yeah!quote:
Ik ga juist morgen 1 ophalen bij Dynabyte niks CE gewoon standaardquote:Op maandag 26 juli 2010 19:51 schreef Sanko het volgende:
Hmm tijdje geleden een pre-order geplaatst bij dynabyte. Nou maar hopen dat die morgen binnen komt
Edit: Berichtje gehad hij komt morgen binnen![]()
![]()
![]()
Nee, meningloos met forum-hypes meedoenquote:Op maandag 26 juli 2010 19:31 schreef Cudles het volgende:
[..]
Ohoh Rebel without a cause weer hierzo
5 min later had ik hem binnen.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:15 schreef Simsfan88 het volgende:
Bol.com verzend die ook vaak 's nachts, ook spannend
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Huh hoor ik opeens dat het spel bijna uit komt? Wanneer?
1 april 2011quote:Op maandag 26 juli 2010 20:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Huh hoor ik opeens dat het spel bijna uit komt? Wanneer?
quote:
Andersom mongol.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:05 schreef GoodGawd het volgende:
Ik kijk War of the World @ SBS nu en er komt nu een of ander Alien beest uit de grond, tis net een Colussus zelfs dezelfde laser achtige aanval, alleen blauw....duidelijk SC rip off
Heej, daten?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:54 schreef xBlossomx het volgende:
Ben ik nou de enige vrouw die verslaafd is aan SC?![]()
Vast wel meer.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:54 schreef xBlossomx het volgende:
Jaaaa.quote:
En daarna weer patchen........quote:Op maandag 26 juli 2010 22:21 schreef Noorseviking het volgende:
Nu alvast preloadenanders duurt het uren.
Tja, mij hebben ze voortaan ook niet meer als klant, het doel van een preorder is dat je hem op de releasedatum in huis hebt. Het ging al hopeloos fout met die betakey, had toen eiegenlijk al moeten cancelen en bij BOL moeten bestellen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:56 schreef CantFazeMe het volgende:
FRS is sowieso één al bagger uit mijn eigen ervaringen.
Poor Peoplequote:Op maandag 26 juli 2010 23:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zo, voor de eerst keer sinds Battlefield 1942 ga ik waarschijnlijk weer een pc-game bij de launch kopen. Maareh, waar kan ik hem een beetje goedkop halen? 55 euro gaat natuurlijk nergens over. Bij budgetgaming.nl gaat het ook niet echt lager dan 45.
Onnodig te veel betalenquote:
Kun je lang wachten als je lager als 45 wiltquote:Op maandag 26 juli 2010 23:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zo, voor de eerst keer sinds Battlefield 1942 ga ik waarschijnlijk weer een pc-game bij de launch kopen. Maareh, waar kan ik hem een beetje goedkop halen? 55 euro gaat natuurlijk nergens over. Bij budgetgaming.nl gaat het ook niet echt lager dan 45.
g2play.netquote:Op maandag 26 juli 2010 23:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
duurt wel evenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:01 schreef nikk het volgende:
Was vergeten dat m'n speler stuk is.
Kan ik alsnog de client downloaden.
das duur voor een key die ten alletijden geblokkeerd kan wordenquote:
Je hebt toch wel gecheckt of het niet de Duitstalige is?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Maar goed, heb inmiddels al ¤39 bij Amazon.de, als het niet goedkoper in Nederland kan dan daar maar van halen.
Nee hoor, ik ook, ik ook, ik ookquote:Op maandag 26 juli 2010 21:54 schreef xBlossomx het volgende:
Tjah, ik weet het ook niet goed. Ik denk vooral dat ik bang was dat ie uitverkocht zou zijn. Plus het is goedkoper (ik heb 'm voor ¤ 45,49).quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen pre-orderen. Ik loop de dag dat het spel uit is (vandaag dus) naar de winkel en kan direct spelen. Welke voordelen heb je dan?
Ik heb nog niets besteld, maar gister stond er niets over de taal bij. Vandaag wel: Sprache: Deutsch.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gecheckt of het niet de Duitstalige is?
Winkel = 55 euroquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen pre-orderen. Ik loop de dag dat het spel uit is (vandaag dus) naar de winkel en kan direct spelen. Welke voordelen heb je dan?
Installing... 28%![]()
Ouchquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik heb nog niets besteld, maar gister stond er niets over de taal bij. Vandaag wel: Sprache: Deutsch.
lullig... voorlopig is ie waarschijnlijk toch niet te spelen door crashende battle.net servers..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:19 schreef sp3c het volgende:
pauper freerecordshop!
preorders zijn nog niet binnen
waarom zegt die drol dat niet gister dan dan weet ik iig dat ik niet voor de deur hoef te gaan staan wachten (die trouwens om 10 uur open gaat ipv half 10 zoals geadverteerd op de site) nu was dat een andere drol maar toch ben ik er niet vrolijker van geworden
tussen nu en een uur ... of later, hij geeft me een belletje
maar dat kan niet want hij heeft mijn nummer niet
Omdat je bij g20lay voor 37 euro dan ook nog de digitale versie van sc1 en broodwar krijggtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Installing... 28%![]()
singleplayerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
lullig... voorlopig is ie waarschijnlijk toch niet te spelen door crashende battle.net servers..
Je bent een loser als je die nog niet hebtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:29 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Omdat je bij g20lay voor 37 euro dan ook nog de digitale versie van sc1 en broodwar krijggt
Succes alvast.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:48 schreef sp3c het volgende:
good luck!
ik ga om half 12 weer naar de rampstadrail slenteren
mijn sigaretten zullen wel op zijn tegen die tijd
Ik wil de collector's edition en die is vandaag alweer een paar maanden uitverkocht. Pre-order is dan je enige optie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Installing... 28%![]()
CE is hier nog gewoon op voorraad: http://www.informatique.nl/640956 standaard versie kost daar 45, dus vanmiddag maar even ophalenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:01 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Ik wil de collector's edition en die is vandaag alweer een paar maanden uitverkocht. Pre-order is dan je enige optie.
Nee hoorquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:23 schreef Cudles het volgende:
Die mensen van TNT zijn echt naaiers. Kom ik terug van boodschappen doen, zie ik een TNT busje achter op het pleintje staan. 15 minuten later is er nog steeds niets in de bus gevallen en is het busje verdwenen. Wat doen ze me aan
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:37 schreef CamelNLD het volgende:
Success!
You’ve successfully activated StarCraft II: Wings of Liberty. Use your Battle.net account to log into and play the game. If you need to download the StarCraft II: Wings of Liberty client, click the download link below.
Als Frollo nog maar vrij is als ik er vanavond dan eindelijk voor kan gaan zitten!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:42 schreef Dibble het volgende:
Dikke care om je b.net naam. Mijne is random Kjhk ofsow
ReGistered.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:42 schreef Dibble het volgende:
Dikke care om je b.net naam. Mijne is random Kjhk ofsow
Gewoon kopen doet iedereen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:52 schreef feelsgoodman het volgende:
Is het mogelijk om LAN te spelen? Of is daar alsnog een BattleNet connectie voor nodig?
Okee, misschien niet overal uitverkocht, maar grotendeels wel. Dat een obscure winkel in Bergschenkhoek het nog heeft zegt niet zo heel veel. Blizzard zelf, Amazon, Bol, Free Record Shop, Mediamarkt en andere grote verkopers hebben het al lang niet meer. Dan zou je stad en land af moeten reizen om de CE te vinden... doe dan maar preorderen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:08 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
CE is hier nog gewoon op voorraad: http://www.informatique.nl/640956 standaard versie kost daar 45, dus vanmiddag maar even ophalen
Ik wil eerst weten of het überhaupt draait op mijn laptop. Dit is een van de weinige spelen die ik sowieso legaal ga kopen. Ik ben alleen benieuwd of het kan.quote:
check de system speccs?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:55 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten of het überhaupt draait op mijn laptop. Dit is een van de weinige spelen die ik sowieso legaal ga kopen. Ik ben alleen benieuwd of het kan.
Probeer van een van de mede fokkers een guest key los te peuteren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:55 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten of het überhaupt draait op mijn laptop. Dit is een van de weinige spelen die ik sowieso legaal ga kopen. Ik ben alleen benieuwd of het kan.
Tenzij je een laptop uit het stenen tijdperk hebt is het antwoord "ja". De minimum systeemeisen zijn heel erg laag (http://us.blizzard.com/su(...)d=26242&locale=en_US).quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:55 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
je kan nu al een naam maken toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:42 schreef Frollo het volgende:
[..]
Als Frollo nog maar vrij is als ik er vanavond dan eindelijk voor kan gaan zitten!
obscure winkel uit bergschenhoekquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:53 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Okee, misschien niet overal uitverkocht, maar grotendeels wel. Dat een obscure winkel in Bergschenkhoek het nog heeft zegt niet zo heel veel. Blizzard zelf, Amazon, Bol, Free Record Shop, Mediamarkt en andere grote verkopers hebben het al lang niet meer. Dan zou je stad en land af moeten reizen om de CE te vinden... doe dan maar preorderen.
daar heb je B.net connectie voor nodig, 1 van de nadelen van het spelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:52 schreef feelsgoodman het volgende:
Is het mogelijk om LAN te spelen? Of is daar alsnog een BattleNet connectie voor nodig?
Gewoon met m'n browser naar battle.net gaan bedoel je?quote:
ik heb al een battle.net account voor de activatie van starcraft + warcraft zodat ik die digitaal kon downloaden en geen cd's meer nodig heb, hoef dus alleen maar SC2 toe te voegen als ik em koop..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
Gewoon met m'n browser naar battle.net gaan bedoel je?
Ik ben niet thuis namelijk en weet nog niet eens of het spel eigenlijk wel in de bus ligt.
Ach joh, gewoon een keer doen. Je wordt vanzelf beter. Ik begon ook zo..en tot voorkort zat ik in een 'clan' met allerlei meetings...etc. etc. en al zeg ik het zelf, ik was best goed in SC x).quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:16 schreef CamelNLD het volgende:
Geinstalleerd en aan het spelen; geen problemen gehad, spel ziet er top uit. Nog niet online geprobeerd omdat ik dan toch ingemaakt wordt door fanatiekelingen
Eerst spraken ze met wat jongens en vroegen ze "Wat heb je liever SC2 of een vriendin" wat ze al op zich een achterlijke vraag vonden. Een van hun had dus als antwoord "een vriendin die Starcraft speelt.""quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:25 schreef sp3c het volgende:
nu willen we natuurlijk wel weten welke vraag dat was
ah een wow nerd..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:58 schreef GeekyMe het volgende:
[..]
Eerst spraken ze met wat jongens en vroegen ze "Wat heb je liever SC2 of een vriendin" wat ze al op zich een achterlijke vraag vonden. Een van hun had dus als antwoord "een vriendin die Starcraft speelt.""
Nou de interviewer wist ze dus even te vertellen dat dit dus niet bestond. Meisje spelen dat niet, waarna schijnbaar een van de jongens naar mij wees :/
Dus microfoon onder mijn neus of ik echt inderdaad Starcraft 2 speel.. Ja dus. Hij trok echt een vreemd gezicht en vroeg daarna waar het bij mij mis was gegaan. Altijd leuk dat die stomme vooroordelen even weer tevoorschijn worden getrokken.
![]()
Maar straks even SC2 om mijn frustraties van me af te spelen en daarna ICCHC-25 in WoW
Mwah. Ik heb 't pas zondagnacht bij Bart Smit besteld. Echt maanden of weken van tevoren pre-orderen was niet nodig voor de CE. Blizzard maakt sinds WOW:TBC echt meer dan genoeg van die dingen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:53 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Okee, misschien niet overal uitverkocht, maar grotendeels wel. Dat een obscure winkel in Bergschenkhoek het nog heeft zegt niet zo heel veel. Blizzard zelf, Amazon, Bol, Free Record Shop, Mediamarkt en andere grote verkopers hebben het al lang niet meer. Dan zou je stad en land af moeten reizen om de CE te vinden... doe dan maar preorderen.
Yey..nog een meisje.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:58 schreef GeekyMe het volgende:
[..]
Eerst spraken ze met wat jongens en vroegen ze "Wat heb je liever SC2 of een vriendin" wat ze al op zich een achterlijke vraag vonden. Een van hun had dus als antwoord "een vriendin die Starcraft speelt.""
Nou de interviewer wist ze dus even te vertellen dat dit dus niet bestond. Meisje spelen dat niet, waarna schijnbaar een van de jongens naar mij wees :/
Dus microfoon onder mijn neus of ik echt inderdaad Starcraft 2 speel.. Ja dus. Hij trok echt een vreemd gezicht en vroeg daarna waar het bij mij mis was gegaan. Altijd leuk dat die stomme vooroordelen even weer tevoorschijn worden getrokken.
![]()
Maar straks even SC2 om mijn frustraties van me af te spelen en daarna ICCHC-25 in WoW
HAd hem een slap verkocht XDquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:58 schreef GeekyMe het volgende:
[..]
![]()
man dat is wel tragischquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:58 schreef GeekyMe het volgende:
[..]
![]()
Op zich zijn die vooroordelen niet zo vreemd. Ik ken weinig meisjes die echt gamen. Behalve een paar die zichzelf geeky(me) noemen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:55 schreef GeekyMe het volgende:
De drukte viel mee denk 450-500 man een deel was toen al afgedropen omdat ze alleen voor de goodies gingen en die kregen ze nu wss niet :/ Maar het was lekker gezellig voor de rest. Grubby kam buiten nog even langs met zijn vrouw. Waren wel minder CE's dan verwacht er waren veel mensen die hem niet konden kopen dus er was wel wat gemor.
Wilde die interviewer wel even verbaal meppen maar ach laat hem maar lekker kletsen. Uiteindelijk je blijft altijd van die mensen houden die denken dat girl gamers of dik,vet, lelijk en slecht zijn of gewoonweg niet bestaan. Uiteindelijk hun probleem.. Dat blijf je met meer hobbies houden zoals Warhammer enzo
Straks snel de game halen, installeren en gaan maar. Verheug me er ontzettend opDe beta was ook al zo geweldig!
Nee.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:55 schreef leeell het volgende:
al vraag ik me wel af, kan je het spel op 2 computers instaleren en dan met 2 mensen tegelijk offline spelen?
Je zal versteld zijn hoeveel meiden gamen, maar meestal doen die het veel minder lang achter mekaar door. Idd dat gezeik word je wel moe over vrouwen en gamen. Laat ze lekker hun ding doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:57 schreef nikk het volgende:
[..]
Op zich zijn die vooroordelen niet zo vreemd. Ik ken weinig meisjes die echt gamen. Behalve een paar die zichzelf geeky(me) noemen.
installatie duurt lang maar je krijgt een verhaallijn te horen tijdens het installerenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:56 schreef Ssswing het volgende:
yay, zojuist op het werk bezorgd
Zo balen als je dan nog een aantal uren moet werken...sterker nog, ik weet dat ik komende 3 dagen niet aan spelen toe kom
Wat zijn de eerste reacties? Ben zeer benieuwd!
Nee?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:48 schreef apij4125 het volgende:
Ik hoorden wat mensen zeggen dat starcraft 2 online geld kosten?
Er is geen lan optie, dus tegen elkaar iig niet. De campaign en skirmish modes zou je wel moeten kunnen spelen offline, dus deze lijken me wel mogelijk. Maar je zult geen achievements krijgen, voor het geval die je interesseren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:55 schreef leeell het volgende:
al vraag ik me wel af, kan je het spel op 2 computers instaleren en dan met 2 mensen tegelijk offline spelen?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:17 schreef Donderkonijn het volgende:
mijne is verzonden komt morgen :S. Ik ben naar de winkel ik kan echt niet meer 1 dag wachten, die 12 jaar waren al erg genoeg.
hiermee bedoel je?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:52 schreef icemotion het volgende:
Hmmz specs gecheckt.. en kan zijn dat mn pc dat net wel of net niet trekt. Maar goed. Dat ding is dan ook al een jaartje of 11/12 oud.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:19 schreef Stephan1237 het volgende:
Hoe kan je je nickname veranderen in het spel? Ik heb mijn echte gegevens ingevuld maar nu staat als nickname mijn echte voor+achternaam en wil dat veranderen. Kan het nergens op www.blizzard.com vinden
Dan had ik daar wel een andere naam neergezet ofzoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:25 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Oke ff serieus.
Je ziet je naam alleen omdat je jezelf kent (), mensen die je kent en toevoegt via real id zie je de echte naam van.
Vreemden die je pagina bezoeken zien je nickname.
Wel erg treurig zeg van die interviewer.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:58 schreef GeekyMe het volgende:
[..]
![]()
Dat lag dan eerder aan hem dat hij het niet op tijd had. Bij mij FRS waren er echt zat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:43 schreef sp3c het volgende:
stuk erger als een freerecordshop meneer die roept dat je toch ook beter command and conquer kan spelen omdat die tenminste wel op tijd releasen!
tis dat ik haast het met thuis komen
Password reset doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:38 schreef mschol het volgende:
ik had gelezen dat iemand een probleem had met inloggen...
heeft diegene dat opgelost? vriend van me heeft hetzelfde probleem ...
Het is meer dat die mafkees het aan durft om C&C gelijk te stellen met SC, denk ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wel erg treurig zeg van die interviewer.
[..]
Dat lag dan eerder aan hem dat hij het niet op tijd had. Bij mij FRS waren er echt zat.
loop naar de dichtsbijzijnde mediamarkt (met geluk is die open tot 20:00) en koop het spel in de winkel?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:34 schreef Evertjan het volgende:
bij mij zegt die dat de tracker niet respond iemand een idee hoe ik dat oplos??
ik heb om te beginnen een spelletje 1 vd 1 easy AI gedaan.. dat was belachelijk simpel .. (had ik niet verwacht, heb niks aan tut's of inlezen gedaan)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:36 schreef Simsfan88 het volgende:
Nondeju, ik zit in een 4 vs 4 game in het gevecht van mijn Starcraft II leven, valt de connectie met de server weg, bij iedereen. Fijn, had mijn stalkers en void ray's volledig geüpgrade...![]()
De nieuwe maps zijn trouwens wel echt vet, had net een (andere) 4 vs 4 game met zo'n zwaar dikke map, stuk groter dan die je bij de BETA steeds speelde. Singleplayer nog niet gedaan, hoe is die?
hij haalt de patch niet binnen het spel heb ik vandag binnengekregen via Bol.comquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:35 schreef mschol het volgende:
[..]
loop naar de dichtsbijzijnde mediamarkt (met geluk is die open tot 20:00) en koop het spel in de winkel?
Linkje?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:06 schreef xBlossomx het volgende:
Even geheel off-topic hoor, maar ik heb zo'n prehistorische computer die (wonderbaarlijk kan deze wel SCII draaien) ik wil vervangen.
Heeft één van jullie misschien een Alienware? Ik zag de Alienware Aurora (ATX) op de dell site en die lijkt me wel ok..(en nee ik heb geen zin om mijn eigen computer in elkaar te zetten...) en overclocken is ook nog mogelijk.
ik vind hem tof!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:36 schreef Simsfan88 het volgende:
Nondeju, ik zit in een 4 vs 4 game in het gevecht van mijn Starcraft II leven, valt de connectie met de server weg, bij iedereen. Fijn, had mijn stalkers en void ray's volledig geüpgrade...![]()
De nieuwe maps zijn trouwens wel echt vet, had net een (andere) 4 vs 4 game met zo'n zwaar dikke map, stuk groter dan die je bij de BETA steeds speelde. Singleplayer nog niet gedaan, hoe is die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, je zou bijna vergeten dat er ook nog gegeten moet worden dus ff pauzeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
alienware is relatief altijd duurder dan zelfbouw, zelfs als je die in elkaar laat zetten...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:06 schreef xBlossomx het volgende:
Even geheel off-topic hoor, maar ik heb zo'n prehistorische computer die (wonderbaarlijk kan deze wel SCII draaien) ik wil vervangen.
Heeft één van jullie misschien een Alienware? Ik zag de Alienware Aurora (ATX) op de dell site en die lijkt me wel ok..(en nee ik heb geen zin om mijn eigen computer in elkaar te zetten...) en overclocken is ook nog mogelijk.
Ja ik heb een Alienware m11x en daar draai ik SC ook op.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:06 schreef xBlossomx het volgende:
Heb er ook 5 gedaan en 5 gewonnen. Ik twijfel nog of ik nu op dat skip druk, zodat je geranked wordt. Straks verlies ik mijn streakquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:48 schreef GoodGawd het volgende:
Net alle 5 placement matches gedaan, 5-0
Nu in platinum, ik heet Nifty ingame. Voor als iemand me tegen komt say hi
Alienwarequote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:50 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ja ik heb een Alienware m11x en daar draai ik SC ook op.
Tis een gaming latpop, maar ik sluit hem aan op 23 inch scherm. Die m11x is namelijk maar 11 inchHeel schattig maar krachtig
Als je zo door gaat kom je in diamondquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:48 schreef GoodGawd het volgende:
Net alle 5 placement matches gedaan, 5-0
Nu in platinum, ik heet Nifty ingame. Voor als iemand me tegen komt say hi
quote:
Die mensenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:45 schreef Noorseviking het volgende:
Hier een reportage van de launch in Rotterdam.
http://www.gamer.nl/video/59854/reportage-lancering-starcraft-ii
Wat een figuren
Alienware is een beetje overpriced; kan je beter de moeite steken (of laten doen) om zelf de PC in elkaar te zetten, scheelt nogal wat in de centen =)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:06 schreef xBlossomx het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:45 schreef Noorseviking het volgende:
Wat een figuren
Aww die jongen die uit Friesland komt. En zijn vader die met em meegaat om zijn zoon te steunen en het geweldig vindt dat hij zoveel plezier heeft. Mijn hart breektquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:45 schreef Noorseviking het volgende:
Wat een figuren
Aan de ene kant dat ie zoveel plezier heeft en zijn vader gunt vind ik wel leuk om te horen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:06 schreef Cudles het volgende:
[..]
Aww die jongen die uit Friesland komt. En zijn vader die met em meegaat om zijn zoon te steunen en het geweldig vindt dat hij zoveel plezier heeft. Mijn hart breekt![]()
Ja..ik kan wel een pc in elkaar zetten..maar ik ben daar echt te lui voor...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:02 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Alienware is een beetje overpriced; kan je beter de moeite steken (of laten doen) om zelf de PC in elkaar te zetten, scheelt nogal wat in de centen =)
Kijk dat wil ik horen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:05 schreef cherrycoke het volgende:
net de eerste twee missies gedaan en ik ben hooked
Gewoon op aanbiedingen van Alienware letten, heb ik ook gedaan. BANG! 250 korting. En dit is mijn mooiste laptop en computer die ooit heb gehad.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:45 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ja..ik kan wel een pc in elkaar zetten..maar ik ben daar echt te lui voor...Maar ik zal het wel overwegen..en anders wordt het een alienware toch maar...dan koop ik er wel een groter beeldscherm apart bij ofzo.
![]()
Bedankt in elk geval voor het advies.
quote:
alles op ultra hier, alleen resolutie bleef hangen op 1650x1080 (echt, waarom?)quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Graphics gingen hier automatisch op 1920x1080 en alles ultra. Loopt verbazingwekkend soepel, maar echt een grafisch hoogstandje is het ook weer niet. Boeit me ook verder weinig, het spel is zoals vanouds weer geniaal
Ja cool he, ik heb hem een paar keer gespeeld. LOST VIKINGquote:
Noooo 500quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:03 schreef mschol het volgende:
grootste min punt tot nu toe vind ik de 200 population limiet.. had daar 500 oid van gemaakt...
En veel lag bij 4 vs 4 lijkt me dan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:21 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ja cool he, ik heb hem een paar keer gespeeld. LOST VIKING
Trouwens op alles klikken, kan je ook achievements voor krijgen zelfs.
[..]
Noooo 500Dan krijg je van die achterlijke veldslagen wat helemaal nergens over gaat.
Haha moet je voorstellen kan je bij 4v4 een gevecht krijgen met max suply:quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:27 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
En veel lag bij 4 vs 4 lijkt me dan.
`quote:Op woensdag 28 juli 2010 01:04 schreef ImMaxa het volgende:
Ben ook aardig verder gekomen in de campaign. Verhaal volgen is niet altijd even makkelijk, die Protoss stemmen zijn soms wat slecht te verstaan. Ging aardig goed tot ik net zonder waarschuwing of enige melding een CTD kreeg.
Ik ook alles ultra met 1920x1080. Wist eigenlijk niet dat mijn computer dat kon trekken, maar ik vind het wel relaxedquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:11 schreef sp3c het volgende:
1920x1080!!!
ik speel op 1024x7nogwat alles ultra en ik vind het mooi![]()
missie 9 nu en the plot thickens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Jenglejack op 28-07-2010 08:04:30 ]Je weet..
quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:53 schreef Jenglejack het volgende:
2 Guestpasses hier, als iemand zin heeft om het spel te proberen stuur je maar even een pm
Gisteravond thuisgekomen van werk en gelijk SC2 geinstalleerd. Heb toen tot ik ging slapen gespeeld, en moet zeggen dat t een superspel is !
Het leuke is dat ik SC1 nog nooit gespeeld heb
Het verhaal is ook zeer goed te doen. Meestal bij RTS games is het verhaal zo standaard en plat, heb dat gevoel bij SC2 nog niet echt gehad.
Die propaganda zender trouwensHeb wel even moeten lachen.
Vanavond weer verder !Ge-pmed, kan ik hem even testen op m'n macbook. Vraag me af of het te doen is op dat ding, hoewel het wel mogelijk moet zijn zo te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
Nope, geen demo helaas. Had ik ook graag gezien, om te kunnen testen of het spel wel wil lopen op m'n laptopquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik weet dat dit eigenlijk not-done is, maar ik download hem nu even om te zien of het echt wat het is en waar de ophef nu over is.. Mocht hij goed draaien op mijn computer en ik hem leuk vinden dan kunnen jullie er zeker van zijn dat ik hem koop...
(Of is er een demo?)
Naja dan laat ik mijn download nog even lopen.. Dit is de eerste nieuwe game die ik ga proberen op mijn laptop (Heb net een windows laptop gekocht na 3 jaar een MacBook). Normaal koop ik altijd games voor mijn 360 of PS3...quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:34 schreef Cid het volgende:
[..]
Nope, geen demo helaas. Had ik ook graag gezien, om te kunnen testen of het spel wel wil lopen op m'n laptop
er zijn guest passes beschikbaar bij personen die de gme gekocht hebben. deze pass is goed voor 7uur spelen OF 14 dagen net welke eerder komt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik weet dat dit eigenlijk not-done is, maar ik download hem nu even om te zien of het echt wat het is en waar de ophef nu over is.. Mocht hij goed draaien op mijn computer en ik hem leuk vinden dan kunnen jullie er zeker van zijn dat ik hem koop...
(Of is er een demo?)
Nou mocht iemand nog een guestpass hebbenquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:37 schreef Laviathan het volgende:
[..]
er zijn guest passes beschikbaar bij personen die de gme gekocht hebben. deze pass is goed voor 7uur spelen OF 14 dagen net welke eerder komt.
dus ja, er is een soort van 'demo' beschikbaar.
helaas zit ik ophet werk anders had ik je er een door ge pm'd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nou mocht iemand nog een guestpass hebben
Ik wil er wel 1
Prima dan installeer ik de illegale versie nog maar nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:48 schreef Laviathan het volgende:
[..]
helaas zit ik ophet werk anders had ik je er een door ge pm'd.
mocht je rond 1800 nog steeds niks hebben PM even, dan stuur ik je er eentje =)
Wat je wel vast kan doen is alvast een Battle.net account aanmaken (als je deze nog niet hebt) dan kan je straks meteen de game toevoegen en de client downloaden. De client is ies van 8-9GB oid.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Prima dan installeer ik de illegale versie nog maar niet
Alvast bedankt, dan ga ik nu wel even Metal Gear Solid 4 en Killzone 2 spelen
Ik heb net een Battle.net account aangemaaktquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:06 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Wat je wel vast kan doen is alvast een Battle.net account aanmaken (als je deze nog niet hebt) dan kan je straks meteen de game toevoegen en de client downloaden. De client is ies van 8-9GB oid.
Jeujjjquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb net een Battle.net account aangemaakt
Ik weet niet waar ik de client vandaan moet halen... Ik heb liever legaal want ik vind dat dit soort games niet gekuikt hoeven te worden..quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:30 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Jeujjj
Ga je ook nog die client downloaden, of ga je het met de gekuikte versie doen ?
en als je het leuk vind zou ik het kopenquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik de client vandaan moet halen... Ik heb liever legaal want ik vind dat dit soort games niet gekuikt hoeven te worden..
guiltyquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:41 schreef DustPuppy het volgende:
Wie van jullie heeft de dogtag van de collectors edition ook om zijn nek hangen?
Volgens mij dien je eerst een guess pass code in te voerenquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik de client vandaan moet halen... Ik heb liever legaal want ik vind dat dit soort games niet gekuikt hoeven te worden..
Ja, wou de client ook alvast downloaden maar dat gaat niet zonder key.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:46 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Volgens mij dien je eerst een guess pass code in te voeren
Daarna kan je in je battle.net "game account settings" de client downloaden.
Edit: zie screenshot hieronder.
[ afbeelding ]
Bij mij gooide hij alles op zijn hoogst (1680×1050 en alles Ultra) en ik heb 'maar' een E8400 en Radeon 5850.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:05 schreef mschol het volgende:
[..]
alles op ultra hier, alleen resolutie bleef hangen op 1650x1080 (echt, waarom?)
zit hier met een i7 + 5870 en hij gaat niet gewoon naar de max toe
bij mij dus ook heb een HD4770 ATIquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij mij gooide hij alles op zijn hoogst (1680×1050 en alles Ultra) en ik heb 'maar' een E8400 en Radeon 5850.
Tja dan ben je net te laat, 2 dagen terug kon het wel.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:46 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Volgens mij dien je eerst een guess pass code in te voeren
Daarna kan je in je battle.net "game account settings" de client downloaden.
Edit: zie screenshot hieronder.
[ afbeelding ]
Huh ? Ik heb gewoon de originele geinstalleerd en geregistreerd hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:31 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Tja dan ben je net te laat, 2 dagen terug kon het wel.
wat voor bonus heb je gekregen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:32 schreef GoodGawd het volgende:
Heeft iemand bij g2play SC besteld, met die bonus?
Hoe claim je die bonus?
de eerste 3 missies waren to easyquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben nu met die lava-missie bezig, die is best moeilijk
bonus key voor Starcraft 1 staat in je eerste mail die je na je bestelling kreeg.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:32 schreef GoodGawd het volgende:
Heeft iemand bij g2play SC besteld, met die bonus?
Hoe claim je die bonus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |