Juist geen KUTrelatiequote:
Geeft niet.quote:
Ja, ik ga ervoor!quote:
Nou ga er voor dan, niets is makkelijker om te flirten via internet.... En van flirten komt.....
quote:
quote:
dus als je een andere leuke vrouw tegenkom grote kans dat het dan over is tussen jullie?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laat ik maar zeggen dat we een nogal, euh, schommelende relatie hebben met mega pieken en dalen
Koen en Kally?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus als je een andere leuke vrouw tegenkom grote kans dat het dan over is tussen jullie?
Hmzzz kally vrijgezeler komt een meet aan
tweede TAL-stelletje
Ik ook een halfbloed, maar knuffelen met anderen mag ik niet echtquote:
Me mij wel.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook een halfbloed, maar knuffelen met anderen mag ik niet echt![]()
Dat wordt ons doelquote:
Eh, in principe welquote:Op zondag 25 juli 2010 23:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Koen en Kally?
Tombo is ook nog vrij toch?
Owja dus koen heeft keusquote:Op zondag 25 juli 2010 23:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Koen en Kally?
Tombo is ook nog vrij toch?
Socios is gek op treinen, ik niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:37 schreef tombolafan het volgende:
Maar Myr houdt zich akelig stil
Zou ze in de trein naar Leeuwarden zitten?
Maar hoe heet nou je rotterdammer?quote:
Over treinen gesproken, waar is Flesjh?quote:
Ik heb geen relatie, maar mn hart is wel bezetquote:
quote:
Ik bedoel dat hij mag reizen.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
En waarom zou je je niet over de treinen heenzetten?
Neequote:Op zondag 25 juli 2010 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme, jij vergeet ook niet snel he.
Ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:41 schreef Bos81 het volgende:
Dus wil ik kans maken om gekoppeld te worden aan een van jullie moet ik naar de meet komen
Geen idee hoe ik zou reageren op een dergelijke situatiequote:Op zondag 25 juli 2010 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus als je een andere leuke vrouw tegenkom grote kans dat het dan over is tussen jullie?
Hmzzz kally vrijgezeler komt een meet aan
tweede TAL-stelletje
Awwwwwww. Ik heb nu zin om Titanic te kijken en choco te eten, SQUEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 25 juli 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie, maar mn hart is wel bezet
Dan kan je misschien kiezen, anders moet je het met de left-overs doenquote:Op zondag 25 juli 2010 23:41 schreef Bos81 het volgende:
Dus wil ik kans maken om gekoppeld te worden aan een van jullie moet ik naar de meet komen
Wat leukquote:Op zondag 25 juli 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie, maar mn hart is wel bezet
Okee, nog een reden om niet te komen dusquote:
Nou.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan kan je misschien kiezen, anders moet je het met de left-overs doen
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Awwwwwww. Ik heb nu zin om Titanic te kijken en choco te eten, SQUEEEEEEEEEEEE![]()
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, nog een reden om niet te komen dus
Ik heb wel meerdere Rotterdammers leuk gevonden hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Als jij het zegt, zeg ik het ook
Helemaal niet leukquote:Op zondag 25 juli 2010 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Daar wil ik natuurlijk meer over weten
Was jij niet die gast die gespot werd door een andere Fokker in de trein?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Vandaag nog 354 treinkilometers gemaakt.![]()
vertelquote:Op zondag 25 juli 2010 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Helemaal niet leuk![]()
Smoorverliefd maar relatie zit er niet in
Noem ze allemaal maar danquote:Op zondag 25 juli 2010 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel meerdere Rotterdammers leuk gevonden hoor.Ik vind mensen nogal snel leuk.
En niet bij Myr aangekomen?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Vandaag nog 354 treinkilometers gemaakt.![]()
Mijn tante zat ook de laatste 10 jaar in die situatie, maar zijn nu eindelijk bijna gescheiden.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik zou reageren op een dergelijke situatieHeb niet echt aan verleidingen bloot gestaan wat dat betreft
Ik zit erg twijfelachtig in m'n relatie, ik hou echt wel van d'r, maar moet uitkijken dat ik niet alleen bij d'r blijf om de verkeerde redenen (kids en dat ik d'r zielig zou vinden).
Ik zit momenteel echt niet te wachten op een relatie. Eerst weer wat sterker en beter in mijn vel steken, al kan een relatie daarbij best wel hulp bieden anderzijds. Maar echt op zoek ben ik niet, maar sta er dus wel voor open.quote:
Je bent toch verliefd op Erik? Hij heeft al een vrouw?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Helemaal niet leuk![]()
Smoorverliefd maar relatie zit er niet in
Maar het is ook weer niet zo dat als je op de meet komt je verplicht aan iemand gekoppeld wordt hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 23:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit momenteel echt niet te wachten op een relatie. Eerst weer wat sterker en beter in mijn vel steken, al kan een relatie daarbij best wel hulp bieden anderzijds. Maar echt op zoek ben ik niet, maar sta er dus wel voor open.
Liever nietquote:
Dat is idd ook beter denk ik ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit momenteel echt niet te wachten op een relatie. Eerst weer wat sterker en beter in mijn vel steken, al kan een relatie daarbij best wel hulp bieden anderzijds. Maar echt op zoek ben ik niet, maar sta er dus wel voor open.
Allemaal?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Noem ze allemaal maar dan![]()
[..]
En niet bij Myr aangekomen?![]()
Niet dat ik weet?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Was jij niet die gast die gespot werd door een andere Fokker in de trein?
JAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaquote:Op zondag 25 juli 2010 23:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent toch verliefd op Erik? Hij heeft al een vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
4 jaar terug had ik al vrienden die me adviseerden ermee te nokkenquote:Op zondag 25 juli 2010 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn tante zat ook de laatste 10 jaar in die situatie, maar zijn nu eindelijk bijna gescheiden.
Ze bleven bij elkaar om de kinderen
Ken ik niet... Volgendequote:Op zondag 25 juli 2010 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Allemaal?Manoli was wel een toffe gast.
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet dat ik weet?![]()
Werd van het weekend wel gespot in een discotheek door een FOK!ster. Zij aanspreken met Socios, bleek ik het niet te zijn.
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaa
Zonder die spoiler had ik je ook niet geloofd hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat laatste dus?
En zie daar jongens en meisjes, de nieuwe Benny is opgestaan.quote:
Hahaha. Valt nog mee dat ze aansprak. Normaal is het een topic openen.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
FOK!ers in het dagelijks leven tegenkomen.
Nee, nee...quote:
Nee, wij vrouwen gaan in burka in badquote:
jaquote:Op zondag 25 juli 2010 23:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Hahaha. Valt nog mee dat ze aansprak. Normaal is het een topic openen.
En dan weet je niet meer of je kleren aan had?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Vijf jaar geleden dat ik voor het laatst in bad geweest ben.
Kopkaas?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Vijf jaar geleden dat ik voor het laatst in bad geweest ben.
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En zie daar jongens en meisjes, de nieuwe Benny is opgestaan.
quote:
Haha, hoezo?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Socios zou verschillende taken van me over kunnen nemen, gezien zijn postgedrag , ja
Dat weet je niet met die lovedoctors hierquote:Op zondag 25 juli 2010 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar het is ook weer niet zo dat als je op de meet komt je verplicht aan iemand gekoppeld wordt hoor
[..]
Liever niet
Niet zo gek dat je telkens honger hebt... ik zie je telkens perenijsjes eten, dat vult toch ook nietquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan weet je niet meer of je kleren aan had?
Ik ben ooit in de kroeg aangesproken, Hey jij bent toch Bos81 van FOK!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
FOK!ers in het dagelijks leven tegenkomen.
In het echt zijn we allemaal grijze muizen, giechelen we als iemand het woordje penis zegt en zitten we aan de appelsap dus.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat weet je niet met die lovedoctors hier
Maar niet zoveel kcal. Dat mag ik snoepen.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet zo gek dat je telkens honger hebt... ik zie je telkens perenijsjes eten, dat vult toch ook niet
Omg.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ooit in de kroeg aangesproken, Hey jij bent toch Bos81 van FOK!
Als je al 5 jaar niet in bad bent geweest...quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In het echt zijn we allemaal grijze muizen, giechelen we als iemand het woordje penis zegt en zitten we aan de appelsap dus.
Eet een rauwe winterpeen.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar niet zoveel kcal. Dat mag ik snoepen.
Ik eens op het werk, maar dan een ander forum..quote:Op zondag 25 juli 2010 23:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ooit in de kroeg aangesproken, Hey jij bent toch Bos81 van FOK!
Ik nietquote:Op zondag 25 juli 2010 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In het echt zijn we allemaal grijze muizen, giechelen we als iemand het woordje penis zegt en zitten we aan de appelsap dus.
Ik douche dagelijks.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je al 5 jaar niet in bad bent geweest...
Ojee, op een of ander dieetquote:Op zondag 25 juli 2010 23:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Douchen heeftie vast in die tijd ook niet gedaanquote:Op zondag 25 juli 2010 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je al 5 jaar niet in bad bent geweest...
quote:
Ik had toen ook foto's van mezelf op het FOBO staan. Dus dat zal nu niet meer zo snel gebeuren, gelukkig.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omg.Ik hoop dat dat mij nooit overkomt.
![]()
Dat ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ja maar...quote:Op zondag 25 juli 2010 23:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe ik wel, als ik het al weet.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Ja, IK maakte het grapje niet, ik legde het alleen uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Het ik-ga-verlekkerd-naar-pizza´s-op-internet-kijken-maar-toch-niet-bestellendieet.
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, IK maakte het grapje niet, ik legde het alleen uitAlleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:
In jouw geval zal dat niet snel voorkomen denkquote:Op zondag 25 juli 2010 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Bezig met m'n laatste dagen op vakantiequote:
Dit idd...quote:Op zondag 25 juli 2010 23:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Het ik-ga-verlekkerd-naar-pizza´s-op-internet-kijken-maar-toch-niet-bestellendieet.
Net of je het een crime vind om op vakantie te zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bezig met m'n laatste dagen op vakantie
Zit nu in de lobby in hotel in Lendorf, Karinthie, Oostenrijk
Okay.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
Myr; liefde is het beste dieet dat er is, en seks de beste workout... Dus ik zou zeggen, grijp Socios en je valt vast af terwijl je gewoon nog pizza kunt eten
Maar ik zie genoeg oudere mensen die juist dikker zijn geworden door een (lange) relatiequote:Op zondag 25 juli 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
Myr; liefde is het beste dieet dat er is, en seks de beste workout... Dus ik zou zeggen, grijp Socios en je valt vast af terwijl je gewoon nog pizza kunt eten
Nick, ik heet Mirne.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:55 schreef Koen66 het volgende:
@Myr
By the way, just curious, is Myraela je nick of ook je echte naam IRL
En samen met Myraela B&J eten.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
Haha nee hoor, ik geniet met volle teugen, zou nog veeeeel langer mogen durenquote:Op zondag 25 juli 2010 23:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Net of je het een crime vind om op vakantie te zijn
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar ik zie genoeg oudere mensen die juist dikker zijn geworden door een (lange) relatie
Bretels. De oplossing.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar ik zie genoeg oudere mensen die juist dikker zijn geworden door een (lange) relatie
Ja hoe heet je nou. Nick of Mirne.quote:
Dezee....:quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:41 schreef Bos81 het volgende:
Heel aparte naamquote:
Ik hoef die ´stukjes´ niet, die mag jij.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet alle lekkerste hapjes eruit vissen dan he.![]()
Juist wel, om aan jou te voerenquote:Op zondag 25 juli 2010 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet alle lekkerste hapjes eruit vissen dan he.![]()
Maar met leugens schiet het ook niet op hequote:Op zondag 25 juli 2010 23:57 schreef tombolafan het volgende:
Echt hoor benny![]()
JIJ wilt een TAL-stel en dan ben ik aan het koppelen en ga je het proberen teverpesten
Niet zo emmeren, luister naar Tombo.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar met leugens schiet het ook niet op he
quote:
quote:
Ja Benny heet Hermanquote:
Nee, ik heet echt Bellatrix.quote:
Volgens mij heb ik je naam wel eens gespot maar ik weet hem niet meerquote:
En daar gaat mijn droom dat ze Oma Annie heeft in duigenquote:
Jamilia.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je naam wel eens gespot maar ik weet hem niet meer
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je naam wel eens gespot maar ik weet hem niet meer
quote:
Je mag helemaal geen prive-gegevens postenquote:
Idd, heerlijkquote:Op maandag 26 juli 2010 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijknaakt in bad, naakt in bed. Heeeerlijk
Nee, dat was een fopje.quote:
Tijd voor sexy lingerie erbij.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijknaakt in bad, naakt in bed. Heeeerlijk
Dat had ze al eerder hier gemeld, dus echt prive is het nietquote:Op maandag 26 juli 2010 00:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je mag helemaal geen prive-gegevens posten
Snel in mijn post kijken, ik was nog op tijdquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:00 schreef tombolafan het volgende:
Okee. Dus Socios en Myr zijn beiden "in" voor een dat![]()
De meet duurt nog veel te lang![]()
Dus nu de vraag: wanneer (en waar)
Mja ze spreekt het nu tegen....quote:Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat had ze al eerder hier gemeld, dus echt prive is het niet
Ja ik heet Lisa.quote:
Dat niet, maar dan mag je het volgens mij nog steeds niet posten, zonder toestemming..quote:Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat had ze al eerder hier gemeld, dus echt prive is het niet
Iets meer enthousiasme, plz?quote:
Als het niet in het profiel staat en alleen maar kenbaar is gemaakt via mail/pm mag het volgens mij inderdaad nietquote:Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
Dus je mag iemand echte naam niet zeggen? Oh.![]()
En dat is?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef Socios het volgende:
Trouwens, mijn echte naam begint net als die van Myraela ook met een M.
Dus als ik het over Jan en Piet heb ben ik in overtredingquote:Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
Dus je mag iemand echte naam niet zeggen? Oh.![]()
Als je binnenkomt zullen we het toch wel weten?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik probeer jullie zo te confusen, zodat jullie straks niet weten of ik een neger, eskimo of cracker ben als ik binnenkom.
Zou toch grappig zijn als er zo'n heel dikke trucker met rughaar en zweetvlekken op zijn gaatjesshirt binnenkomt en zegt met een super doorrookte stem: Mijn naam is Bellatrix.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je binnenkomt zullen we het toch wel weten?
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zou toch grappig zijn als er zo'n heel dikke trucker met rughaar en zweetvlekken op zijn gaatjesshirt binnenkomt en zegt met een super doorrookte stem: Mijn naam is Bellatrix.
Kan je op afstand eerst ff toekijken of je wel met dat clubje geassocieerd wil wordenquote:Op maandag 26 juli 2010 00:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik probeer jullie zo te confusen, zodat jullie straks niet weten of ik een neger, eskimo of cracker ben als ik binnenkom.
WEL!quote:
Nee.quote:
Ah, huur daar iemand voor in?????quote:Op maandag 26 juli 2010 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zou toch grappig zijn als er zo'n heel dikke trucker met rughaar en zweetvlekken op zijn gaatjesshirt binnenkomt en zegt met een super doorrookte stem: Mijn naam is Bellatrix.
De mijne ookquote:Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef Socios het volgende:
Trouwens, mijn echte naam begint net als die van Myraela ook met een M.
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Thanks bro, xbox360 double checkerz for u.
Als dat zo is vind ik idd dat je een hele mooie naam hebtquote:
Doe ik.quote:
Dat zei mijn moeder ook tegen mijn vader bijna 20 jaar geleden, maar mijn vader vond Tessa mooier.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als dat zo is vind ik idd dat je een hele mooie naam hebt![]()
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Thanks bro, xbox360 double checkerz for u.
Echt waar? Das ook nieuw voor mijquote:Op maandag 26 juli 2010 00:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als het niet in het profiel staat en alleen maar kenbaar is gemaakt via mail/pm mag het volgens mij inderdaad niet
Who wonquote:Op maandag 26 juli 2010 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder ook tegen mijn vader bijna 20 jaar geleden, maar mijn vader vond Tessa mooier.
Kunnen we nog even wachten met de kinderen?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:10 schreef tombolafan het volgende:
Ah, Socios en Myr, ga meeten, zoenen, neuken, trouwen, kindjes krijgen enzo??????
Eerst lingerie passen.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:10 schreef tombolafan het volgende:
Ah, Socios en Myr, ga meeten, zoenen, neuken, trouwen, kindjes krijgen enzo??????
En dat ja.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:11 schreef Myraela het volgende:
Kunnen we nog even wachten met de kinderen?
Ah je wil al aardig ver gaanquote:Op maandag 26 juli 2010 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder, ze zei iets in de trant van: mijn vagina is verdomme net geDeep Impact dus ze heet verdomme Lisa.quote:
Als je de rest een beetje snel doet, van mij welquote:Op maandag 26 juli 2010 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij?quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jullie zijn het helemaal eensquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn moeder, ze zei iets in de trant van: mijn vagina is verdomme net geDeep Impact dus ze heet verdomme Lisa.
En mijn vader hield wijselijk zijn mond.
Ik hoef ook niet mee toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:13 schreef Myraela het volgende:
Je gaat heus niet eerst mee lingerie passen en daarna pas zoenen hoor.
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn moeder, ze zei iets in de trant van: mijn vagina is verdomme net geDeep Impact dus ze heet verdomme Lisa.
En mijn vader hield wijselijk zijn mond.
Rustig, rustig, hij bedoelt vast dat jij eerst moet passen wat je aan doet op jullie meet, voor "stel dat jullie in bed belanden"quote:Op maandag 26 juli 2010 00:13 schreef Myraela het volgende:
Je gaat heus niet eerst mee lingerie passen en daarna pas zoenen hoor.
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn het helemaal eens![]()
Wat houdt jullie tegen?
Ja, zoiets ja.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:13 schreef tombolafan het volgende:
Rustig, rustig, hij bedoelt vast dat jij eerst moet passen wat je aan doet op jullie meet, voor "stel dat jullie in bed belanden"
Slaap lekker.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
Nou schatties ik ga slapen. Weltrusten
quote:
Oh. okay. Dan is het goed.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Rustig, rustig, hij bedoelt vast dat jij eerst moet passen wat je aan doet op jullie meet, voor "stel dat jullie in bed belanden"
Slaap lekker!quote:Op maandag 26 juli 2010 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
Helemaal niets.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:13 schreef tombolafan het volgende:
Jullie zijn het helemaal eens![]()
Wat houdt jullie tegen?
Truste Mirandaquote:Op maandag 26 juli 2010 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
natuurlijk wil jr mee als ze lingerie gaat passen.. ff positief}:¦
Ik was te laatquote:Op maandag 26 juli 2010 00:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wil zij niet
verpest het nou niehiet
Lingerie uitzoeken?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was te laat
Maar dat kan toch ook na het zoenen?
Hmmm heeft wel watquote:Op maandag 26 juli 2010 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lingerie uitzoeken?
En tot die tijd zonder slipje en bh lopen?
Maar met catsuit aan.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:18 schreef tombolafan het volgende:
Laten we dat maar niet doen. Dan wil die nooit zoenen.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lingerie uitzoeken?
quote:
Ze heeft vast toch nu ook wel iets?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lingerie uitzoeken?
Jij zet er lekker de vaart achterquote:Op maandag 26 juli 2010 00:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik mag toch hopen dat Myr en Socios op dit moment aan het pmmen zijn
Nee.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik mag toch hopen dat Myr en Socios op dit moment aan het pmmen zijn
speciale herinneringenquote:Op maandag 26 juli 2010 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb nu Moi lolita opstaan.Wat mis ik die tijd.
Gewoon, vroegah.quote:
Alizeequote:Op maandag 26 juli 2010 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
Alienquote:
Als ik groot benquote:
Die was laatst op de radioquote:Op maandag 26 juli 2010 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
Maar hij is verlegen! Hij zoende pas op zn 19e! Dus jij moet de eerste stap zetten denk ikquote:
Zit er uberhaupt iemand uit dit SC gezelschap wel eens op IRCquote:
Ik heb haar weleens uit mijzelf een PM gestuurd, hoor.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:23 schreef tombolafan het volgende:
Maar hij is verlegen! Hij zoende pas op zn 19e! Dus jij moet de eerste stap zetten denk ik
Nee, waarom zou ikquote:Op maandag 26 juli 2010 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zit er uberhaupt iemand uit dit SC gezelschap wel eens op IRC
Om te daten? Of om iets neutraals?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb haar weleens uit mijzelf een PM gestuurd, hoor.
Geen idee eigenlijkquote:
quote:
Probeer de volgende keer iets subtielers danquote:
Ben er wel een tijd verslaafd aan geweestquote:
Zeg het maarquote:Op maandag 26 juli 2010 00:29 schreef iBenny het volgende:
Tombo, ik heb morgen -vandaag dus- ff je hulp nodig
Ja, lekker weerquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:31 schreef Bellatrix het volgende:
004. 311 Kally
005. 306 iBenny
006. 304 Bellatrix
007. 266 Pheno
008. 245 Myraela
009. 238 tombolafan
Winning streak.
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:31 schreef Bellatrix het volgende:
004. 311 Kally
005. 306 iBenny
006. 304 Bellatrix
007. 266 Pheno
008. 245 Myraela
009. 238 tombolafan
Winning streak.
Als late-evening-poster kom ik daar zelden tussenquote:Op maandag 26 juli 2010 00:31 schreef Bellatrix het volgende:
004. 311 Kally
005. 306 iBenny
006. 304 Bellatrix
007. 266 Pheno
008. 245 Myraela
009. 238 tombolafan
Winning streak.
Als je tot ver na middernacht doorgaat en 's avonds ook...quote:Op maandag 26 juli 2010 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als late-evening-poster kom ik daar zelden tussen
Je bent gewoon niet snel genoeg.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah joh, ik ben pas na 21.30u begonnen met posten en werd nog 11e.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:34 schreef Koen66 het volgende:
Ik wil m wel!quote:Op maandag 26 juli 2010 00:36 schreef Koen66 het volgende:
Damn, op Blackberry zie ik geen postnummer.
Heb ik dadelijk zomaar de lapo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |