Begin je weer met je kussen..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wacht op kussens en/of een iPod wekker
quote:
Als je lapohunt, oké, maar zorg dan dat je een nieuw topic klaar hebtquote:
HAHA BAR WEINIGquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:05 schreef Nico_Galijk het volgende:
Bah.. bar weinig toffe dingen in de hunt
Scherpquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
HAHA BAR WEINIG
Hoge druk, druk, bar, snap je hem?
Nee de kleur van het product. Blauw in dit geval, de hogedrukreiniger is blauw.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:06 schreef willemwaus het volgende:
geeft die blauwe balk aan hoeveel er nog zijn of al verkocht zijn?
waarom gaat ie dan weer van ¾ naar 0?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:06 schreef willemwaus het volgende:
geeft die blauwe balk aan hoeveel er nog zijn of al verkocht zijn?
Aan welke rotzooi?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:06 schreef Adames het volgende:
al 200 euro kwijt. dag moet niet zo doorgaan ..
Je kan ze altijd bellen, en anders heb je altijd de wet van kopen op afstand wat inhoudt dat je binnen een week na ontvangst afstand kan doen van het product.quote:
Samen met een beschuitje?quote:
Vorige keren duurde het soms tot 4 uur, soms tot 11 uur sochtends, en ook een keer tot 18:00 s avonds.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:08 schreef Rave_NL het volgende:
hoelang gaat dit eigenlijk nog door? grove tijdschatting?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vorige keren duurde het soms tot 4 uur, soms tot 11 uur sochtends, en ook een keer tot 18:00 s avonds.
Je kan er geen zinnig woord over zeggen.
Doe eens niet zo gemeenquote:
welkequote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:07 schreef Samsonneke het volgende:
Het deed me overigens pijn in het hart om dat horloge voorbij te laten gaan100+ euro was helaas toch iets teveel voor me, maar mooi was-ie zeker.
f5 nog meerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:14 schreef Db912 het volgende:
Wat een drama weer! Heb je iets dat je wilt bestellen krijg je een Internal Server Error zodra je wilt ideal-en. Komt volgende product kun je die wel gewoon bestellen...zal het ooit goed komen met deze GEWELDIGE actie
Ik zal je missenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:16 schreef Darkestrah het volgende:
Om half 2 ga ik echt slapen. Morgen weer werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |