quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:19 schreef tsjas het volgende:
Ik zat er naast, dit was het verhaal
http://www.demorgen.be/dm(...)ers-Frans-dorp.dhtml
Door sommige mensen die geloven in chemtrails werd idd gedacht dat chemtrails de oorzaak waren, maar het was veel simpeler, moederkoorn. Ook heel gevaarlijk btw.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:19 schreef tsjas het volgende:
[..]
Ik zat er naast, dit was het verhaal
http://www.demorgen.be/dm(...)ers-Frans-dorp.dhtml
Maar werd er dan in Zoetermeer vermoed dat er chemtrails over de stad waren gespoten?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:37 schreef tsjas het volgende:
ja ik zeg ook ik zat er naast ik haal dingen door elkaar. Het is lang geleden allemaal.
Ik heb destijds metingen naar sporen van barium gedaan. Maar niets kunnen meten.
Hierbij deed ik de aanname dat er bariumdeeltjes gesproeid werden. Zoetermeer is in ieder geval veilig :p
Niet speciaal, ik heb altijd begrepen dat het wereldwijd plaats vond, het maakt dus niet uit waar je zou meten dusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar werd er dan in Zoetermeer vermoed dat er chemtrails over de stad waren gespoten?
Nu niet meer. Na jouw verhaal verdenk ik elke Cessna die ik straks zie van het spuiten van gif om de bevolking te decimeren, dan wel bezig met mind control.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:48 schreef m0j0 het volgende:
Als chemtrails echt zijn..
Zou het dan niet veel meer nut hebben om met een of andere cessna op een kilometer hoog of ze te spuiten..
want dan valt de vloeistof teminste nog naar beneden.
Ik denk dat wanneer je op het vliegniveau van zo`n tanker gaat sprayen dat dan 99% in dat gedeelte van de atmosfeer blijft hangen.. (geen expert hier in dus kan het verkeerd hebben).
Als ze dus dan ook via een of andere funky manier LSD spuiten op een dorp doen ze dat niet op 5km hoogte.. maar gewoon op de hoogte waar je normaal die propellor bakkies ziet scheuren A. je weet zeker dat je, je doel raakt.. en niet een doel 500km verder op (jetstream wind), B. het valt niet op want je ziet dagelijks meerdere keren per dag zo`n cessna van bijvoorbeeld Lelystad naar Teuge vliegen.. als zo`n ding een doorzichtige stof zou spuiten over Amersfoort.. ik zou het niet in de gaten hebben.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:03 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Nu niet meer. Na jouw verhaal verdenk ik elke Cessna die ik straks zie van het spuiten van gif om de bevolking te decimeren, dan wel bezig met mind control.
Misschien is er een soort gif dat op grote hoogte werkt? Of het weer kunnen regelen ermee vind ik ook wel een plausibele verklaring.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:48 schreef m0j0 het volgende:
Als chemtrails echt zijn..
Zou het dan niet veel meer nut hebben om met een of andere cessna op een kilometer hoog of ze te spuiten..
want dan valt de vloeistof teminste nog naar beneden.
Ik denk dat wanneer je op het vliegniveau van zo`n tanker gaat sprayen dat dan 99% in dat gedeelte van de atmosfeer blijft hangen.. (geen expert hier in dus kan het verkeerd hebben).
Als ze dus dan ook via een of andere funky manier LSD spuiten op een dorp doen ze dat niet op 5km hoogte.. maar gewoon op de hoogte waar je normaal die propellor bakkies ziet scheuren A. je weet zeker dat je, je doel raakt.. en niet een doel 500km verder op (jetstream wind), B. het valt niet op want je ziet dagelijks meerdere keren per dag zo`n cessna van bijvoorbeeld Lelystad naar Teuge vliegen.. als zo`n ding een doorzichtige stof zou spuiten over Amersfoort.. ik zou het niet in de gaten hebben.
Ach het eenzijdig in mekaar vouwen van iemands drogargumenten geeft ook wel enige voldoening hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:16 schreef oompaloompa het volgende:
mooi dat Lambiekje al 5 paginas lang elk argument negeert en mensen het toch blijven proberen. Dat noem ik doorzettingsvermogen!
Maar met wat voor gif kun je het weer veranderen? En wat is de zin er van?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Misschien is er een soort gif dat op grote hoogte werkt? Of het weer kunnen regelen ermee vind ik ook wel een plausibele verklaring.
Hebben ze dat echt gedaan in China? Hebben ze dat toegegeven?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:42 schreef Max_Dark het volgende:
Mwoah het weer is wel beperkt te regelen dmv zilverionen alleen is dat nogal duur om permanent uit te voeren. Bovendien heeft het weinig nut omdat onze huidige infrastructuur nog gebaseerd is op tijden voor vliegtuigen en dus is er al een zo optimaal mogelijke verdeling van de grond.
Dit hebben ze wel gedaan bij bijv. de Olympische Spelen in China (Cloudseeden) om te proberen het niet te laten regenen bij de grote evenementen. Beperkt succes en hangt van veeeeel dingen af.
Bedankt voor de linkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:49 schreef Max_Dark het volgende:
http://www.usatoday.com/news/world/2006-06-29-china-rain_x.htm
Ze sprayen alleen steden, geen buitengebiedenquote:Op maandag 26 juli 2010 12:39 schreef vosss het volgende:
Misschien denk ik heel stom ofzo hoor, maar is dit dan niet ook schadelijk voor de mensen die erachter zitten?
Dus de zogeheten chemtrails boven de Veluwe of de Waddenzee zijn geen chemtrails?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:16 schreef Salvad0R het volgende:
Ze sprayen alleen steden, geen buitengebieden
Op de eilanden en de Veluwe zijn ook steden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dus de zogeheten chemtrails boven de Veluwe of de Waddenzee zijn geen chemtrails?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |