abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 juli 2010 @ 12:47:27 #151
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_84584757
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:46 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Je ziet zelfs de vliegtuigen die net nieuwe trails aan het zetten zijn, weetniet in welke staat van ontkenning jij bent blijven hangen, maar ik kan er niets mee.
Als je te dom bent om te snappen wat "wolken" zijn en hoe ze onstaan, zich verspreiden en verdwijnen, dan snap ik dat je daar niets mee kan. Geeft verder niet hoor :W
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_84591329
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 12:47 schreef Flurry het volgende:

[..]

Als je te dom bent om te snappen wat "wolken" zijn en hoe ze onstaan, zich verspreiden en verdwijnen, dan snap ik dat je daar niets mee kan. Geeft verder niet hoor :W
Denial isn't just a river in Egypt.
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:36:22 #153
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84591466
Wat een inhoudelijke reactie *O*
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:37:48 #154
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_84591511
ik weet nog dat ik een jaar of 8 geleden die poster zag en dacht haha goed gevonden
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_84591651
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:37 schreef oompaloompa het volgende:
ik weet nog dat ik een jaar of 8 geleden die poster zag en dacht haha goed gevonden
Welke poster?
pi_84591732

Type: image/jpeg
Dimensions: 1600x1200
Camera Make: Sony Ericsson
Camera Model: K750i
Software: Picasa 3.0
Taken: 2007:04:28 20:02:46

Oh het was de 28e, geen Koninginnenacht. Anyway, Lektroluv stond op het Ei van Ko.
  Moderator woensdag 28 juli 2010 @ 15:44:33 #157
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_84591754
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:41 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Welke poster?
die met die denail opmerking
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_84591798
Mooie verwaaide contrails.
Bovendien kun je mooi het dambordpatroon zien wat onder meer ontstaat door de verplichte afstanden tussen twee vliegtuigen, zoals duidelijk aan de verse contrails is te zien.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:48:44 #159
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84591884
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:43 schreef Salvad0R het volgende:
[ afbeelding ]

Type: image/jpeg
Dimensions: 1600x1200
Camera Make: Sony Ericsson
Camera Model: K750i
Software: Picasa 3.0
Taken: 2007:04:28 20:02:46

Oh het was de 28e, geen Koninginnenacht. Anyway, Lektroluv stond op het Ei van Ko.
Ja dus? Wind + vaste wegen in de lucht. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Onikaan ni ov dovah
  Moderator woensdag 28 juli 2010 @ 15:49:26 #160
249559 crew  Lavenderr
pi_84591913
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mooie verwaaide contrails.
Bovendien kun je mooi het dambordpatroon zien wat onder meer ontstaat door de verplichte afstanden tussen twee vliegtuigen, zoals duidelijk aan de verse contrails is te zien.
Ja, mooi gezicht is dat he?
pi_84591916
Struisvogels, steek uwen kop maar wederom in het zand.
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:51:03 #162
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84591975
En wederom zo'n mooie inhoudelijke reactie *O*
Onikaan ni ov dovah
pi_84592435
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:51 schreef ATuin-hek het volgende:
En wederom zo'n mooie inhoudelijke reactie *O*
Wat wil je dan? Ik geef je feitelijke informatie over de vliegtuigen die China/Mongolië gebruikt om het weer te modificeren, alsmede informatie over de 2000+ (!) "weer modificatie stations", et cetera, vervolgens trek ik die lijn van weermanipulatie door naar het Westen, en dan bestaat het opeens niet meer, en zie ik ze vliegen, bla bla.

Kennelijk kiezen mensen er voor om niet open te staan voor informatie die hun egocentrische consumptieve perceptie in gevaar brengt.
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:06:07 #164
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84592508
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:04 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat wil je dan? Ik geef je feitelijke informatie over de vliegtuigen die China/Mongolië gebruikt om het weer te modificeren, alsmede informatie over de 2000+ (!) "weer modificatie stations", et cetera, vervolgens trek ik die lijn van weermanipulatie door naar het Westen, en dan bestaat het opeens niet meer, en zie ik ze vliegen, bla bla.

Kennelijk kiezen mensen er voor om niet open te staan voor informatie die hun egocentrische consumptieve perceptie in gevaar brengt.
Uitleggen wat er mis is met de vaste vliegroutes + wind + condens verklaring lijkt me wel een mooi begin.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:20:03 #165
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_84593025
quote:

[..]

Dat ze in China (met matig succes) wat aantobben met pogingen om het weer neerslag te beïnvloeden doortrekken naar de eerder genoemde mindcontrol en/of populatiereductie is een stap die geen weldenkend mens zal maken. :|W
I follow you......but not on Twitter
pi_84593101
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Uitleggen wat er mis is met de vaste vliegroutes + wind + condens verklaring lijkt me wel een mooi begin.
Het was die dag windstil. De hele maand april van 2007 staat bekend als een klimatologisch uitzonderlijk mooie maand.

Verder zijn die verschillende trails door verschillende vliegtuigen over verschillende vliegroutes zijn neergelegd en niet het gevolg zijn van verwaaiing. Dan zou de trail die het verst van de nieuwste trail afligt stukken breder zijn dan de trail die er direct naast ligt, wat niet het geval is.
pi_84593117
quote:

[..]

Tja, zo simpel werkt het helaas wel. Als het te dichtbij komt en hun in de ogen kijkt beklemd de angst voor het onwetene en grijpen ze "wetenschap" aan om het onderuit te halen. Terwijl de wetenschap ervoor zorgt dat het wel kan.

Maar blijkbaar is in het westen alles met een moraal bedekt waardoor het gewoon niet kan omdat het niet kan.

Zo blijken ze in Duitsland dit al een tijdje te doen en ook gewoon toe te geven. Maar wat doen die nee-roepers? Die gaan er blond vanuit het nog weer beter te weten en het weg te zetten als een "militaire oefening".

Sommige platen voor hoofden kun je niet weg beargumenteren. Die moet je met een moker verwijderen.
pi_84593145
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:49 schreef Salvad0R het volgende:
Struisvogels, steek uwen kop maar wederom in het zand.
Serieus? Deze weer? Omdat wij iets niet geloven zijn we struisvogels? Sorry hoor maar er is geen enkel maar dan ook geen enkel fatsoenlijk bewijs dat overheden of instanties met behulp van vliegtuigen chemicaliën over ons heen sproeien om wat voor reden dan ook.

Dat wil niet zeggen dat er geen rottigheid gebeurt, en daar staan de meeste mensen hier ook echt wel voor open, maar sommige dingen zijn gewoon over the top.

Elke keer opnieuw als je het niet eens bent met een conspiracy theory is het laatste argument van de gelovigen dat mensen die hen niet geloven schapen, struisvogels of andere onwetende zijn. Kom eens met een goed argument ofzo.
pi_84593189
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:20 schreef 1-of-6Billion het volgende:

[..]

Dat ze in China (met matig succes) wat aantobben met pogingen om het weer neerslag te beïnvloeden doortrekken naar de eerder genoemde mindcontrol en/of populatiereductie is een stap die geen weldenkend mens zal maken. :|W
Net als geen "weldenkend" mens in Duitsland in 1941 durfde te twijfelen aan de oprechtheid van de nazis.

Het is gewoon een non-argument die je daar stelt, nergens leg ik de associatie met social-engineering programma's, maar ik zal het ook niet ontkennen. Ik weet daar immers te weinig vanaf om conclusies over te trekken.
pi_84593232
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:23 schreef SamEnMoos het volgende:

[..]

Serieus? Deze weer? Omdat wij iets niet geloven zijn we struisvogels? Sorry hoor maar er is geen enkel maar dan ook geen enkel fatsoenlijk bewijs dat overheden of instanties met behulp van vliegtuigen chemicaliën over ons heen sproeien om wat voor reden dan ook.
Wat submissief van je dat je er voor kiest om de eerder genoemde bronnen over China's 2000+ Weather Modification Stations en sproeivliegtuigen te negeren.

:r
pi_84593335
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:22 schreef Salvad0R het volgende:
Het was die dag windstil. De hele maand april van 2007 staat bekend als een klimatologisch uitzonderlijk mooie maand.
Op een paar kilometer hoogte, waar vliegtuigen vliegen is het nooit windstil.

quote:
Verder zijn die verschillende trails door verschillende vliegtuigen over verschillende vliegroutes zijn neergelegd en niet het gevolg zijn van verwaaiing. Dan zou de trail die het verst van de nieuwste trail afligt stukken breder zijn dan de trail die er direct naast ligt, wat niet het geval is.
Je ziet op jouw foto twee vliegtuigen vliegen met verse contrails, die houden de voorgeschreven afstand tussen vliegtuigen aan. Die regels schrijven voor hoever vliegtuigen in alle richtingen uit elkaar moeten blijven, dus zowel op 'plattegrond' als hoogte.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:28:44 #172
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84593358
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:22 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

En omdat het bij de grond windstil is moet het ook gelijk windstil zijn op 10 km hoogte? :)
Over de verwaaidheid kan je denk ik aan de hand van deze ene foto niet zo veel zeggen.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:30:14 #173
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_84593416
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:24 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Net als geen "weldenkend" mens in Duitsland in 1941 durfde te twijfelen aan de oprechtheid van de nazis.

Het is gewoon een non-argument die je daar stelt, nergens leg ik de associatie met social-engineering programma's, maar ik zal het ook niet ontkennen. Ik weet daar immers te weinig vanaf om conclusies over te trekken.
Jij legt die associatie misschien niet, maar eerder posters wél. Dus niks non-argument. De nazi's erbij halen DAT is pas een non-argument (Godwin's Law :6 )
I follow you......but not on Twitter
pi_84593472
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En omdat het bij de grond windstil is moet het ook gelijk windstil zijn op 10 km hoogte? :)
Over de verwaaidheid kan je denk ik aan de hand van deze ene foto niet zo veel zeggen.
Wie zegt dat die sproeien op 10 km hoogte hangen?

De vliegtuigen die destijds op 10 km hoogte langsvlogen lieten geen sporen na.

De lager vliegende vliegtuigen legden een keurig ruitpatroon over centraal Enschede.
pi_84593513
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:30 schreef 1-of-6Billion het volgende:

[..]

Jij legt die associatie misschien niet, maar eerder posts wél. Dus niks non-argument. De nazi's erbij halen DAT is pas een non-argument (Godwin's Law :6 )
"Those who cannot remember the past are condemned to repeat it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')