Douchen heeftie vast in die tijd ook niet gedaanquote:Op zondag 25 juli 2010 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je al 5 jaar niet in bad bent geweest...
quote:
Ik had toen ook foto's van mezelf op het FOBO staan. Dus dat zal nu niet meer zo snel gebeuren, gelukkig.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omg.Ik hoop dat dat mij nooit overkomt.
![]()
Dat ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In het echt zijn we allemaal grijze muizen, giechelen we als iemand het woordje penis zegt en zitten we aan de appelsap dus.
ja maar...quote:Op zondag 25 juli 2010 23:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar niet zoveel kcal. Dat mag ik snoepen.
Doe ik wel, als ik het al weet.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Ja, IK maakte het grapje niet, ik legde het alleen uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Het ik-ga-verlekkerd-naar-pizza´s-op-internet-kijken-maar-toch-niet-bestellendieet.
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, IK maakte het grapje niet, ik legde het alleen uitAlleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:
In jouw geval zal dat niet snel voorkomen denkquote:Op zondag 25 juli 2010 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Bezig met m'n laatste dagen op vakantiequote:
Dit idd...quote:Op zondag 25 juli 2010 23:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Het ik-ga-verlekkerd-naar-pizza´s-op-internet-kijken-maar-toch-niet-bestellendieet.
Net of je het een crime vind om op vakantie te zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bezig met m'n laatste dagen op vakantie
Zit nu in de lobby in hotel in Lendorf, Karinthie, Oostenrijk
Okay.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
Myr; liefde is het beste dieet dat er is, en seks de beste workout... Dus ik zou zeggen, grijp Socios en je valt vast af terwijl je gewoon nog pizza kunt eten
Maar ik zie genoeg oudere mensen die juist dikker zijn geworden door een (lange) relatiequote:Op zondag 25 juli 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
Myr; liefde is het beste dieet dat er is, en seks de beste workout... Dus ik zou zeggen, grijp Socios en je valt vast af terwijl je gewoon nog pizza kunt eten
Nick, ik heet Mirne.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:55 schreef Koen66 het volgende:
@Myr
By the way, just curious, is Myraela je nick of ook je echte naam IRL
En samen met Myraela B&J eten.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
Haha nee hoor, ik geniet met volle teugen, zou nog veeeeel langer mogen durenquote:Op zondag 25 juli 2010 23:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Net of je het een crime vind om op vakantie te zijn
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar ik zie genoeg oudere mensen die juist dikker zijn geworden door een (lange) relatie
Bretels. De oplossing.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar ik zie genoeg oudere mensen die juist dikker zijn geworden door een (lange) relatie
Ja hoe heet je nou. Nick of Mirne.quote:
Dezee....:quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:41 schreef Bos81 het volgende:
Dus wil ik kans maken om gekoppeld te worden aan een van jullie moet ik naar de meet komen
Heel aparte naamquote:
Ik hoef die ´stukjes´ niet, die mag jij.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet alle lekkerste hapjes eruit vissen dan he.![]()
Juist wel, om aan jou te voerenquote:Op zondag 25 juli 2010 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet alle lekkerste hapjes eruit vissen dan he.![]()
Maar met leugens schiet het ook niet op hequote:Op zondag 25 juli 2010 23:57 schreef tombolafan het volgende:
Echt hoor benny![]()
JIJ wilt een TAL-stel en dan ben ik aan het koppelen en ga je het proberen teverpesten
Niet zo emmeren, luister naar Tombo.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar met leugens schiet het ook niet op he
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |