quote:Op zondag 25 juli 2010 23:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij zat vroeger in het zitje van de winkelwagen en versierde babyjongens door te vragen of ze ook zo goed konden poepen door de olvarit?
wat is een mijer?quote:
Ja.quote:
Dan blijven Goerginio, Ricardo, Prince J, Everett, Charley, Mirabitu nog over.quote:
Ik 1 Fransman, verder niks buitenlandsquote:Op zondag 25 juli 2010 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
Voor de rest allemaal z-Hollanders, een Belg, Duitser en 4 Engelsen, 1 Fransman en mijn lieve Spaanse man
Achterhoek is buitenland.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik 1 Fransman, verder niks buitenlands
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:19 schreef Socios het volgende:
Jullie moeten echt iemand uit Friesland hebben, dames.
Ook al eens gehad!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:19 schreef Socios het volgende:
Die van mij waren nette Engelsen. Waarvan eentjequote:Op zondag 25 juli 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik 1 Fransman, verder niks buitenlands
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:19 schreef Myraela het volgende:
Maar ik ben vaak in Rotterdam, welke moet ik niet zoenen?
Volgens mij zijn Friese mannen echt zo supergeilquote:Op zondag 25 juli 2010 23:19 schreef Socios het volgende:
Maar die was minder goed dan die uit de achterhoekquote:
slijmbalquote:Op zondag 25 juli 2010 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Friese mannen echt zo supergeil
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel grappig als we dezelfde hebben gezoend, dus ik hou mn mond
Friesland?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:19 schreef Socios het volgende:
Nou en?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Straks kom ik helemaal blij hier foto's van mijn nieuwste scharreltje laten zien. En dan zeg jij "DIE HAD IK VORIGE MAAND NOG!"
Hoewel ik wel eerst jaloers zou zijn btwquote:Op zondag 25 juli 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou en?
Kunnen we roddelen![]()
En hij was is errug leuk hoor, dus dat zou je goed doen
Ik ken ook een leuke Rotterdammer.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou en?
Kunnen we roddelen![]()
En hij was is errug leuk hoor, dus dat zou je goed doen
Ik vind Friesland echt een apart land... sorryquote:Op zondag 25 juli 2010 23:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, wat is daar mis mee? De mooiste provincie van Nederland.
Hij ziet er niet slecht uit op die foto's. Vind je ook niet?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
Dus ga maar voor Socios Myr, die heb ik niet gehad
Ik ken een paar leuke Brabo's vooor je.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:23 schreef Myraela het volgende:
Ik wil uit elke provincie iemand. Ik heb Zuid-Holland, Noord-Holland en Limburg al gehad.
nah, het lag aan mij denk ik...quote:Op zondag 25 juli 2010 23:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, wat ondervind je dan?
FOK!silver ftw.
Ik heb noord-holland, friesland, gelderland, brabant en zuid-holland gehadquote:Op zondag 25 juli 2010 23:23 schreef Myraela het volgende:
Ik wil uit elke provincie iemand. Ik heb Zuid-Holland, Noord-Holland en Limburg al gehad.
Nee, ik spreek het niet. Ik kan het wel verstaan en lezen.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind Friesland echt een apart land... sorry
Kan je ook Fries spreken?
Best een lekker ding op de foto's. Dus gaan met die banaan!!!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij ziet er niet slecht uit op die foto's. Vind je ook niet?
Jammerquote:Op zondag 25 juli 2010 23:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik spreek het niet. Ik kan het wel verstaan en lezen.
Hoe heet ie?quote:
Zeker niet!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg maar niet genoeg van die mooie lange haren van jou.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:24 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |