heb je er nog een punt / mening / argument bij of is het de dump hier je onleesbare plaatjes slowchat geworden?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:46 schreef Salvad0R het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: http://www.naiwmc.org/
zeikesdunne ?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:06 schreef Max_Dark het volgende:
Cirrus is zeikesdunne bewolking die op het randje van waarneming hangt maar kan idd daar nog wel voorkomen.
Enige bron is mijn eigen dagelijkse waarneming op die hoogte en ik kan je zeggen dat de keren dat ik door een cirruswolk ben gevlogen op dagen met grondzicht (Als ik de grond nie kan zien dan kan jij de lucht niet zien: P) op 1 hand te tellen zijn.
Contrails heb ik bewust buiten beschouwing gelaten want dat noem ik geen wolken, bovendien kan iedereen denk ik wel uittellen dat als je zoals ik al eerder heb uitgelegd zorg voor een plaatselijke 100% saturatie van de lucht er automagisch op welke hoogte dan ook een "wolk" cq contrail verschijnt.
Trails laat je buiten beschouwing terwijl dat hier het onderwerp isquote:De zon kan er wel nog doorheen schijnen, maar het zonlicht wordt wel gebroken.
http://weernieuws.weeronline.nl/hoge_sluier_bewolking/22/620
Het KNMI noemt trails gewoon bewolking hoor, maar wat weten die nou helemaal over wolken.quote:Aged contrails often cannot be distinguished from cirrus, which poses an observational problem in determining the frequency and area of coverage by contrails.
Such dispersed contrails are usually indistinguishable from natural cirrus; hence, satellite detection algorithms based on the linear structures of young contrails will not detect these dispersed contrails
http://www.grida.no/publi(...)c/aviation/index.htm
Maar 5 dagen per jaar invloed van sluierbewolking/trails ?quote:De vliegtuigstrepen worden "contrails" (samenvoeging van condensation en trails) genoemd en in de weerrapporten (zie onze rubriek weer) als bewolking vermeld.
http://www.knmi.nl/cms/content/23875/vliegtuigstrepen
Je mag de rol van sluierbewolking baggetaliseren, maar denk niet dat ik daar intrap.quote:Vandaag is de lucht op vlieghoogte dermate vochtig dat er vanzelf sluierbewolking is gevormd. gisteren was daar een 'katalysator' voor nodig, vliegverkeer. Dus, als er minder gevlogen werd boven ons land, was het gisteren zonniger geweest.
http://www.weer.nl/nl/hom(...)n_over_het_land.html
Ah, maar jij vliegt? Dan ben je één van HEN!quote:
Nooit van gehoord.quote:
Niet, hoe "ervaren" je denkt te zijn.. Zelfde met afstand. Wel kun je aan het type bewolking een schatting maken, maar dat is gebaseerd op de gemiddelde hoogtes van die wolken. Zo kan cirrus nooit en te nimmer op 100 meter hoogte hangen...quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:48 schreef DroogDok het volgende:
Hoe kan je met het blote oog zien hoe hoog een bepaalde wolk hangt?
Lukt niet idd, maar er zijn wel hulpmiddelen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:48 schreef DroogDok het volgende:
Hoe kan je met het blote oog zien hoe hoog een bepaalde wolk hangt?
Feit, er is een bureau wat zich bezig houd met Weer modificaties, net als china en rusland dat al jaren doen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Aangezien figuren als jij niet de insteek hebben om je te verdiepen in feitelijkheden, is het beantwoorden van deze vraag volledig irrelevant.
Zoek het maar uit met je overheid-beschermende fantasietjes.
Zeg SalvadOR, zou je hier nog eens jouw onmetelijke doch welriekende krakersintelligentie over willen laten schijnen ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:02 schreef _Led_ het volgende:
Ik zag laatst ook wolken die urenlang bleven hangen, sterker nog, het was de hele dag bewolkt.
Normale wolken doen dat niet, zoals Salvador zegt horen die zo verdwenen te zijn.
What's up with that ?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:07 schreef ToT het volgende:
Het cynisme logisch nadenken viert weer hoogtij hier, zie ik!
Hoeft niet perse illuminatie te zijn lijkt me. Kan ook een afspraak zijn tussen landen dit te doen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:23 schreef poldergeist het volgende:
Een vraagje: Die duizenden piloten die dit soort vliegtuigen besturen, waar volgen die hun opleiding? Of weten ze niet wat ze aan boord dragen en dumpen. Gaat bij de check-up stiekem een mannetje het vat alvast open draaien.
Indien die duizenden piloten zelf wel weten wat ze doen: Waar hangen die piloten dan uit, waar wonen ze? Want het lijkt me een ramp voor de samenzweerders als ze in een nette woonwijk wonen, een BBQ geven met dit weer en met de nodige alcohol op het geheim gaan verklappen?
Of wonen ze in kampen en worden ze tijd bij tijd geëlimineerd. Ik moet zeggen dat ik de Illuminati zo slim en knap vindt, dat dit nooit uitkomt!
Of ben ik gewoon een kruising tussen een mens en een schaap: sheeple?
Hoezo zijn dit 2 piloten ipv 2 rednecks die lekker uit het raampje zitten te koekeloeren?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:24 schreef Salvad0R het volgende:
Pilloot vs. Co-piloot: "you see him spraying that chemtrail?" -yea "good thing we're above it, cuz we'd be dead right now. i'm gonna put this on youtube."
Nou, gezien het raampje vliegt hun vliegtuig er pal achter. Dus of het zijn piloten, of het zijn rednecks piloten.... of het vliegtuig vliegt zijwaarts.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:50 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Hoezo zijn dit 2 piloten ipv 2 rednecks die lekker uit het raampje zitten te koekeloeren?
En hoeveel meetapparatuur hebben ze? Kom opzeg!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:24 schreef Salvad0R het volgende:
Pilloot vs. Co-piloot: "you see him spraying that chemtrail?" -yea "good thing we're above it, cuz we'd be dead right now. i'm gonna put this on youtube."
Hoe wil je in godsnaam, onopgemerkt dit uitvoeren. Dat is de vraag. Bedenk hoeveel personeel dat je nodig hebt, dan zijn mond niet voorbij mag praten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:37 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Hoeft niet perse illuminatie te zijn lijkt me. Kan ook een afspraak zijn tussen landen dit te doen.
Maar inderdaad. Met welk doel eigenlijk? En als het voor een nobel doel is, b.v. de aarde afkoelen, en het is toch giftig, dan zijn die opdrachtgevers ook de pineut. Je kunt wind niet beïnvloeden en het residu land overal.
Ik weet dat landen hebben toegegeven dit te doen. Maar met welk doel precies? Want verder dan dat kom je niet.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:56 schreef Jumparound het volgende:
c) Dit is het? Dit is je bewijs wat je kan aandragen dat er daadwerkelijk op grote schaal door ALLE vliegtuigen overal ter wereld "stoffen" worden losgelaten? Een anoniem filmpje geplaatst op youtube zonder onderbouwing, bron of metingen?
Hoezo? Je kan toch links in het vliegtuig zitten, dit vliegtuig op enige afstand hebben en van je vandaan hebben vliegen? Bijvoorbeeld het vliegtuig waar jij in zit vliegt koers 360, en wat ze filmen vliegt koers 270/280. Dan krijg je dit beeld.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:53 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Nou, gezien het raampje vliegt hun vliegtuig er pal achter. Dus of het zijn piloten, of het zijn rednecks piloten.... of het vliegtuig vliegt zijwaarts.
Jij mag het invullen.
dus als ik het goed begrijp claim je dat ww2 een hoax was van de ilumnatie om onze gedachten te beinvloeden dmv chamicalien uit bombers?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:05 schreef Jumparound het volgende:
waar de 2 onderste foto's mooi laten zien dat contrails dus kennelijk (gebaseerd op een waarneming) dus toch afhankelijk van hoogte kunnen zijn. Ergo, van verschillende luchtlagen.
sssssst! Nu is nog maar een kleine stap om de holocaust te ontkennen!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp claim je dat ww2 een hoax was van de ilumnatie om onze gedachten te beinvloeden dmv chamicalien uit bombers?
Ik weet niet in welke fantasiewereld jij leeft, maar niemand "zegt" dat. Er staat als extra text door de uploader dat "contrails" uit de uitlaten van motoren komen, terwijl deze substantie uit de vleugens komt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:56 schreef Jumparound het volgende:
[..]
En hoeveel meetapparatuur hebben ze? Kom opzeg!
Dit is het zelfde roepen als, terwijl je met een wijsvinger op iemand "richt": Het is maar goed dat ik geen pistool heb, anders was je nu dood!
a) De youtube online zetter heeft er geen verstand van want die zegt letterlijk: Ik ben geen expert maar de gassen MOETEN uit de motoren komen.
b) Ik zie de heren piloten echt onwijs hun best doen om vooral te meten WAT er dan wordt uitgestoten (not)
c) Dit is het? Dit is je bewijs wat je kan aandragen dat er daadwerkelijk op grote schaal door ALLE vliegtuigen overal ter wereld "stoffen" worden losgelaten? Een anoniem filmpje geplaatst op youtube zonder onderbouwing, bron of metingen?
Oh, wacht, ik ben natuurlijk geindoctrineerd dus geloof eerder in de "wetenschap" dan in wat youtube te vertellen heeft
Haal je toch weer dat onzinfilmpje aan, en hoe denk je dat er luchtonderzoek gedaan wordt? Met ladders?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke fantasiewereld jij leeft, maar niemand "zegt" dat. Er staat als extra text door de uploader dat "contrails" uit de uitlaten van motoren komen, terwijl deze substantie uit de vleugens komt.
Ten tweede, wat voor infantiel argument is dat dan? Hoe had jij het voor je gezien, dat de piloten op 10km hoogte uit het raam gaan hangen met meetapparatuur ? Wtf man, ik ken kinderen die minder retorisch zijn.
Ten derde, gast, ik stel nergens dat "alle vliegtuigen overal ter wereld stoffen loslaten", ik weet niet hoe je bij zulke achterlijkheid komt, maar jij typt het.
Verder, laat de desinformanten maar de pagina's volpleuren met holle retoriek, moderators.
Wat ijl je nou allemaal, ben je een beetje shaky na geconfronteerd te worden met zoveel waarheid?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Haal je toch weer dat onzinfilmpje aan, en hoe denk je dat er luchtonderzoek gedaan wordt? Met ladders?
Airodynamica? Ooit wel eens van gehoord? En nu sneren naar de mods? Triesteling
Besef je wel dat je in de slinkende minderheid bent, met je drang naar kortzichtigheid?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:52 schreef oompaloompa het volgende:
salvador's mening
vuile desinformanten
met oogkleppen op
deze haiku werd mede mogelijk gemaakt door organontm
wij helpen de bevolking decimeren sinds 1887!
Je moet niet alles geloven wat je voorgeschoteld krijgt door de massamedia.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:53 schreef Salvad0R het volgende:
There are about 2000 weather modification offices in China, according to the media, which are responsible for bombing the skies with silver iodide to induce precipitation.
The Beijing Weather Modification Office later admitting it had fired 186 rockets into the air to break the drought.
Weather officials told some state media they were also behind a second snowfall in November.
The Beijing Weather Modification Office also claimed some credit for turning oppressive smog to a brilliant blue sky just in time for the national day military parade on October 1.
And it blasted the sky with 1104 rockets to keep the rain at bay for the opening ceremony of the Olympic Games last year.
Inner Mongolia, a region that is battling severe desertification, rents seven planes to seed rain clouds, according to the National Weather Modification Office.
Beijing's first attempt at weather modification involved a fighter bomber dumping 200 kilograms of dry ice or common kitchen salt - depending on the source - into the clouds to break a drought in 1958, after an edict from the leader Mao Zedong.
Bron: http://www.smh.com.au/env(...)g-20100104-lq6t.html
(Reuters) - Russian air force planes dropped a 25-kg (55-lb) sack of cement on a suburban Moscow home last week while seeding clouds to prevent rain from spoiling a holiday, Russian media said on Tuesday.
Ahead of major public holidays the Russian Air Force often dispatches up to 12 cargo planes carrying loads of silver iodide, liquid nitrogen and cement powder to seed clouds above Moscow and empty the skies of moisture.
Bron: http://www.reuters.com/article/idUSL1760049120080617
Dus. Chemtrailing gebeurt. Punt.
Komt hij ook weer aan met zijn zogenaamde "vakkennis"quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:59 schreef Max_Dark het volgende:
Er komt niets "uit" de vleugels.
Het vleugelprofiel van een typisch vliegtuig zorgt ervoor dat lucht aan de bovenkant van een vleugel verder moet "reizen" dan lucht die onder de vleugel passeert. Dit wordt gerealiseerd met een soort "verhoging" (by lack of a better layman's term) waardoor de afstand voor luchtmoleculen vergroot wordt.
Luchtdruk wordt verlaagd aan de bovenkant van de vleugel, dit zuigt de vleugel aan, vleugel creeërt lift, vliegtuig blijft in de lucht. Minder luchtdruk bij een gelijke hoeveelheid waterdeeltjes = grotere saturatie die zodra deze 100% bereikt zich dus uit als een contrail.
Stel je een shovel voor die een grote hoeveelheid bijna doorzichtig ijs voorduwt. De compressie van de shovel tegen de ijsdeeltjes zorgt voor een compactere massa en een zichtbaardere klomp ijs. (Jammer dat het zomer is, anders had je een stukje clear ice in je vingers kunnen fijnknijpen en dan zie je dat het wit wordt). Zelfde principe.
Drogargument.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je voorgeschoteld krijgt door de massamedia.
[/open deur]
Nee, de massamedia zeggen dat ze dat gezegd zouden hebben.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:05 schreef Salvad0R het volgende:
Drogargument.
Het is niet The Sydney Morning Herald die het beweren, het is het Weather Modification Office en de police in Naro-Fominsk die het zeggen.
Doe niet zo batty.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, de massamedia zeggen dat ze dat gezegd zouden hebben.
Pax als in Passagiers?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:07 schreef Max_Dark het volgende:
Uhm ja het is m'n vak dus ik denk dat je van vakkennis mag spreken...?
Nogmaals net al uitgelegd dat ik niet denk dat het piloten (!) zijn maar gewoon pax. Daarnaast uitgelegd dat het onlogisch zou zijn dat deze piloten die dus in-the-know zijn op deze manier hun mond voorbij posten.
Als je bekend bent met contrails die ontstaan bij scherpe bochten waarom is het dan moeilijker te geloven dat contrails ook kunnen vormen als je door een zak lucht vliegt die tegen 100% saturatie aanzit. Immers zijn wolken ook zakken lucht die deze 100% hebben bereikt en is de lucht dus niet evenredig gesatureerd (Anders zou de hemel gewoon een verschillende tint krijgen bij varierende luchtvochtigheid ipv. plaatselijk gevormde wolken, toch?)
Zou het leuk vinden als je op deze argumenten in gaat ipv nu alleen te roepen dat ik een dikke fak0r ben omdat ik over vakkennis praat.
Contrails ontstaan niet als een vliegtuig een scherpe bocht maakt. Hoogstens kan de waterdamp in de lucht boven de vleugels "spontaan" condenseren als de onderdruk erboven laag genoeg wordt, maar dit is alleen zichtbaar op lage hoogte en bij hoge luchtvochtigheid en dan voornamelijk als een zwaar vliegtuig op lage snelheid vliegt (denk aan de landing).quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Komt hij ook weer aan met zijn zogenaamde "vakkennis"
Apart dan, dat de piloten (!) die het filmden vanuit het achterliggende vliegtuig duidelijk spreken over "chemtrails" die "sprayen out of the top of it's wings."
Ik ben bekend met de contrails die ontstaan wanneer vliegtuigen een scherpe bocht maken. Dat is dit niet.
Je gaat er vanuit dat:quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Komt hij ook weer aan met zijn zogenaamde "vakkennis"
Apart dan, dat de piloten (!) die het filmden vanuit het achterliggende vliegtuig duidelijk spreken over "chemtrails" die "sprayen out of the top of it's wings."
Ik ben bekend met de contrails die ontstaan wanneer vliegtuigen een scherpe bocht maken. Dat is dit niet.
Sorry, ja, pax = passagiers.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Pax als in Passagiers?
In de cockpit (Er wordt vooruit gefilmd) ?
Pax betekent in mijn wereld nog steeds "vrede" .quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:10 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Sorry, ja, pax = passagiers.
En je kan dit beeld ook krijgen als je links in het vliegtuig zit, naar buiten kijkt, en een vliegtuig op een haakse hoek van je af ziet vliegen.
Jouw vliegtuig = koers 360 (Naar het noorden)
Vliegtuig met contrails = Koers 270/280 (Naar het westen)
Dan krijg je een volgend effect, met de perceptie alsof je er daadwerkelijk voorbij vliegt:quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:13 schreef Max_Dark het volgende:
Uhm tegenargument "Da's nie" is wat minder...Waarom zou dat niet kunnen?
Och.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:56 schreef poldergeist het volgende:
[..]
Hoe wil je in godsnaam, onopgemerkt dit uitvoeren. Dat is de vraag. Bedenk hoeveel personeel dat je nodig hebt, dan zijn mond niet voorbij mag praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |