Voor mij hoeft dat niet per sequote:Op zondag 22 augustus 2010 19:02 schreef Clesar03 het volgende:
Tot slot nog een vraag aan jullie: Op het andere forum werd het idee geopperd om per speelronde voor een wedstrijd de eerste doelpuntenmaker te voorspellen. Dit gaat daar vanaf speelronde 5 in. Willen jullie ook zoiets invoeren of is daar hier geen animo voor?
Ik kom bij jou uit op 8 punten. Bij mezelf op 10 en bij Yazzow ook op iets anders. Of zit ik nou fout te rekenen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:59 schreef ruud.nl het volgende:
Volgens mij heb ik 10 punten ipv 7 punten gehaald deze ronde.
4 voor PSV en Utrecht, 1 voor Ajax en Groningen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:21 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Ik kom bij jou uit op 8 punten. Bij mezelf op 10 en bij Yazzow ook op iets anders. Of zit ik nou fout te rekenen?
+1 voor Heerenveenquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
4 voor PSV en Utrecht, 1 voor Ajax en Groningen.
quote:
Lijkt mij een leuk idee, een afwisselende extra voorspelling(en).quote:Tot slot nog een vraag aan jullie: Op het andere forum werd het idee geopperd om per speelronde voor een wedstrijd de eerste doelpuntenmaker te voorspellen. Dit gaat daar vanaf speelronde 5 in. Willen jullie ook zoiets invoeren of is daar hier geen animo voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |