Ja Benny heet Hermanquote:
Nee, ik heet echt Bellatrix.quote:
Volgens mij heb ik je naam wel eens gespot maar ik weet hem niet meerquote:
En daar gaat mijn droom dat ze Oma Annie heeft in duigenquote:
Jamilia.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je naam wel eens gespot maar ik weet hem niet meer
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je naam wel eens gespot maar ik weet hem niet meer
quote:
Je mag helemaal geen prive-gegevens postenquote:
Idd, heerlijkquote:Op maandag 26 juli 2010 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijknaakt in bad, naakt in bed. Heeeerlijk
Nee, dat was een fopje.quote:
Tijd voor sexy lingerie erbij.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijknaakt in bad, naakt in bed. Heeeerlijk
Dat had ze al eerder hier gemeld, dus echt prive is het nietquote:Op maandag 26 juli 2010 00:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je mag helemaal geen prive-gegevens posten
Snel in mijn post kijken, ik was nog op tijdquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:00 schreef tombolafan het volgende:
Okee. Dus Socios en Myr zijn beiden "in" voor een dat![]()
De meet duurt nog veel te lang![]()
Dus nu de vraag: wanneer (en waar)
Mja ze spreekt het nu tegen....quote:Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat had ze al eerder hier gemeld, dus echt prive is het niet
Ja ik heet Lisa.quote:
Dat niet, maar dan mag je het volgens mij nog steeds niet posten, zonder toestemming..quote:Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat had ze al eerder hier gemeld, dus echt prive is het niet
Iets meer enthousiasme, plz?quote:
Als het niet in het profiel staat en alleen maar kenbaar is gemaakt via mail/pm mag het volgens mij inderdaad nietquote:Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
Dus je mag iemand echte naam niet zeggen? Oh.![]()
En dat is?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef Socios het volgende:
Trouwens, mijn echte naam begint net als die van Myraela ook met een M.
Dus als ik het over Jan en Piet heb ben ik in overtredingquote:Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
Dus je mag iemand echte naam niet zeggen? Oh.![]()
Als je binnenkomt zullen we het toch wel weten?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik probeer jullie zo te confusen, zodat jullie straks niet weten of ik een neger, eskimo of cracker ben als ik binnenkom.
Zou toch grappig zijn als er zo'n heel dikke trucker met rughaar en zweetvlekken op zijn gaatjesshirt binnenkomt en zegt met een super doorrookte stem: Mijn naam is Bellatrix.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je binnenkomt zullen we het toch wel weten?
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zou toch grappig zijn als er zo'n heel dikke trucker met rughaar en zweetvlekken op zijn gaatjesshirt binnenkomt en zegt met een super doorrookte stem: Mijn naam is Bellatrix.
Kan je op afstand eerst ff toekijken of je wel met dat clubje geassocieerd wil wordenquote:Op maandag 26 juli 2010 00:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik probeer jullie zo te confusen, zodat jullie straks niet weten of ik een neger, eskimo of cracker ben als ik binnenkom.
WEL!quote:
Nee.quote:
Ah, huur daar iemand voor in?????quote:Op maandag 26 juli 2010 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zou toch grappig zijn als er zo'n heel dikke trucker met rughaar en zweetvlekken op zijn gaatjesshirt binnenkomt en zegt met een super doorrookte stem: Mijn naam is Bellatrix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |