Dankjewel, ik ben nu bezig met downloaden.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, PM is onderweg.
Ben ook bezig met de muzikale voorbereiding van onze trip door het zuiden van de USA.
Luister nu weer veel blues, rock 'n roll en zelfs country...
Probleem is alleen dat mijn MP3-spelers tjokvol zitten en ik eigenlijk niets er af wil halen...
Ik zit al met 80Gb aan muziek op mijn MP3-spelers, deels ook omdat ik live-opnames in FLAC-formaat laat staan en dat vreet nogal wat. Ik gebruik daarom ook nog 3 'oude' iRivers H120's en H140's, die kunnen FLAC-formaat aan. De moderne Ipod's en zo niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel, ik ben nu bezig met downloaden.![]()
![]()
Ja die voorbereiding hoort er helemaal bij. Kun je niet iets op geheugenkaart zetten en er later bijpluggen? * roept maar wat, ik laat alles over aan Peace wat dat betreft.
Country, tja... kun je er een beetje aan wennen? Blues en rock 'n roll is wel goed te doen.
Klinkt allemaal erg hocus pocus voor mij. Maar het is wel een mooi ding hoor en jij gebruikt het natuurlijk ook heel anders dan ik. Ik luister er alleen maar wat liedjes mee af als ik op de fiets of in de trein zit. Meer niet. En Twan luistert als we een eind moeten rijden.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit al met 80Gb aan muziek op mijn MP3-spelers, deels ook omdat ik live-opnames in FLAC-formaat laat staan en dat vreet nogal wat. Ik gebruik daarom ook nog 3 'oude' iRivers H120's en H140's, die kunnen FLAC-formaat aan. De moderne Ipod's en zo niet.
Krijg vaak commentaar op mijn oude koelkast-spelers, maar ze leggen het qua prestaties en mogelijkheden allemaal af tegen mijn koelkastjes. Heb er zelfs diverse opname's mee gemaakt, kunnen ze ook...
[ afbeelding ]
Johnny Cash kan me niet bekoren... maar kan me voorstellen dat het moeilijk is om echt te benoemen.quote:
Met country bedoel ik niet dat gejammer van 'ik hou van jou en ik blijf je trouw', maar meer de stijl van Johnny Cash, wat natuurlijk ook weer niet echt country is.
Hokjes... Moeilijk...
QFTquote:
Quoted For Truth, oftewel ze zijn het dan met de gequote spreker eens...quote:Op zondag 25 juli 2010 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
Wat betekent QFT nu eigenlijk, ik zie het best vaak voorbij komen.
Okay, duidelijk geloof ik.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:40 schreef MadMaster het volgende:
FLAC staat voor Free Lossless Audio Codec, oftewel een methode om muziekbestanden (WAV) te comprimeren (te verkleinen), zodat je kleinere bestanden krijgt. Net zoiets als een zip-bestand dus, maar dan specifiek voor muziek.
De opname's van Ben Harper die ik je gegeven heb zijn ook in FLAC-formaat (of SHN, wat staat voor Shorten, zelfde soort methode als FLAC). Die kan je met Traders Little Helper (staat op de DVD) weer omzetten naar WAV-files (of MP3 als je wilt) en dan heb je de originele bestanden weer.
In het opname-wereldje is MP3 not done, omdat MP3 een compressie techniek is die bepaalde zaken uit het muziekbestand sloopt waardoor je verlies (= lossy) van kwaliteit krijgt.
Vandaar dus dat ik veelal FLAC en/of SHN gebruik.
Je kunt ook eens zeggen dan toch? Of denk ik te makkelijk??quote:Op zondag 25 juli 2010 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Quoted For Truth, oftewel ze zijn het dan met de gequote spreker eens...
Mooi nummer!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En aangezien ik dit jaar weer echt naar Jackson en Memphis ga...
Tja... ik vind het toch echt niet wat...quote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En aangezien ik dit jaar weer echt naar Jackson en Memphis ga...
quote:
Ik ga even kijken voor je. Moment.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Wat is jouw muzikale voorkeur eigenlijk, Soemp?
Post een sen Youtube'je met jouw smaak...
Die ken ik, klinkt wel aardig...quote:Op zondag 25 juli 2010 22:56 schreef peaceman het volgende:
ik vind dit momenteel wel een leuk niemendalletje
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Soempie is nu haar VHS-banden aan het uploaden op Youtube
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Soempie is nu haar VHS-banden aan het uploaden op Youtube
Ik heb in MUZ Trivia ook wel eens vragen gesteld waarbij niemand de band kende.quote:
Soempie is liefhebber van K3.quote:
Wat erg.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:06 schreef MadMaster het volgende:
OMG, kom je dit tegen op Youtube:
Ik was verliefd op die middelste...
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:06 schreef MadMaster het volgende:
quote:
Ik had ooit een poster van deze dame op mijn kamer:quote:Op zondag 25 juli 2010 23:06 schreef MadMaster het volgende:
quote:
Die middelste is mijn mama! En ja het is nog steeds een hele mooie vrouw Mijn zusje en nichtje hebben dit nog een keer voor mijn ma en onze tantes geperformed op een feestje met deze pakjes aan!!!
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik had ooit een poster van deze dame op mijn kamer:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze is denk ik nog even op zoek naar wat haar smaak is...![]()
Da's wel heel erg poppy...quote:Op zondag 25 juli 2010 23:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik had ooit een poster van deze dame op mijn kamer:
Ik ken er maar 3 van...quote:Op zondag 25 juli 2010 23:10 schreef Soempie het volgende:
......
Mja, zoiets.Dit is wat ik de laatste tijd vooral luister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |