Ik was 13 ofzo...quote:
Leuk en afwisselend!!!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:10 schreef Soempie het volgende:
Mja, zoiets.Dit is wat ik de laatste tijd vooral luister.
Dat stond er volgens mij al een tijdje in.... en dat van de SCenioren is nieuw.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Wat is er met mijn leeftijd in de OP gebeurd?
Ik ken de videoquote:
quote:
MaJo heeft mij nog nooit gevraagd om haar te helpen met schuren...quote:Op zondag 25 juli 2010 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren gezellig wezen stappen in Utrecht en vandaag alle trapleuningen van MaJo geschuurd.
Jij was toch ook niet zo'n goede klusser??quote:Op zondag 25 juli 2010 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MaJo heeft mij nog nooit gevraagd om haar te helpen met schuren...
Haha.. ik vind gewoon dat ie vreselijk overdrijft... met die instelling was MUZ-trivia allang opgeheven.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet?
Peace man, relax, neem een coca-blaadje van me...
Nee, heb vanmorgen de elektrakabel ook doorgezaagd bij het bijwerken van de heg...quote:Op zondag 25 juli 2010 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij was toch ook niet zo'n goede klusser??
Yankee Doodle...ik vind dit nummer gewoon gaaf.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk en afwisselend!!!![]()
Yankee Doodle luister je ook of heeft dat met die film te maken?
Alleen die vleugel valt me wat zwaar, Juno daarentegen vind ik heel verfrissend klinken...
OMGquote:
Dat heb je inderdaad knap gedaan.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, heb vanmorgen de elektrakabel ook doorgezagd bij het bijwerken van de heg...![]()
Maar wat heeft dat er nou mee te maken?
Wie, Flitspaal?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Haha.. ik vind gewoon dat ie vreselijk overdrijft... met die instelling was MUZ-trivia allang opgeheven.
Eens, dat is in principe bij elke quiz.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:29 schreef Flitspaal het volgende:
peaceman:
AKQ is toch vooral een aanwezigheidwedstrijd. Degene die er het meest is, wint.
O, op die manier.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:29 schreef Flitspaal het volgende:
peaceman:
AKQ is toch vooral een aanwezigheidwedstrijd. Degene die er het meest is, wint.
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie, Flitspaal?
Ieder z'n smaak, hoewel ik vorige week in MUZ Trivia ook wel even uit m'n plaat ben gegaan t.o.v. een medespeelster die ook zo nodig iets moest afkraken...
Nee, Flitspaal niet. Aalbers.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie, Flitspaal?
Ieder z'n smaak, hoewel ik vorige week in MUZ Trivia ook wel even uit m'n plaat ben gegaan t.o.v. een medespeelster die ook zo nodig iets moest afkraken...
Als jij dood gaat, krijg je van mij vleugeltjes...quote:Op zondag 25 juli 2010 23:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Yankee Doodle...ik vind dit nummer gewoon gaaf.
Dit trouwens ook:
Tja, en dat met die vleugel is ook voor als ik dood ben.
Lama...quote:Op zondag 25 juli 2010 23:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad knap gedaan.![]()
Dat kan de reden zijn dat ze jou niet gevraagd heeft... toch?
Deze versie is ontstaan tijdens een radio programma van Gerard Ekdom en Michiel Veenstra.quote:
Dat vermoeden had ik al aan het intro en de rest te zien...quote:Op zondag 25 juli 2010 23:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deze versie is ontstaan tijdens een radio programma van Gerard Ekdom en Michiel Veenstra.
Nee.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eens, dat is in principe bij elke quiz.
True, maar over 1 uurtje al beginnen te zeuren.... kom op...quote:Op zondag 25 juli 2010 23:33 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Nee.
FMT ligt soms een dag stil, te wachten tot iemand het antwoord weet. Dan kun je wel steeds aanwezig zijn zonder het te weten, maar je scoort geen punt. En diegene die even 5 minuten checkt scoort wel.
Maar terug een vraag stellen is een ander aspect van quiz spelen.
Erg hè?quote:
OMG deel 2quote:Op zondag 25 juli 2010 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Erg hè?
Ik deed ook altijd mee met de playbackshow... en heb o.a. deze gedaan:
en eerste mee geworden!!![]()
Maar deze heb ik ook gedaan, incl. gitaar en jurk.
Ja, 2-3 topics geleden kwam ze nog langs met rood haar.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou ik die ergens van moeten kennen?
Of is dit een schot van Nem?
Ik red jullie wel weer...quote:Op zondag 25 juli 2010 23:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
True, maar over 1 uurtje al beginnen te zeuren.... kom op...
Stel dan een nieuwe vraag en zeg er verder niets over, maar dat deed ie niet.
Is dat dezelfde als die griet in die bustier (of was het een corset)?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, 2-3 topics geleden kwam ze nog langs met rood haar.
Nee.
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MaJo heeft mij nog nooit gevraagd om haar te helpen met schuren...
Stel maar snel een vraag... anders wordt ie boos...quote:
Wist je dat nog niet van Diaan?quote:
Plork & en de Aannemers treden regelmmatig in de Freaknacht op. En Linde a.k.a. Ancilla was er ook bijna elke uitzending in haar strakke latex en leren pakjes.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al aan het intro en de rest te zien...
Heb je nog opnamen van die playbackshow?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Erg hè?
Ik deed ook altijd mee met de playbackshow... en heb o.a. deze gedaan:
en eerste mee geworden!!![]()
Jawel, maar dat was zonder direct geconfronteerd te worden met de nummers... zonder klinkt het toch minder erg...quote:
Niets menselijks is je vreemd...quote:Op zondag 25 juli 2010 23:39 schreef Flitspaal het volgende:
Het "overkomt" mij eerder dat ik wel een vraag stel en dan hier in huis andere dingen ga doen waardoor ik AKQ vergeet.
Eeeh weet niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als die griet in die bustier (of was het een corset)?
Ik ben nu weer wat anders aan het luisteren, wat ik vroeger echt goed vond en een LP van had. Ik kan het nu nog meezingen... ik hoor alleen maar achter mij: ow nee Diaan...quote:
Posten!!!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben nu weer wat anders aan het luisteren, wat ik vroeger echt goed vond en een LP van had. Ik kan het nu nog meezingen... ik hoor alleen maar achter mij: ow nee Diaan...
wat overigens niet specifiek met die plaat te maken heeft....quote:Op zondag 25 juli 2010 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben nu weer wat anders aan het luisteren, wat ik vroeger echt goed vond en een LP van had. Ik kan het nu nog meezingen... ik hoor alleen maar achter mij: ow nee Diaan...
quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je nog opnamen van die playbackshow?
Ik begrijp nu pas wat je bedoelt...quote:Op zondag 25 juli 2010 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De reactie van Diaan was heel anders...
Baas boven baasquote:Op zondag 25 juli 2010 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De reactie van Diaan was heel anders...
Nou komen ze dan... 3 van dezelfde zangeres. En ik vind het nog steeds best mooi.quote:
Moet je hem tegenwoordig zien:quote:Op zondag 25 juli 2010 23:51 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
In elk geval erg bekend. Die bassist of gitarist was eng.
Eigenlijk een stuk beter.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je hem tegenwoordig zien:
[ afbeelding ]
Ze bestaan nog steeds lees ik net.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:51 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
In elk geval erg bekend. Die bassist of gitarist was eng.
Neuh, maar ik was even aan het visualiseren hoe jij als een dolle Tina over het podium aan het rennne was...quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neuh, maar ik was even aan het visualiseren hoe jij als een dolle Tina over het podium aan het rennne was...
Ik was toen, geloof ik, 12 jaar...quote:Op zondag 25 juli 2010 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neuh, maar ik was even aan het visualiseren hoe jij als een dolle Tina over het podium aan het rennne was...
Ik ook!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind haar vooral goed uit haar tijd met Ike en Phil Spector.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was toen, geloof ik, 12 jaar...en het was een rustiger nummer van haar.
Ik ben ook hele lange tijd fan geweest van haar... heb zelfs nog een plakboek bijgehouden. helaas nog nooit naar een concert van haar geweest![]()
![]()
Zelfde muziekquote:Op zondag 25 juli 2010 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tumtum, Yab Yum...quote:
Die tijd ken ik wat minder. Het is inderdaad ook wel een beetje gemaakt, maar dat vond ik bij haar niet erg. En hoe ze danst, vind ik echt geweldig.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind haar vooral goed uit haar tijd met Ike en Phil Spector.
Daarna vond ik het allemaal zo gemaakt...
Deze en 'Jij daar in de radio' staan op een cd die ik jaren terug had samengesteld. Die is eerder ter sprake gekomen hier omdat ik de tracklist niet meer wist. Inmiddels is die volledig hersteld en upload ik het geheel in mp3 (sorry MM) zodat jullie er ook van kunnen genietenquote:
Goed he, net als de titel van de B-kant. 'Vader wat klotsen je ballen' zal je in andere landen niet snel vindenquote:Op maandag 26 juli 2010 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tumtum, Yab Yum...
Ja, Holland zet zich op de kaart...
Ja, verschrikkelijk hè? Toen ik Nicole playbackte, deed een ander meisje dat foute nummer van Angelique... nou mijn act was gedoemd om laag te eindigen toen.quote:
Er zijn hele CD's vol van dat soort onderbroekensongs, verschrikkelijk...quote:Op maandag 26 juli 2010 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goed he, net als de titel van de B-kant. 'Vader wat klotsen je ballen' zal je in andere landen niet snel vinden
Ik ben niet zo'n purist dat ik anti-MP3 ben, maar in het ruilwereldje voor opname's is het not done.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Deze en 'Jij daar in de radio' staan op een cd die ik jaren terug had samengesteld. Die is eerder ter sprake gekomen hier omdat ik de tracklist niet meer wist. Inmiddels is die volledig hersteld en upload ik het geheel in mp3 (sorry MM) zodat jullie er ook van kunnen genieten. De ID3-tags ontbreken wel overigens
Met een sinterklaas of kerst hebben mijn broer en ik de cd 'Kerst in de kroeg' gekregen. Die is bij ons groot favoriet! Onder andere vanwege de evergreen 'Met kerst ben ik altijd bezopen'quote:Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn hele CD's vol van dat soort onderbroekensongs, verschrikkelijk...
Ah mooi zoquote:Op maandag 26 juli 2010 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n purist dat ik anti-MP3 ben, maar in het ruilwereldje voor opname's is het not done.
Dus kom maar op met je verzameling...
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met een sinterklaas of kerst hebben mijn broer en ik de cd 'Kerst in de kroeg' gekregen. Die is bij ons groot favoriet! Onder andere vanwege de evergreen 'Met kerst ben ik altijd bezopen'
Een beetje Lenny Kuhr was je toen...quote:Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk hè? Toen ik Nicole playbackte, deed een ander meisje dat foute nummer van Angelique... nou mijn act was gedoemd om laag te eindigen toen.Was ik best wel boos over.
Zat ik daar in mn witte jurk, haar truttig, op een kruk met gitaartje in de hand.
Ome Henk vind je ook leuk?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met een sinterklaas of kerst hebben mijn broer en ik de cd 'Kerst in de kroeg' gekregen. Die is bij ons groot favoriet! Onder andere vanwege de evergreen 'Met kerst ben ik altijd bezopen'
Ja, maar dan zat ik op een kruk.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een beetje Lenny Kuhr was je toen...
Ben wel vrij, maar om 7.30 uur staan de bouwlui voor de deur...quote:Op maandag 26 juli 2010 00:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook zo naar bed. In tegenstelling tot Peaceman heb ik nog geen vakantie en moet ik morgen weer werken.
quote:
Ow dat is wel vroeg ja...quote:Op maandag 26 juli 2010 00:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben wel vrij, maar om 7.30 uur staan de bouwlui voor de deur...
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Je bent morgen gewoon thuis met je kind...
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ome Henk vind je ook leuk?
Om eerlijk te zijn, sommige nummers kan ik wel om lachen...
We hebben maar 1 laptop... en daar zit ik achter. Peace zit achter een gewone pc.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Ik zie de laptops al door de kamer vliegen...
Dat zeg ik... oppassen...quote:Op maandag 26 juli 2010 00:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Je bent morgen gewoon thuis met je kind...
*proestquote:Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk hè? Toen ik Nicole playbackte, deed een ander meisje dat foute nummer van Angelique... nou mijn act was gedoemd om laag te eindigen toen.Was ik best wel boos over.
Zat ik daar in mn witte jurk, haar truttig, op een kruk met gitaartje in de hand.
Ik dacht het niet... ik ga zo slapenquote:Op maandag 26 juli 2010 00:14 schreef peaceman het volgende:
Zeg Diaan, doe je zo nog even die act van Tina... (met kort rokje enzo)
Fixedquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:14 schreef peaceman het volgende:
Zeg Diaan, doe je zo nog even die act van Tina... (met kort rokje enzo)
Weltrusten.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga afsluiten en naar bed, tot morgen![]()
MM, succes morgen met de pui...
Ben ook heel blij met deze regen. Gewoon lekker nat buitenquote:Op maandag 26 juli 2010 06:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Lang gleden dat het zo regende, geen stortbui/ storm maar gewoon druilerige regen. Goed voor de plantjes.
wat een topdrukte weer zeg. Ouderwetsch
Goedemorgen Soemp en de rest
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 07:29 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn excuses. Ik heb geen ontbijt voor jullie klaar gezet.
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dat stelt me wel een beetje teleur... maar is er verse koffie? Dat maakt een hoop goed
Dan zou ik nu al een hekel aan ze hebben, ruim een half uur te laat zonder wat van je te laten horenquote:Op maandag 26 juli 2010 08:05 schreef MadMaster het volgende:
Veel te vroeg wakker en ook nog eens pestweer.
Weken lang mooi weer en nu vandaag de pui wagenwijd open komt te staan zeikt het van de regen.
Bouwlui zijn er nog niet, staan vast in de file...
Jemig Tim, WMA bestanden zonder naam...quote:
Poeh, wat een helderheid op de vroege morgen.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh wacht, 'staan vast in de file' las ik als een aanname, maar dat kan ook een zekerheidje zijn, goedemorgen
Schuifpuin!quote:Op maandag 26 juli 2010 08:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Poeh, wat een helderheid op de vroege morgen.
Zo helder had ik het niet bedoeld...
Maar ik neem aan geen file, want A) die zijn er niet en B) ze hoeven maar 8 km te rijden zonder snelweg.
Pui ligt vast aan diggelen bij hen op de parkeerplaats...
Ik hoor het al. Echte liefde.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:12 schreef Soempie het volgende:
't Regent nog steeds.Ik kan m'n poncho niet vinden en Sven ligt in bed en wil me niet wegbrengen.
![]()
Half uur door dit zeikweer heen.
Achossiequote:Op maandag 26 juli 2010 08:12 schreef Soempie het volgende:
't Regent nog steeds.Ik kan m'n poncho niet vinden en Sven ligt in bed en wil me niet wegbrengen.
![]()
Half uur door dit zeikweer heen.
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Achossieen je kon Sven niet uit bed krijgen? Niks wat hem motiveerde om je weg te brengen?
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
GMTAen onze posts zijn opvolgend! Zie het post-id
Ik heb met je te doen...quote:Op maandag 26 juli 2010 08:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
!
Nee, hij is moe. 't Leven van een werkloze is zwaar.
Ik had hem met die plu z'n nest uitgeramd...quote:Op maandag 26 juli 2010 08:21 schreef Soempie het volgende:
En hij zei: "neem maar een paraplu mee, dat deed ik vroeger ook als ik m'n krantenwijk moest lopen!"
Maar met paraplu kan ik niet hard fietsen.
quote:
Bel de NS even. Die hebben de oude pui er zo uit.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:26 schreef MadMaster het volgende:
Aktie!!!!
Schuifpui staat voor de deur...
Hij woont toch niet in Stavorenquote:Op maandag 26 juli 2010 08:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bel de NS even. Die hebben de oude pui er zo uit.
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:19 schreef Soempie het volgende:
Nee, hij is moe. 't Leven van een werkloze is zwaar.
Zie hierbovenquote:Op maandag 26 juli 2010 08:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik had hem met die plu z'n nest uitgeramd...
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:33 schreef Diaan73 het volgende:![]()
goedemorgen
Om half 1 naar bed gaan en om 7 uur eruit, is toch niet zo'n goed plan... het wordt een zware dag.
Het kind was niet het probleemquote:Op maandag 26 juli 2010 08:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
je zou met 2 kids wel beter moeten weten
* een beetje jaloers is *quote:Op maandag 26 juli 2010 08:43 schreef Diaan73 het volgende:
Nog 2 dagen vandaag en woensdag werken en dan vakantie![]()
Ik kijk altijd op tegen het inpakken.. hebben we alles wel, past alles wel. Enz. Nou ja, zal wel goedkomen. En wat we hebben vergeten, kopen we gewoon daar. We hebben sowieso al bedacht een aantal dingen daar te kopen.. zoals bal, strandspul ... neemt dan ook geen ruimte in.quote:
Hoe lang heb je vakantie?quote:Op maandag 26 juli 2010 08:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd op tegen het inpakken.. hebben we alles wel, past alles wel. Enz. Nou ja, zal wel goedkomen. En wat we hebben vergeten, kopen we gewoon daar. We hebben sowieso al bedacht een aantal dingen daar te kopen.. zoals bal, strandspul ... neemt dan ook geen ruimte in.
Dan mag je dus over 4 weken weer aan het werk!quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:59 schreef Cobra4 het volgende:
De oveige dagen kun je wel een tent in de tuin van Red neerzetten.
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan mag je dus over 4 weken weer aan het werk!![]()
Ow dan heb ik nog genoeg te doen hoor... en Peace moet vandaag over 3 weken alweer aan het werk.quote:
De oveige dagen kun je wel een tent in de tuin van Red neerzetten.
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het gaat vooralsnog dus nog voorspoedig!!quote:Op maandag 26 juli 2010 09:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van ons is er nu ook al uit, incl. tig mierennesten, miereneitjes en boom-/plantenwortels van een jungle...
Alleen als je bij een eindstation woont he!quote:Op maandag 26 juli 2010 08:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zij is dan ook meteen de oorzaak waarom ik de Vrijdag Freaknacht bijna nooit mis...quote:
En goede muziek en een mooi uitzicht.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zij is dan ook meteen de oorzaak waarom ik de Vrijdag Freaknacht bijna nooit mis...
Was het niet ProRail?quote:Op maandag 26 juli 2010 08:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dames en heren, schuilt allen in de kelders, Ofyles2 heeft weer een fout nummer voor dit nieuwsbericht:quote:Op maandag 26 juli 2010 09:36 schreef peaceman het volgende:
Wat een soap zeg:
EL HAMDAOUI niet/wel/niet/wel/niet/wel/niet/wel (op dit moment) naar ajax...
Te laat, ik heb vanmorgen geen foto's genomen.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat vooralsnog dus nog voorspoedig!!
Krijgen we nog pics te zien? Voor en na?
En een hit dat het destijds was...quote:Op maandag 26 juli 2010 10:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dames en heren, schuilt allen in de kelders, Ofyles2 heeft weer een fout nummer voor dit nieuwsbericht:
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te laat, ik heb vanmorgen geen foto's genomen.
Alleen als het mis gaat, dan maak ik foto's.
Voor de verzekering/rechtzaak...
Ik zit er nog middenin hoor... in je eentje 3 telefoontjes aannemen en afhandelen, gaat niet zo goed.quote:
En gewoon hier pics posten, omdat we geinteresseerd zijn?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:14 schreef MadMaster het volgende:
Te laat, ik heb vanmorgen geen foto's genomen.
Alleen als het mis gaat, dan maak ik foto's.
Voor de verzekering/rechtzaak...
Da's weer minderquote:Op maandag 26 juli 2010 10:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zit er nog middenin hoor... in je eentje 3 telefoontjes aannemen en afhandelen, gaat niet zo goed.
Je hebt gisteren helemaal niks gedronken? Dat is ook niet goed voor jequote:Op maandag 26 juli 2010 10:17 schreef CaLeX het volgende:
:s Alsof ik anderhalf kratje op heb gister
Terwijl dat geen druppel was![]()
Moguh
Heb de camera maar ter hand genomen, zie later wel of ze plaatsenswaardig zijn...quote:Op maandag 26 juli 2010 10:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En gewoon hier pics posten, omdat we geinteresseerd zijn?
/ C4 modus
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zit er nog middenin hoor... in je eentje 3 telefoontjes aannemen en afhandelen, gaat niet zo goed.
Maar de tap is leeg.quote:
Fles wodka wel?quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
glazenwasser in de ochtend. Ik in ondergoed. Kennelijk een flinke kier in het grodijn. Glazenwasser belt met hevig blozende wangen aan voor excuses. Mweeeeh.
Mogguh
Doet ie goedquote:Op maandag 26 juli 2010 10:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
glazenwasser in de ochtend. Ik in ondergoed. Kennelijk een flinke kier in het grodijn. Glazenwasser belt met hevig blozende wangen aan voor excuses. Mweeeeh.
Mogguh
quote:
quote:
nee hij ging me sorry zeggen en vertellen dat hij wel eerst andere ramen zou doen.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik zat aan de thee
@PSmaar hoezo gaat hij aanbellen en blozen? wilde hij een bakkie koffie??
Daarom...quote:Op maandag 26 juli 2010 10:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ow, daar weet jij toch alles van?
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mogguh
ik word toch niet je favoriete buurmeisje omdat ik rondloop in ondergoed he?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
pics?
Ik ga mijn stembiljet voor de Awards even aanpassen.![]()
Wat een kutsmoes om aan te bellenquote:Op maandag 26 juli 2010 10:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee hij ging me sorry zeggen en vertellen dat hij wel eerst andere ramen zou doen.
Is het geen brandweerman dan is het wel de glazenwasser...quote:Op maandag 26 juli 2010 10:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mogguh
met de brandweerman was ik wel aangekleedquote:Op maandag 26 juli 2010 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het geen brandweerman dan is het wel de glazenwasser...
En toen Mariska van Kolck nog wat strakker in haar vel zat:
Dat is wat hij zegt... maar stiekum wilde hij gewoon pics even een praatje makenquote:Op maandag 26 juli 2010 10:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee hij ging me sorry zeggen en vertellen dat hij wel eerst andere ramen zou doen.
meh ik had de grote, roze badjas van mijn tante aangetrokken en mijn ogen op vuur. Die was snel weer wegquote:Op maandag 26 juli 2010 10:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is wat hij zegt... maar stiekum wilde hij gewoon pics even een praatje maken
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
meh ik had de grote, roze badjas van mijn tante aangetrokken en mijn ogen op vuur. Die was snel weer weg
En nu zit ik op de trap in het halletje van de tweede verdieping
Nee, dat was je al.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik word toch niet je favoriete buurmeisje omdat ik rondloop in ondergoed he?![]()
Hou het glazenwassersforum maar goed in de gaten. Daar staan binnen een paar uur de foto's.quote:
Het was verdorie de bovenste verdieping van dit drie verdieping tellende huis, dan moet dat toch kunnen denk je
Heb je hem trouwens nog gebeld?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
met de brandweerman was ik wel aangekleed
http://glazenwassers.forum2go.nl/quote:Op maandag 26 juli 2010 10:51 schreef Cobra4 het volgende:
Hou het glazenwassersforum maar goed in de gaten. Daar staan binnen een paar uur de foto's.
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mogguh
Ik had je gewaarschuwd dat er geen ID3 bij zatquote:Op maandag 26 juli 2010 08:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jemig Tim, WMA bestanden zonder naam...![]()
Moet het een verrassing zijn wat er over je speakers komt?
Of is het een kwis?
Fout is misschien niet helemaal het juiste woord, opmerkelijk is dan beter. Het zijn niet echt de standaardnummersquote:Op maandag 26 juli 2010 08:19 schreef MadMaster het volgende:
@Tim, even alle nummers snel gecheckt en er zitten niet alleen maar foute nummers tussen.
Janse Bagge Band, Boudewijn de Groot, Herman Brood, Egbert Douwe, Gerrit Dekzeil, Ronnie en de Ronnies, Het, dat zijn allemaal toppers. Of ben ik soms fout?
in die roze, pluizige badjas he. En ondertussen in de woonkamer, met de rolgordijnen aan de voorkant dicht en een joggiing broek en tshirtquote:
Glazenwasserstopic #1quote:Op maandag 26 juli 2010 10:51 schreef Cobra4 het volgende:
Hou het glazenwassersforum maar goed in de gaten. Daar staan binnen een paar uur de foto's.
Is goedquote:Op maandag 26 juli 2010 10:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
in die roze, pluizige badjas he.
Ok.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
in die roze, pluizige badjas he. En ondertussen in de woonkamer, met de rolgordijnen aan de voorkant dicht en een joggiing broek en tshirt
So far so good, + 3,35%quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lijkt me een uitstekende tijd om te speculeren. ING is door de stresstest gekomen dus ik speculeer op een stijging maandag ochtend vroeg waarna realisme toeslaat rond de middag en het aandeel weer wegzakt.
[..]
Wat een crisis zeg, 0% groei en 1% krimp...quote:Scenario
Het stressscenario gaat uit van een economische nulgroei in 2010 en een economische krimp van 1,0% in 2011, tegen 0,9% en 1,6% groei in het standaardscenario.
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja GODVER nu staat ie in de tuin waar ik de gordijnen nog niet heb dichtgedaan, Godver
Wast hij je achterkant normaal niet dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 11:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
sinds wanneer komen glazenwassers in de tuin?
Dat wil hij vast graag doenquote:Op maandag 26 juli 2010 11:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wast hij je achterkant normaal niet dan?
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wast hij je achterkant normaal niet dan?
Kleed je dan ook gewoon aanquote:Op maandag 26 juli 2010 11:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja GODVER nu staat ie in de tuin waar ik de gordijnen nog niet heb dichtgedaan, Godver
Je doet het er gewoon om...quote:Op maandag 26 juli 2010 11:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
OK, maar verder is het track01.wma, track02.wma, etc...quote:Op maandag 26 juli 2010 10:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd dat er geen ID3 bij zat
Klopt. Ik heb inmiddels een lijst uitgetikt, zal ik die even PM'en?quote:Op maandag 26 juli 2010 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar verder is het track01.wma, track02.wma, etc...
Nee, nee!. Niet doen.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je doet het er gewoon om...
En wat Bart zegt, ik zou me gaan aankleden i.p.v. hier verslag te doen.
ik ben aangekleed! neemt niet weg dat ik me nog steeds geneer en gewoon niet rgaag bekeken wordquote:Op maandag 26 juli 2010 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je doet het er gewoon om...
En wat Bart zegt, ik zou me gaan aankleden i.p.v. hier verslag te doen.
Je hebt toch een joggingbroek en shirt aan nu?quote:Op maandag 26 juli 2010 11:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ew creepquote:Op maandag 26 juli 2010 11:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, nee!. Niet doen.
* pakt bus naar A'dam om eens te ervaren wat glazenwassers dagelijks meemaken
Die lijst wil ik ook wel graag...quote:Op maandag 26 juli 2010 11:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb inmiddels een lijst uitgetikt, zal ik die even PM'en?
Wat ben jij een tease zegquote:Op maandag 26 juli 2010 11:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb inmiddels een lijst uitgetikt, zal ik die even PM'en?
Ben je zo eng als je in je ondergoed staat?quote:
Je bent nu toch al te laat! Alhoewel, misschien kun je PS dronken voeren...quote:Op maandag 26 juli 2010 11:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, nee!. Niet doen.
* pakt bus naar A'dam om eens te ervaren wat glazenwassers dagelijks meemaken
Dus je gaat nooit naar het strand/zwembad/sauna?quote:Op maandag 26 juli 2010 11:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben aangekleed! neemt niet weg dat ik me nog steeds geneer en gewoon niet rgaag bekeken word
Gun die arme glazenwasser ook wat.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben aangekleed! neemt niet weg dat ik me nog steeds geneer en gewoon niet rgaag bekeken word
jij bent de creep hierquote:Op maandag 26 juli 2010 11:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je zo eng als je in je ondergoed staat?
Hij heeft waarschijnlijk zojuist een dealtje gesloten met de glasboer, zo meteen tikt ie 'per ongeluk' even wat inquote:Op maandag 26 juli 2010 11:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Gun die arme glazenwasser ook wat.
Heeft trouwens ook een pluspunt voor de komende tijd, je weet iig zeker dat hij jou ramen extra goed en extra lang wast
dat is anders. Dan ben je niet in je persoonlijke omgevingquote:Op maandag 26 juli 2010 11:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus je gaat nooit naar het strand/zwembad/sauna?
Maar je wordt net zo goed bekeken...quote:Op maandag 26 juli 2010 11:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat is anders. Dan ben je niet in je persoonlijke omgevingniet net uit bed, er op voorbereid en niet in een één op één.
Jammer.quote:Sauna nooit nee
quote:
Zo erg zal het toch niet zijn?quote:Op maandag 26 juli 2010 11:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk zojuist een dealtje gesloten met de glasboer, zo meteen tikt ie 'per ongeluk' even wat in.
nah valt wel mee. En ik vind het dan ook niet prettig om van mijn handdoekje naar het water te lopenquote:
Open jij dan even het bijbehorende SC topic.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:26 schreef iamredleader het volgende:
Owkee, jongens, de rest van deze discussie kan in het glazenwassers-topic
Nah, ik denk dat onze mods het al druk genoeg hebben met het monitoren van 1 slowchattopicquote:Op maandag 26 juli 2010 11:27 schreef Cobra4 het volgende:
Open jij dan even het bijbehorende SC topic.
Wat is dat witte spul wat van zijn trekker drupt?quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is dat witte spul wat van zijn trekker drupt?
[..]
Oppassen PS, de glazenwasser heeft een druiper!quote:
[..]
Hoi DSquote:Op maandag 26 juli 2010 11:39 schreef DiabloSam het volgende:
Mogguh allemaal,
Glazenwassers zijn altijd creapy people, omdat ze net iets meer inbreuk op je privacy maken dan de rest van de mensen...en volledig begrijpelijk natuurlijk, maar toch letten we er extra op. goed bezig!
Sterkte PS!
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoi DS
En stop nu maar met slijmen bij PS
Ja ik had ook grappen kunnen gaan maken over vallende zeepjes van glazenwassers...maar jullie zijn allemaal al zo lekker origineel bezig, dacht ik bemoei me er maar niet meequote:Op maandag 26 juli 2010 11:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoi DS
En stop nu maar met slijmen bij PS
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:43 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Ja ik had ook grappen kunnen gaan maken over vallende zeepjes van glazenwassers...maar jullie zijn allemaal al zo lekker origineel bezig, dacht ik bemoei me er maar niet mee
quote:
Hier lul je je niet meer uit, vrindquote:Op maandag 26 juli 2010 11:43 schreef DiabloSam het volgende:
Ja ik had ook grappen kunnen gaan maken over vallende zeepjes van glazenwassers...maar jullie zijn allemaal al zo lekker origineel bezig, dacht ik bemoei me er maar niet mee
nou het werkte anders welquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou het werkte anders welIk was jullie grapjes zat en dacht net hoe fijn het was dat iemand weer serieus op de klacht terug kwam.
Om dan een reactie te krijgen van DS die alleen maar aan het slijmen is.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nou het werkte anders welIk was jullie grapjes zat en dacht net hoe fijn het was dat iemand weer serieus op de klacht terug kwam.
2quote:Op maandag 26 juli 2010 11:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik dacht altijd: PS is een slimme meid, die prikt zo door zo'n slechte post heen
![]()
Ik weet nu niet wat ik hiervan moet denken
1) PS is toch niet zo slim (onwaarschijnlijk)
2) PS is gevoelig voor complimentjes en gladde praatjes (waarschijnlijker)
3) PS reageert gewoon zo vanwege alle onaardige opmerkingen van eerder (zeer waarschijnlijk)
Vult u alstublieft uw keuze in?
Gelukkig, goed om te horen (kijk dat is nou slijmen cobra & iamred)quote:Op maandag 26 juli 2010 11:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:47 schreef peaceman het volgende:
Vroeg de glazenwasser of je 5 minuutjes voor hem had?
The Master at work.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:48 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Gelukkig, goed om te horen (kijk dat is nou slijmen cobra & iamred)
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:47 schreef peaceman het volgende:
Vroeg de glazenwasser of je 5 minuutjes voor hem had?
Slijmen:quote:Op maandag 26 juli 2010 11:48 schreef DiabloSam het volgende:
Gelukkig, goed om te horen (kijk dat is nou slijmen cobra & iamred)
Baard laten staan:quote:Op maandag 26 juli 2010 11:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Slijmen:![]()
Digitaal slijmen:![]()
Digitaal slijmen en betrapt worden:
Voor echt platte opmerkingen hoef je gelukkig niet naar KLBquote:Op maandag 26 juli 2010 11:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dudeees als ik platte opmerkingen had gewild had ik heb wel in KBL gezet![]()
maar peaceman wint, dat is waar.
En slijmen werkt soms nou eenmaal
Het eerste was echter niet slijmen, maar ik als ik een bepaalde leeftijd bereikt heb zou ik de wat jongeren ook een beetje plagen...dat hoort er natuurlijk bij als je zelf geen uitgaansleven meer hebtquote:Op maandag 26 juli 2010 11:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:52 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Baard laten staan:![]()
Weten dat het er niet uitziet:![]()
TOCH LATEN GROEIEN?:
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:52 schreef DiabloSam het volgende:
TOCH LATEN GROEIEN?:
Je kunt het ook positief benaderen... wat ie zag beviel hem kennelijk wel..quote:Op maandag 26 juli 2010 11:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
heeft ie m nog steeds?!quote:Op maandag 26 juli 2010 11:52 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
TOCH LATEN GROEIEN?:
nah jongens... zo erg slijmde hij toch niet? en dat genadeloos terugzetten valt dan ook wel meequote:Op maandag 26 juli 2010 11:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Voor echt platte opmerkingen hoef je gelukkig niet naar KLB
Peace wint deze ronde inderdaad:
Peaceman +1
En slijmen werkt inderdaad, daar heb je gelijk in. Maar als iemand zo genadeloos teruggezet wordt als bij DiabloSam net, dan is het wel erg treurig![]()
En zoals al eerder gezegd: over het glazenwassersincident graag verder in het glazenwasserstopic
minimaalquote:Op maandag 26 juli 2010 11:55 schreef Diaan73 het volgende:
Hij laat hem zelfs nog staan tot eind augustus...![]()
iewquote:Op maandag 26 juli 2010 11:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij laat hem zelfs nog staan tot eind augustus...![]()
Helaas, het was wel heel erg. En het was best genadeloos. Ja.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nah jongens... zo erg slijmde hij toch niet? en dat genadeloos terugzetten valt dan ook wel mee
nee joh. en zelfs als... dan is mijn mening in dit geval toch belangrijker sinds jij het deed en ik toeschouwde. Dus wie faalt er nouquote:Op maandag 26 juli 2010 11:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, het was wel heel erg. En het was best genadeloos. Ja.
nopequote:Op maandag 26 juli 2010 11:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat, mag ik je nu niet meer zoenen?
Zoenen... prikken....quote:Op maandag 26 juli 2010 11:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ligt er denk ik aan of de glazenwasser ook een baard heeft.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hierbij daag ik je uit.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:55 schreef iamredleader het volgende:
Hoe meer mensen over mijn (beginnende) baard zeuren, hoe meer zin ik heb om hem echt te laten staan tot het een ZZ-top baard is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |