abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 juli 2010 @ 08:42:45 #126
262 Re
Kiss & Swallow
pi_84536795
Gevangenisstraf heeft voor dit soort tuig geen zin. ECT wel, even de hersenen resetten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 27 juli 2010 @ 09:33:29 #127
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_84537671
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 07:49 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dan weet je wel wie er de bak in draait toch? ;)
niet als ik snel wegren ;)
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:17:53 #128
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_84540946
In Amerika zijn een paar jeugdgevangenissen waar ze heel goed met jongens als deze omgaan. Daar heerst een militair regime en als jonge delinquenten daar binnenkomen worden ze eerst volledig gebroken om ze daarna opnieuw op te bouwen. Ze worden voor de gehele duur van hun veroordeling aan het regime onderworpen (wat ook een opleiding en het leren van een vak inhoudt) en het aantal dat na vrijlating in herhaling gaat ligt op iets van 10%. Een dergelijk iets lijkt me voor deze jongens ook wel goed, iig beter dan een normale gevangenisstraf.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_84541970
quote:
Op maandag 26 juli 2010 18:00 schreef Dubby het volgende:
Jij ziet liever dat ze tieners tientallen jaren doelloos opsluiten?
ik geloof dat wij een groot hart moeten hebben en ze moeten heropvoeden met veel overheidsgeld })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_84546910
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:28 schreef BiffTannen het volgende:

[..]

per ongeluk afmaken dan maar? ik weet er zo een paar die het ook niet verdienen om te leven, kinderen van 10 ofzo.
Ik ben al niet voor de doodstraf, dus met die oplossing van jou ook niet eens.
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 08:42 schreef Re het volgende:
Gevangenisstraf heeft voor dit soort tuig geen zin. ECT wel, even de hersenen resetten
dat gebruiken ze toch voor mensen die zwaar depressief zijn en waar medicijnen niet meer werken? Zou dat wel werken? Ze zijn al een beetje te gelukkig en zorgen elke keer voor hun eigen geluk door mensen te beroven en te mishandelen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_84547732
Wat een tuig!

http://www.dailymail.co.u(...)t-total-8-years.html
Arme kleindochter was getuige. Hier foto's en een schokkend filmpje (die ik niet hoef te zien).
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:57:47 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_84547932
ziet er niet uit als een happy slap. meer als een knoertharde vuistslag.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_84547979
quote:
Persoonlijk?
Ja.

De kans dat dit krapuul een gevaar voor de maatschappij blijft is zeer groot.
pi_84549185
Agreed. Kijk maar naar die moordenaar van Jamie Bulger. Dit is ook niet de eerste keer dat deze jongens hiervoor aangehouden zijn wat duidelijk aangeeft dat ze wel wat meer tijd in de cel nodig hebben om over hun daden na te denken.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:06:11 #135
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_84551126
quote:
Ik zie liever dat ze ze ook maar van het leven beroven.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:29:35 #136
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_84552302
Verdomme ik word hier steeds bozer over. Moet je dat arme meisje, de kleindochter van het slachtoffer, zien knielen naast haar neergeslagen opa! Geen enkel respect voor het leven, deze daders. En binnen twee jaar zijn ze allemaal vrij. Hoe moeten wij ons daarbij voelen? Hoe kunnen we de rechtspraak nog serieus nemen? Het is een kwestie van tijd tot men het heft steeds meer in eigen hand gaat nemen, en terecht ook.
Ik wens je een dolfijne dag
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:42:53 #137
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_84552930
quote:
Op maandag 26 juli 2010 19:53 schreef Basp1 het volgende:

Wat een dom rechts hardliner gelul hier. Is in de VS waar men het 3 strike out principe hanteren minder criminaliteit als in nederland met onze in jullie ogen soft straffen. Nee, terwijl er toch een groter gevangispopulatie gegroeid is in dat land.
Toch wel. De kans om slachtoffer te worden van een geweldsmisdrijf is in Nederland groter dan in de VS.

En dan wonen we hier ook nog in een land waar werkelijk niemand een excuus heeft om een misdaad te begaan.

[ Bericht 8% gewijzigd door Nobu op 27-07-2010 15:48:20 ]
pi_84553144
quote:
Op maandag 26 juli 2010 19:53 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Maar dan is het ook heel makkelijk voor snelheid overtreders daarvan wordt het rijbewijs na 3* te hard gereedn te hebben afgenomen, dat verlaagt iook de kans dat ze ooit nog te hard rijden. :P
Heel vergelijkbaar met een man zomaar doodslaan ja. Wat een argument :{
quote:
Wat een dom rechts hardliner gelul hier. Is in de VS waar men het 3 strike out principe hanteren minder criminaliteit als in nederland met onze in jullie ogen soft straffen. Nee, terwijl er toch een groter gevangispopulatie gegroeid is in dat land.
Maar ongeveer de helft van de staten heeft een dergelijke wet, en het houdt recidivisten in ieder geval van de straat.
"I predict future happiness for Americans if they can prevent the government from wasting the labors of the people under the pretense of taking care of them." - Thomas Jefferson
pi_84555807
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:53 schreef emss het volgende:
Hier foto's en een schokkend filmpje (die ik niet hoef te zien).
Ik vond eerlijkgezegd aan het filmpje weinig schokkends. Een klap en hij gaat neer, daders zijn op dat moment al weg. Het is niet alsof ze door gaan stompen nadat hij op de grond ligt ofzo.
pi_84556087
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 16:49 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Ik vond eerlijkgezegd aan het filmpje weinig schokkends. Een klap en hij gaat neer, daders zijn op dat moment al weg. Het is niet alsof ze door gaan stompen nadat hij op de grond ligt ofzo.
Idd. Hij krijgt een tik en valt achterover op de straat (waardoor hij waarsch. die hersenbeschadiging oploopt). Het is natuurlijk erg schofterig gedrag en het loopt erg ongelukkig af (9 vd 10 keer zou die vent de volgende dag alweer in de supermarkt rondlopen, bij wijze van spreken).
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_84556264
quote:
Yup.
Hun instelling past niet bij de maatschappij en ik ben van mening dat ze die nooit geheel kwijt zullen raken. Dus uit de maatschappij ermee.
pi_84556339
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 16:59 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Yup.
Hun instelling past niet bij de maatschappij en ik ben van mening dat ze die nooit geheel kwijt zullen raken. Dus uit de maatschappij ermee.
Iedereen die niet voldoet aan jouw ideaalbeeld moeten we even verwijderen uit de maatschappij? What's next, zigeuners, joden, homo's?
  dinsdag 27 juli 2010 @ 17:03:01 #143
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_84556399
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 16:55 schreef Dubby het volgende:

[..]

Idd. Hij krijgt een tik en valt achterover op de straat (waardoor hij waarsch. die hersenbeschadiging oploopt). Het is natuurlijk erg schofterig gedrag en het loopt erg ongelukkig af (9 vd 10 keer zou die vent de volgende dag alweer in de supermarkt rondlopen, bij wijze van spreken).
en juist die afloop is het risoco als je mensen vol op hun bek slaat. ik vind je overigens erg makkelijk denken. dat je het eens bent met de strafmaat soit, maar jij schijnt het allemaal niet zo heel erg te vinden. hoop niet dat het ooit bij iemand die jij liefhebt gebeurt. ben dan overigens wel benieuwd naar jouw houding. kijken of je het nog steeds allemaal kan relativeren.
pi_84556413
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 17:01 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Iedereen die niet voldoet aan jouw ideaalbeeld moeten we even verwijderen uit de maatschappij? What's next, zigeuners, joden, homo's?
Kun je niet winnen met een normale discussie? Moet je daarom mijn woorden compleet uit verband trekken?
  dinsdag 27 juli 2010 @ 17:04:20 #145
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_84556447
quote:

[..]

rot eens op met je gelul.
pi_84556487
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 17:03 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Kun je niet winnen met een normale discussie? Moet je daarom mijn woorden compleet uit verband trekken?
Je reactie slaat gewoon nergens op, rechtspraak heeft niet alleen te maken met de belangen van de maatschappij, of die van nabestaanden nabestaanden en slachtoffers, maar ook met die van daders. Dat hoort bij een beschaafd land. Ik weet dat velen van jullie dit af willen breken, maar zover is het nog niet.

Bovendien denk ik dat als 4,5 jaar niet afschrikwekkend genoeg is, 10 jaar dat ook niet is. Het is beiden ECHT lang.
pi_84556619
quote:

[..]

Weer zo'n zwakzinnige vergelijking. Lees je wel waar het hier over gaat?
"I predict future happiness for Americans if they can prevent the government from wasting the labors of the people under the pretense of taking care of them." - Thomas Jefferson
pi_84556661
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 17:05 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Je reactie slaat gewoon nergens op, rechtspraak heeft niet alleen te maken met de belangen van de maatschappij, of die van nabestaanden nabestaanden en slachtoffers, maar ook met die van daders. Dat hoort bij een beschaafd land. Ik weet dat velen van jullie dit af willen breken, maar zover is het nog niet.

Bovendien denk ik dat als 4,5 jaar niet afschrikwekkend genoeg is, 10 jaar dat ook niet is. Het is beiden ECHT lang.
Dat vroeg ik niet.
Ik vroeg waarom je mijn woorden uit verband trok.
pi_84556733
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 17:09 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet.
Ik vroeg waarom je mijn woorden uit verband trok.
Dat doe ik niet (niet echt althans, ik chargeer natuurlijk wel een beetje). Jij zegt dat iemand die niet de juiste instelling heeft maar uit de maatschappij verwijderd dient te worden, ik vind dat een gevaarlijke uitspraak.
pi_84557020
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 17:11 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Dat doe ik niet (niet echt althans, ik chargeer natuurlijk wel een beetje). Jij zegt dat iemand die niet de juiste instelling heeft maar uit de maatschappij verwijderd dient te worden, ik vind dat een gevaarlijke uitspraak.
Ik denk dat die woorden ongelukkig gekozen zijn.. 'niet de juiste instelling' moet zijn 'gevaarlijk gestoord gedrag'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')