Begin je weer met je kussen..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wacht op kussens en/of een iPod wekker
quote:
Als je lapohunt, oké, maar zorg dan dat je een nieuw topic klaar hebtquote:
HAHA BAR WEINIGquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:05 schreef Nico_Galijk het volgende:
Bah.. bar weinig toffe dingen in de hunt
Scherpquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
HAHA BAR WEINIG
Hoge druk, druk, bar, snap je hem?
Nee de kleur van het product. Blauw in dit geval, de hogedrukreiniger is blauw.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:06 schreef willemwaus het volgende:
geeft die blauwe balk aan hoeveel er nog zijn of al verkocht zijn?
waarom gaat ie dan weer van ¾ naar 0?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:06 schreef willemwaus het volgende:
geeft die blauwe balk aan hoeveel er nog zijn of al verkocht zijn?
Aan welke rotzooi?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:06 schreef Adames het volgende:
al 200 euro kwijt. dag moet niet zo doorgaan ..
Je kan ze altijd bellen, en anders heb je altijd de wet van kopen op afstand wat inhoudt dat je binnen een week na ontvangst afstand kan doen van het product.quote:
Samen met een beschuitje?quote:
Vorige keren duurde het soms tot 4 uur, soms tot 11 uur sochtends, en ook een keer tot 18:00 s avonds.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:08 schreef Rave_NL het volgende:
hoelang gaat dit eigenlijk nog door? grove tijdschatting?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vorige keren duurde het soms tot 4 uur, soms tot 11 uur sochtends, en ook een keer tot 18:00 s avonds.
Je kan er geen zinnig woord over zeggen.
Doe eens niet zo gemeenquote:
welkequote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:07 schreef Samsonneke het volgende:
Het deed me overigens pijn in het hart om dat horloge voorbij te laten gaan100+ euro was helaas toch iets teveel voor me, maar mooi was-ie zeker.
f5 nog meerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:14 schreef Db912 het volgende:
Wat een drama weer! Heb je iets dat je wilt bestellen krijg je een Internal Server Error zodra je wilt ideal-en. Komt volgende product kun je die wel gewoon bestellen...zal het ooit goed komen met deze GEWELDIGE actie
Ik zal je missenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:16 schreef Darkestrah het volgende:
Om half 2 ga ik echt slapen. Morgen weer werken.
Nee dat heeft er mee te maken...The hunt heeft nog nooit fatsoenlijk gewerkt en ook deze keer niet. Zelfs met 3 browsers krijg je die error. Kan ook zijn dat sommige producten lokkertjes zijn, maar gewoon helemaal niet besteld kunnen worden.quote:
Fffuu.. zie het nu pasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:18 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Bovendien ben ik nog te jong voor kusjes.
Ik kon alleen geen CK geurtje bestellen, niet echt een lokkertjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:17 schreef Db912 het volgende:
[..]
Nee dat heeft er mee te maken...The hunt heeft nog nooit fatsoenlijk gewerkt en ook deze keer niet. Zelfs met 3 browsers krijg je die error. Kan ook zijn dat sommige producten lokkertjes zijn, maar gewoon helemaal niet besteld kunnen worden.
Dus we zitten met z'n allen te wachten op leuke producten die vervolgens niet besteld kunnen worden omdat de organisatie het niet aan kan of ze ons voor de gek houden. Lekker is dat. Als dat het geval is, wil ik een paar uur van mijn leven terugquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:17 schreef Db912 het volgende:
[..]
Nee dat heeft er mee te maken...The hunt heeft nog nooit fatsoenlijk gewerkt en ook deze keer niet. Zelfs met 3 browsers krijg je die error. Kan ook zijn dat sommige producten lokkertjes zijn, maar gewoon helemaal niet besteld kunnen worden.
Oud wijf.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Fffuu.. zie het nu pasIk ben veels te oud voor je
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee de kleur van het product. Blauw in dit geval, de hogedrukreiniger is blauw.
Geen stress, maar frustratie. En ik wil het juist wel, maar het lukt dus nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik kon alleen geen CK geurtje bestellen, niet echt een lokkertje
Natuurlijk ging het daar mis, net zoals nu bij de argosy. En na zo veel hunts moet het wel beter in te schatten zijn, maar dan nog. Ze proberen wat te verkopen, als je niet wilt, dan laat het. En die stress is ergens ook wel leuk bij die hunt.
die bleef idd lang staan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:21 schreef Db912 het volgende:
[..]
Geen stress, maar frustratie. En ik wil het juist wel, maar het lukt dus niet. Dan blijf je wachten tot er iets voorbij komt dat je wilt hebben, in mijn geval de terras reiniger en dan kun je hem niet bestellen (terwijl die toch 10min is blijven staan). Wie weet komt ie nog is voorbij
Nee dat is nou juist het punt van dat ding, een iphone belt sowieso alquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:23 schreef heroftw het volgende:
Bellen met iPod?? Bedoelen ze niet Bellen met iPhone?? Oplichters..
Serieus?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:24 schreef Haque het volgende:
[..]
Nee dat is nou juist het punt van dat ding, een iphone belt sowieso al
Voor heel wat mensen is een iPhone wat te veel van het goede: al te goedkoop zijn ze meestal immers niet. Maar de combinatie van muziek luisteren en bellen blijft toch onweerstaanbaar. De oplossing? Deze Gear4 BluEye! Vanaf nu kun jij simpel en snel met je iPod bellen! Sluit deze BluEye aan op je iPod en verbind met je gewone telefoon via Bluetooth 2.0. Voor je het weet heb je een verbinding tot stand gebracht en bel jij gewoon met je iPod.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:23 schreef heroftw het volgende:
Voor heel wat mensen is een iPhone wat te veel van het goede: al te goedkoop zijn ze meestal immers niet. Maar de combinatie van muziek luisteren en bellen blijft toch onweerstaanbaar. De oplossing? Deze Gear4 BluEye! Vanaf nu kun jij simpel en snel met je iPod bellen! Sluit deze BluEye aan op je iPod en verbind met je gewone telefoon via Bluetooth 2.0. Voor je het weet heb je een verbinding tot stand gebracht en bel jij gewoon met je iPod. Op het scherm van je trouwe muziekcompagnon kun je zien wie er belt. Het gesprek beluister je gewoon via je eigen oordopjes. Zolang jij in gesprek bent, wordt je muziek gepauzeerd. Extra toebehoren zijn niet nodig: klip dit apparaatje simpelweg op je kleding en jij bent klaar om te bellen met je iPod. Hoe? Met de Gear4 BluEye!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:23 schreef heroftw het volgende:
Blijkbaarquote:
wtfquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:24 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Voor heel wat mensen is een iPhone wat te veel van het goede: al te goedkoop zijn ze meestal immers niet. Maar de combinatie van muziek luisteren en bellen blijft toch onweerstaanbaar. De oplossing? Deze Gear4 BluEye! Vanaf nu kun jij simpel en snel met je iPod bellen! Sluit deze BluEye aan op je iPod en verbind met je gewone telefoon via Bluetooth 2.0. Voor je het weet heb je een verbinding tot stand gebracht en bel jij gewoon met je iPod.
Geen kusje??quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:24 schreef Darkestrah het volgende:
Nog 6 minuten en dan slapen. Zonder kusjes.
Waarom bel je dan niet gewoon met die andere telefoon.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
Voor heel wat mensen is een iPhone wat te veel van het goede: al te goedkoop zijn ze meestal immers niet. Maar de combinatie van muziek luisteren en bellen blijft toch onweerstaanbaar. De oplossing? Deze Gear4 BluEye! Vanaf nu kun jij simpel en snel met je iPod bellen! Sluit deze BluEye aan op je iPod en verbind met je gewone telefoon via Bluetooth 2.0. Voor je het weet heb je een verbinding tot stand gebracht en bel jij gewoon met je iPod. Op het scherm van je trouwe muziekcompagnon kun je zien wie er belt. Het gesprek beluister je gewoon via je eigen oordopjes. Zolang jij in gesprek bent, wordt je muziek gepauzeerd. Extra toebehoren zijn niet nodig: klip dit apparaatje simpelweg op je kleding en jij bent klaar om te bellen met je iPod. Hoe? Met de Gear4 BluEye!
via bluetooth naar je gewone mobiel
Misschien dat de andere versie nog komt?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Blijkbaar
Maar ik denk dat ik het voor gezien hou..
Kutaanbiedingen zeg, ik wil alleen maar ene Phillips Wakeuplight
En die heb ik dus gemist!
Sluit deze BluEye aan op je iPod en verbind met je gewone telefoon via Bluetooth 2.0. Voor je het weet heb je een verbinding tot stand gebracht en bel jij gewoon met je iPod. Op het scherm van je trouwe muziekcompagnon kun je zien wie er belt. Het gesprek beluister je gewoon via je eigen oordopjesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:23 schreef heroftw het volgende:
wat?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:24 schreef Darkestrah het volgende:
Nog 6 minuten en dan slapen. Zonder kusjes.
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien dat de andere versie nog komt?![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:27 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Voor een massage heb je toch geen kussen nodig!
Waarvoor zou je in vredesnaam zo'n ding willen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:28 schreef Db912 het volgende:
2e artikel dat ik wil bestellen en weer een error. I give up!
dat valt wel mee hoor, noem eens een voorbeeld?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:29 schreef Haque het volgende:
Ik krijg ook de indruk dat alles wat hier langskomt niet meer te koop is, als ik google vind ik steeds alleen maar fok! topics.
die ligt al te slapenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:29 schreef Darkestrah het volgende:
Wie kwam hier voor die Wake up light? Opletten!
Al Bundyquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:30 schreef Fleauris het volgende:
Er was hier toch ook iemand op zoek naar zo'n Black en Trekker boor?
Nee ik wilde die andere die net kwam, voor 20 euro. Niet een refurbished ding.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:30 schreef Fleauris het volgende:
Er was hier toch ook iemand op zoek naar zo'n Black en Trekker boor?
allemaal pm-en dat ie het net gemist heeftquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:30 schreef heroftw het volgende:
[..]
Nee, ik wou die wekker..
Maar die gozer van de boor is net weg.. hahahahaha
Balen zegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Negat, alive and kicking!
Maar net te laat, hij loopt vast in het betaalscherm!!!![]()
![]()
¤ 45 - ¤ 46 denk ik danquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Negat, alive and kicking!
Maar net te laat, hij loopt vast in het betaalscherm!!!![]()
![]()
Ging om dat massage kussenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Waarvoor zou je in vredesnaam zo'n ding willen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welterustenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:32 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ga slapen, veel succes nog deze nacht!![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:32 schreef Starman89 het volgende:
*KNOCK KNOCK*
"Who's there?"
"BOOR!"
"Boor who?"Ken je z'n broer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.pagereboot.com(...)om/nl/nl/&refresh=10quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:31 schreef ssebass het volgende:
Is er weer een site die automatisch refreshed? Die was vorige keer wel relaxt.
Chill thanksquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://www.pagereboot.com(...)om/nl/nl/&refresh=10
Na 2 keer boren kun je dat ding gelijk in de container smijten ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:33 schreef Adames het volgende:
[..]
ja koop gewoon stihl als je 2 keer per jaar boort
De vorige keer tot 4 uur smiddags volgens mijquote:
Ik wil er ook eentje maar wil er geen 140 eu voor neerleggen, dus welkom Ibood!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:34 schreef GieJay het volgende:
Wilde de wake up light bestellen maar kreeg helaas een order. Mijn oude wakeup werkt ook nog prima maar deze was shinnyyy
No wayquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De vorige keer tot 4 uur smiddags volgens mij
Oh..dat ga ik niet trekkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De vorige keer tot 4 uur smiddags volgens mij
Kopenquote:
Dat is het spelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:40 schreef delano.888 het volgende:
Ik krijg echt een pokke hekel aan ibood zo, had nog niet eens 2 sec de tijd om te bestellen zowel bij de wakeup light als bij de harmony, wat is dat voor kut service.
minder lang twijfelen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:40 schreef delano.888 het volgende:
Ik krijg echt een pokke hekel aan ibood zo, had nog niet eens 2 sec de tijd om te bestellen zowel bij de wakeup light als bij de harmony, wat is dat voor kut service.
Ik twijfelde niet, ik klikte binnen 2 seconden maar tijdens het bestellen kreeg ik een ajax error en was hij weg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:41 schreef Adames het volgende:
[..]
minder lang twijfelen.
je hebt recht op 7 dagen bezichting. dus gewoon bestellen, daarna nadenken
Waar was dat bij? Die muis?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |