quote:Op maandag 26 juli 2010 15:57 schreef YazooW het volgende:
Mag je ook bij bv. een wedstrijd als Roda JC - FC Twente een 2'tje zetten dat Twente wint, maar daarna een score voorspellen van bv 0-0 of 1-1? Dus een andere score dan dat je eigenlijk voorspelt?
quote:De uitslag mag je zelf verzinnen. Als je overtuigd bent van de winnaar, is het natuurlijk handig om de uitslag ook in het voordeel van die ploeg te voorspellen, maar dit is niet verplicht.
Aight, lekker scherp van mij om daar overheen te lezen. Thanks.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Programma Speelronde 2
za 14/8 Ajax - Vitesse [1 : 3-0]
za 14/8 VVV Venlo - Heracles Almelo [2 : 0-1]
za 14/8 PSV - De Graafschap [1 : 4-0]
za 14/8 AZ - FC Groningen [1 : 2-0]
za 14/8 FC Twente - SC Heerenveen [1 : 0-0]
zo 15/8 Excelsior - Feyenoord [2 : 0-3]
zo 15/8 Willem II - NEC Nijmegen [2 : 0-1]
zo 15/8 FC Utrecht - NAC Breda [X : 1-1]
zo 15/8 ADO Den Haag - Roda JC [1 : 1-0]
je hebt het al gedaan zie ik, maar dat was niet meer nodig geweest. ik heb al je voorspellingen al ingevoerd. Als je een wijziging hebt, wel graag in een nieuw bericht zettenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb alle voorspellingen in één keer gedaan, moet ik speelronde 2 daarvan quoten of is dat niet nodig?
checkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:42 schreef Sportex het volgende:
Je kan mijn score optellen bij Stx, aangezien ik na overleg nu hier op verder ga.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:46 schreef Mercurial het volgende:
Programma Speelronde 2
zo 15/8 Excelsior - Feyenoord - 2 (0-2)
zo 15/8 Willem II - NEC Nijmegen - 2 (0-1)
zo 15/8 ADO Den Haag - Roda JC - X (1-1)
Voor mij hoeft dat niet per sequote:Op zondag 22 augustus 2010 19:02 schreef Clesar03 het volgende:
Tot slot nog een vraag aan jullie: Op het andere forum werd het idee geopperd om per speelronde voor een wedstrijd de eerste doelpuntenmaker te voorspellen. Dit gaat daar vanaf speelronde 5 in. Willen jullie ook zoiets invoeren of is daar hier geen animo voor?
Ik kom bij jou uit op 8 punten. Bij mezelf op 10 en bij Yazzow ook op iets anders. Of zit ik nou fout te rekenen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:59 schreef ruud.nl het volgende:
Volgens mij heb ik 10 punten ipv 7 punten gehaald deze ronde.
4 voor PSV en Utrecht, 1 voor Ajax en Groningen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:21 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Ik kom bij jou uit op 8 punten. Bij mezelf op 10 en bij Yazzow ook op iets anders. Of zit ik nou fout te rekenen?
+1 voor Heerenveenquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
4 voor PSV en Utrecht, 1 voor Ajax en Groningen.
quote:
Lijkt mij een leuk idee, een afwisselende extra voorspelling(en).quote:Tot slot nog een vraag aan jullie: Op het andere forum werd het idee geopperd om per speelronde voor een wedstrijd de eerste doelpuntenmaker te voorspellen. Dit gaat daar vanaf speelronde 5 in. Willen jullie ook zoiets invoeren of is daar hier geen animo voor?
weet niet op bovenstaande nog meetellen, maar ik werd er op gewezen om de 1tjes Xjes en 2tjes erbij te zettenquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:24 schreef Rubeo38 het volgende:
ik doe ook mee vanaf nu
vr 27/8 Willem II - FC Groningen 2 0-3
za 28/8 Roda JC - Heracles Almelo X 1-1
za 28/8 NAC Breda - VVV Venlo 1 2-1
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:00 schreef Clesar03 het volgende:
Overigens ga ik dit seizoen de toto's van fok en wzv scheiden, dus als je aan beiden mee wil doen, ook even op beide plaatsen posten
En toch nog fier bovenaan staanquote:
Dat gelukkig wel, maar toch minimaal 10 punten gemistquote:Op maandag 27 september 2010 16:58 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
En toch nog fier bovenaan staan![]()
quote:wat denk je zelfOp maandag 25 oktober 2010 11:57 schreef Billy_Talent het volgende:
Iemand die PSV - Feyenoord goed had voorspeld?![]()
gast die ik ken heeft 10-0 ingevuld voor de grap, 1 euro inzet ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Sinds die nieuwe lay-out kom ik ook alleen nog maar in dit topic. Als idee bedacht ik me laatst wel om dit 'spel' niet op het forum te laten plaatsvinden, maar te automatiseren op bijvoorbeeld de subsite sport. Iedereen die dan zijn voorspellingen kan invullen en aan het eind van het weekeinde vult iemand de uiteindelijke uitslagen in, waarna de computer berekent wie hoeveel punten krijgt en met een week- en algemeen klassement komt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:23 schreef Clesar03 het volgende:
Zoals jullie wel allemaal gemerkt hebben, heb ik de laatste tijd weinig tijd om uitslagen bij te werken. Dit, plus het feit dat ik buiten dit topic eigenlijk zo goed als nooit meer op fok kom, maakt dat ik regelmatig geen nieuwe rondes heb geplaatst.
Persoonlijk ben ik dan ook van mening dat het beter zou zijn als ik ermee zou stoppen, dat wil zeggen dat iemand het overneemt van mij.
Iemand die zich hier geroepen voor voelt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |