Die ene die ik erbij krijgquote:Op maandag 26 juli 2010 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
welke lens heb je erbij gekocht benny?
contactlens? Er staat vast iets opquote:
Heb ook onweer in de aanbieding:quote:Op maandag 26 juli 2010 22:38 schreef Cee het volgende:
Ik ben net naar het balkon toe gesprint maar ik trek alleen baggerplaatjes nu van die mooie lucht. De maan kan ik nergens vinden. Zal wel weer in Leeuwarden zitten, de slet.
hahaha heerlijk dat soort ervaringenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb in juni laatst een ervaring mer Jagermeister gehad...
Hoef ik ook ff niet meer
quote:hi iedereen
O MY GOD WE KRIJGEN EEN HONDJEEEEEEE! ze ziet er schattig uit en ik zal er veel knuffelen en uitlaten wat eeen poepieeeeeeee,schattig,leuke naam,liefff,kwij kwijl wat voor ras is het?( sinds waneeer had je het idee om een hond te nemen!) echt zooo cool was net een fimlpie aan het kijken ik dacht dat een echt kind was maarnee het is een hond ;-) (kan ze trouwens wel met de katten omgaan denk t wel!) en wat een vet leuke naam!
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ook![]()
pisang ambon![]()
ouzo![]()
apfelkorn![]()
peerkorn
Liev.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik had de oudste van mijn lief, die vandaag met haar eigen vader op vakantie is gegaan een maiultje gestuurd. We krijgen een nieuw pleegkind... en ergens onderaan een foto van het hondje.
Dit waren de eerste drie regels van haar reaktie (ze is 12)
[..]![]()
Jaren geleden een ervaring gehad dankzij die mierzoete italiaanse likeur waar ik ff de naam kwijt ben.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ook![]()
pisang ambon![]()
ouzo![]()
apfelkorn![]()
peerkorn
Hey Gerard!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoi hoi Marietje!
Mijn naam is Gerard! Ik ben 60, en zoals jij nog jong van geest haha! De pillen van de dokter helpen daar wel bij moet ik zeggen, je snapt natuurlijk wel over welke pilletjes ik het heb haha. Zoals je kunt lezen heb ik veel humor, maar ik kan ook heel serieuze gesprekken voeren, het liefst bij kaarslicht. Maar gek doen is toch wel het leukste wat er is. Vorige week heb ik nog de caravan met een rode spons gewassen in plaats van een gele! Ik hou ook van puzzels, Top Oss en Clark Gable films.
Liefs,
Gerard
Aaahwquote:Op maandag 26 juli 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik had de oudste van mijn lief, die vandaag met haar eigen vader op vakantie is gegaan een maiultje gestuurd. We krijgen een nieuw pleegkind... en ergens onderaan een foto van het hondje.
[..]![]()
Limoncello? Dat is lekker.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jaren geleden een ervaring gehad dankzij die mierzoete italiaanse likeur waar ik ff de naam kwijt ben.
Leverde me een gat in mn hoofd op
Ik heb Friesland nog nooit eerder zo opwindend gevonden.quote:
safari, hmm daar hoef ik niet van tequote:
Awwquote:Op maandag 26 juli 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Verpatsen op marktplaats of er op stampen.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
quote:
Wat lief!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik heb tot mijn 18e ook al die zoete zooi gedronkenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
safari, hmm daar hoef ik niet van temaar instant dronkenschap guaranteed
Slaaplekker.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat lief!
Ik ga naar mn bed, slaap lekker alvast allemaal
Kan me de nacht grotendeels niet meer herinnerenquote:
In 1850 was dat ook normaal.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb tot mijn 18e ook al die zoete zooi gedronken
Slaap zequote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat lief!
slaap leker Tomboquote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat lief!
Trusten Tomboquote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat lief!
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat lief!
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verpatsen op marktplaats of er op stampen.
Truste Tombootjequote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat lief!
Halloquote:Op maandag 26 juli 2010 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hey Gerard!
Wat leuk dat je reageert op mijn advertentie! Volgens mij hebben we veel gemeen! Wat een humor hahaha! Ik ben wel benieuwd naar je en kan niet wachten tot ik meer van je hoor! Hoe zie je er bijvoorbeeld uit? Ik ben 1.55 lang en eeg 89 kilo. Hihi, meer om van te houden toch!? Ik heb een pittig kort rood kapsel maar ik verander dat regelmatig van kleur! Lekker gek en spontaan toch!? Misschien kunnen we samen eens een film kijken.
Nou. Greotjens.
Wat facelift?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:43 schreef Cee het volgende:
Kan iemand voor mij op BBC1 overschakelen en zich samen met mij afvragen wat er in godsnaam met Rupert Everett is gebeurd?![]()
![]()
Kom eens langs zou ik zeggen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb Friesland nog nooit eerder zo opwindend gevonden.
OMFGquote:Op maandag 26 juli 2010 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hallo
Dit is de moeder van Gerard. Mijn Gerard gaat niet met vieze vuile sletten om, zeker niet vrouwen die de kleur van de duivel en de hoeren in haar haar hebben zitten. Als je leven je lief is, blijf je van mijn Gerard weg.
Geacht,
Corrie.
Slaap lekker!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
Wat lief!
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hallo
Dit is de moeder van Gerard. Mijn Gerard gaat niet met vieze vuile sletten om, zeker niet vrouwen die de kleur van de duivel en de hoeren in haar haar hebben zitten. Als je leven je lief is, blijf je van mijn Gerard weg.
Geacht,
Corrie.
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verpatsen op marktplaats of er op stampen.
Trustequote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat lief!
O nee juist een dringende behoefte aanquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hallo
Geacht,
Corrie.
Nee, he verdoerie, soort koffielikeur ofzo, heel bekend...quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat lief!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |