Koentjequote:
Wanneer ben je terug, of ben je al thuis?quote:
Zit in de hotelbar in Oostenrijk, speelt een man accordeon en een vent die bij HGT hoge ogen zou gooien zingt meequote:Op maandag 26 juli 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Wanneer ben je terug, of ben je al thuis?
Beetje chill daar verder?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zit in de hotelbar in Oostenrijk, speelt een man accordeon en een vent die bij HGT hoge ogen zou gooien zingt mee
Kortom, nog niet in Zoetermeer.
Overmorgen avond vermoedelijk weer
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zit in de hotelbar in Oostenrijk, speelt een man accordeon en een vent die bij HGT hoge ogen zou gooien zingt mee
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij moet met Zwabber daten!quote:
How annoyingquote:
Vermaak me uitstekend, lekker weer (graadje of 20-25), vakantiestrmming dus minder ruzie met vrouwlief, relaxed dusquote:
Ik vind hem geweldig.quote:
Waarom dan toch.quote:
Welke?quote:
mijn collega zit ook in oostenrijk volgens mij.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vermaak me uitstekend, lekker weer (graadje of 20-25), vakantiestrmming dus minder ruzie met vrouwlief, relaxed dus
Maar het normale leven nadert
Vette shit.quote:
Nikonquote:
Absoluutquote:Op maandag 26 juli 2010 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn collega zit ook in oostenrijk volgens mij.
En je kinderen hebben het ook naar hun zin?
Voor een leek niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ok, was dat een rare vraag die ik stelde
Is niks raars aanquote:Op maandag 26 juli 2010 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Als je niets van camera's weet, nee, dan valt het mee.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Weet ik het, je kent me ik zeg ook maar watquote:
Soms is even doorlezen wel handigquote:
Lach er maar om.quote:
Oja, da's waarquote:Op maandag 26 juli 2010 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik het, je kent me ik zeg ook maar wat
Ik las wat ergers.quote:
I lolled.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las het te laat maar reageerde vervolgens weer te vroeg zonder de reacties te lezen.
gaat best snel somsquote:Op maandag 26 juli 2010 22:26 schreef Koen66 het volgende:
Djiezus, wat is er vandaag veel ge-oh-ed
Vannacht ging ik slapen om 1:00 tijdends topin 128!
Ieder zijn ding. Ik heb dat met Nikon, Benny blijkbaar ook, Cee heeft het met Canonquote:Op maandag 26 juli 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oeps in de war met de canon 500 DIk vind de canon lekkerder in de hand liggen
Vooral waterig hier.quote:
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
450D.
Ik wacht op Kally's cupmaat-reactie.
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
450D.
Wat is haar schuld?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
Bel, jouw schuld...ik zit al die filmpjes te kijken
quote:
quote:
Ja, dat zou nog erger zijnquote:
Ik heb de 350 Dquote:Op maandag 26 juli 2010 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
450D.
Die staat ook jaquote:
Dat ik de Titanic heb laten zinken.quote:
Mannen kiezen voor Nikon vrouwen voor Canonquote:Op maandag 26 juli 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Ik heb dat met Nikon, Benny blijkbaar ook, Cee heeft het met Canon
Misschien heet zijn baasje Phil Collins, dan snap ik wel dat het konijn niet schrikt van een klapje.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat zou nog erger zijn![]()
nee, hij maakt heel veel geluidPufjes bij het wassen, kreuntjes bij het eten enzo
En dat doen konijnen niet (das gevaarlijk, duh!), behalve een vroeger konijn van mij, dat doof was
Dus ik klap net een paar keer KEIHARD in mn handen, mn katten en 2 eigen konijnen kregen een hartverzakking maar logeerkonijn kijkt niet eens om!
Bijna 11 topics vandaagquote:Op maandag 26 juli 2010 22:26 schreef Koen66 het volgende:
Djiezus, wat is er vandaag veel ge-oh-ed
Vannacht ging ik slapen om 1:00 tijdends topin 128!
Had je dat niet aan het begin van die film kunnen doen?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat ik de Titanic heb laten zinken.
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
Echte vrouwen kiezen voor Canon zei mijn oma altijd. Maar zij was een moffenhoer dus misschien moet je haar niet te veel vetrouwen.
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had je dat niet aan het begin van die film kunnen doen?
Echte vrouwen kiezen voor Canon zei mijn oma altijd. Maar zij was een moffenhoer dus misschien moet je haar niet te veel vetrouwen.
Daarom heb ik hem laten zinken, anders had ik Kate en Leo nooit leren kennen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had je dat niet aan het begin van die film kunnen doen?
Die ene, die zo ver naar voren gebogen zit.quote:
Ik heb de film kunnen mijden. Dat scheelt. Maar mijn vrouw is er gek van.quote:
Welke camera heb jij?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Myraela het volgende:
Hallon.
Ik ben Marietje en ik ben opzoek naar een leuke gezellige man waarmee ik wat nachten door kan brengen. Ik ben 56, maar nog jong van geest. Ik ben lekker gek en spontaan. 14 september komt mijn man weer thuis, maar tot die tijd ben ik helemaal vrij! Voel jij je geroepen, bel me dan.
Greotjens Marietje.
Hier is de lucht zwarter en de maan meer oranjequote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Mooie maan te Leeuwarden.
[ afbeelding ]
oh, dat kan ik nooit meer drinkenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm ik zou een Sambuca in een veel groter glas schenken.
Gierigaards
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Myraela het volgende:
Hallon.
Ik ben Marietje en ik ben opzoek naar een leuke gezellige man waarmee ik wat nachten door kan brengen. Ik ben 56, maar nog jong van geest. Ik ben lekker gek en spontaan. 14 september komt mijn man weer thuis, maar tot die tijd ben ik helemaal vrij! Voel jij je geroepen, bel me dan.
Greotjens Marietje.
Sorry, je bent te oud voor me, maar mijn bezemsteel in de schuur kan je nog wel plezieren.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Myraela het volgende:
Hallon.
Greotjens Marietje.
Heb deze foto gisteren of eergisteren genomen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier is de lucht zwarter en de maan meer oranje
Hallo,quote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Myraela het volgende:
Hallon.
Greotjens Marietje.
quote:
Hier regent het pijpenstelen en zie ik ergens een maantje doorheen prikken.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier is de lucht zwarter en de maan meer oranje
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Heb deze foto gisteren of eergisteren genomen.
Hoi hoi Marietje!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Myraela het volgende:
Hallon.
Greotjens Marietje.
Ik nietquote:Op maandag 26 juli 2010 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet het nu zeker
Ik wil keiharde sex met Dan Karaty
Niet te hard, anders kan die uk niet meer zitten.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet het nu zeker
Lief van je. Kusjes.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, je bent te oud voor me, maar mijn bezemsteel in de schuur kan je nog wel plezieren.
Bel me dan en niet eens een telefoonnummerquote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Myraela het volgende:
Hallon.
Greotjens Marietje.
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet het nu zeker
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoi hoi Marietje!
Mijn naam is Gerard! Ik ben 60, en zoals jij nog jong van geest haha! De pillen van de dokter helpen daar wel bij moet ik zeggen, je snapt natuurlijk wel over welke pilletjes ik het heb haha. Zoals je kunt lezen heb ik veel humor, maar ik kan ook heel serieuze gesprekken voeren, het liefst bij kaarslicht. Maar gek doen is toch wel het leukste wat er is. Vorige week heb ik nog de caravan met een rode spons gewassen in plaats van een gele! Ik hou ook van puzzels, Top Oss en Clark Gable films.
Liefs,
Gerard
[..]
Hoi hoi Marietje!
Mijn naam is Gerard! Ik ben 60, en zoals jij nog jong van geest haha! De pillen van de dokter helpen daar wel bij moet ik zeggen, je snapt natuurlijk wel over welke pilletjes ik het heb haha. Zoals je kunt lezen heb ik veel humor, maar ik kan ook heel serieuze gesprekken voeren, het liefst bij kaarslicht. Maar gek doen is toch wel het leukste wat er is. Vorige week heb ik nog de caravan met een rode spons gewassen in plaats van een gele! Ik hou ook van puzzels, Top Oss en Clark Gable films.
Liefs,
Gerard
Dat heb ik met bessenjenever.quote:
Nou, veel plezier ermeequote:Op maandag 26 juli 2010 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet het nu zeker
Die lekkere choreodwerg.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet het nu zeker
[..]
Hoi hoi Marietje!
Liefs,
Gerard
[..]
Hoi hoi Marietje!
Liefs,
Gerard
Ik ben net naar het balkon toe gesprint maar ik trek alleen baggerplaatjes nu van die mooie lucht. De maan kan ik nergens vinden. Zal wel weer in Leeuwarden zitten, de slet.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Heb deze foto gisteren of eergisteren genomen.
Heb in juni laatst een ervaring mer Jagermeister gehad...quote:
Die ene die ik erbij krijgquote:Op maandag 26 juli 2010 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
welke lens heb je erbij gekocht benny?
contactlens? Er staat vast iets opquote:
Heb ook onweer in de aanbieding:quote:Op maandag 26 juli 2010 22:38 schreef Cee het volgende:
Ik ben net naar het balkon toe gesprint maar ik trek alleen baggerplaatjes nu van die mooie lucht. De maan kan ik nergens vinden. Zal wel weer in Leeuwarden zitten, de slet.
hahaha heerlijk dat soort ervaringenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb in juni laatst een ervaring mer Jagermeister gehad...
Hoef ik ook ff niet meer
quote:hi iedereen
O MY GOD WE KRIJGEN EEN HONDJEEEEEEE! ze ziet er schattig uit en ik zal er veel knuffelen en uitlaten wat eeen poepieeeeeeee,schattig,leuke naam,liefff,kwij kwijl wat voor ras is het?( sinds waneeer had je het idee om een hond te nemen!) echt zooo cool was net een fimlpie aan het kijken ik dacht dat een echt kind was maarnee het is een hond ;-) (kan ze trouwens wel met de katten omgaan denk t wel!) en wat een vet leuke naam!
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ook![]()
pisang ambon![]()
ouzo![]()
apfelkorn![]()
peerkorn
Liev.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik had de oudste van mijn lief, die vandaag met haar eigen vader op vakantie is gegaan een maiultje gestuurd. We krijgen een nieuw pleegkind... en ergens onderaan een foto van het hondje.
Dit waren de eerste drie regels van haar reaktie (ze is 12)
[..]![]()
Jaren geleden een ervaring gehad dankzij die mierzoete italiaanse likeur waar ik ff de naam kwijt ben.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ook![]()
pisang ambon![]()
ouzo![]()
apfelkorn![]()
peerkorn
Hey Gerard!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoi hoi Marietje!
Liefs,
Gerard
Aaahwquote:Op maandag 26 juli 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik had de oudste van mijn lief, die vandaag met haar eigen vader op vakantie is gegaan een maiultje gestuurd. We krijgen een nieuw pleegkind... en ergens onderaan een foto van het hondje.
[..]![]()
Limoncello? Dat is lekker.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jaren geleden een ervaring gehad dankzij die mierzoete italiaanse likeur waar ik ff de naam kwijt ben.
Leverde me een gat in mn hoofd op
Ik heb Friesland nog nooit eerder zo opwindend gevonden.quote:
safari, hmm daar hoef ik niet van tequote:
Awwquote:Op maandag 26 juli 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Verpatsen op marktplaats of er op stampen.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
quote:
Wat lief!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik heb tot mijn 18e ook al die zoete zooi gedronkenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
safari, hmm daar hoef ik niet van temaar instant dronkenschap guaranteed
Slaaplekker.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat lief!
Ik ga naar mn bed, slaap lekker alvast allemaal
Kan me de nacht grotendeels niet meer herinnerenquote:
In 1850 was dat ook normaal.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb tot mijn 18e ook al die zoete zooi gedronken
Slaap zequote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat lief!
slaap leker Tomboquote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat lief!
Trusten Tomboquote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat lief!
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat lief!
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verpatsen op marktplaats of er op stampen.
Truste Tombootjequote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat lief!
Halloquote:Op maandag 26 juli 2010 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hey Gerard!
Wat leuk dat je reageert op mijn advertentie! Volgens mij hebben we veel gemeen! Wat een humor hahaha! Ik ben wel benieuwd naar je en kan niet wachten tot ik meer van je hoor! Hoe zie je er bijvoorbeeld uit? Ik ben 1.55 lang en eeg 89 kilo. Hihi, meer om van te houden toch!? Ik heb een pittig kort rood kapsel maar ik verander dat regelmatig van kleur! Lekker gek en spontaan toch!? Misschien kunnen we samen eens een film kijken.
Nou. Greotjens.
Wat facelift?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:43 schreef Cee het volgende:
Kan iemand voor mij op BBC1 overschakelen en zich samen met mij afvragen wat er in godsnaam met Rupert Everett is gebeurd?![]()
![]()
Kom eens langs zou ik zeggen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb Friesland nog nooit eerder zo opwindend gevonden.
OMFGquote:Op maandag 26 juli 2010 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hallo
Dit is de moeder van Gerard. Mijn Gerard gaat niet met vieze vuile sletten om, zeker niet vrouwen die de kleur van de duivel en de hoeren in haar haar hebben zitten. Als je leven je lief is, blijf je van mijn Gerard weg.
Geacht,
Corrie.
Slaap lekker!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
Wat lief!
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hallo
Dit is de moeder van Gerard. Mijn Gerard gaat niet met vieze vuile sletten om, zeker niet vrouwen die de kleur van de duivel en de hoeren in haar haar hebben zitten. Als je leven je lief is, blijf je van mijn Gerard weg.
Geacht,
Corrie.
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verpatsen op marktplaats of er op stampen.
Trustequote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat lief!
O nee juist een dringende behoefte aanquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hallo
Geacht,
Corrie.
Nee, he verdoerie, soort koffielikeur ofzo, heel bekend...quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat lief!
Wait, whut?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Slaap lekker
En vergeet die pinguin niet mee te nemen naar boven
Ik wou het eens een avond netjes houdenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[Bert Visser] Vertel, vertel, vertel[/Bert Visser]
quote:
Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op maandag 26 juli 2010 22:47 schreef -Miauw- het volgende:
Oh D. op m'n 18e dronk ik nog wel Lambrusco
Heerlijk spul. Ik kreeg het na een fooi t hebben gegeven aan de ober. We waren redelijk teut terug naar het huisje wat we gehuurd haddenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Toen we in Rome waren kregen we zo'n fles op tafel 'om een glaase te drinken'
We hebben 2 nieuwe flessen nodig gehad
Ik samen met 2 dames uit Helmond
Oiquote:Op maandag 26 juli 2010 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb ruzie met m'n moederEn heb d'r ook gelijk maar een HUILIE!!!!!(terroorrrr!) genoemd..
Misschien was het voor ons ook een 'toegift'quote:Op maandag 26 juli 2010 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijk spul. Ik kreeg het na een fooi t hebben gegeven aan de ober. We waren redelijk teut terug naar het huisje wat we gehuurd hadden
en toen zei zijn 'Faalhaas?'quote:Op maandag 26 juli 2010 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb ruzie met m'n moederEn heb d'r ook gelijk maar een HUILIE!!!!!(terroorrrr!) genoemd..
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ruzie met mijn moeder.. das een tijd geleden.
Moet ik maar weer eens doen
uhuquote:Op maandag 26 juli 2010 22:52 schreef D. het volgende:
Moest trouwens wel over mijn nek, maar dat was van de chocolademouse die niet goed was
Toen zei ze "twee bazen voor je klacht. Maar nu gooi ik er een slot op? "quote:Op maandag 26 juli 2010 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja jaquote:Op maandag 26 juli 2010 22:52 schreef D. het volgende:
Moest trouwens wel over mijn nek, maar dat was van de chocolademouse die niet goed was
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen zei ze "twee bazen voor je klacht. Maar nu gooi ik er een slot op? "
[..]
[..]
Dan zeg je ja je hebt gelijk, meteen einde discussiequote:Op maandag 26 juli 2010 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ze maakt er een vette drama van dat mn fiets nog op mn werk staat...
Heeft ze je een 24-uurs-ban gegeven?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens in mailtjes op mijn werk, dat ik bepaalde smilies wil toevoegen hahaquote:Op maandag 26 juli 2010 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Mijn fiets checkt de park, maar ik heb het toch gekocht" En toen ben je op haar fiets gaan stampen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik probeerde mijn moeder een keer uit te leggen dat ik geband was op een forum.
''Ja, maar hoezo dan?''
![]()
Ik moet mijn moeder nog steeds uitleggen dat ik een fokster getrouwd ben.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik probeerde mijn moeder een keer uit te leggen dat ik geband was op een forum.
''Ja, maar hoezo dan?''
![]()
Hondjes?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet mijn moeder nog steeds uitleggen dat ik een fokster getrouwd ben.
Waar woon je?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ze zegt: Jaoaaahhhh, en dan is je fiets morgen weg, blabla..
in dit dorpWaar alleen bejaarden wonen
terwijl mn fiets op slot staat
Moet ik nu weer een TMI uitspraak doen?quote:
ik heb ook ruzie met me moeder, ik heb haar tering-chagrijn genoemdquote:Op maandag 26 juli 2010 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
ONZ?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
Meester steekt pen in aars stoute leerlingen
wtf?
TMI?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet ik nu weer een TMI uitspraak doen?
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb ook ruzie met me moeder, ik heb haar tering-chagrijn genoemd
Vraag Kally maar, die ziet dan weer een pinguin bezig...quote:
Toe maarquote:Op maandag 26 juli 2010 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb ook ruzie met me moeder, ik heb haar tering-chagrijn genoemd
Dan schijten wat chinezen inkt. Big deal.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
uit een nieuwsbericht
maar als het echt zo is
Waar is een pinguin bezig?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vraag Kally maar, die ziet dan weer een pinguin bezig...
ik was het zatquote:Op maandag 26 juli 2010 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Toe maar
Ik heb mijn moeder nog nooit iets negatiefs genoemd geloof ik
ik zag gisteren op de weblog iemand een hele kip in haar kut steken, dus wat stelt een potlood in de aars dan nog voorquote:Op maandag 26 juli 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
Meester steekt pen in aars stoute leerlingen
wtf?
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan schijten wat chinezen inkt. Big deal.
breng haar maar een bloemetjequote:Op maandag 26 juli 2010 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar is morgen wel weer goed hoorDenk ik.
Ik hou niet van chagrijnige mensen
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
O, van mijn lief moet ik flamoes zeggen _O
Een levende kip?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zag gisteren op de weblog iemand een hele kip in haar kut steken, dus wat stelt een potlood in de aars dan nog voor
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
O, van mijn lief moet ik flamoes zeggen
of Yoni
Een kip?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zag gisteren op de weblog iemand een hele kip in haar kut steken, dus wat stelt een potlood in de aars dan nog voor
Ik ken een jongen die Yoni heetquote:Op maandag 26 juli 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
of Yoni
Zeg dat danquote:Op maandag 26 juli 2010 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik dus, en daarom hoefde ik niet meer te weten
Flamous rijmt op appelmoes, en wat is lekker met kip?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
of Yoni
quote:
Socios zou vragen of het een bewaakte overgang wasquote:Op maandag 26 juli 2010 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij zit me moeder in de overgang ofzo
nou ja het hoeft nietquote:Op maandag 26 juli 2010 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom
Waarom moet het kind het altijd goedmaken
Je zou maar Yoni heten en in een kut worden gepropt.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
of Yoni
Ja Joni Mitchell ook.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook
En een meisje, maar dat is met een J
Ja we wisten allemaal wel wat het betekentquote:Op maandag 26 juli 2010 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Die zie je nu meteen voor altijd anders
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zou maar Yoni heten en in een kut worden gepropt.
Ah, nog iemandquote:
het loopt wel los zo denk ik....quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kijken voor eigen risico:
Altijd lekker, kip met kutsmaak
Maar dat hoor je niet als je het uitspreektquote:Op maandag 26 juli 2010 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook
En een meisje, maar dat is met een J
Die in je kut en voor het zingen de kerk uit gaan krijgt een nieuwe betekenis.quote:
Ja godver, ik kan niet eens fatsoenlijk een slok van mijn bier nemenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Flamous rijmt op appelmoes, en wat is lekker met kip?
Precies.
quote:
quote:
Dit wordt gewoon de nieuwe reclame van AH bij de Hamsterweken.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gadverquote:Op maandag 26 juli 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
Jongens ik ga afsluiten, slaap lekker voor straks![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 26 juli 2010 23:09 schreef Cee het volgende:
Hoi Bos.![]()
Ik ga slapen, morgen gaat de wekker weer om 6 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |