quote:Op zondag 25 juli 2010 22:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, standaard opmerkingen inderdaad.![]()
Of "ik lik je naar het plafond"
Zonder zoenkwaliteit houdt het al snel op jaquote:
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zonder zoenkwaliteit houdt het al snel op ja
Idd, maar ik had die conclusie niet meteen getrokkenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet het niet he, het lag kennelijk nogal gevoelig
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet het niet he, het lag kennelijk nogal gevoelig
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan vooral roepen over zichzelf, ik kan likken als Lassie, yeah right alsof ik Lassie tussen mijn benen wil
Hihi, je zei getrokkenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd, maar ik had die conclusie niet meteen getrokken
Als ze je halve gezicht onderkwijlen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zonder zoenkwaliteit houdt het al snel op ja
Ik zit hier een beroep bij te verzinnen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Myraela het volgende:
En jongens die 27 meisjes in een week hebben maar nog steeds niet kunnen zoenen.
Ik zit nog lang niet op 27 meisjes, maar ik kan wel goed zoenen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik overdrijf.Maar nee, die wilde ik ook niet. Ik ben naar huis gegaan.
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ze je halve gezicht onderkwijlen.Of denken dat het fijn is als hun tong je huig raakt.
Ik heb je net al een open uitnodiging gegeven. Ik ga deze niet inkoppen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zit nog lang niet op 27 meisjes, maar ik kan wel goed zoenen.
Nee, die huig is inderdaad ergens anders voor.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:47 schreef Myraela het volgende:
Als ze je halve gezicht onderkwijlen.Of denken dat het fijn is als hun tong je huig raakt.
Klopt ja. Doe eens een keertje voor de gein naar Leeuwarden met de trein dan.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:48 schreef Myraela het volgende:
Ik heb je net al een open uitnodiging gegeven. Ik ga deze niet inkoppen.
iddquote:Op zondag 25 juli 2010 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of denken dat het lekker is om al zijn speeksel in je mond te hebben.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Centrifuge danquote:Op zondag 25 juli 2010 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
iddof als ze als een wasmachine doen met hun tong
Ho, jij ging toch in een jurkje op het strand liggen voor haar!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt ja. Doe eens een keertje voor de gein naar Leeuwarden met de trein dan.
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of denken dat het lekker is om al zijn speeksel in je mond te hebben.
iig hard ronddraaiend jaquote:
En na zo gezoend te hebben ook echt hun bek afvegen met hun arm/mouw.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of denken dat het lekker is om al zijn speeksel in je mond te hebben.
Je wil stemmen winnen?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:49 schreef Socios het volgende:
En wat vinden jullie van lief lang knuffelen?
Kom maar naar mij toe.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt ja. Doe eens een keertje voor de gein naar Leeuwarden met de trein dan.
Dat ligt er helemaal aanquote:Op zondag 25 juli 2010 22:49 schreef Socios het volgende:
Als het zo'n jongen is die te veel van knuffelen houdt, nee. Maar wel soms naturlichquote:Op zondag 25 juli 2010 22:49 schreef Socios het volgende:
Damn, dat zijn middelbare school dingen ofzo.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
En na zo gezoend te hebben ook echt hun bek afvegen met hun arm/mouw.
Ik weet niet waarom... maar ik moest lachenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:49 schreef Socios het volgende:
quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ho, jij ging toch in een jurkje op het strand liggen voor haar!
Ik heb nog nooit met een jongen onder de 20 gezoend.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Damn, dat zijn middelbare school dingen ofzo.
Dat is okequote:Op zondag 25 juli 2010 22:49 schreef Socios het volgende:
Haha, vertel als je het wel weer weet.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom... maar ik moest lachen
Dat dan weer welquote:Op zondag 25 juli 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan
De ene keer is dat heerlijk en de andere keer wil je gewoon het lief lang knuffelen overslaan...
Wut.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een jongen onder de 20 gezoend.Dus ik denk het niet.
Ha, okey, dat verklaart de boel.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
Ik welquote:Op zondag 25 juli 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tijdrekken, gele kaart.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:49 schreef Socios het volgende:
Echt wel, ik kan het urenquote:
Ja toch? Soms kan ik echt niet het geduld opbrengen om eerst lang te gaan knuffelen hoorquote:
Ja ik ook. Mijn eerste kus was met een jongen, hij heette Robin, had vuurrood haar en leek op een liefdeskind van Sean Penn en Rutger Hauer.quote:
Ik weet hetquote:Op zondag 25 juli 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja toch? Soms kan ik echt niet het geduld opbrengen om eerst lang te gaan knuffelen hoor
O.quote:
Kan ook daarna.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja toch? Soms kan ik echt niet het geduld opbrengen om eerst lang te gaan knuffelen hoor
Zoenen kan geil zijn iddquote:
Dat sowiesoquote:Op zondag 25 juli 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zoenen kan geil zijn idd
Een goeie zoen is de beste turn-on die er is
Ik was ook geen 12 toen ik begon met zoenen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ouder ok, maar als je 12 bent toch geen 20+er
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
..... leek op een liefdeskind van Sean Penn en Rutger Hauer.
''Ik lig liever onderop, minder werk. En dan voel ik me vrouwelijk.''quote:
knuffelen na de seks? Ligt er ook maar net aan. Met die hitte van laatst...quote:
quote:
Nouja, 14 ookquote:Op zondag 25 juli 2010 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was ook geen 12 toen ik begon met zoenen.
Oh mai kot...quote:Op zondag 25 juli 2010 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik ook. Mijn eerste kus was met een jongen, hij heette Robin, had vuurrood haar en leek op een liefdeskind van Sean Penn en Rutger Hauer.
Ik was 14 en hij 21quote:Op zondag 25 juli 2010 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ouder ok, maar als je 12 bent toch geen 20+er
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tot zo... ik ga weer kijken op mevrouwinbad.com
Sorry siewosiequote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh mai kot...
mijn eerste zoen... ik weet niet eens... volgens mij met een te oude kerel..die lelijk was ook nog
Hoe oud dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was ook geen 12 toen ik begon met zoenen.
Vind jij van niet?quote:
quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was 14 en hij 21
Dat wist hij niet btw
Hij wist niet dat ie 21 was?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was 14 en hij 21
Dat wist hij niet btw
Dat jaquote:Op zondag 25 juli 2010 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
''Ik lig liever onderop, minder werk. En dan voel ik me vrouwelijk.''
Goed beootchquote:
Ze zei het woord verkeerd, maar ik weet niet waar jullie twee het over hebben, maar ik zeg ja.quote:
GHBquote:Op zondag 25 juli 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Hij wist niet dat ie 21 was?
Wat had je in zijn drankje gestopt?
Beter laat dan haat, zei mijn oma altijd.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was 16 of net 17, hij was 24. Ik was laat.
Ik was ook laat hoor....quote:Op zondag 25 juli 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een ander beeld van jequote:Op zondag 25 juli 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze reageerde op:quote:Op zondag 25 juli 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze zei het woord verkeerd, maar ik weet niet waar jullie twee het over hebben, maar ik zeg ja.
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zoenen kan geil zijn idd
Ik was nog later, 19.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Want?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een ander beeld van je
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GHB![]()
Nee kneus, dat ik 14 was![]()
Het was op vakantie, en ze vroegen aan het begin van de week "ben jij al 18?"
Dus ik: "nee joh!"
zij: "oh, ook 17, dan ben je een van de jongsten"
Dus toen hield ik mn mond
laf joe ennieweejquote:
Ja.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
Met zoenen was ik vroeg verder een laatbloeier
Maar ja ik was nooit echt verliefd![]()
ik ben met al het andere ook een laatbloeierquote:Op zondag 25 juli 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
Met zoenen was ik vroeg verder een laatbloeier
Maar ja ik was nooit echt verliefd![]()
Ik zei ook al:quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zoenen kan geil zijn idd
40.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:00 schreef Myraela het volgende:
Ik was met de rest ook laat of normaal. Wat is laat?
Met zoenen was ik redelijk vroeg in de vriendengroep, voor de rest tegen het late aanquote:Op zondag 25 juli 2010 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben met al het andere ook een laatbloeier
Ach ja, maakt niet uit, toch.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:00 schreef Myraela het volgende:
Laatst, met zn Mädchen!quote:
Ligt eraan, hoe vroeg moet je op?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:00 schreef Myraela het volgende:
tegenwoordig doen ze het al op hun 15de ofzoquote:Op zondag 25 juli 2010 23:00 schreef Myraela het volgende:
Nou ja ik was de laatste uit mijn vriendinnegroep, maar die hadden allemaal vaste verkering enzoquote:Op zondag 25 juli 2010 23:00 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tegenwoordig doen ze het al op hun 15de ofzo
Ik was 19![]()
(maar met 2)
Vaste verkering als je een tiener bent.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik was de laatste uit mijn vriendinnegroep, maar die hadden allemaal vaste verkering enzo
15?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tegenwoordig doen ze het al op hun 15de ofzo
Ik was 19![]()
(maar met 2)
Zelfde hier. Mijn beste vriendinnen zijn beide "verloofd"quote:Op zondag 25 juli 2010 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik was de laatste uit mijn vriendinnegroep, maar die hadden allemaal vaste verkering enzo
Oh, ik dacht dat het over meer dan zoenen gingquote:
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 23:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vaste verkering als je een tiener bent.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfde hier. Mijn beste vriendinnen zijn beide "verloofd"
Verloofd met de cassiërequote:Op zondag 25 juli 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over meer dan zoenen ging
Met een caissiere?In de ah gewoon?
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je ook gezoend met de cassiere???
ik dacht dat je haar alleen ten huwelijk had gevraagd
Ik had een hele dikke vriendin vroeger, dik als in Suga Lee dik, en zij MOEST en zou ontmaagd worden. Dus ging ze op het internet en zocht ze een jongen omgeving Den Bosch en voila, een week later was haar vliesje doorbroken.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je ook gezoend met de cassiere???
ik dacht dat je haar alleen ten huwelijk had gevraagd
Zondequote:Op zondag 25 juli 2010 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:02 schreef Myraela het volgende:
Waarom zoen jij zomaar cassieres? Daar worden ze niet voor betaald.
Nou het is wel weinig jaquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had een hele dikke vriendin vroeger, dik als in Suga Lee dik, en zei MOEST en zou ontmaagd worden. Dus ging ze op het internet en zocht ze een jongen omgeving Den Bosch en voila, een week later was haar vliesje doorbroken.
Dat meen je nietquote:Op zondag 25 juli 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had een hele dikke vriendin vroeger, dik als in Suga Lee dik, en zei MOEST en zou ontmaagd worden. Dus ging ze op het internet en zocht ze een jongen omgeving Den Bosch en voila, een week later was haar vliesje doorbroken.
Ik was een heel net meisjequote:Op zondag 25 juli 2010 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou het is wel weinig ja![]()
Ik was bijna 18
Opgelost. Slotjequote:Op zondag 25 juli 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tijd voor een volgende stapquote:Op zondag 25 juli 2010 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid; MIJ heeft ie alleen ten huwelijk gevraagd
Erg he... Lijkt me echt vreselijk, door een "onbekende"quote:Op zondag 25 juli 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had een hele dikke vriendin vroeger, dik als in Suga Lee dik, en zij MOEST en zou ontmaagd worden. Dus ging ze op het internet en zocht ze een jongen omgeving Den Bosch en voila, een week later was haar vliesje doorbroken.
Jawel. En daarna had ze een jongen uit Rotterdam (quote:
Jij bent bezet (en veul te jong)quote:
Ik probeer de chagrijnig kijkende altijd op te vrolijken. Ik ga ook bewust in de rij van de meest chagrijnige staan.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik voel me altijd goed bij cassieres. Ben er zelf ook eentje geweest. Goed volk.
Bewijsquote:Op zondag 25 juli 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel. En daarna had ze een jongen uit Rotterdam () opgeduikeld en ging ze daar mee aan de slag. Ze heeft ook allemaal van die semi geile foto's op haar hyves staan.
Trusten peop.quote:
Een Fairydust dusquote:Op zondag 25 juli 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel. En daarna had ze een jongen uit Rotterdam () opgeduikeld en ging ze daar mee aan de slag. Ze heeft ook allemaal van die semi geile foto's op haar hyves staan.
Pas op he, Ll is ook Rotterdammertquote:Op zondag 25 juli 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Rotterdammers kunnen goed zoenen.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt waar?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik probeer de chagrijnig kijkende altijd op te vrolijken. Ik ga ook bewust in de rij van de meest chagrijnige staan.
heeuullll vroeg...quote:Op zondag 25 juli 2010 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Heb je ooit meiden gezoend? Of wist je het al heul vroeg?
Ik heb volgens mij ook wel eens een Rotterdammer gehad die goed kon zoenen ja!quote:
Ja, die zijn minder, maar die zijn vaak ook van school gegaan op hun 16e, wonen samen met een 30 jarige vent en gaan op vakantie naar Lloret.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik probeer de chagrijnig kijkende altijd op te vrolijken. Ik ga ook bewust in de rij van de meest chagrijnige staan.
Zie je... telkens wordt er geroepen hierzo 'leeftijd speelt geen rol' enzo... en dan krijg je ditquote:
Toch niet dezelfde he?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook wel eens een Rotterdammer gehad die goed kon zoenen ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, hoe heette de jouwe?quote:
quote:
Doe mij maar een Amsterdammer.quote:
quote:
Ik denk dat je beeld toch wel aardig klopt.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt waar?
Volgens mij ben jij echt zo'n clownachtigfiguur IRL
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Bij mij speelt leeftijd geen rolDus jij zou J-Beebs ook doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Jij zat vroeger in het zitje van de winkelwagen en versierde babyjongens door te vragen of ze ook zo goed konden poepen door de olvarit?quote:
Ik ga gewoon in de rij staan van de lekkerste.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Leeftijd speelt niet een hele grote rol... Maar 9 jaar verschil is wel grootquote:Op zondag 25 juli 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zie je... telkens wordt er geroepen hierzo 'leeftijd speelt geen rol' enzo... en dan krijg je dit
Nee joh.. zag de PI
Echt, Benny,quote:Op zondag 25 juli 2010 23:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij zat vroeger in het zitje van de winkelwagen en versierde babyjongens door te vragen of ze ook zo goed konden poepen door de olvarit?
Daar staan de meeste, dus het is voor mij win-win.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in de rij staan van de lekkerste.
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee die dan weer niet
Maar een twintiger geen probleem
Maar c_a heeft dan weer een lieve manquote:Op zondag 25 juli 2010 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Benny je moet nog een jaartje wachten.
Ik moet het toch een beetje opnemen voor mn exman nu hij staat te dweilen hequote:
Die kunnen het ook jaquote:
Doe mij maar een Amsterdammer.![]()
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Benny je moet nog een jaartje wachten.
Op hoeveel mannen baseer jij deze resultaten.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Mannelijke Brabanders zoenen trouwens wat minder dan de Zuid-Hollanders
Ik heb maar met 2 Brabanders gezoen in mijn leven, de andere allemaal andere provincies of landen.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Mannelijke Brabanders zoenen trouwens wat minder dan de Zuid-Hollanders
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op hoeveel mannen baseer jij deze resultaten.
Hoaxquote:Op zondag 25 juli 2010 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leeftijd speelt niet een hele grote rol... Maar 9 jaar verschil is wel groot
3quote:Op zondag 25 juli 2010 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Myr! Hoe heet jou Rotterdammert?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat baseer ik op geheime documentenquote:
Nee, ik zou ook geen problemen hebben met een man van 37... maar 19...quote:Op zondag 25 juli 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoax
Ik zou geen probleem hebben met een vrouw van 28... das zeker vreemd?
Oeh, ik heb er 2 uit de achterhoek gezoend, ook alletweequote:Op zondag 25 juli 2010 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en ik had een vriendje uit twenteEn die zoende errug lekker
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat baseer ik op geheime documenten
Nee, dat neem ik aan...De verhalen die je verteld en omdat jij het bent... een man kan volgens mij niet echt gemeen tegen je zijn
Hij is niet lief?!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Klopt ik ben heeeeeeeeeel erg lief
Gaat trouwens even mijn bad checken
Die oefenen ook dagelijks op de buurvrouw.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, ik heb er 2 uit de achterhoek gezoend, ook alletwee
Jaartje wachten?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik zou ook geen problemen hebben met een man van 37... maar 19...
Oefening baart kennelijk kunstquote:Op zondag 25 juli 2010 23:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die oefenen ook dagelijks op de buurvrouw.
Kan nog komenquote:
Een mijer?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Myr! Hoe heet jou Rotterdammert?
(heb er ook nog familie wonen namelijk)
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij zat vroeger in het zitje van de winkelwagen en versierde babyjongens door te vragen of ze ook zo goed konden poepen door de olvarit?
wat is een mijer?quote:
Ja.quote:
Dan blijven Goerginio, Ricardo, Prince J, Everett, Charley, Mirabitu nog over.quote:
Ik 1 Fransman, verder niks buitenlandsquote:Op zondag 25 juli 2010 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
Voor de rest allemaal z-Hollanders, een Belg, Duitser en 4 Engelsen, 1 Fransman en mijn lieve Spaanse man
Achterhoek is buitenland.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik 1 Fransman, verder niks buitenlands
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:19 schreef Socios het volgende:
Jullie moeten echt iemand uit Friesland hebben, dames.
Ook al eens gehad!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:19 schreef Socios het volgende:
Die van mij waren nette Engelsen. Waarvan eentjequote:Op zondag 25 juli 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik 1 Fransman, verder niks buitenlands
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:19 schreef Myraela het volgende:
Maar ik ben vaak in Rotterdam, welke moet ik niet zoenen?
Volgens mij zijn Friese mannen echt zo supergeilquote:Op zondag 25 juli 2010 23:19 schreef Socios het volgende:
Maar die was minder goed dan die uit de achterhoekquote:
slijmbalquote:Op zondag 25 juli 2010 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Friese mannen echt zo supergeil
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel grappig als we dezelfde hebben gezoend, dus ik hou mn mond
Friesland?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:19 schreef Socios het volgende:
Nou en?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Straks kom ik helemaal blij hier foto's van mijn nieuwste scharreltje laten zien. En dan zeg jij "DIE HAD IK VORIGE MAAND NOG!"
Hoewel ik wel eerst jaloers zou zijn btwquote:Op zondag 25 juli 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou en?
Kunnen we roddelen![]()
En hij was is errug leuk hoor, dus dat zou je goed doen
Ik ken ook een leuke Rotterdammer.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou en?
Kunnen we roddelen![]()
En hij was is errug leuk hoor, dus dat zou je goed doen
Ik vind Friesland echt een apart land... sorryquote:Op zondag 25 juli 2010 23:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, wat is daar mis mee? De mooiste provincie van Nederland.
Hij ziet er niet slecht uit op die foto's. Vind je ook niet?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
Dus ga maar voor Socios Myr, die heb ik niet gehad
Ik ken een paar leuke Brabo's vooor je.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:23 schreef Myraela het volgende:
Ik wil uit elke provincie iemand. Ik heb Zuid-Holland, Noord-Holland en Limburg al gehad.
nah, het lag aan mij denk ik...quote:Op zondag 25 juli 2010 23:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, wat ondervind je dan?
FOK!silver ftw.
Ik heb noord-holland, friesland, gelderland, brabant en zuid-holland gehadquote:Op zondag 25 juli 2010 23:23 schreef Myraela het volgende:
Ik wil uit elke provincie iemand. Ik heb Zuid-Holland, Noord-Holland en Limburg al gehad.
Nee, ik spreek het niet. Ik kan het wel verstaan en lezen.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind Friesland echt een apart land... sorry
Kan je ook Fries spreken?
Best een lekker ding op de foto's. Dus gaan met die banaan!!!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij ziet er niet slecht uit op die foto's. Vind je ook niet?
Jammerquote:Op zondag 25 juli 2010 23:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik spreek het niet. Ik kan het wel verstaan en lezen.
Hoe heet ie?quote:
Zeker niet!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg maar niet genoeg van die mooie lange haren van jou.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ken ook wat toffe brabo'squote:Op zondag 25 juli 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken een paar leuke Brabo's vooor je.
Dat dusquote:Op zondag 25 juli 2010 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Best een lekker ding op de foto's. Dus gaan met die banaan!!!
Goed we hebben het over zoentjes geven aan jongetjes en meisjus.quote:
Prima, we zijn Socios en Myr aan het koppelenquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goed we hebben het over zoentjes geven aan jongetjes en meisjus.![]()
![]()
Oh, waar dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Ben opgegroeid in de buurt van Amsterdam, dus niet echt meegekregen.
o.us?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg ik niet.Hij is niet meer vrijgezel.
oh balen... Waarom zeg je het niet? Zeg ik het ookquote:Op zondag 25 juli 2010 23:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg ik niet.Hij is niet meer vrijgezel.
Goed idquote:Op zondag 25 juli 2010 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Prima, we zijn Socios en Myr aan het koppelen
Woei.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Prima, we zijn Socios en Myr aan het koppelen
Dat kun je beter tegen Socios zeggen.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Best een lekker ding op de foto's. Dus gaan met die banaan!!!
quote:
Das toch niet in de buurt van Amsterdam johquote:
Ja, hij is niet heul sterk in het actie ondernemenquote:
Heb daar nog eindexamen gedaan, hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das toch niet in de buurt van Amsterdam joh
Wel een fokker?quote:
Ik zou het werkelijkwaar geniaal vinden als er ooit een 'TAL SC'-stelletje uit zou komenquote:Op zondag 25 juli 2010 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goed id
Tijd voor een feessie (hmmm zei ik gisteren ook al geloof ik...)
Zou mooi zijn, ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het werkelijkwaar geniaal vinden als er ooit een 'TAL SC'-stelletje uit zou komen
Doe eens je best danquote:
En dan smul topics in R&P.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het werkelijkwaar geniaal vinden als er ooit een 'TAL SC'-stelletje uit zou komen
Ik wil ook wel maar dan moet ik eerst m'n vrouw de deur uittrappen....quote:Op zondag 25 juli 2010 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Okee, maar als zij dan iets aanbiedt/vraagt mag je wel enthousiaster reagerenquote:Op zondag 25 juli 2010 23:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Tsja, ik ben daar niet zo handig in, hè.Ik was niet voor niets 19!
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:32 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben trouwens vergeten iets te zeggen. Ik zag volgens mij Danielle op het station van Helmond lopen.
Ben je nog maar 19quote:Op zondag 25 juli 2010 23:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Tsja, ik ben daar niet zo handig in, hè.Ik was niet voor niets 19!
Ik heb iemand wijs gemaakt dat ik blank ben.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:32 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb van de week iemand wijsgemaakt dat ik een relatie heb met Erik, geloof je dat ook Benny?
Nee, hij was 19 toen hij voor het eerst zoendequote:Op zondag 25 juli 2010 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je nog maar 19
Je lijkt veel ouder op de foto's
Nee, ik ben nu 26.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je nog maar 19
Je lijkt veel ouder op de foto's
Is dat zo??quote:Op zondag 25 juli 2010 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel maar dan moet ik eerst m'n vrouw de deur uittrappen....![]()
Oww hoe vaak ik al op dat punt gestaan heb
Hoezo ik? Wat mis ik?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:32 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb van de week iemand wijsgemaakt dat ik een relatie heb met Erik, geloof je dat ook Benny?
Daar kwam ik ook pas laatst achter dat het niet zo isquote:Op zondag 25 juli 2010 23:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb iemand wijs gemaakt dat ik blank ben.
Jij wil toch een TAL-stelquote:Op zondag 25 juli 2010 23:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo ik? Wat mis ik?
En nee, dat geloof ik niet
Sorry beetje sufquote:Op zondag 25 juli 2010 23:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu 26.![]()
Maar 19 toen ik voor het eerst zoende.
Wat een kutrelatie zou dat zijn.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij wil toch een TAL-stel
En JJH geloofde ECHT dat Erik en ik iets hadden
Terwijl hij WEET dat zowel Erik als ik op mannen vallen
Zoenenquote:Op zondag 25 juli 2010 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry beetje suf
Nou ga er voor dan, niets is makkelijker om te flirten via internet.... En van flirten komt.....
Laat ik maar zeggen dat we een nogal, euh, schommelende relatie hebben met mega pieken en dalenquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook pas laatst achter dat het niet zo is![]()
Al zouden jullie wekenlang hier klef zitten doen tegen elkaar zou ik het nog niet gelovenquote:Op zondag 25 juli 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij wil toch een TAL-stel
En JJH geloofde ECHT dat Erik en ik iets hadden
Terwijl hij WEET dat zowel Erik als ik op mannen vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |