We hebben maar 1 laptop... en daar zit ik achter. Peace zit achter een gewone pc.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Ik zie de laptops al door de kamer vliegen...
Dat zeg ik... oppassen...quote:Op maandag 26 juli 2010 00:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Je bent morgen gewoon thuis met je kind...
*proestquote:Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk hč? Toen ik Nicole playbackte, deed een ander meisje dat foute nummer van Angelique... nou mijn act was gedoemd om laag te eindigen toen.Was ik best wel boos over.
Zat ik daar in mn witte jurk, haar truttig, op een kruk met gitaartje in de hand.
Ik dacht het niet... ik ga zo slapenquote:Op maandag 26 juli 2010 00:14 schreef peaceman het volgende:
Zeg Diaan, doe je zo nog even die act van Tina... (met kort rokje enzo)
Fixedquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:14 schreef peaceman het volgende:
Zeg Diaan, doe je zo nog even die act van Tina... (met kort rokje enzo)
Weltrusten.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga afsluiten en naar bed, tot morgen![]()
MM, succes morgen met de pui...
Ben ook heel blij met deze regen. Gewoon lekker nat buitenquote:Op maandag 26 juli 2010 06:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Lang gleden dat het zo regende, geen stortbui/ storm maar gewoon druilerige regen. Goed voor de plantjes.
wat een topdrukte weer zeg. Ouderwetsch
Goedemorgen Soemp en de rest
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 07:29 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn excuses. Ik heb geen ontbijt voor jullie klaar gezet.
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dat stelt me wel een beetje teleur... maar is er verse koffie? Dat maakt een hoop goed
Dan zou ik nu al een hekel aan ze hebben, ruim een half uur te laat zonder wat van je te laten horenquote:Op maandag 26 juli 2010 08:05 schreef MadMaster het volgende:
Veel te vroeg wakker en ook nog eens pestweer.
Weken lang mooi weer en nu vandaag de pui wagenwijd open komt te staan zeikt het van de regen.
Bouwlui zijn er nog niet, staan vast in de file...
Jemig Tim, WMA bestanden zonder naam...quote:
Poeh, wat een helderheid op de vroege morgen.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh wacht, 'staan vast in de file' las ik als een aanname, maar dat kan ook een zekerheidje zijn, goedemorgen
Schuifpuin!quote:Op maandag 26 juli 2010 08:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Poeh, wat een helderheid op de vroege morgen.
Zo helder had ik het niet bedoeld...
Maar ik neem aan geen file, want A) die zijn er niet en B) ze hoeven maar 8 km te rijden zonder snelweg.
Pui ligt vast aan diggelen bij hen op de parkeerplaats...
Ik hoor het al. Echte liefde.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:12 schreef Soempie het volgende:
't Regent nog steeds.Ik kan m'n poncho niet vinden en Sven ligt in bed en wil me niet wegbrengen.
![]()
Half uur door dit zeikweer heen.
Achossiequote:Op maandag 26 juli 2010 08:12 schreef Soempie het volgende:
't Regent nog steeds.Ik kan m'n poncho niet vinden en Sven ligt in bed en wil me niet wegbrengen.
![]()
Half uur door dit zeikweer heen.
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Achossieen je kon Sven niet uit bed krijgen? Niks wat hem motiveerde om je weg te brengen?
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
GMTAen onze posts zijn opvolgend! Zie het post-id
Ik heb met je te doen...quote:Op maandag 26 juli 2010 08:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
!
Nee, hij is moe. 't Leven van een werkloze is zwaar.
Ik had hem met die plu z'n nest uitgeramd...quote:Op maandag 26 juli 2010 08:21 schreef Soempie het volgende:
En hij zei: "neem maar een paraplu mee, dat deed ik vroeger ook als ik m'n krantenwijk moest lopen!"
Maar met paraplu kan ik niet hard fietsen.
quote:
Bel de NS even. Die hebben de oude pui er zo uit.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:26 schreef MadMaster het volgende:
Aktie!!!!
Schuifpui staat voor de deur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |