Hij woont toch niet in Stavorenquote:Op maandag 26 juli 2010 08:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bel de NS even. Die hebben de oude pui er zo uit.
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:19 schreef Soempie het volgende:
Nee, hij is moe. 't Leven van een werkloze is zwaar.
Zie hierbovenquote:Op maandag 26 juli 2010 08:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik had hem met die plu z'n nest uitgeramd...
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:33 schreef Diaan73 het volgende:![]()
goedemorgen
Om half 1 naar bed gaan en om 7 uur eruit, is toch niet zo'n goed plan... het wordt een zware dag.
Het kind was niet het probleemquote:Op maandag 26 juli 2010 08:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
je zou met 2 kids wel beter moeten weten
* een beetje jaloers is *quote:Op maandag 26 juli 2010 08:43 schreef Diaan73 het volgende:
Nog 2 dagen vandaag en woensdag werken en dan vakantie![]()
Ik kijk altijd op tegen het inpakken.. hebben we alles wel, past alles wel. Enz. Nou ja, zal wel goedkomen. En wat we hebben vergeten, kopen we gewoon daar. We hebben sowieso al bedacht een aantal dingen daar te kopen.. zoals bal, strandspul ... neemt dan ook geen ruimte in.quote:
Hoe lang heb je vakantie?quote:Op maandag 26 juli 2010 08:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd op tegen het inpakken.. hebben we alles wel, past alles wel. Enz. Nou ja, zal wel goedkomen. En wat we hebben vergeten, kopen we gewoon daar. We hebben sowieso al bedacht een aantal dingen daar te kopen.. zoals bal, strandspul ... neemt dan ook geen ruimte in.
Dan mag je dus over 4 weken weer aan het werk!quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:59 schreef Cobra4 het volgende:
De oveige dagen kun je wel een tent in de tuin van Red neerzetten.
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan mag je dus over 4 weken weer aan het werk!![]()
Ow dan heb ik nog genoeg te doen hoor... en Peace moet vandaag over 3 weken alweer aan het werk.quote:
De oveige dagen kun je wel een tent in de tuin van Red neerzetten.
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het gaat vooralsnog dus nog voorspoedig!!quote:Op maandag 26 juli 2010 09:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van ons is er nu ook al uit, incl. tig mierennesten, miereneitjes en boom-/plantenwortels van een jungle...
Alleen als je bij een eindstation woont he!quote:Op maandag 26 juli 2010 08:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zij is dan ook meteen de oorzaak waarom ik de Vrijdag Freaknacht bijna nooit mis...quote:
En goede muziek en een mooi uitzicht.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zij is dan ook meteen de oorzaak waarom ik de Vrijdag Freaknacht bijna nooit mis...
Was het niet ProRail?quote:Op maandag 26 juli 2010 08:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dames en heren, schuilt allen in de kelders, Ofyles2 heeft weer een fout nummer voor dit nieuwsbericht:quote:Op maandag 26 juli 2010 09:36 schreef peaceman het volgende:
Wat een soap zeg:
EL HAMDAOUI niet/wel/niet/wel/niet/wel/niet/wel (op dit moment) naar ajax...
Te laat, ik heb vanmorgen geen foto's genomen.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat vooralsnog dus nog voorspoedig!!
Krijgen we nog pics te zien? Voor en na?
En een hit dat het destijds was...quote:Op maandag 26 juli 2010 10:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dames en heren, schuilt allen in de kelders, Ofyles2 heeft weer een fout nummer voor dit nieuwsbericht:
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te laat, ik heb vanmorgen geen foto's genomen.
Alleen als het mis gaat, dan maak ik foto's.
Voor de verzekering/rechtzaak...
Ik zit er nog middenin hoor... in je eentje 3 telefoontjes aannemen en afhandelen, gaat niet zo goed.quote:
En gewoon hier pics posten, omdat we geinteresseerd zijn?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:14 schreef MadMaster het volgende:
Te laat, ik heb vanmorgen geen foto's genomen.
Alleen als het mis gaat, dan maak ik foto's.
Voor de verzekering/rechtzaak...
Da's weer minderquote:Op maandag 26 juli 2010 10:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zit er nog middenin hoor... in je eentje 3 telefoontjes aannemen en afhandelen, gaat niet zo goed.
Je hebt gisteren helemaal niks gedronken? Dat is ook niet goed voor jequote:Op maandag 26 juli 2010 10:17 schreef CaLeX het volgende:
:s Alsof ik anderhalf kratje op heb gister
Terwijl dat geen druppel was![]()
Moguh
Heb de camera maar ter hand genomen, zie later wel of ze plaatsenswaardig zijn...quote:Op maandag 26 juli 2010 10:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En gewoon hier pics posten, omdat we geinteresseerd zijn?
/ C4 modus
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zit er nog middenin hoor... in je eentje 3 telefoontjes aannemen en afhandelen, gaat niet zo goed.
Maar de tap is leeg.quote:
Fles wodka wel?quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
glazenwasser in de ochtend. Ik in ondergoed. Kennelijk een flinke kier in het grodijn. Glazenwasser belt met hevig blozende wangen aan voor excuses. Mweeeeh.
Mogguh
Doet ie goedquote:Op maandag 26 juli 2010 10:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
glazenwasser in de ochtend. Ik in ondergoed. Kennelijk een flinke kier in het grodijn. Glazenwasser belt met hevig blozende wangen aan voor excuses. Mweeeeh.
Mogguh
quote:
quote:
nee hij ging me sorry zeggen en vertellen dat hij wel eerst andere ramen zou doen.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik zat aan de thee
@PSmaar hoezo gaat hij aanbellen en blozen? wilde hij een bakkie koffie??
Daarom...quote:Op maandag 26 juli 2010 10:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ow, daar weet jij toch alles van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |