yeah!quote:
Ik ga juist morgen 1 ophalen bij Dynabyte niks CE gewoon standaardquote:Op maandag 26 juli 2010 19:51 schreef Sanko het volgende:
Hmm tijdje geleden een pre-order geplaatst bij dynabyte. Nou maar hopen dat die morgen binnen komt
Edit: Berichtje gehad hij komt morgen binnen![]()
![]()
![]()
Nee, meningloos met forum-hypes meedoenquote:Op maandag 26 juli 2010 19:31 schreef Cudles het volgende:
[..]
Ohoh Rebel without a cause weer hierzo
5 min later had ik hem binnen.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:15 schreef Simsfan88 het volgende:
Bol.com verzend die ook vaak 's nachts, ook spannend
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Huh hoor ik opeens dat het spel bijna uit komt? Wanneer?
1 april 2011quote:Op maandag 26 juli 2010 20:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Huh hoor ik opeens dat het spel bijna uit komt? Wanneer?
quote:
Andersom mongol.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:05 schreef GoodGawd het volgende:
Ik kijk War of the World @ SBS nu en er komt nu een of ander Alien beest uit de grond, tis net een Colussus zelfs dezelfde laser achtige aanval, alleen blauw....duidelijk SC rip off
Heej, daten?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:54 schreef xBlossomx het volgende:
Ben ik nou de enige vrouw die verslaafd is aan SC?![]()
Vast wel meer.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:54 schreef xBlossomx het volgende:
Ben ik nou de enige vrouw die verslaafd is aan SC?![]()
Jaaaa.quote:
En daarna weer patchen........quote:Op maandag 26 juli 2010 22:21 schreef Noorseviking het volgende:
Nu alvast preloadenanders duurt het uren.
Tja, mij hebben ze voortaan ook niet meer als klant, het doel van een preorder is dat je hem op de releasedatum in huis hebt. Het ging al hopeloos fout met die betakey, had toen eiegenlijk al moeten cancelen en bij BOL moeten bestellen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:56 schreef CantFazeMe het volgende:
FRS is sowieso één al bagger uit mijn eigen ervaringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |