Als je te dom bent om te snappen wat "wolken" zijn en hoe ze onstaan, zich verspreiden en verdwijnen, dan snap ik dat je daar niets mee kan. Geeft verder niet hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je ziet zelfs de vliegtuigen die net nieuwe trails aan het zetten zijn, weetniet in welke staat van ontkenning jij bent blijven hangen, maar ik kan er niets mee.
Denial isn't just a river in Egypt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:47 schreef Flurry het volgende:
[..]
Als je te dom bent om te snappen wat "wolken" zijn en hoe ze onstaan, zich verspreiden en verdwijnen, dan snap ik dat je daar niets mee kan. Geeft verder niet hoor
Welke poster?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:37 schreef oompaloompa het volgende:
ik weet nog dat ik een jaar of 8 geleden die poster zag en dacht haha goed gevonden
die met die denail opmerkingquote:
Ja dus? Wind + vaste wegen in de lucht. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:43 schreef Salvad0R het volgende:
[ afbeelding ]
Type: image/jpeg
Dimensions: 1600x1200
Camera Make: Sony Ericsson
Camera Model: K750i
Software: Picasa 3.0
Taken: 2007:04:28 20:02:46
Oh het was de 28e, geen Koninginnenacht. Anyway, Lektroluv stond op het Ei van Ko.
Ja, mooi gezicht is dat he?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mooie verwaaide contrails.
Bovendien kun je mooi het dambordpatroon zien wat onder meer ontstaat door de verplichte afstanden tussen twee vliegtuigen, zoals duidelijk aan de verse contrails is te zien.
Wat wil je dan? Ik geef je feitelijke informatie over de vliegtuigen die China/Mongolië gebruikt om het weer te modificeren, alsmede informatie over de 2000+ (!) "weer modificatie stations", et cetera, vervolgens trek ik die lijn van weermanipulatie door naar het Westen, en dan bestaat het opeens niet meer, en zie ik ze vliegen, bla bla.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:51 schreef ATuin-hek het volgende:
En wederom zo'n mooie inhoudelijke reactie
Uitleggen wat er mis is met de vaste vliegroutes + wind + condens verklaring lijkt me wel een mooi begin.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Ik geef je feitelijke informatie over de vliegtuigen die China/Mongolië gebruikt om het weer te modificeren, alsmede informatie over de 2000+ (!) "weer modificatie stations", et cetera, vervolgens trek ik die lijn van weermanipulatie door naar het Westen, en dan bestaat het opeens niet meer, en zie ik ze vliegen, bla bla.
Kennelijk kiezen mensen er voor om niet open te staan voor informatie die hun egocentrische consumptieve perceptie in gevaar brengt.
Dat ze in China (met matig succes) wat aantobben met pogingen om het weer neerslag te beïnvloeden doortrekken naar de eerder genoemde mindcontrol en/of populatiereductie is een stap die geen weldenkend mens zal maken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Ik geef je feitelijke informatie over de vliegtuigen die China/Mongolië gebruikt om het weer te modificeren, alsmede informatie over de 2000+ (!) "weer modificatie stations", et cetera, vervolgens trek ik die lijn van weermanipulatie door naar het Westen, en dan bestaat het opeens niet meer, en zie ik ze vliegen, bla bla.
Kennelijk kiezen mensen er voor om niet open te staan voor informatie die hun egocentrische consumptieve perceptie in gevaar brengt.
Het was die dag windstil. De hele maand april van 2007 staat bekend als een klimatologisch uitzonderlijk mooie maand.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Uitleggen wat er mis is met de vaste vliegroutes + wind + condens verklaring lijkt me wel een mooi begin.
Tja, zo simpel werkt het helaas wel. Als het te dichtbij komt en hun in de ogen kijkt beklemd de angst voor het onwetene en grijpen ze "wetenschap" aan om het onderuit te halen. Terwijl de wetenschap ervoor zorgt dat het wel kan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Ik geef je feitelijke informatie over de vliegtuigen die China/Mongolië gebruikt om het weer te modificeren, alsmede informatie over de 2000+ (!) "weer modificatie stations", et cetera, vervolgens trek ik die lijn van weermanipulatie door naar het Westen, en dan bestaat het opeens niet meer, en zie ik ze vliegen, bla bla.
Kennelijk kiezen mensen er voor om niet open te staan voor informatie die hun egocentrische consumptieve perceptie in gevaar brengt.
Serieus? Deze weer? Omdat wij iets niet geloven zijn we struisvogels? Sorry hoor maar er is geen enkel maar dan ook geen enkel fatsoenlijk bewijs dat overheden of instanties met behulp van vliegtuigen chemicaliën over ons heen sproeien om wat voor reden dan ook.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:49 schreef Salvad0R het volgende:
Struisvogels, steek uwen kop maar wederom in het zand.
Net als geen "weldenkend" mens in Duitsland in 1941 durfde te twijfelen aan de oprechtheid van de nazis.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:20 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Dat ze in China (met matig succes) wat aantobben met pogingen om het weer neerslag te beïnvloeden doortrekken naar de eerder genoemde mindcontrol en/of populatiereductie is een stap die geen weldenkend mens zal maken.
Wat submissief van je dat je er voor kiest om de eerder genoemde bronnen over China's 2000+ Weather Modification Stations en sproeivliegtuigen te negeren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:23 schreef SamEnMoos het volgende:
[..]
Serieus? Deze weer? Omdat wij iets niet geloven zijn we struisvogels? Sorry hoor maar er is geen enkel maar dan ook geen enkel fatsoenlijk bewijs dat overheden of instanties met behulp van vliegtuigen chemicaliën over ons heen sproeien om wat voor reden dan ook.
Op een paar kilometer hoogte, waar vliegtuigen vliegen is het nooit windstil.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:22 schreef Salvad0R het volgende:
Het was die dag windstil. De hele maand april van 2007 staat bekend als een klimatologisch uitzonderlijk mooie maand.
Je ziet op jouw foto twee vliegtuigen vliegen met verse contrails, die houden de voorgeschreven afstand tussen vliegtuigen aan. Die regels schrijven voor hoever vliegtuigen in alle richtingen uit elkaar moeten blijven, dus zowel op 'plattegrond' als hoogte.quote:Verder zijn die verschillende trails door verschillende vliegtuigen over verschillende vliegroutes zijn neergelegd en niet het gevolg zijn van verwaaiing. Dan zou de trail die het verst van de nieuwste trail afligt stukken breder zijn dan de trail die er direct naast ligt, wat niet het geval is.
En omdat het bij de grond windstil is moet het ook gelijk windstil zijn op 10 km hoogte?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het was die dag windstil. De hele maand april van 2007 staat bekend als een klimatologisch uitzonderlijk mooie maand.
Verder zijn die verschillende trails door verschillende vliegtuigen over verschillende vliegroutes zijn neergelegd en niet het gevolg zijn van verwaaiing. Dan zou de trail die het verst van de nieuwste trail afligt stukken breder zijn dan de trail die er direct naast ligt, wat niet het geval is.
Jij legt die associatie misschien niet, maar eerder posters wél. Dus niks non-argument. De nazi's erbij halen DAT is pas een non-argument (Godwin's Lawquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Net als geen "weldenkend" mens in Duitsland in 1941 durfde te twijfelen aan de oprechtheid van de nazis.
Het is gewoon een non-argument die je daar stelt, nergens leg ik de associatie met social-engineering programma's, maar ik zal het ook niet ontkennen. Ik weet daar immers te weinig vanaf om conclusies over te trekken.
Wie zegt dat die sproeien op 10 km hoogte hangen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En omdat het bij de grond windstil is moet het ook gelijk windstil zijn op 10 km hoogte?
Over de verwaaidheid kan je denk ik aan de hand van deze ene foto niet zo veel zeggen.
"Those who cannot remember the past are condemned to repeat it."quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:30 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Jij legt die associatie misschien niet, maar eerder posts wél. Dus niks non-argument. De nazi's erbij halen DAT is pas een non-argument (Godwin's Law)
Je geeft het op?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
"Those who cannot remember the past are condemned to repeat it."
Die vliegtuigen vliegen wolken in inderdaad, om die zilverpoets erin te verwerken. Op de foto van jou is geen enkele wolk te zien. Dus weermodificatie zoals deze in China/Mongolië gebruikt wordt is dan niet hetzelfde.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Ik geef je feitelijke informatie over de vliegtuigen die China/Mongolië gebruikt om het weer te modificeren,...
Ook al is het lager dan 10 km, dan nog waait het gewoon op de hoogte waar vliegtuigen op vliegen, ook al is het op de grond windstil.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:31 schreef Salvad0R het volgende:
Wie zegt dat die sproeien op 10 km hoogte hangen?
De vliegtuigen die destijds op 10 km hoogte langsvlogen lieten geen sporen na.
De lager vliegende vliegtuigen legden een keurig ruitpatroon over centraal Enschede.
Nee die heb ik gezien maar die hebben niks te maken met mensen vergiftigen of mindcontrollen of id.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat submissief van je dat je er voor kiest om de eerder genoemde bronnen over China's 2000+ Weather Modification Stations en sproeivliegtuigen te negeren.
Waarom halen mensen dat er steeds bij, nergens leg ik die associatiequote:Op woensdag 28 juli 2010 16:44 schreef SamEnMoos het volgende:
[..]
Nee die heb ik gezien maar die hebben niks te maken met mensen vergiftigen of mindcontrollen of id.
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wie zegt dat die sproeien op 10 km hoogte hangen?
De vliegtuigen die destijds op 10 km hoogte langsvlogen lieten geen sporen na.
De lager vliegende vliegtuigen legden een keurig ruitpatroon over centraal Enschede.
Sjah, en weet je wat ook heel toevallig is ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wie zegt dat die sproeien op 10 km hoogte hangen?
De vliegtuigen die destijds op 10 km hoogte langsvlogen lieten geen sporen na.
De lager vliegende vliegtuigen legden een keurig ruitpatroon over centraal Enschede.
gut gut gutquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik begin geen wedstrijd zonder van te voren te weten dat ik hem al heb gewonnen.
Ik was er getuige van.quote:
Wolken, uitgewaaide contrails, make up your denying mind.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sjah, en weet je wat ook heel toevallig is ?
Wolken hangen ook niet op 10km hoogte, maar wel op een paar honderd meter hoogte !
Er bestaat zoiets als een 'con-layer'. Dit is een luchtlaag waar de contrails zichtbaar worden. Daar kan onder en boven gevlogen worden. Het kan daardoor inderdaad zijn dat vliegtuigen die hoger vliegen helemaal geen contrails geven, en degene die lager vliegen wel. Deze layer varieert ook in hoogte, afhankelijk van het weer.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wie zegt dat die sproeien op 10 km hoogte hangen?
De vliegtuigen die destijds op 10 km hoogte langsvlogen lieten geen sporen na.
De lager vliegende vliegtuigen legden een keurig ruitpatroon over centraal Enschede.
Right... 2 dingen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik was er getuige van.
[..]
Wolken, uitgewaaide contrails, make up your denying mind.
Ik heb de exacte hoogte niet bepaald. Het lag in ieder geval stukken lager dan de cruisehoogte van 10 km.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Right... 2 dingen.
1. hoe heb je de hoogte bepaald?
2. wat is er mis met condensvorming op een hoogte lager dan 10 km?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik was er getuige van.
[..]
Wolken, uitgewaaide contrails, make up your denying mind.
Een condensspoor kan anders best lang blijven hangen. Meerdere uren is geen probleem, in de juiste omstandigheden. Dat maakt het niet automagisch chemtrails.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik heb de exacte hoogte niet bepaald. Het lag in ieder geval stukken lager dan de cruisehoogte van 10 km.
Er is niets mis met condensvorming lager dan 10 kilometer hoogte, als die condens netjes afkoelt tot dezelfde temperatuur als de omgeving en vervolgens verdwijnt. Maar deze chemtrails deden dat niet.
Het eerste land?quote:
Leer dan eens wat. Doe wat aan je onwetendheid. Wat basis concepten over hoeveel vocht een volume lucht kan bevatten, als funcite van een aantal variabelen bijv.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:06 schreef Salvad0R het volgende:
Oh sorry.
Ik kan het gewoon niet aan, al die overduidelijke keuzes voor onwetendheid.
Heb je dat Reuters bericht gelezen over de Russische luchtmacht die per ongeluk een zak cement uit hun Chemtrail-Vliegtuig hebben laten vallen, op een woonwijk?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Leer dan eens wat. Doe wat aan je onwetendheid. Wat basis concepten over hoeveel vocht een volume lucht kan bevatten, als funcite van een aantal variabelen bijv.
haha dan kies je juist dat ene puntje om op in te gaan en de rest te negerenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het eerste land?
Welnee. Waarom zou je die suggestie willen wekken?
http://uk.reuters.com/article/idUKL1760049120080617
(Reuters) - Russian air force planes dropped a 25-kg (55-lb) sack of cement on a suburban Moscow home last week while seeding clouds to prevent rain from spoiling a holiday, Russian media said on Tuesday.
Rusland, dat is al stukje dichter bij je eigen bed he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |