Juist geen KUTrelatiequote:
Geeft niet.quote:
Ja, ik ga ervoor!quote:
Nou ga er voor dan, niets is makkelijker om te flirten via internet.... En van flirten komt.....
quote:
quote:
dus als je een andere leuke vrouw tegenkom grote kans dat het dan over is tussen jullie?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laat ik maar zeggen dat we een nogal, euh, schommelende relatie hebben met mega pieken en dalen
Koen en Kally?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus als je een andere leuke vrouw tegenkom grote kans dat het dan over is tussen jullie?
Hmzzz kally vrijgezeler komt een meet aan
tweede TAL-stelletje
Ik ook een halfbloed, maar knuffelen met anderen mag ik niet echtquote:
Me mij wel.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook een halfbloed, maar knuffelen met anderen mag ik niet echt![]()
Dat wordt ons doelquote:
Eh, in principe welquote:Op zondag 25 juli 2010 23:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Koen en Kally?
Tombo is ook nog vrij toch?
Owja dus koen heeft keusquote:Op zondag 25 juli 2010 23:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Koen en Kally?
Tombo is ook nog vrij toch?
Socios is gek op treinen, ik niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:37 schreef tombolafan het volgende:
Maar Myr houdt zich akelig stil
Zou ze in de trein naar Leeuwarden zitten?
Maar hoe heet nou je rotterdammer?quote:
Over treinen gesproken, waar is Flesjh?quote:
Ik heb geen relatie, maar mn hart is wel bezetquote:
quote:
Ik bedoel dat hij mag reizen.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
En waarom zou je je niet over de treinen heenzetten?
Neequote:Op zondag 25 juli 2010 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme, jij vergeet ook niet snel he.
Ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:41 schreef Bos81 het volgende:
Dus wil ik kans maken om gekoppeld te worden aan een van jullie moet ik naar de meet komen
Geen idee hoe ik zou reageren op een dergelijke situatiequote:Op zondag 25 juli 2010 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus als je een andere leuke vrouw tegenkom grote kans dat het dan over is tussen jullie?
Hmzzz kally vrijgezeler komt een meet aan
tweede TAL-stelletje
Awwwwwww. Ik heb nu zin om Titanic te kijken en choco te eten, SQUEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 25 juli 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie, maar mn hart is wel bezet
Dan kan je misschien kiezen, anders moet je het met de left-overs doenquote:Op zondag 25 juli 2010 23:41 schreef Bos81 het volgende:
Dus wil ik kans maken om gekoppeld te worden aan een van jullie moet ik naar de meet komen
Wat leukquote:Op zondag 25 juli 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie, maar mn hart is wel bezet
Okee, nog een reden om niet te komen dusquote:
Nou.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan kan je misschien kiezen, anders moet je het met de left-overs doen
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Awwwwwww. Ik heb nu zin om Titanic te kijken en choco te eten, SQUEEEEEEEEEEEE![]()
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, nog een reden om niet te komen dus
Ik heb wel meerdere Rotterdammers leuk gevonden hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Als jij het zegt, zeg ik het ook
Helemaal niet leukquote:Op zondag 25 juli 2010 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Daar wil ik natuurlijk meer over weten
Was jij niet die gast die gespot werd door een andere Fokker in de trein?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Vandaag nog 354 treinkilometers gemaakt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |