Ik ben dan liever een homo zonder borsthaar..quote:Op maandag 26 juli 2010 23:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tja, je bent een echte man, of een echte nét-niet man
Shag roken om de maandquote:Op maandag 26 juli 2010 23:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Van mij mogen ze het wel uit het basispakket gooien.
quote:
Kon geen met shag vinden..quote:
Ja maar dan klopt mijn goeie garp niet meerquote:
quote:
Nee, dat is wel gay.. gewoon bijknippenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Liever haar op de borst dan onder je oksels trouwens. Scheer dat maar weg. 8)
Lees je toch terugquote:
Whehe, we hebben er nog 1 weggepestquote:
ik bedoel later lezen nu geen zin..quote:
je mag ook gewoon weggaan hoorquote:
lekkurquote:
euhm hoi ik ben T_C, wie ben jij?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:52 schreef MissyN het volgende:
aah als ik ergens niet tegen kan zijn het wel: behaarde mannen
aub: schaf scheermesjes aan
ik ben anti-lichaamshaar. haar hoort alleen op je hoofd thuis (lees: hoofdharen,wenkbrauwen,wimpers) en een kortgeschoren stoppelbaardje kan sexy staan bij sommigen.
en tuurlijk, een beetje armhaar kan ook geen kwaad.
maar van die weerwolfmannen met armen, benen, rug en buik waar je de huid niet meer van kunt zien door de overbegroeiing bahbah.. die mogen uit mijn buurt blijven!
Hoi ik ben dodenbij wie zijt gijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:52 schreef MissyN het volgende:
ik ben anti-lichaamshaar. haar hoort alleen op je hoofd thuis (lees: hoofdharen,wenkbrauwen,wimpers) en een kortgeschoren stoppelbaardje kan sexy staan bij sommigen.
maar van die weerwolfmannen met armen, benen, rug en buik waar je de huid niet meer van kunt zien door de overbegroeiing bahbah.. die mogen uit mijn buurt blijven!
bedanktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:52 schreef MissyN het volgende:
Waar praat je over? En beter gezegd: tegen wíé praat je...quote:
tegen jouquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:20 schreef MissyN het volgende:
[..]
Waar praat je over? En beter gezegd: tegen wíé praat je...
Je tirade over lichaamshaar bij mannen, dat is het enige echte intro om over gepraat te worden hiero.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:20 schreef MissyN het volgende:
[..]
Waar praat je over? En beter gezegd: tegen wíé praat je...
Ik weet het niet hoor, ik praatte daar gewoon. Van jou heb ik daarentegen geen posts meer gezienquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:05 schreef MouzurX het volgende:
Hoi.
Bij gebrek aan communicatieve personen in de klb sc dacht ik zo van hey de pub sc is er ook nog..
Ik heb geen flauw idee.quote:
Ja maar jij bent stom, ik haat je.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, ik praatte daar gewoon. Van jou heb ik daarentegen geen posts meer gezien
Ja, behalve die anti-sanna dinges.
de hunt?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Tering, die hunt is sloom, ik kijk al 10 minuten naar dat debiele dekbedovertrek, dat doe je toch niet in de hunt.
Okee, ook leuk om te horen.quote:
Yea, de iBood hunt.quote:
Ik ben zeg maar een jongen... en hetero.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je weet wat ze ze zeggen; bitchez die haten moeten gepompt worden.
We all know, wayyyyyyyy to wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ben zeg maar een jongen... en hetero.
Ook die kunnen gepompt worden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ben zeg maar een jongen... en hetero.
nee gekkiequote:
Dan is het een msn gesprek.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nee gekkie, ik moet toch wat gebruiken als openingszin
![]()
2 users die posten is nog steeds een gebrek
Ik heb alleen nog maar bagger gezien, ook steeds die mp3-spelersquote:
*loopt heel langzaam en onopvallend weg van T_C.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
We all know, wayyyyyyyy to wel.
Maar er zijn zat mogelijkheden.
Ik ben net thuis, dus ik heb geen idee wat er allemaal is geweest.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar bagger gezien, ook steeds die mp3-spelers
Die wake up light had ik wel gewild maar daar was ik te laat voor.
Ja nee nu weet ik het allemaal niet meer. Ik ben in de war.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nee gekkie, ik moet toch wat gebruiken als openingszin
![]()
2 users die posten is nog steeds een gebrek
Een horloge, heeeeeel veel soorten mp3 en mp4-spelers, een boormachine, een philips wake up light, walkie talkies, logitech multifunctional remote control, HD media server, Lumix 12mp 8x zoom camera, afstandsbestuurbaar autootje en nog wat ongein.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, dus ik heb geen idee wat er allemaal is geweest.
Ik doe jou niks aan hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
*loopt heel langzaam en onopvallend weg van T_C.
Okeeee...
Ik ging net naar bed kom je ook? dan gaan we geluiden maken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Zullen wij dan maar even geluiden gaan maken?
Gapen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ging net naar bed kom je ook? dan gaan we geluiden maken.
Toen ik dit las moest ik serieus gapenquote:
ik ben 12 wat is dat?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:01 schreef Naughty_Dog het volgende:
hallon k heb gister n meisje gebefd kan ze nu zwanger zyn??
ja, nu is ze overduidelijk zwangerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:01 schreef Naughty_Dog het volgende:
(k ben met me tong bij haar binne geweesd)
Ja, 101% zeker.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:01 schreef Naughty_Dog het volgende:
hallon k heb gister n meisje gebefd kan ze nu zwanger zyn??
Ja, het liefst een houten met splinters aan de zijkant.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:09 schreef Naughty_Dog het volgende:
gaat het weer weg als ik hard een stok naar binne duw??
ok thx ga strx proberequote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, het liefst een houten met splinters aan de zijkant.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:09 schreef Naughty_Dog het volgende:
gaat het weer weg als ik hard een stok naar binne duw??
AU!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, het liefst een houten met splinters aan de zijkant.
Maar gelukkig:quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:18 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Bij haar zou ik een andere stok naar binnen steken.
lekker nummertje hoor!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet bijna huilen door dit nummer.![]()
Op Extrema Outdoor werd die gedraaid bij de eindshowquote:
deze is ook lekkerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Op Extrema Outdoor werd die gedraaid bij de eindshow![]()
![]()
(Het was het thema). Ohhhh dat was fijnfijnfijn.
Sorriejjjquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:37 schreef Aapvis het volgende:
je hebt me nu verslaafd gemaakt aan dat nummer
True maar heb een beetje te veel dode muis geluisterd de afgelopen tijd.quote:
White chicksquote:
Ja dan heb je inderdaad een probleempje..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja want mams neemt niet op en ik ga zo naar Eindhoven waar ik geen pc oid heb.
lichaamshaar is smerigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je tirade over lichaamshaar bij mannen, dat is het enige echte intro om over gepraat te worden hiero.
Ik heb een bril.quote:
pwnquote:
Ik zou bijna zeggen.. 'dit is een hersenloze uitspraak van een eng puberaal jochie van een jaar of 12 die nog niet weet wat dat haar daar toch onder aan zijn | doet.quote:
Idd want HJ heeft grote jetsersquote:Op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:36 schreef MissyN het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen.. 'dit is een hersenloze uitspraak van een eng puberaal jochie van een jaar of 12 die nog niet weet wat dat haar daar toch onder aan zijn | doet.
maar die opmerking zou tijdverspillend zijn
Jij bent al 13?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:36 schreef MissyN het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen.. 'dit is een hersenloze uitspraak van een eng puberaal jochie van een jaar of 12 die nog niet weet wat dat haar daar toch onder aan zijn | doet.
maar die opmerking zou tijdverspillend zijn
Oppassen! Je weet toch hoe een vrouw het haat om te oud ingeschat te worden?quote:
Ik vind het altijd leuker om ouder ingeschat te worden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:44 schreef MissyN het volgende:
[..]
Oppassen! Je weet toch hoe een vrouw het haat om te oud ingeschat te worden?![]()
Dus nee... ik ben toevallig 12 jaar en 3 maanden
Die instelling zal uiteindelijk nog wel veranderen. Wanneer je op een leeftijd van ik denk rond de 25 zit.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuker om ouder ingeschat te worden.
Ja hallo, je zit nu in PUB!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:46 schreef MissyN het volgende:
[..]
Die instelling zal uiteindelijk nog wel veranderen. Wanneer je op een leeftijd van ik denk rond de 25 zit.
Niks mis met je voorbereiden op de toekomst.quote:
Achquote:Op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:46 schreef MissyN het volgende:
[..]
Die instelling zal uiteindelijk nog wel veranderen. Wanneer je op een leeftijd van ik denk rond de 25 zit.
So?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:46 schreef MissyN het volgende:
[..]
Niet dat ik daar zelf ervaring mee heb. Ik doe zomaar een gokquote:
Dromen doen we allemaal.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als ik 25 ben rijd ik rond op mijn motor door Amerika.
Als je boven de 22 komt kan het je niet veel meer boeien, eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:50 schreef MissyN het volgende:
[..]
Niet dat ik daar zelf ervaring mee heb. Ik doe zomaar een gok. Eigenlijk is het van de meeste vrouwen algemeen bekend.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:44 schreef MissyN het volgende:
[..]
Oppassen! Je weet toch hoe een vrouw het haat om te oud ingeschat te worden?![]()
FOK!kers hebben geen toekomst.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:48 schreef MissyN het volgende:
[..]
Niks mis met je voorbereiden op de toekomst.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik leef mijn dromen ook meestal na.
quote:
Jawel. Sterker nog, ik heb een hele carrière in het vooruitzicht als baggeraar.quote:
Onder de 18 vinden ze het toch juist leuk om ouder ingeschat te worden?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:44 schreef MissyN het volgende:
[..]
Anders komen ze ook geen kroegen in.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Onder de 18 vinden ze het toch juist leuk om ouder ingeschat te worden?
ik oookkkkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben eeeiendddelllijkkkkk bijna 18.
ik winquote:
Jij was toch 12?quote:
Ik ben twaaluffquote:
ik nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik had je zeker 16 ingeschatquote:
Daar hebben we de ultieme ONZ topic killquote:
Oh men, is PUB naar dit niveau gezakt? Seriously?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daar hebben we de ultieme ONZ topic kill
Nee hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh men, is PUB naar dit niveau gezakt? Seriously?
Ik krijg oogtyfus van die emoticon combinatiequote:
Kan dat danquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik krijg oogtyfus van die emoticon combinatie
Sowiesoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik krijg oogtyfus van die emoticon combinatie
Succes ermee. Ik houd je niet tegenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik leef mijn dromen ook meestal na.
Onder de 18 zijn het ook nog geen vrouwenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ey meisje!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:47 schreef MissyN het volgende:
[..]
Onder de 18 zijn het ook nog geen vrouwen
Ik ook nietquote:
Thats the spiritquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb net per ongeluk een heel lang betoog tegen de standpunten van de PVV geschreven.
Gewoon, zomaar..?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb net per ongeluk een heel lang betoog tegen de standpunten van de PVV geschreven.
net alsof dat de hele wereld gaat veranderenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee, n.a.v. een poll op de hyve van een vriendin van mij. Ging tegen een PVV-stemmer in en toen dacht ik 'ik haal er een paar putnen bij uit het verkiezingsprogramma.' Vervolgens kwam ik erachter dat ik niets concreets wist van dit programma en toen heb ik dat hele programma doorgelezen.quote:
Alle beetjes helpen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:01 schreef Aapvis het volgende:
[..]
net alsof dat de hele wereld gaat veranderen
Nou hier mag de pvv wel is een grondige schoonmaak houden hoor..quote:
PVV wil geen uitkeringen verstrekken aan mensen die geen Nederlands kunnen, pas maar op.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:03 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Nou hier mag de pvv wel is een grondige schoonmaak houden hoor..
ben gister op de fiets precies voor de 15e keer lastig gevallen door GETINTE gassies met BONDKRAAGJES
Ik wacht op mijn moeder!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:03 schreef VASND het volgende:
Noor, je verveelt je, ga iets nuttigs doen.
Oh ik dacht dat het juist tégen de PVV was.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:03 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Nou hier mag de pvv wel is een grondige schoonmaak houden hoor..
ben gister op de fiets precies voor de 15e keer lastig gevallen door GETINTE gassies met BONDKRAAGJES
Wat heb ik fout geschreven dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
PVV wil geen uitkeringen verstrekken aan mensen die geen Nederlands kunnen, pas maar op.
Politiek boeit me geen flikker eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:06 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het juist tégen de PVV was.
Haat de pvv.
quote:
Op z'n minst.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:03 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Nou hier mag de pvv wel is eens een grondige schoonmaak houden hoor..
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:03 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Nou hier mag de pvv wel is eens een grondige schoonmaak houden hoor..
ben (geen hoofdletter en onderwerp, foei!) gister op de fiets precies voor de 15e keer lastig gevallen door GETINTE gassies (oké die's flauw, maar toch) met BONDKRAAGJES bontkraagjes (tenzij je James bedoelt).
Dat denk jij.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:08 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik ga trouwens geen uitekering nodig hebben
14 hè.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:07 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Politiek boeit me geen flikker eerlijk gezegd
Wat hebben die voor beroepsperspectief?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
PVV wil geen uitkeringen verstrekken aan mensen die geen Nederlands kunnen, pas maar op.
Ze verbieden ook allochtone mensen om Nederlands te leren en/of te werken terwijl ze in asielzoekerscentra zitten voor > 2 jaar voordat ze iets horen. En maar klagen over dat als het geld naar hen toegaat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:11 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat hebben die voor beroepsperspectief?
Nul, maar ook geen geld om Nederlands te leren. Zo'n cursus lijkt me toch vrij duur.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:11 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat hebben die voor beroepsperspectief?
Bron?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:18 schreef Aapvis het volgende:
ik las trouwens net dat de Nederlandse regering een miljoen uitgeeft aan een club in NY die een moskee wilt bouwen met hotel en zwembad
en ze verbrassen ongevraagd mijn geld aan een projectje als haitiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:18 schreef Aapvis het volgende:
ik las trouwens net dat de Nederlandse regering een miljoen uitgeeft aan een club in NY die een moskee wilt bouwen met hotel en zwembad
quote:
Ik kijk nooit het nieuws.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:20 schreef RoBro het volgende:
[..]
kijk je nooit het nieuws of maak je een grap
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:21 schreef Aapvis het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)moskee_ground_z.html
Nederland geeft graag teveel geld uit aan dingen waar we amper baat bij hebben, geloof ik. Ook al die opgekochte inentingenquote:
Is best een tijd terug al gepostquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:21 schreef Aapvis het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)moskee_ground_z.html
Oja die hadden we ook nog. Gelukkig hebben we de PVV!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:24 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nederland geeft graag teveel geld uit aan dingen waar we amper baat bij hebben, geloof ik. Ook al die opgekochte inentingenAbsurd.
Ik heb PVV gestemd dus kom maar op met je betoog.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb PVV gestemd dus kom maar op met je betoog.
Mag ik eerst vragen waarom je PVV hebt gestemd?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Waarom heb je PVV gestemd?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Behoud studiefinancieringquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mag ik eerst vragen waarom je PVV hebt gestemd?
Mee eensquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Behoud studiefinanciering
Aanpak criminelen
Niet ontkennen dat de Islamitische jeugd een probleem groep is
Lekker koffie drinken en geen thee.
Hoofddoeken verbiedenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Aanpak criminelen
Eerste is alleen waar te maken als ze bij CU, PvdA en/of SP in de regering komen, zie jij dat gebeuren? Ik vind dat zo'n kutargument.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Aanpak criminelen
Daar ben ik het dan ook weer mee eensquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:33 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Hoofddoeken verbieden
Discrimineren
Ontnemen van vrijheid van geloof
Ik heb zelfs een paar moslims overgehaald om PVV te stemmen..quote:
Richt jij eens ff snel een politieke partij opquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een paar moslims overgehaald om PVV te stemmen..![]()
Er zijn onder de islamitische jeugd gewoon meer "criminelen" als onder de jeugd met een andere afkomst.. Die verzieken het gewoon voor de rest van de Islamieten waardoor ze allemaal in een slecht daglicht komen te staan.
Dus gewoon die import nederlanders die lopen te etteren weer exporteren naar eigen land en de mensen die hier wel komen om te werken en een leven op te bouwen weer in een goed daglicht zetten.
Alleen in openbare instanties.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:33 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Hoofddoeken verbieden
Discrimineren
Ontnemen van vrijheid van geloof
Ik heb meer last van de Nederlandse paupers die 's nachts buiten lopen te kutten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Er zijn onder de islamitische jeugd gewoon meer "criminelen" als onder de jeugd met een andere afkomst.. Die verzieken het gewoon voor de rest van de Islamieten waardoor ze allemaal in een slecht daglicht komen te staan.
Dus gewoon die import nederlanders die lopen te etteren weer exporteren naar eigen land en de mensen die hier wel komen om te werken en een leven op te bouwen weer in een goed daglicht zetten.
Je hebt ook nog mensen die uit een oorlogsgebied komen (jongeren), die niet beter weten. En daar helpt zo'n inburgeringscursusje niet tegen, daar is meer voor nodig. Maar psychologen zijn duur natuurlijk!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Laat die mensen ook van hun biertje genietenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:37 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ik heb meer last van de Nederlandse paupers die 's nachts buiten lopen te kutten.
Bron?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Alleen in openbare instanties.
Hoezo discrimineren? De gemiddelde moslim heeft 9x zoveel delicten op zijn/haar strafblad staan dus is het dan discriminatie om te zeggen dat het een probleem groep is?
En dat geloof waar ze in geloven is een geloof waar in staat dat als een moslim bekeerd tot het christendom hij/zij vermoord moet worden
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bron?
Bron? Als je Fitna zegt kom ik je persoonlijk neerschieten trouwens.
Dat is naderhand bekijken.. PVV had het in het partij plan staan dus is dat ook een reden waarom ik daar op gestemd heb..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Eerste is alleen waar te maken als ze bij CU, PvdA en/of SP in de regering komen, zie jij dat gebeuren? Ik vind dat zo'n kutargument.Plus liever beter onderwijs en betalen dan kutonderwijs (zoals het nu is) en geld krijgen om dat kutonderwijs te kunnen financieren. Maar oké. Snap ik op zich nog wel. Zou er alleen geen PVV voor stemmen.
Aanpak criminelen, vertel.
Discriminatie. Zoals jij het vertelt niet maar zoals zij het in hun programma hebben staan wel. En ze doen niet aan positieve discriminatie maar vervolgens willen ze wel alle joden en christenen zegevieren. Ben ik op tegen.
OKEUJ!
Ze wilden de fiets van een vriend van me jatten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:38 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Laat die mensen ook van hun biertje genieten
Nou en. Laat ze oprotten dan..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je hebt ook nog mensen die uit een oorlogsgebied komen (jongeren), die niet beter weten. En daar helpt zo'n inburgeringscursusje niet tegen, daar is meer voor nodig. Maar psychologen zijn duur natuurlijk!
das dan weer minderquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:40 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ze wilden de fiets van een vriend van me jatten.
Nee, dat is realistisch kijken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat is naderhand bekijken.. PVV had het in het partij plan staan dus is dat ook een reden waarom ik daar op gestemd heb..
PVV wil alle criminelen harder aanpakken, meer politie op straat en hogere straffen.
Klopt, sommige dingen zijn wel extreem en uitspraken van wilders ook.. Maar mensen zoals Job Cohen die gewoon ontkennen dat er een probleem is..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, niet lekker oprotten. Kans bieden. Nemen ze die niet aan, ja dan hebben ze wat mij betreft pech (maar dat gaat toch niet zo makkelijk). Maar niet meteen met een vingertje wijzen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:41 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nou en. Laat ze oprotten dan..
Ik ken ook iemand die kind soldaat is geweest en die loopt ook niet te etteren.. Omdat ik een traumatische jeugd heb gehad is nog geen vrijwaarde dat ik lekker alles mag doen wat ik wil?
Vriendin van me is ook moslim en 'gevlucht'. Niets mis mee, ze isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:41 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nou en. Laat ze oprotten dan..
Ik ken ook iemand die kind soldaat is geweest en die loopt ook niet te etteren.. Omdat ik een traumatische jeugd heb gehad is nog geen vrijwaarde dat ik lekker alles mag doen wat ik wil?
Is zo vaak op t nieuws geweest dat islamitische jeugd crimineler is.. Sowieso buitenlanders in het algemeen. Kijk eens een aflevering van opsporing gezocht ofzo..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bron?
Bron? Als je Fitna zegt kom ik je persoonlijk neerschieten trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja kans bieden.. mee eens..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, niet lekker oprotten. Kans bieden. Nemen ze die niet aan, ja dan hebben ze wat mij betreft pech (maar dat gaat toch niet zo makkelijk). Maar niet meteen met een vingertje wijzen.
Waar moeten we de Nederlandse etters dan latenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja kans bieden.. mee eens..
Zijn zat mensen die hier met goede wil komen.. Maar als ze gaan etteren dan mogen ze van mij zo de grens weer over..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |