quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:19 schreef tsjas het volgende:
Ik zat er naast, dit was het verhaal
http://www.demorgen.be/dm(...)ers-Frans-dorp.dhtml
Door sommige mensen die geloven in chemtrails werd idd gedacht dat chemtrails de oorzaak waren, maar het was veel simpeler, moederkoorn. Ook heel gevaarlijk btw.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:19 schreef tsjas het volgende:
[..]
Ik zat er naast, dit was het verhaal
http://www.demorgen.be/dm(...)ers-Frans-dorp.dhtml
Maar werd er dan in Zoetermeer vermoed dat er chemtrails over de stad waren gespoten?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:37 schreef tsjas het volgende:
ja ik zeg ook ik zat er naast ik haal dingen door elkaar. Het is lang geleden allemaal.
Ik heb destijds metingen naar sporen van barium gedaan. Maar niets kunnen meten.
Hierbij deed ik de aanname dat er bariumdeeltjes gesproeid werden. Zoetermeer is in ieder geval veilig :p
Niet speciaal, ik heb altijd begrepen dat het wereldwijd plaats vond, het maakt dus niet uit waar je zou meten dusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar werd er dan in Zoetermeer vermoed dat er chemtrails over de stad waren gespoten?
Nu niet meer. Na jouw verhaal verdenk ik elke Cessna die ik straks zie van het spuiten van gif om de bevolking te decimeren, dan wel bezig met mind control.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:48 schreef m0j0 het volgende:
Als chemtrails echt zijn..
Zou het dan niet veel meer nut hebben om met een of andere cessna op een kilometer hoog of ze te spuiten..
want dan valt de vloeistof teminste nog naar beneden.
Ik denk dat wanneer je op het vliegniveau van zo`n tanker gaat sprayen dat dan 99% in dat gedeelte van de atmosfeer blijft hangen.. (geen expert hier in dus kan het verkeerd hebben).
Als ze dus dan ook via een of andere funky manier LSD spuiten op een dorp doen ze dat niet op 5km hoogte.. maar gewoon op de hoogte waar je normaal die propellor bakkies ziet scheuren A. je weet zeker dat je, je doel raakt.. en niet een doel 500km verder op (jetstream wind), B. het valt niet op want je ziet dagelijks meerdere keren per dag zo`n cessna van bijvoorbeeld Lelystad naar Teuge vliegen.. als zo`n ding een doorzichtige stof zou spuiten over Amersfoort.. ik zou het niet in de gaten hebben.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:03 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Nu niet meer. Na jouw verhaal verdenk ik elke Cessna die ik straks zie van het spuiten van gif om de bevolking te decimeren, dan wel bezig met mind control.
Misschien is er een soort gif dat op grote hoogte werkt? Of het weer kunnen regelen ermee vind ik ook wel een plausibele verklaring.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:48 schreef m0j0 het volgende:
Als chemtrails echt zijn..
Zou het dan niet veel meer nut hebben om met een of andere cessna op een kilometer hoog of ze te spuiten..
want dan valt de vloeistof teminste nog naar beneden.
Ik denk dat wanneer je op het vliegniveau van zo`n tanker gaat sprayen dat dan 99% in dat gedeelte van de atmosfeer blijft hangen.. (geen expert hier in dus kan het verkeerd hebben).
Als ze dus dan ook via een of andere funky manier LSD spuiten op een dorp doen ze dat niet op 5km hoogte.. maar gewoon op de hoogte waar je normaal die propellor bakkies ziet scheuren A. je weet zeker dat je, je doel raakt.. en niet een doel 500km verder op (jetstream wind), B. het valt niet op want je ziet dagelijks meerdere keren per dag zo`n cessna van bijvoorbeeld Lelystad naar Teuge vliegen.. als zo`n ding een doorzichtige stof zou spuiten over Amersfoort.. ik zou het niet in de gaten hebben.
Ach het eenzijdig in mekaar vouwen van iemands drogargumenten geeft ook wel enige voldoening hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:16 schreef oompaloompa het volgende:
mooi dat Lambiekje al 5 paginas lang elk argument negeert en mensen het toch blijven proberen. Dat noem ik doorzettingsvermogen!
Maar met wat voor gif kun je het weer veranderen? En wat is de zin er van?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Misschien is er een soort gif dat op grote hoogte werkt? Of het weer kunnen regelen ermee vind ik ook wel een plausibele verklaring.
Hebben ze dat echt gedaan in China? Hebben ze dat toegegeven?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:42 schreef Max_Dark het volgende:
Mwoah het weer is wel beperkt te regelen dmv zilverionen alleen is dat nogal duur om permanent uit te voeren. Bovendien heeft het weinig nut omdat onze huidige infrastructuur nog gebaseerd is op tijden voor vliegtuigen en dus is er al een zo optimaal mogelijke verdeling van de grond.
Dit hebben ze wel gedaan bij bijv. de Olympische Spelen in China (Cloudseeden) om te proberen het niet te laten regenen bij de grote evenementen. Beperkt succes en hangt van veeeeel dingen af.
Bedankt voor de linkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:49 schreef Max_Dark het volgende:
http://www.usatoday.com/news/world/2006-06-29-china-rain_x.htm
Ze sprayen alleen steden, geen buitengebiedenquote:Op maandag 26 juli 2010 12:39 schreef vosss het volgende:
Misschien denk ik heel stom ofzo hoor, maar is dit dan niet ook schadelijk voor de mensen die erachter zitten?
Dus de zogeheten chemtrails boven de Veluwe of de Waddenzee zijn geen chemtrails?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:16 schreef Salvad0R het volgende:
Ze sprayen alleen steden, geen buitengebieden
Op de eilanden en de Veluwe zijn ook steden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dus de zogeheten chemtrails boven de Veluwe of de Waddenzee zijn geen chemtrails?
Maar op de Waddenzee en het midden van de Veluwe niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:27 schreef Salvad0R het volgende:
Op de eilanden en de Veluwe zijn ook steden.
Fascist!quote:
Worden daar geregeld chemtrails gesprayed dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar op de Waddenzee en het midden van de Veluwe niet.
Nix "wellicht".quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Fascist!![]()
En nee, ze geven het gebruik van vermeende chemtrails niet toe, ze geven toe dat ze met vliegtuigen en raketten het weer wellicht kunnen beinvloeden. Ze zeggen niet: 'Niburu heeft gelijk, chemtrails zoals omschreven door conspiratie denkers, bestaan.'
Ik zie regelmatig contrails boven beiden ja, omdat aanvliegroutes naar Schiphol over de Veluwe liggen. Maar ik zie daar dan ook geen chemtrails in, maar contrails.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:29 schreef Salvad0R het volgende:
Worden daar geregeld chemtrails gesprayed dan?
Contrails verdwijnen vanzelf, als het vliegtuig een kilometer verder is ofzo, afhankelijk van de luchtvochtigheid.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig contrails boven beiden ja, omdat aanvliegroutes naar Schiphol over de Veluwe liggen. Maar ik zie daar dan ook geen chemtrails in, maar contrails.
Volgens mij ligt dat net aan de hoogte waarop de contrail gevormd wordt. Luchtvochtigheid, temperatuur en windsnelheid hebben allemaal invloed op de manier waarop contrails verwaaien.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:36 schreef Salvad0R het volgende:
Contrails verdwijnen vanzelf, als het vliegtuig een kilometer verder is ofzo, afhankelijk van de luchtvochtigheid.
Chemtrails spreiden zich uit tot een nevelige wolk, die icm met andere trails een deken van chemicaliën vormen en het landschap bedekken.
Zie ook boven, zomaar vanaf de grond zeggen "dat is een chemtrail" op basis van wat je ziet, zonder al die factoren in ogenschouw te nemen, is volgens mij veel te kort door de bocht.quote:Het verschil is obvious.
Dit was Enschede, Koninginnenacht 2007 (klik voor vergroting):
[ afbeelding ]
Kunnen mensen oogkleppen propageren, mij maak je echt niet wijs dat dat contrails zijn.
Heb die foto door een RayBan genomen, dan zie je het duidelijker. Foto is richting het centrum genomen.
ohja want gewone wolken waaien ook noooooit zo uitquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Contrails verdwijnen vanzelf, als het vliegtuig een kilometer verder is ofzo, afhankelijk van de luchtvochtigheid.
Chemtrails spreiden zich uit tot een nevelige wolk, die icm met andere trails een deken van chemicaliën vormen en het landschap bedekken.
Het verschil is obvious.
Dit was Enschede, Koninginnenacht 2007 (klik voor vergroting):
[ afbeelding ]
Kunnen mensen oogkleppen propageren, mij maak je echt niet wijs dat dat contrails zijn.
Heb die foto door een RayBan genomen, dan zie je het duidelijker. Foto is vanuit oost richting het centrum genomen.
Maakt niet uit wat jij zegt. Ik heb geen twijfel of drang tot betogen. Een feit is een feit en ik hebben de feiten juist. -edit-quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat net aan de hoogte waarop de contrail gevormd wordt. Luchtvochtigheid, temperatuur en windsnelheid hebben allemaal invloed op de manier waarop contrails verwaaien.
[..]
Zie ook boven, zomaar vanaf de grond zeggen "dat is een chemtrail" op basis van wat je ziet, zonder al die factoren in ogenschouw te nemen, is volgens mij veel te kort door de bocht.
Je ziet zelfs de vliegtuigen die net nieuwe trails aan het zetten zijn, weetniet in welke staat van ontkenning jij bent blijven hangen, maar ik kan er niets mee.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:44 schreef Flurry het volgende:
[..]
ohja want gewone wolken waaien ook noooooit zo uit
Feiten zijn als het goed is te bewijzen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:44 schreef Salvad0R het volgende:
Maakt niet uit wat jij zegt. Ik heb geen twijfel of drang tot betogen. Een feit is een feit en ik hebben de feiten juist.
Ik heb nergens gesteld dat naast het modificeren van het klimaat projecten plaats vinden "om de bevolking dom te houden."quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Feiten zijn als het goed is te bewijzen.
Er is vooralsnog nog nooit bewezen dat (boven Europa) chemtrails op grote schaal worden ingezet om bijvoorbeeld de bevolking dom te houden.
Kun je een feit niet staven met bewijs, maar onderbouw je het met "ik weet dat het zo is want ik kan het zien", dan is het geen feit, maar een mening.
Dat is waar, wat zou dan volgens jou het doel zijn van die trails uit jouw foto?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:57 schreef Salvad0R het volgende:
Ik heb nergens gesteld dat naast het modificeren van het klimaat projecten plaats vinden "om de bevolking dom te houden."
Echt neutraal kan ik je positie niet noemen, hoor, als je stelt dat iedereen die niet in chemtrails gelooft een fascist is die tegen de muur moet.quote:Aangezien mijn neutrale positie kan ik dit pas ontkennen/bevestigen als er wat insiders naar buiten komen met specifieke informatie, maar ik sluit de mogelijkheid dat dit soort projecten plaats vinden zeker niet uit !
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:09 schreef Mirko_Zitrovic het volgende:
Als je de werking van een straalmotor bestudeert (ga daarbij uit van een brandstof zonder extra chemicalien of wat dan ook), en dan de omstandigheden in de atmosfeer waarin de uitlaatstoffen van zo'n motor terechtkomen (i.e., hoogte, temperatuur, snelheid) ook in ogenschouw neemt, zou je het dan plausibel vinden dat zich condenssporen vormen?
Je kan wel doen alsof je neus bloedt terwijl je over de informatie van China's "Beijing Weather Modification Office" heenleest, maar de feiten spreken gewoon voor zich.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is waar, wat zou dan volgens jou het doel zijn van die trails uit jouw foto?
Het laten regenen in Enschede?
[..]
Echt neutraal kan ik je positie niet noemen, hoor, als je stelt dat iedereen die niet in chemtrails gelooft een fascist is die tegen de muur moet..
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Echt neutraal kan ik je positie niet noemen, hoor, als je stelt dat iedereen die niet in chemtrails gelooft een fascist is die tegen de muur moet..
Feit is dat in China zilveroxidedeeltjes over wolken wordt gesproeid door raketten om het te laten regenen. Waar dienen dan de trails boven Enschede voor? Wil het Centrale Comité van China dat het in Enschede regent op Koninginnedag?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:04 schreef Salvad0R het volgende:
Je kan wel doen alsof je neus bloedt terwijl je over de informatie van China's "Beijing Weather Modification Office" heenleest, maar de feiten spreken gewoon voor zich.
Misschien is het gewoon uitlaatgas, zou ook nog kunnen dus. Als je echt neutraal zou zijn, zou dat ook nog de uitkomst moeten kunnen zijn.quote:Wat ze destijds boven Enschede hebben gesproeid, geen idee, heb helaas geen toegang tot die specifieke informatie. Het zal vast geen lavendel-extract zijn.
Je begrijpt best dat ik bedoel te zeggen dat ze in China klaarblijkelijk minder geheimzinnig doen over het manipuleren van het weer dan hier, terwijl je hier voor weetikveel wat voor alu-hoedje-figuur wordt uitgemaakt, terwijl hier hetzelfde gaande is.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Feit is dat in China zilveroxidedeeltjes over wolken wordt gesproeid door raketten om het te laten regenen. Waar dienen dan de trails boven Enschede voor? Wil het Centrale Comité van China dat het in Enschede regent op Koninginnedag?
[..]
Misschien is het gewoon uitlaatgas, zou ook nog kunnen dus. Als je echt neutraal zou zijn, zou dat ook nog de uitkomst moeten kunnen zijn.
Inderdaad. Salvador, beetje inbinden graag, ook met het gescheld.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En? Regende het op Koninginnedag 2007 in Enschede?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:23 schreef Salvad0R het volgende:
Je begrijpt best dat ik bedoel te zeggen dat ze in China klaarblijkelijk minder geheimzinnig doen over het manipuleren van het weer dan hier, terwijl je hier voor weetikveel wat voor alu-hoedje-figuur wordt uitgemaakt, terwijl hier hetzelfde gaande is.
Nee, het rook wel een beetje chemisch.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En? Regende het op Koninginnedag 2007 in Enschede?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |