Ik ben dan liever een homo zonder borsthaar..quote:Op maandag 26 juli 2010 23:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tja, je bent een echte man, of een echte nét-niet man
Shag roken om de maandquote:Op maandag 26 juli 2010 23:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Van mij mogen ze het wel uit het basispakket gooien.
quote:
Kon geen met shag vinden..quote:
Ja maar dan klopt mijn goeie garp niet meerquote:
quote:
Nee, dat is wel gay.. gewoon bijknippenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Liever haar op de borst dan onder je oksels trouwens. Scheer dat maar weg. 8)
Lees je toch terugquote:
Whehe, we hebben er nog 1 weggepestquote:
ik bedoel later lezen nu geen zin..quote:
je mag ook gewoon weggaan hoorquote:
lekkurquote:
euhm hoi ik ben T_C, wie ben jij?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:52 schreef MissyN het volgende:
aah als ik ergens niet tegen kan zijn het wel: behaarde mannen
aub: schaf scheermesjes aan
ik ben anti-lichaamshaar. haar hoort alleen op je hoofd thuis (lees: hoofdharen,wenkbrauwen,wimpers) en een kortgeschoren stoppelbaardje kan sexy staan bij sommigen.
en tuurlijk, een beetje armhaar kan ook geen kwaad.
maar van die weerwolfmannen met armen, benen, rug en buik waar je de huid niet meer van kunt zien door de overbegroeiing bahbah.. die mogen uit mijn buurt blijven!
Hoi ik ben dodenbij wie zijt gijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:52 schreef MissyN het volgende:
ik ben anti-lichaamshaar. haar hoort alleen op je hoofd thuis (lees: hoofdharen,wenkbrauwen,wimpers) en een kortgeschoren stoppelbaardje kan sexy staan bij sommigen.
maar van die weerwolfmannen met armen, benen, rug en buik waar je de huid niet meer van kunt zien door de overbegroeiing bahbah.. die mogen uit mijn buurt blijven!
bedanktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:52 schreef MissyN het volgende:
Waar praat je over? En beter gezegd: tegen wíé praat je...quote:
tegen jouquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:20 schreef MissyN het volgende:
[..]
Waar praat je over? En beter gezegd: tegen wíé praat je...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |