Nee dat heeft er mee te maken...The hunt heeft nog nooit fatsoenlijk gewerkt en ook deze keer niet. Zelfs met 3 browsers krijg je die error. Kan ook zijn dat sommige producten lokkertjes zijn, maar gewoon helemaal niet besteld kunnen worden.quote:
Fffuu.. zie het nu pasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:18 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Bovendien ben ik nog te jong voor kusjes.
Ik kon alleen geen CK geurtje bestellen, niet echt een lokkertjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:17 schreef Db912 het volgende:
[..]
Nee dat heeft er mee te maken...The hunt heeft nog nooit fatsoenlijk gewerkt en ook deze keer niet. Zelfs met 3 browsers krijg je die error. Kan ook zijn dat sommige producten lokkertjes zijn, maar gewoon helemaal niet besteld kunnen worden.
Dus we zitten met z'n allen te wachten op leuke producten die vervolgens niet besteld kunnen worden omdat de organisatie het niet aan kan of ze ons voor de gek houden. Lekker is dat. Als dat het geval is, wil ik een paar uur van mijn leven terugquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:17 schreef Db912 het volgende:
[..]
Nee dat heeft er mee te maken...The hunt heeft nog nooit fatsoenlijk gewerkt en ook deze keer niet. Zelfs met 3 browsers krijg je die error. Kan ook zijn dat sommige producten lokkertjes zijn, maar gewoon helemaal niet besteld kunnen worden.
Oud wijf.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Fffuu.. zie het nu pasIk ben veels te oud voor je
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee de kleur van het product. Blauw in dit geval, de hogedrukreiniger is blauw.
Geen stress, maar frustratie. En ik wil het juist wel, maar het lukt dus nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik kon alleen geen CK geurtje bestellen, niet echt een lokkertje
Natuurlijk ging het daar mis, net zoals nu bij de argosy. En na zo veel hunts moet het wel beter in te schatten zijn, maar dan nog. Ze proberen wat te verkopen, als je niet wilt, dan laat het. En die stress is ergens ook wel leuk bij die hunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |