Misschien heet zijn baasje Phil Collins, dan snap ik wel dat het konijn niet schrikt van een klapje.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat zou nog erger zijn![]()
nee, hij maakt heel veel geluidPufjes bij het wassen, kreuntjes bij het eten enzo
En dat doen konijnen niet (das gevaarlijk, duh!), behalve een vroeger konijn van mij, dat doof was
Dus ik klap net een paar keer KEIHARD in mn handen, mn katten en 2 eigen konijnen kregen een hartverzakking maar logeerkonijn kijkt niet eens om!
Bijna 11 topics vandaagquote:Op maandag 26 juli 2010 22:26 schreef Koen66 het volgende:
Djiezus, wat is er vandaag veel ge-oh-ed
Vannacht ging ik slapen om 1:00 tijdends topin 128!
Had je dat niet aan het begin van die film kunnen doen?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat ik de Titanic heb laten zinken.
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
Echte vrouwen kiezen voor Canon zei mijn oma altijd. Maar zij was een moffenhoer dus misschien moet je haar niet te veel vetrouwen.
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had je dat niet aan het begin van die film kunnen doen?
Echte vrouwen kiezen voor Canon zei mijn oma altijd. Maar zij was een moffenhoer dus misschien moet je haar niet te veel vetrouwen.
Daarom heb ik hem laten zinken, anders had ik Kate en Leo nooit leren kennen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had je dat niet aan het begin van die film kunnen doen?
Die ene, die zo ver naar voren gebogen zit.quote:
Ik heb de film kunnen mijden. Dat scheelt. Maar mijn vrouw is er gek van.quote:
Welke camera heb jij?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Myraela het volgende:
Hallon.
Ik ben Marietje en ik ben opzoek naar een leuke gezellige man waarmee ik wat nachten door kan brengen. Ik ben 56, maar nog jong van geest. Ik ben lekker gek en spontaan. 14 september komt mijn man weer thuis, maar tot die tijd ben ik helemaal vrij! Voel jij je geroepen, bel me dan.
Greotjens Marietje.
Hier is de lucht zwarter en de maan meer oranjequote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Mooie maan te Leeuwarden.
[ afbeelding ]
oh, dat kan ik nooit meer drinkenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm ik zou een Sambuca in een veel groter glas schenken.
Gierigaards
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Myraela het volgende:
Hallon.
Ik ben Marietje en ik ben opzoek naar een leuke gezellige man waarmee ik wat nachten door kan brengen. Ik ben 56, maar nog jong van geest. Ik ben lekker gek en spontaan. 14 september komt mijn man weer thuis, maar tot die tijd ben ik helemaal vrij! Voel jij je geroepen, bel me dan.
Greotjens Marietje.
Sorry, je bent te oud voor me, maar mijn bezemsteel in de schuur kan je nog wel plezieren.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Myraela het volgende:
Hallon.
Greotjens Marietje.
Heb deze foto gisteren of eergisteren genomen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier is de lucht zwarter en de maan meer oranje
Hallo,quote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Myraela het volgende:
Hallon.
Greotjens Marietje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |