Voor mij hoeft dat niet per sequote:Op zondag 22 augustus 2010 19:02 schreef Clesar03 het volgende:
Tot slot nog een vraag aan jullie: Op het andere forum werd het idee geopperd om per speelronde voor een wedstrijd de eerste doelpuntenmaker te voorspellen. Dit gaat daar vanaf speelronde 5 in. Willen jullie ook zoiets invoeren of is daar hier geen animo voor?
Ik kom bij jou uit op 8 punten. Bij mezelf op 10 en bij Yazzow ook op iets anders. Of zit ik nou fout te rekenen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:59 schreef ruud.nl het volgende:
Volgens mij heb ik 10 punten ipv 7 punten gehaald deze ronde.
4 voor PSV en Utrecht, 1 voor Ajax en Groningen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:21 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Ik kom bij jou uit op 8 punten. Bij mezelf op 10 en bij Yazzow ook op iets anders. Of zit ik nou fout te rekenen?
+1 voor Heerenveenquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
4 voor PSV en Utrecht, 1 voor Ajax en Groningen.
quote:
Lijkt mij een leuk idee, een afwisselende extra voorspelling(en).quote:Tot slot nog een vraag aan jullie: Op het andere forum werd het idee geopperd om per speelronde voor een wedstrijd de eerste doelpuntenmaker te voorspellen. Dit gaat daar vanaf speelronde 5 in. Willen jullie ook zoiets invoeren of is daar hier geen animo voor?
weet niet op bovenstaande nog meetellen, maar ik werd er op gewezen om de 1tjes Xjes en 2tjes erbij te zettenquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:24 schreef Rubeo38 het volgende:
ik doe ook mee vanaf nu
vr 27/8 Willem II - FC Groningen 2 0-3
za 28/8 Roda JC - Heracles Almelo X 1-1
za 28/8 NAC Breda - VVV Venlo 1 2-1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |