De mijne ookquote:Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef Socios het volgende:
Trouwens, mijn echte naam begint net als die van Myraela ook met een M.
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Thanks bro, xbox360 double checkerz for u.
Als dat zo is vind ik idd dat je een hele mooie naam hebtquote:
Doe ik.quote:
Dat zei mijn moeder ook tegen mijn vader bijna 20 jaar geleden, maar mijn vader vond Tessa mooier.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als dat zo is vind ik idd dat je een hele mooie naam hebt![]()
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Thanks bro, xbox360 double checkerz for u.
Echt waar? Das ook nieuw voor mijquote:Op maandag 26 juli 2010 00:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als het niet in het profiel staat en alleen maar kenbaar is gemaakt via mail/pm mag het volgens mij inderdaad niet
Who wonquote:Op maandag 26 juli 2010 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder ook tegen mijn vader bijna 20 jaar geleden, maar mijn vader vond Tessa mooier.
Kunnen we nog even wachten met de kinderen?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:10 schreef tombolafan het volgende:
Ah, Socios en Myr, ga meeten, zoenen, neuken, trouwen, kindjes krijgen enzo??????
Eerst lingerie passen.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:10 schreef tombolafan het volgende:
Ah, Socios en Myr, ga meeten, zoenen, neuken, trouwen, kindjes krijgen enzo??????
En dat ja.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:11 schreef Myraela het volgende:
Kunnen we nog even wachten met de kinderen?
Ah je wil al aardig ver gaanquote:Op maandag 26 juli 2010 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder, ze zei iets in de trant van: mijn vagina is verdomme net geDeep Impact dus ze heet verdomme Lisa.quote:
Als je de rest een beetje snel doet, van mij welquote:Op maandag 26 juli 2010 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij?quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jullie zijn het helemaal eensquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn moeder, ze zei iets in de trant van: mijn vagina is verdomme net geDeep Impact dus ze heet verdomme Lisa.
En mijn vader hield wijselijk zijn mond.
Ik hoef ook niet mee toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:13 schreef Myraela het volgende:
Je gaat heus niet eerst mee lingerie passen en daarna pas zoenen hoor.
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn moeder, ze zei iets in de trant van: mijn vagina is verdomme net geDeep Impact dus ze heet verdomme Lisa.
En mijn vader hield wijselijk zijn mond.
Rustig, rustig, hij bedoelt vast dat jij eerst moet passen wat je aan doet op jullie meet, voor "stel dat jullie in bed belanden"quote:Op maandag 26 juli 2010 00:13 schreef Myraela het volgende:
Je gaat heus niet eerst mee lingerie passen en daarna pas zoenen hoor.
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn het helemaal eens![]()
Wat houdt jullie tegen?
Ja, zoiets ja.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:13 schreef tombolafan het volgende:
Rustig, rustig, hij bedoelt vast dat jij eerst moet passen wat je aan doet op jullie meet, voor "stel dat jullie in bed belanden"
Slaap lekker.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
Nou schatties ik ga slapen. Weltrusten
quote:
Oh. okay. Dan is het goed.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Rustig, rustig, hij bedoelt vast dat jij eerst moet passen wat je aan doet op jullie meet, voor "stel dat jullie in bed belanden"
Slaap lekker!quote:Op maandag 26 juli 2010 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
Helemaal niets.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:13 schreef tombolafan het volgende:
Jullie zijn het helemaal eens![]()
Wat houdt jullie tegen?
Truste Mirandaquote:Op maandag 26 juli 2010 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
natuurlijk wil jr mee als ze lingerie gaat passen.. ff positief}:¦
Ik was te laatquote:Op maandag 26 juli 2010 00:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wil zij niet
verpest het nou niehiet
Lingerie uitzoeken?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was te laat
Maar dat kan toch ook na het zoenen?
Hmmm heeft wel watquote:Op maandag 26 juli 2010 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lingerie uitzoeken?
En tot die tijd zonder slipje en bh lopen?
Maar met catsuit aan.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:18 schreef tombolafan het volgende:
Laten we dat maar niet doen. Dan wil die nooit zoenen.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lingerie uitzoeken?
quote:
Ze heeft vast toch nu ook wel iets?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lingerie uitzoeken?
Jij zet er lekker de vaart achterquote:Op maandag 26 juli 2010 00:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik mag toch hopen dat Myr en Socios op dit moment aan het pmmen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |