yeah!quote:
Ik ga juist morgen 1 ophalen bij Dynabyte niks CE gewoon standaardquote:Op maandag 26 juli 2010 19:51 schreef Sanko het volgende:
Hmm tijdje geleden een pre-order geplaatst bij dynabyte. Nou maar hopen dat die morgen binnen komt
Edit: Berichtje gehad hij komt morgen binnen![]()
![]()
![]()
Nee, meningloos met forum-hypes meedoenquote:Op maandag 26 juli 2010 19:31 schreef Cudles het volgende:
[..]
Ohoh Rebel without a cause weer hierzo
5 min later had ik hem binnen.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:15 schreef Simsfan88 het volgende:
Bol.com verzend die ook vaak 's nachts, ook spannend
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Huh hoor ik opeens dat het spel bijna uit komt? Wanneer?
1 april 2011quote:Op maandag 26 juli 2010 20:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Huh hoor ik opeens dat het spel bijna uit komt? Wanneer?
quote:
Andersom mongol.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:05 schreef GoodGawd het volgende:
Ik kijk War of the World @ SBS nu en er komt nu een of ander Alien beest uit de grond, tis net een Colussus zelfs dezelfde laser achtige aanval, alleen blauw....duidelijk SC rip off
Heej, daten?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:54 schreef xBlossomx het volgende:
Ben ik nou de enige vrouw die verslaafd is aan SC?![]()
Vast wel meer.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:54 schreef xBlossomx het volgende:
Jaaaa.quote:
En daarna weer patchen........quote:Op maandag 26 juli 2010 22:21 schreef Noorseviking het volgende:
Nu alvast preloadenanders duurt het uren.
Tja, mij hebben ze voortaan ook niet meer als klant, het doel van een preorder is dat je hem op de releasedatum in huis hebt. Het ging al hopeloos fout met die betakey, had toen eiegenlijk al moeten cancelen en bij BOL moeten bestellen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:56 schreef CantFazeMe het volgende:
FRS is sowieso één al bagger uit mijn eigen ervaringen.
Poor Peoplequote:Op maandag 26 juli 2010 23:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zo, voor de eerst keer sinds Battlefield 1942 ga ik waarschijnlijk weer een pc-game bij de launch kopen. Maareh, waar kan ik hem een beetje goedkop halen? 55 euro gaat natuurlijk nergens over. Bij budgetgaming.nl gaat het ook niet echt lager dan 45.
Onnodig te veel betalenquote:
Kun je lang wachten als je lager als 45 wiltquote:Op maandag 26 juli 2010 23:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zo, voor de eerst keer sinds Battlefield 1942 ga ik waarschijnlijk weer een pc-game bij de launch kopen. Maareh, waar kan ik hem een beetje goedkop halen? 55 euro gaat natuurlijk nergens over. Bij budgetgaming.nl gaat het ook niet echt lager dan 45.
g2play.netquote:Op maandag 26 juli 2010 23:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
duurt wel evenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:01 schreef nikk het volgende:
Was vergeten dat m'n speler stuk is.
Kan ik alsnog de client downloaden.
das duur voor een key die ten alletijden geblokkeerd kan wordenquote:
Je hebt toch wel gecheckt of het niet de Duitstalige is?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Maar goed, heb inmiddels al ¤39 bij Amazon.de, als het niet goedkoper in Nederland kan dan daar maar van halen.
Nee hoor, ik ook, ik ook, ik ookquote:Op maandag 26 juli 2010 21:54 schreef xBlossomx het volgende:
Tjah, ik weet het ook niet goed. Ik denk vooral dat ik bang was dat ie uitverkocht zou zijn. Plus het is goedkoper (ik heb 'm voor ¤ 45,49).quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen pre-orderen. Ik loop de dag dat het spel uit is (vandaag dus) naar de winkel en kan direct spelen. Welke voordelen heb je dan?
Ik heb nog niets besteld, maar gister stond er niets over de taal bij. Vandaag wel: Sprache: Deutsch.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gecheckt of het niet de Duitstalige is?
Winkel = 55 euroquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen pre-orderen. Ik loop de dag dat het spel uit is (vandaag dus) naar de winkel en kan direct spelen. Welke voordelen heb je dan?
Installing... 28%![]()
Ouchquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik heb nog niets besteld, maar gister stond er niets over de taal bij. Vandaag wel: Sprache: Deutsch.
lullig... voorlopig is ie waarschijnlijk toch niet te spelen door crashende battle.net servers..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:19 schreef sp3c het volgende:
pauper freerecordshop!
preorders zijn nog niet binnen
waarom zegt die drol dat niet gister dan dan weet ik iig dat ik niet voor de deur hoef te gaan staan wachten (die trouwens om 10 uur open gaat ipv half 10 zoals geadverteerd op de site) nu was dat een andere drol maar toch ben ik er niet vrolijker van geworden
tussen nu en een uur ... of later, hij geeft me een belletje
maar dat kan niet want hij heeft mijn nummer niet
Omdat je bij g20lay voor 37 euro dan ook nog de digitale versie van sc1 en broodwar krijggtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Installing... 28%![]()
singleplayerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
lullig... voorlopig is ie waarschijnlijk toch niet te spelen door crashende battle.net servers..
Je bent een loser als je die nog niet hebtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:29 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Omdat je bij g20lay voor 37 euro dan ook nog de digitale versie van sc1 en broodwar krijggt
Succes alvast.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:48 schreef sp3c het volgende:
good luck!
ik ga om half 12 weer naar de rampstadrail slenteren
mijn sigaretten zullen wel op zijn tegen die tijd
Ik wil de collector's edition en die is vandaag alweer een paar maanden uitverkocht. Pre-order is dan je enige optie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Installing... 28%![]()
CE is hier nog gewoon op voorraad: http://www.informatique.nl/640956 standaard versie kost daar 45, dus vanmiddag maar even ophalenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:01 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Ik wil de collector's edition en die is vandaag alweer een paar maanden uitverkocht. Pre-order is dan je enige optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |