 schreef Adames het volgende:
[..]
heb je de vorige dan gemist? dat was pas faal. Deze is imo erg goed.
Qua producten dan, de fouten minder.
Ah... Bedoelde eigenlijk media player zoals de popcorn e.d.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:00 schreef Semmm het volgende:
[..]
Komen er nog wel 10 langs, waarschijnlijk iAudio 9 32GB 64GB en 128GB
quote:
Ja 1, bleef lang staan niet zo goede volgensmijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:01 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Ah... Bedoelde eigenlijk media player zoals de popcorn e.d.
Haha ik besef me nu pas hoe grappig dat is. Je probeert zelfs je slaapkamer op het veld te laten lijken met je wake-up lightquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
dan is dat iets tussenen ik als
![]()
Maar ik wil zo'n light!
Ik heb een tweepersoons bedquote:
Misschien komt die andere ook nog wel langs, iig wel bij de vorige hunt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb een tweepersoons bedDus deze is te klein
nopequote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:02 schreef christiaan92 het volgende:
Al tv scherm/ pc scherm langs gekomen?
Als ik in het veld op sta is het lááááng before first light...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:02 schreef EllaN het volgende:
[..]
Haha ik besef me nu pas hoe grappig dat is. Je probeert zelfs je slaapkamer op het veld te laten lijken met je wake-up light.
Grapjeeee
neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:02 schreef christiaan92 het volgende:
Neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:02 schreef christiaan92 het volgende:
Lang leve auto refreshquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:03 schreef willemwaus het volgende:
Tis nu leuker om fok te refreshen dan ibood!
quote:
iBood gaat automatischquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:03 schreef willemwaus het volgende:
Tis nu leuker om fok te refreshen dan ibood!
en dan ook met fouten in de prijzen enzoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:03 schreef Crientj het volgende:
[..]
Misschien komt die andere ook nog wel langs, iig wel bij de vorige hunt.
Fouten?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan ook met fouten in de prijzen enzo
Gebruik ik alquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:04 schreef Semmm het volgende:
[..]
iBood gaat automatisch![]()
http://www.pagereboot.com/ie/?url=http://www.ibood.nl&refresh=3
dacht ik ook, maar bed is niet zo breed als het dekbedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:04 schreef Rave_NL het volgende:
140 x 200
is dat trouwens een standaard maat?
Imo meer een twijfelaartje?
voor een dekbed is dit vrij standaard idd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:04 schreef Rave_NL het volgende:
140 x 200
is dat trouwens een standaard maat?
Imo meer een twijfelaartje?
FOK ook heurquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:04 schreef Semmm het volgende:
[..]
iBood gaat automatisch![]()
http://www.pagereboot.com/ie/?url=http://www.ibood.nl&refresh=3
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:04 schreef Starman89 het volgende:
ze hadden vorige keer een 2persoons extra breed extra lang voor de prijs van een 1persoons.quote:
Netjesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hadden vorige keer een 2persoons extra breed extra lang voor de prijs van een 1persoons.
Bestel je dr twee. De ene bovenop de ander in de hoes in de winter. Lekker warm ;oquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:06 schreef Asskicker14 het volgende:
GRMBL, bestel ik dat ding omdat ik toevallig een dekbed nodig heb, is het geen 4-seizoenen-dekbed.
daarom heet het ook een zomerdekbed denk ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:06 schreef Asskicker14 het volgende:
GRMBL, bestel ik dat ding omdat ik toevallig een dekbed nodig heb, is het geen 4-seizoenen-dekbed.
beidequote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:06 schreef Haque het volgende:
Zijn jullie nog naar iets specifieks opzoek of gewoon kijken wat er langs komt?
Kussensquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:06 schreef Haque het volgende:
tv, laptop en in-ear oordopjes nogquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:06 schreef Haque het volgende:
Gewoon verhuizen naar Spanje of Siberiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:06 schreef Asskicker14 het volgende:
nee, ze hebben aangegeven dat de bestellers konden fluiten naar hun dekbed.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Netjeshebben ze het wel verzonden voor die prijs?
Een Wake up light en een harmony remote.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:06 schreef Haque het volgende:
Awhquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, ze hebben aangegeven dat de bestellers konden fluiten naar hun dekbed.
Ga er maar niet vanuit.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Krijg je nou een hoofdkussen gratis bij het dekbed, volgens de website van de leverancier wel, maar volgens iBood niet.
Tering, die dingen koop je toch niet hier? laptop en tv ga je toch beetje vergelijken wat voor specifieke eisen je wilt en betaal je iets meer voor kwaliteit zou ik zeggen ..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:07 schreef Adames het volgende:
[..]
tv, laptop en in-ear oordopjes nog
maar heb al wat gekocht
Het maakt niet meer uit, je bent al te laatquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Krijg je nou een hoofdkussen gratis bij het dekbed, volgens de website van de leverancier wel, maar volgens iBood niet.
Wat betekend dat zinnetje ook alweer ;oquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:08 schreef Nizno het volgende:
recertified as new.......... blijft een stomme benaming.
Ach annuleren heb je zo gedaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:09 schreef Haque het volgende:
[..]
Tering, die dingen koop je toch niet hier? laptop en tv ga je toch beetje vergelijken wat voor specifieke eisen je wilt en betaal je iets meer voor kwaliteit zou ik zeggen ..
Dan willen we wel een filmpjequote:
Gerepareerd productquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Wat betekend dat zinnetje ook alweer ;o
Oh dat ze dat terug nemen, niet verwcht.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Ach annuleren heb je zo gedaan.
Gelijk bestellen, morgen kijken of het wat is.
Nintendo SIXTYFOOOOOUUURquote:
terugestuurd en bekeken door de hulpjes van ibood en weer in een doos gegooid en in de verkoop gezet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Wat betekend dat zinnetje ook alweer ;o
ze hebben weinig keuze als internetwinkel... wet koop op afstand, komen zelfs zij niet onderuit.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:11 schreef Haque het volgende:
[..]
Oh dat ze dat terug nemen, niet verwcht.
ik bedoelde die 199quote:
Belkin is netzoals Trustquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:14 schreef christiaan92 het volgende:
woot..... die belkin was dat een goeie?
Gewoon een bagger merk. Als je een echte router wilt, dan koop je een linksys!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:15 schreef christiaan92 het volgende:
[..]
Hmmm ik zit al lang op dat ding te aasen wat is er precies bagger aan?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:16 schreef Semmm het volgende:
Deze iBood moet je met een korreltje zout nemen
Die waren bij de Lidl een tijdje terug voor 3,99 per stukquote:
nee dat is even topquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:16 schreef DenS het volgende:
[..]
Gewoon een bagger merk. Als je een echte router wilt, dan koop je een linksys!
Welcome to my world...quote:
Door het design kreeg ik het gevoel dat het wel goed dingetje was.....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:16 schreef DenS het volgende:
[..]
Gewoon een bagger merk. Als je een echte router wilt, dan koop je een linksys!
inflatie jonguhquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:16 schreef Prowl het volgende:
[..]
Die waren bij de Lidl een tijdje terug voor 3,99 per stuk
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Welcome to my world...
Ik blijf zitten tot half 3, hopelijk nog met een wakeuplight, zo niet:
BASTA!
ben er klaar mee...
Haha ja, best welquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:17 schreef Semmm het volgende:
Het is wel de Hunt voor de huisvrouwen vanavond
enige voordeel. maar linksys is zwaar overrated, puur omdat ze toevallig door cisco zijn overgenomen.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:17 schreef Semmm het volgende:
Desperate Housewives Huntquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:17 schreef Semmm het volgende:
nieuwsflits... de avond is al voorbijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:17 schreef Semmm het volgende:
jij kookt blijkbaar niet?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:18 schreef Haque het volgende:
"Doorzichtige deksels bij de kookpannen"
oja handig man
quote:
Best wel jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:18 schreef Haque het volgende:
"Doorzichtige deksels bij de kookpannen"
oja handig man
Daarom.. Technologie is voor watjes.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nouja, welterusten dan maar alvast![]()
Ik slaap wel gewoon met de gordijnen open, word ik ook wakker met zonlicht en vogelgespuis...
Ik zoek eignlijk die andere belkin die laatst 2 keer achter elkaar was op ibood, met die USB aansluiting waar dan iedereen in kan.... Is die goed?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:18 schreef Adames het volgende:
[..]
enige voordeel. maar linksys is zwaar overrated, puur omdat ze toevallig door cisco zijn overgenomen.
ga zelf liever voor netgear of belkin eigenlijk
2 weekjes?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:20 schreef EllaN het volgende:
[..]
Daarom.. Technologie is voor watjes.
Slaap lekker en tot over 2 weekjes!
iedereen succes met hunten!
ik ook niet, maar ben 2 weken op vakantiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
2 weekjes?
Ik ga niet naar die meet hoor...
Ah, die fiets!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:22 schreef EllaN het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ben 2 weken op vakantie.
512MB nog.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:22 schreef Haque het volgende:
Na de 8gb introduceren wij nu de 4gb. Straks vervolgd door de 2gb, de 16gb en de 32gb!! blijf kijken dus voor nog meer ibood toppers
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ah, die fiets!
Nouja veel plezier dan maar!
En niet te veel met deuren smijten he!
*fixedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:22 schreef Haque het volgende:
Na de 8gb introduceren wij nu de 4gb. Straks vervolgd door de 2gb, de 16gb 256 MB en de 32gb!! 16 KB!! blijf kijken dus voor nog meer ibood toppers
Het is toch een huisvrouwenhunt?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Er klopt hier iets niet, wat doen alle vrouwen hier in dit topic?
Wat ze altijd doen, geld uitgeven dat iemand van de andere sekse verdient heeftquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Pannen, strijkbouten, messensets, weegschalen, massagekussensquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:26 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:26 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Wat ze altijd doen, geld uitgeven dat iemand van de andere sekse verdient heeft
iRiversquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:27 schreef Semmm het volgende:
[..]
Pannen, strijkbouten, messensets, weegschalen, massagekussens
minder dan eerst gelukkig, dus bij die 40 inch tv kan je hem nu wel bestellenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:27 schreef Haque het volgende:
Ben toch wel benieuwd hoeveel mensen er op dit moment die site zitten te f5en
Touché.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:27 schreef Semmm het volgende:
[..]
Pannen, strijkbouten, messensets, weegschalen, massagekussens
Niet echt neequote:
uitbreidbaar, kaartje van 4 gig is goedkoper dan 20 euriesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:29 schreef Semmm het volgende:
8GB duurde al 10 minuten waarom zou iemand die 4GB dan nog willen
onzinschatting... de blauwe balk is nog niet eens op de helft.quote:
Ik vind het schijtirritant om mijn muziek op mijn telefoon te luisteren. Het is m'n telefoon, geen iPod.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:29 schreef Haque het volgende:
Zelfs voor de verzendkosten ligt zon ding alleen maar in de weg. Snap sowieso niet dat er toch nog mensen zijn die hun muziek niet op hun telefoon luisteren.
Het is een godswonder dat 25 man al een order hebben geplaatstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |